omdat droge penorquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ai waarom weet jij wat dat is?
En joos, wanneer gaan wij samen pokemons zoeken?
Dat weet iedereen toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Was per ongeluk joh!quote:
tuinafval weekje laten liggen, dan neemt het 1/5 van de ruimte in ofzo en is het makkelijker te hendelenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:18 schreef Joosie200 het volgende:
Zo, eerst avondeten dan maar. Straks weer verder om al het tuinafval netjes in de door de Rova bezorgde zakken te krijgen. Zet het liever in de fik maarja..
Per ongeluk op het knopje "open een nieuw deel"?quote:
Omdat ik het dus niet nodig hebquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:18 schreef Molo het volgende:
[..]
omdat droge penor
jij bent een van de weinigen die het niet kent oveirgens
Oeh, Pokémondatequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat weet iedereen toch?wat dat is weet ik dan weer niet, al gok ik dat je die uitsparing op je clit moet ztten ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik had de 300e post toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Per ongeluk op het knopje "open een nieuw deel"?
Ik zou de KY gel achterwege laten Molo.
extra zuigen donderdag, dan is hetw eer goedquote:
Alweer?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oeh, PokémondateHeb je zin om richting Den Haag te gaan?
snoeihard droog erinquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Per ongeluk op het knopje "open een nieuw deel"?
Ik zou de KY gel achterwege laten Molo.
Ja leuk!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oeh, PokémondateHeb je zin om richting Den Haag te gaan?
Komt goed mevrahquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:19 schreef Molo het volgende:
[..]
extra zuigen donderdag, dan is hetw eer goed
Je kent de womanizer niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:19 schreef Molo het volgende:
[..]
wat dat is weet ik dan weer niet, al gok ik dat je die uitsparing op je clit moet ztten ofzo?
Omg! Noob op de telefoonquote:
ik heb al die dingen nietquote:
LBquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omg! Noob op de telefoonsorry!
Zelfs ik ken diequote:
Wat betekent dat nu weer?quote:
Ja, hij is wel beetje te duur ja. Straks is het niks, ben je 150 euro kwijt of zo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zelfs ik ken diemaar vind hem te duur voor iets wat je niet kunt testen
Ja dat dus!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, hij is wel beetje te duur ja. Straks is het niks, ben je 150 euro kwijt of zo.
Ah hahaha niet helemaal wakker hierquote:
geen probleemquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah hahaha niet helemaal wakker hier
ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En ik denk dat molo beter is dus...
Ik weet het zekerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En ik denk dat molo beter is dus...
voor jezelf zorgen in zo'n gehucht is dan ook nogal watquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik eis de zus van Zwabber te spreken. Pure mishandeling is wat ze die jongen aandoet door hem in Drogeham te laten verblijven.
Of Zwabber kan niet fatsoenlijk voor zichzelf zorgen.
too badquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou, als ik er alleen aan mag denken..... dan is dat best erg ja...
Mwoah is gewoon kamperen voor gevorderden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
voor jezelf zorgen in zo'n gehucht is dan ook nogal wat
die jongen heeft geen vervoer en het is zijn huis niet hequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mwoah is gewoon kamperen voor gevorderden.
wel lekkerquote:
Uh, IJs is het ultieme glijmiddel, daar ging het toch om?quote:
Ook geen fiets in het schuurtje?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:42 schreef Molo het volgende:
[..]
die jongen heeft geen vervoer en het is zijn huis niet he
daar verschrompelt mijn doos van dus nope nope nopequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, IJs is het ultieme glijmiddel, daar ging het toch om?
Daar is een schuurtje helemaal niet voorquote:
Nee joh, ijs?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, IJs is het ultieme glijmiddel, daar ging het toch om?
ik gok van niet gezien wat hij eerder zeiquote:
?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:44 schreef Saisai het volgende:
Echt serieus, die Simone (turnster), die chick is toch niet van deze planeet.. wtf zeg
Loop maar eens over een bevroren plas, wedden dat je glijdtquote:
Foto?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:44 schreef Saisai het volgende:
Echt serieus, die Simone (turnster), die chick is toch niet van deze planeet.. wtf zeg
Gelukkig was ze gisteren wel even van deze planeetquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:44 schreef Saisai het volgende:
Oh maar het ligt al langer dan een weekjequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:19 schreef Molo het volgende:
[..]
tuinafval weekje laten liggen, dan neemt het 1/5 van de ruimte in ofzo en is het makkelijker te hendelen
staat aan nuquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:45 schreef Saisai het volgende:
[..]
Je moet ff haar oefening op de mat kijken, echt niet normaal.
Ja maar neequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Loop maar eens over een bevroren plas, wedden dat je glijdt
goed bezig jijquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh maar het ligt al langer dan een weekje
op Ned1 toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:46 schreef Saisai het volgende:
[..]
nee, was echt nét live, dus nog geen beeldmateriaal.
Nee, dan pas. Zondag ging ik toch nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Alweer?
Ik fietste vandaag weer langs kijkduin. 100derden mensen daar.
ah gemist danquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:47 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja maar epke is nu, Simone Biles was net.
Attelenooije!quote:
Word wel een beetje eentonig deze OSquote:
Idd, al 8 keer goud, zo slechtquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word wel een beetje eentonig deze OS
Ik doelde meer op het judo toernooi, grootste aantal deelnemers voor NL, en 1 iemand in de verliezers finalequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd, al 8 keer goud, zo slecht
Oh, wacht
Ik vind die gast die in de studio op de bank zit duablederquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:51 schreef Molo het volgende:
Even een diepteanalyse van mijn kant:
Die Epke is in tegenstelling tot Yuri wel doable
Maar wel de oefening afgemaakt 'zoals het een gedisciplineerd turner betaamt'. Daar kan een andere turner wat van leren.quote:
ik blijf nog even kijken om te beoordelenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:52 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik vind die gast die in de studio op de bank zit duableder
Soms lukt het, soms niet. Over het algemeen zijn het goede spelen voor Nederland.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het judo toernooi, grootste aantal deelnemers voor NL, en 1 iemand in de verliezers finale
Heb je de ringenfinale maandag gezien?quote:
Vertrouw mij, ik weet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
ik blijf nog even kijken om te beoordelen
nope, ik schakel nu net voor het eerst inquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je de ringenfinale maandag gezien?
Betere partij ook. Minder kans dat hij zijn geld er doorheen snuift, zuipt of welke andere verslaving hij weer vindt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:51 schreef Molo het volgende:
Even een diepteanalyse van mijn kant:
Die Epke is in tegenstelling tot Yuri wel doable
Ja, echt onmenselijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:53 schreef Molo het volgende:
Sowieso bizar knap wat ze kunnen, of ze nou winnen of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |