omdat droge penorquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ai waarom weet jij wat dat is?
En joos, wanneer gaan wij samen pokemons zoeken?
Dat weet iedereen toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Was per ongeluk joh!quote:
tuinafval weekje laten liggen, dan neemt het 1/5 van de ruimte in ofzo en is het makkelijker te hendelenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:18 schreef Joosie200 het volgende:
Zo, eerst avondeten dan maar. Straks weer verder om al het tuinafval netjes in de door de Rova bezorgde zakken te krijgen. Zet het liever in de fik maarja..
Per ongeluk op het knopje "open een nieuw deel"?quote:
Omdat ik het dus niet nodig hebquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:18 schreef Molo het volgende:
[..]
omdat droge penor
jij bent een van de weinigen die het niet kent oveirgens
Oeh, Pokémondatequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat weet iedereen toch?wat dat is weet ik dan weer niet, al gok ik dat je die uitsparing op je clit moet ztten ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik had de 300e post toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Per ongeluk op het knopje "open een nieuw deel"?
Ik zou de KY gel achterwege laten Molo.
extra zuigen donderdag, dan is hetw eer goedquote:
Alweer?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oeh, PokémondateHeb je zin om richting Den Haag te gaan?
snoeihard droog erinquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Per ongeluk op het knopje "open een nieuw deel"?
Ik zou de KY gel achterwege laten Molo.
Ja leuk!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oeh, PokémondateHeb je zin om richting Den Haag te gaan?
Komt goed mevrahquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:19 schreef Molo het volgende:
[..]
extra zuigen donderdag, dan is hetw eer goed
Je kent de womanizer niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:19 schreef Molo het volgende:
[..]
wat dat is weet ik dan weer niet, al gok ik dat je die uitsparing op je clit moet ztten ofzo?
Omg! Noob op de telefoonquote:
ik heb al die dingen nietquote:
LBquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omg! Noob op de telefoonsorry!
Zelfs ik ken diequote:
Wat betekent dat nu weer?quote:
Ja, hij is wel beetje te duur ja. Straks is het niks, ben je 150 euro kwijt of zo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zelfs ik ken diemaar vind hem te duur voor iets wat je niet kunt testen
Ja dat dus!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, hij is wel beetje te duur ja. Straks is het niks, ben je 150 euro kwijt of zo.
Ah hahaha niet helemaal wakker hierquote:
geen probleemquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah hahaha niet helemaal wakker hier
ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En ik denk dat molo beter is dus...
Ik weet het zekerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En ik denk dat molo beter is dus...
voor jezelf zorgen in zo'n gehucht is dan ook nogal watquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik eis de zus van Zwabber te spreken. Pure mishandeling is wat ze die jongen aandoet door hem in Drogeham te laten verblijven.
Of Zwabber kan niet fatsoenlijk voor zichzelf zorgen.
too badquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou, als ik er alleen aan mag denken..... dan is dat best erg ja...
Mwoah is gewoon kamperen voor gevorderden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
voor jezelf zorgen in zo'n gehucht is dan ook nogal wat
die jongen heeft geen vervoer en het is zijn huis niet hequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mwoah is gewoon kamperen voor gevorderden.
wel lekkerquote:
Uh, IJs is het ultieme glijmiddel, daar ging het toch om?quote:
Ook geen fiets in het schuurtje?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:42 schreef Molo het volgende:
[..]
die jongen heeft geen vervoer en het is zijn huis niet he
daar verschrompelt mijn doos van dus nope nope nopequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, IJs is het ultieme glijmiddel, daar ging het toch om?
Daar is een schuurtje helemaal niet voorquote:
Nee joh, ijs?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, IJs is het ultieme glijmiddel, daar ging het toch om?
ik gok van niet gezien wat hij eerder zeiquote:
?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:44 schreef Saisai het volgende:
Echt serieus, die Simone (turnster), die chick is toch niet van deze planeet.. wtf zeg
Loop maar eens over een bevroren plas, wedden dat je glijdtquote:
Foto?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:44 schreef Saisai het volgende:
Echt serieus, die Simone (turnster), die chick is toch niet van deze planeet.. wtf zeg
Gelukkig was ze gisteren wel even van deze planeetquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:44 schreef Saisai het volgende:
Oh maar het ligt al langer dan een weekjequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:19 schreef Molo het volgende:
[..]
tuinafval weekje laten liggen, dan neemt het 1/5 van de ruimte in ofzo en is het makkelijker te hendelen
staat aan nuquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:45 schreef Saisai het volgende:
[..]
Je moet ff haar oefening op de mat kijken, echt niet normaal.
Ja maar neequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Loop maar eens over een bevroren plas, wedden dat je glijdt
goed bezig jijquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh maar het ligt al langer dan een weekje
op Ned1 toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:46 schreef Saisai het volgende:
[..]
nee, was echt nét live, dus nog geen beeldmateriaal.
Nee, dan pas. Zondag ging ik toch nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Alweer?
Ik fietste vandaag weer langs kijkduin. 100derden mensen daar.
ah gemist danquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:47 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja maar epke is nu, Simone Biles was net.
Attelenooije!quote:
Word wel een beetje eentonig deze OSquote:
Idd, al 8 keer goud, zo slechtquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word wel een beetje eentonig deze OS
Ik doelde meer op het judo toernooi, grootste aantal deelnemers voor NL, en 1 iemand in de verliezers finalequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd, al 8 keer goud, zo slecht
Oh, wacht
Ik vind die gast die in de studio op de bank zit duablederquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:51 schreef Molo het volgende:
Even een diepteanalyse van mijn kant:
Die Epke is in tegenstelling tot Yuri wel doable
Maar wel de oefening afgemaakt 'zoals het een gedisciplineerd turner betaamt'. Daar kan een andere turner wat van leren.quote:
ik blijf nog even kijken om te beoordelenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:52 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik vind die gast die in de studio op de bank zit duableder
Soms lukt het, soms niet. Over het algemeen zijn het goede spelen voor Nederland.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het judo toernooi, grootste aantal deelnemers voor NL, en 1 iemand in de verliezers finale
Heb je de ringenfinale maandag gezien?quote:
Vertrouw mij, ik weet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
ik blijf nog even kijken om te beoordelen
nope, ik schakel nu net voor het eerst inquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je de ringenfinale maandag gezien?
Betere partij ook. Minder kans dat hij zijn geld er doorheen snuift, zuipt of welke andere verslaving hij weer vindt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:51 schreef Molo het volgende:
Ja, echt onmenselijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:53 schreef Molo het volgende:
Sowieso bizar knap wat ze kunnen, of ze nou winnen of niet
ja maar ik heb een rare mannen smaakquote:
uhuhquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Betere partij ook. Minder kans dat hij zijn geld er doorheen snuift, zuipt of welke andere verslaving hij weer vindt.
Ik vind sowieso persoonlijkheid 100x belangrijker dus boeiend.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:54 schreef Molo het volgende:
[..]
ja maar ik heb een rare mannen smaak
Daar zat 1 man tussen wiens armen zo breed waren dat, als hij aan zijn armen hing, hij zijn hoofd er amper meer tussen kreegquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:54 schreef Molo het volgende:
[..]
nope, ik schakel nu net voor het eerst in
Verrassende spelen ook. Medaillekansen laten liggen en aan de andere kant outsiders die het Wilhelmus laten klinken. Sinds gisteren toch nog zwemmedaillesquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Soms lukt het, soms niet. Over het algemeen zijn het goede spelen voor Nederland.
We hebben al heel veel goud vergeleken met vorige OS-en.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word wel een beetje eentonig deze OS
Ik zei toch al kamperen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:42 schreef Molo het volgende:
[..]
die jongen heeft geen vervoer en het is zijn huis niet he
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zat 1 man tussen wiens armen zo breed waren dat, als hij aan zijn armen hing, hij zijn hoofd er amper meer tussen kreeg
Ik zat steeds met eenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:44 schreef Saisai het volgende:
Hoezo kan je 2 meter hoog springen zonder trampoline?!
dan heb ik ook gewoon mijn auto mee hoorquote:
Ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:53 schreef Molo het volgende:
Sowieso bizar knap wat ze kunnen, of ze nou winnen of niet
haha ik ook, met een hoop 'wtf, hoe kan dat?!' er doorheenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zat steeds met eengezicht naar de tv te kijken.
Las net dat Nederland de afgelopen 98 uur meer goud heeft verzameld dan België in totaal sinds 1996quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
We hebben al heel veel goud vergeleken met vorige OS-en.
gewoon bij de eerste oefening een dwarslaesie op C2 oplopen ofzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:58 schreef Saisai het volgende:
Ik had allang een driedubbele draai in mn nekwervel gehad als ik het zou proberen
Alleen maar kijken? Dat is inderdaad domquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:59 schreef Saisai het volgende:
ach ja, ik stond daarnet met al die voetbaltokkies in de metro die allemaal al dronken zijn en de godganze rit naar mn tieten hebben staan loeren.
dom volk.
Ah toe, doe eens danquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:59 schreef Molo het volgende:
[..]
gewoon bij de eerste oefening een dwarslaesie op C2 oplopen ofzo
In Amsterdam?quote:
Op Veronica. Ik vond het al zo raar dat je vandaag postte dat AJax in de laatste minuut wonquote:
Strandwandeling langs Kijkduinquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja leuk!dagje strand ofzo!
Ik stem voor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dat voetbal al weer begonnen ja? Kunnen ze dat ook niet maar 1x in de 4 jaar doen ofzo?
Wat doe jij op fok dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:00 schreef Saisai het volgende:
Ik heb een aversie tegen dronken mannen, domme mannen en mannen die zich gedragen als neanderthalers.
Ik ben geen fan van voetbalsupporters.
Best leuk hoor, alleen al die debiele josti's die niets anders kunnen dan op een telefoon kijken zouden ze met zijn allen moeten zuipen in de Noordzee.quote:
roflquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op Veronica. Ik vond het al zo raar dat je vandaag postte dat AJax in de laatste minuut won
Hier zijn toch alle mannen dom en neanderthaler?quote:
ja dat bedoel ik, maar meestal sowieso te druk. En ik hou niet van strand, dat helpt ook nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Best leuk hoor, alleen al die debiele josti's die niets anders kunnen dan op een telefoon kijken zouden ze met zijn allen moeten zuipen in de Noordzee.
Als iedere vrouw nou zo dacht zou dat goed zijn voor de genenpoel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:00 schreef Saisai het volgende:
Ik heb een aversie tegen dronken mannen, domme mannen en mannen die zich gedragen als neanderthalers.
Ik ben geen fan van voetbalsupporters.
Op tijden dat ik er kom is het nooit te drukquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:03 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik, maar meestal sowieso te druk. En ik hou niet van strand, dat helpt ook niet
Nah. Er zitten ook wel een aantal leukerds tussen hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier zijn toch alle mannen dom en neanderthaler?
misschien hebben die figuren goddelijke penoren ofzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als iedere vrouw nou zo dacht zou dat goed zijn voor de genenpoel.
in de nacht?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op tijden dat ik er kom is het nooit te druk
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
roflik dacht dat ik naar een live wedstrijd zat te kijken op dat achterlijke Ziggo sport
!!
O ja?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier zijn toch alle mannen dom en neanderthaler?
iets met soort zoekt soortquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als iedere vrouw nou zo dacht zou dat goed zijn voor de genenpoel.
Niet in vakanties en door de weeks.quote:
ja dat scheelt wel jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet in vakanties en door de weeks.
En die paar keer dat ik er in een weekend was was het om te ontbijten
Is ook nog dokter in opleidingquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:51 schreef Molo het volgende:
Dat laatste is dan wel een geruststelling, beterschap voor je rooie :8quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja en daar deed hij het een dag of twee beter op, maar toen zakte het weer af tot bluh.
Vandaag wel dieptepunt met bijna niks eten (paar brokjes) Ondanks buffet van gekookte vis, gekookte kip, twee soorten blikvoer en brokjes.
Dus nu niet teveel voorzetten en hem apart zetten, het systeem op gang houden met dwangvoeren en hopen dat hij het binnenkort weer snapt. Kan bij mijn katten letterlijk van het ene op het andere moment zijn, heb ik gemerkt.
dat noem ik supporters, Neanderthalers die voor andere zaken komen zijn reltrappersquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:06 schreef Bos81 het volgende:
Ik noem me zelf liever ook geen voetbalsupporter, maar iemand die regelmatig in het stadion voetbalwedstrijden aanschouwt
oh ja dat is waar ook, weleens een stuk over gelezenquote:
Daar heb je een punt.quote:
Bedoel je een echte Dr. of een arts?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:07 schreef Molo het volgende:
[..]
oh ja dat is waar ook, weleens een stuk over gelezen
Dokters(ok, sommigen dan
)
Het is menselijk hoor, om jezelf als uitgangspunt te nemen. Maar er zijn echt wel intelligente mannen op fok.quote:
Ik date alleen mensen met een prof. dr. ir. titelsquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bedoel je een echte Dr. of een arts?
En Doctoren??quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Dokters(ok, sommigen dan
)
Dat is iets aan het voorkomen doen, mannen zijn echt allemaal hetzelfde wat dat betreft.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:08 schreef Saisai het volgende:
[..]
Het is menselijk hoor, om jezelf als uitgangspunt te nemen. Maar er zijn echt wel intelligente mannen op fok.
Ze trekken alleen niet zo de aandacht, omdat ze meestal ook nog manieren hebben.
arts, sorryquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bedoel je een echte Dr. of een arts?
Oh, dan moet je nog even wachtenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik date alleen mensen met een prof. dr. ir. titels
Het kan inderdaad, maar vaak zijn artsen geen Dr.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:09 schreef Molo het volgende:
[..]
arts, sorry
beide kan natuurlijk ook he
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Dokters(ok, sommigen dan
)
Dit dus, dat maakt het dit jaar zo verrassend leuk. De gedoodverfde favorieten komen tekort en nieuwe outsiders gaan met het metaal er van tussenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verrassende spelen ook. Medaillekansen laten liggen en aan de andere kant outsiders die het Wilhelmus laten klinken. Sinds gisteren toch nog zwemmedailles
ok.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is iets aan het voorkomen doen, mannen zijn echt allemaal hetzelfde wat dat betreft.
Tof ik kan wel even wachten, want FOK!kers gotta date them all!quote:
nee dat klopt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het kan inderdaad, maar vaak zijn artsen geen Dr.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tof ik kan wel even wachten, want FOK!kers gotta date them all!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+
zou ik wel doen, maar ik ken leukerequote:
Het is toch Dokter/Doktersquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:09 schreef Molo het volgende:
[..]
arts, sorry
beide kan natuurlijk ook he
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:11 schreef Saisai het volgende:
[..]Ja sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Doctor stelt toch niks voor? Kost alleen een hoop tijd, maar levert toch niks op?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is toch Dokter/Dokters
en Doctor/Doctoren.
Toch een duidelijk hoorbaar en leesbaar verschil imo
ja klopt, maar als je gewoon snel praat, zoals ik altijd doe, hoor je dat nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is toch Dokter/Dokters
en Doctor/Doctoren.
Toch een duidelijk hoorbaar en leesbaar verschil imo
Leukere?! Irl?! Waar?!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:11 schreef Molo het volgende:
[..]
zou ik wel doen, maar ik ken leukere
(helaas ook genoeg minder leuke)
nou.....quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Doctor stelt toch niks voor? Kost alleen een hoop tijd, maar levert toch niks op?
Maar dat lukt niet indien je de lat zo hoog legtquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tof ik kan wel even wachten, want FOK!kers gotta date them all!
Ik maakte een grapje met die titels.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar dat lukt niet indien je de lat zo hoog legt
Misschien moet ik me dan toch maar laten omscholen, bij mij loopt er weinig lekkers rond, nou ja, op eentje na dan, die ook nog eens in jouw woonplaats woontquote:
Dat is waar, als ik vertel dat mijn broer doctor is, moet ik er altijd snel achter zetten in de biologie, anders krijg ik al snel de vraag in welluk Ziekenhuis???quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
ja klopt, maar als je gewoon snel praat, zoals ik altijd doe, hoor je dat niet
Oh, dan lever in mijn proefschrift maar niet inquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje met die titels.
Goed idee, we hebben vast nog wel ergens een baan voor je jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet ik me dan toch maar laten omscholen, bij mij loopt er weinig lekkers rond, nou ja, op eentje na dan, die ook nog eens in jouw woonplaats woont
Da's dan ook weer zonde.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, dan lever in mijn proefschrift maar niet in
ja mensen zijn wat beperkt in gedachten vaak.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is waar, als ik vertel dat mijn broer doctor is, moet ik er altijd snel achter zetten in de biologie, anders krijg ik al snel de vraag in welluk Ziekenhuis???
je zal het niet geloven, maar Koos heeft de tv gekaaptquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:15 schreef Saisai het volgende:
Nou Molo, wat vind je van die gast op de bank?
Dat komt mooi uit, want het zou zo maar kunnen dat ik binnenkort Sjaan zonder baan ben, mijn werkgever wil de boel verkopen en de vraag is of ze mij bij de koop willenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Goed idee, we hebben vast nog wel ergens een baan voor je ja
Ik moest hardop lachen. Sorryquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:17 schreef Molo het volgende:
[..]
je zal het niet geloven, maar Koos heeft de tv gekaapt
(nieuwe spiegelreflexcamera gekocht en hij moet nu zijn foto's analyseren op de TV)
Jezelf verkopen geen optie?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit, want het zou zo maar kunnen dat ik binnenkort Sjaan zonder baan ben, mijn werkgever wil de boel verkopen en de vraag is of ze mij bij de koop willen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:16 schreef Molo het volgende:
[..]
ja mensen zijn wat beperkt in gedachten vaak.
Als ik zeg in het ziekenhuis te werken denken mensen altijd dat er dan alleen de keuze arts of verpleegkundige is
Ja!quote:
@TT: Waar heb je glijmiddel voor nodig? Een glijbaan?quote:
Ik zal eens kijken of er nog een plekje achter het Centraal Station isquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit, want het zou zo maar kunnen dat ik binnenkort Sjaan zonder baan ben, mijn werkgever wil de boel verkopen en de vraag is of ze mij bij de koop willen
Ff met molo overleggen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of er nog een plekje achter het Centraal Station is
ik heb een wachtlijst van 16 maanden, dus is goed hoorquote:
zulke tegeltjes zaten wel in het kleedhok van mijn vorige werkquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit zit zeker in je locker op het werk?![]()
[ afbeelding ]
Met zo'n foto is glijmiddel niet meer nodig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit zit zeker in je locker op het werk?![]()
[ afbeelding ]
hij kijkt in ieder geval alsof hij net 30+ cm in zijn anus heeft gehad jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met zo'n foto is glijmiddel niet meer nodig.
Dat jij nog geen vriendin hebtquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoe romantisch, Pokémon vangen en kijken naar de ondergaande zon op het strand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ienie prevelt: oooooooooh dokter, wilt u mij nader onderzoekenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met zo'n foto is glijmiddel niet meer nodig.
Maar medisch vind ik ook heel leukquote:
Zoiets.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ienie prevelt: oooooooooh dokter, wilt u mij nader onderzoeken*sop sop*
Zoiets?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat jij nog geen vriendin hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levensgevaarlijk.. Ik reed door een park en daar zag je iedereen met hun mobieltje bezig en niet oplettend, zelfs op de fiets...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat jij nog geen vriendin hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, gek héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten![]()
Dokter Broekindewindquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ienie prevelt: oooooooooh dokter, wilt u mij nader onderzoeken*sop sop*
Zoiets?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik ben ook geen fanquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk.. Ik reed door een park en daar zag je iedereen met hun mobieltje bezig en niet oplettend, zelfs op de fiets...
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Nou, gaat er binnenkortnog iemand naar de USA die echt superveel zin heeft om een pakket van 53 cm3 van 19 kilo voor me mee te nemen?!
O+![]()
Wa's da?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:21 schreef Saisai het volgende:
Godver, die makergear is echt tyfesduur om te importerenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Moet het ingeslikt worden?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:28 schreef Saisai het volgende:
Nou, gaat er binnenkortnog iemand naar de USA die echt superveel zin heeft om een pakket van 53 cm3 van 19 kilo voor me mee te nemen?!Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Zelf ophalen vast geen optie?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Voor het avontuurtje met moloquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
@TT: Waar heb je glijmiddel voor nodig? Een glijbaan?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away![]()
Amerika kom ik niet in zonder kleerscheuren. Mijn vriend z'n hobby is politieke boeken over (onder andere) de USA lezen. We worden er door zijn boekkeuze altijd uitgepikt op vliegveldenquote:
O+![]()
Jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoe romantisch, Pokémon vangen en kijken naar de ondergaande zon op het strandgaan we wel lekker op het strand eten hé?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away![]()
ligt erg aan de richting natuurlijk, maar over het algemeen heb je wel gelijk ja...quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar medisch vind ik ook heel leuk![]()
Nee, echt ik heb een jaar of 2 geleden zelfs overwogen om een opleiding in die richting te gaan doen, maar ja met welk nut? Ze nemen natuurlijk liever een jong ding zonder ervaring dan een oud wijf zonder ervaring
al moet ik zeggen dat ik ook weleens iemand heb aangenomen die weinig specifieke ervaring en verse opleiding had, maar wel 53 was en gewoon rete gemotiveerd was
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ofc hunquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jagaan we wel lekker op het strand eten hé?
mag het weten![]()
waarom koopt hij ze dan ook online?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:30 schreef Saisai het volgende:
[..]
Amerika kom ik niet in zonder kleerscheuren. Mijn vriend z'n hobby is politieke boeken over (onder andere) de USA lezen. We worden er door zijn boekkeuze altijd uitgepikt op vliegvelden
Laat hem thuisquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:30 schreef Saisai het volgende:
[..]
Amerika kom ik niet in zonder kleerscheuren. Mijn vriend z'n hobby is politieke boeken over (onder andere) de USA lezen. We worden er door zijn boekkeuze altijd uitgepikt op vliegvelden
I'm surrounded by morons!
maakt voor je profiel dan niet meer uit als je eenmaal getackeld bent geweestquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Jij doet HR in een ziekenhuis?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:31 schreef Molo het volgende:
[..]
ligt erg aan de richting natuurlijk, maar over het algemeen heb je wel gelijk ja...
al moet ik zeggen dat ik ook weleens iemand heb aangenomen die weinig specifieke ervaring en verse opleiding had, maar wel 53 was en gewoon rete gemotiveerd wasIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Je krijgt de code SSSS op je boarding card?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:32 schreef Saisai het volgende:
[..]
Die vlag staat inmiddels ook wel achter mijn naam ben ik bangI'm surrounded by morons!
Tja, ik vind het sowieso van de zotten dat je voor een terrorist wordt aangezien op het moment dat je boeken over politiek leest, maar goed.quote:
Dat zou ongetwijfeld aan mij liggen.O+![]()
nope, maar ik bepaal inhoudelijk soms wel wie er aangenomen wordtquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
'Murica, fuck yeahhhhquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:34 schreef Saisai het volgende:
[..]
Tja, ik vind het sowieso van de zotten dat je voor een terrorist wordt aangezien op het moment dat je boeken over politiek leest, maar goed.
Dat zou ongetwijfeld aan mij liggen.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Idem, sowieso haat ik het wisselen van de seizoenen en ik haat winter en kou en donkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik begin de zomer die nooit begon nu al te missen
Ach zo, ik dacht al eens gelezen te hebben dat jij wel iets medisch doet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
nope, maar ik bepaal inhoudelijk soms wel wie er aangenomen wordtIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
eindelijk een medestander, meeste hier zijn winter en kou loversquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Idem, sowieso haat ik het wisselen van de seizoenen en ik haat winter en kou en donker
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eindelijk een medestander, meeste hier zijn winter en kou lovers![]()
Mensen die het zo gezellig vinden om 's avonds lekker de kachel en de kaarsjes aan te hebben
yepquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach zo, ik dacht al eens gelezen te hebben dat jij wel iets medisch doet.
Heb hier een hele kast vol kaarsen. Die wordt geleegd en ik ga er bordspellen in leggenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Mensen die het zo gezellig vinden om 's avonds lekker de kachel en de kaarsjes aan te hebben
Mijn dochter is het daar alleen niet mee eens, ze vind dat ik ook kaarsen moet hebben
ik vind het best leuk ook, maar ben het zoveel sneller zat allemaal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Mensen die het zo gezellig vinden om 's avonds lekker de kachel en de kaarsjes aan te hebbenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Wat ben je netjes..... Ik dacht minstens kaarsvet druipend uit vanalles en andere dingen voor jou...quote:Bis vincit qui se vincit!![]()
Bordspellen bij kaarslichtquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb hier een hele kast vol kaarsen. Die wordt geleegd en ik ga er bordspellen in leggen
Mijn dochter is het daar alleen niet mee eens, ze vind dat ik ook kaarsen moet hebben
Héérlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Idem, sowieso haat ik het wisselen van de seizoenen en ik haat winter en kou en donker![]()
Balen van je baan Dees, wanneer hoor je meer?![]()
Natuurlijk heb ik ook wel kaarsjes aan, maar ik wil eigenlijk niet dat het donker genoeg is om kaarsjes aan te hebben, maar dan moet ik in de winter om 5 uur naar bed.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind het best leuk ook, maar ben het zoveel sneller zat allemaal.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Kaarsen zijn alleen handig als de stroom uitvaltquote:
Paar weken kou mag best, maar dan wel echte droge kou, geen 5 graden en regenSame shit, different day
SC hopper present![]()
je weet maar nooit daarquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ik hoop toch dat dat een fotosoep isSame shit, different day
SC hopper present![]()
Hoop maar een eind weg, deze mensen bestaan echt. in murica uiteraard.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ik hoop toch dat dat een fotosoep isO+![]()
Als het verkocht isquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Héérlijk![]()
Balen van je baan Dees, wanneer hoor je meer?![]()
Maar mijn baas kennende kan dat morgen ineens anders zijn en volgende week toch ineens verkocht, ik heb niet zoveel zin om me er druk om te maken, omdat dat toch geen zin heeft. Komt tijd, komt raad
Lekker dan........quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het verkocht is![]()
Maar mijn baas kennende kan dat morgen ineens anders zijn en volgende week toch ineens verkocht, ik heb niet zoveel zin om me er druk om te maken, omdat dat toch geen zin heeft. Komt tijd, komt raad
Nee druk maken helpt niet, maar écht goed voor de ontspanning zal het niet zijn![]()
![]()
Ik las net hierboven dat het voor andere doeleinden ook handig isquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kaarsen zijn alleen handig als de stroom uitvalt
Zwabjequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwgevonden respect voor de rekbaarheid van synthetische stoffen.
O+![]()
Ik ben er gewoon niet voor gemaaktquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:46 schreef Koen66 het volgende:
Paar weken kou mag best, maar dan wel echte droge kou, geen 5 graden en regen
soort hamsterwangen maar dan andersquote:
We zullen het wel zien hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Lekker dan........
Nee druk maken helpt niet, maar écht goed voor de ontspanning zal het niet zijn
Ik vind kaarsen best leuk, maar denk dat ik ze eens in de twee jaar aan doe ofzo
Spontane actie, morgen naar Drievliet met 7 kinderen en 3 volwassenen, ben benieuwd
*burp
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
Drievliet, dat was toch wel mijn (en die van mijn kinderen) favoriete pretparkquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:55 schreef Molo het volgende:
Spontane actie, morgen naar Drievliet met 7 kinderen en 3 volwassenen, ben benieuwd
Met larfje in het schommelschip
ik vind al die attracties geen kloot aan, maar mijn nichtjes zijn tof en wilden graag dat ik (en Larfje) mee gaan dus dan doen we dat maarquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Drievliet, dat was toch wel mijn (en die van mijn kinderen) favoriete pretpark
Met larfje in het schommelschip
Dat is wel zo leuk en goed te doen met dat makkelijke kind van jou.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:02 schreef Molo het volgende:
[..]
ik vind al die attracties geen kloot aan, maar mijn nichtjes zijn tof en wilden graag dat ik (en Larfje) mee gaan dus dan doen we dat maar
Leukste van Drievliet vond ik dat het niet zo achterlijk groot is.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ja daarom, en het is mooi weer morgen en het is gezellig, dus gaat goed komenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel zo leuk en goed te doen met dat makkelijke kind van jou.
Leukste van Drievliet vond ik dat het niet zo achterlijk groot is.
En dat kleine is ook fijn, en het is natuurlijk vlakbij.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
vind het niks voor jou dat je dat nog niet gezien hebtquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
Making a Murderer aan het kijken. holy shit.
ik ben er nog nooit geweestquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:55 schreef Molo het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:typisch iets voor mij, van alles ver weg doen en dichtbij alles missen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
uhuh, beetje welquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]typisch iets voor mij, van alles ver weg doen en dichtbij alles missen
Ik zie nu pas waar jouw huis woontquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]typisch iets voor mij, van alles ver weg doen en dichtbij alles missen
Een van die dingen die ik wel wilde zien maar steeds andere dingen vond die ik eerder wilde zien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:08 schreef Molo het volgende:
[..]
vind het niks voor jou dat je dat nog niet gezien hebt🐙![]()
sta je voor de deur?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie nu pas waar jouw huis woont
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Netflix docu over iemand die ten onrechte 18 jaar vast zat voor een verkrachting omdat de locale politie een hekel aan hem had. Bizarre clusterfuck,quote:🐙![]()
Ik word daar verdrietig van en ga derhalve niet kijken danquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Netflix docu over iemand die ten onrechte 18 jaar vast zat voor een verkrachting omdat de locale politie een hekel aan hem had. Bizarre clusterfuck,
O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: