Dit filmpje is toch gemaakt in Calais? Is al wat ouder in ieder geval. Ja tuurlijk heb je begrip voor de tokkie. Want hoe je het ook draait die groep immigranten komt echt behoorlijk agressief aanlopen daar. Je zou er maar wonen... En dan zo'n groep mensen waarvan je weet dat ze een bloedhekel aan jou hebben. Het is niet alsof hij de ruzie zoekt. Maar ze zouden zo zijn huis/tuin ook nog inlopen en vernielen. Dit filmpje ging vooraf aan dat blonde huismoedertje wat die emotionele speech hield, een oproep tot hulp omdat mensen in Calais verdreven werden uit hun huis door de explosief toegenomen criminaliteit en geweld in hun woonplaats door immigranten. Dat enorme kamp is gewoon uit de omgeving weg gejat daar. Hoe denk je dat al die spullen daar komen die die lui "hebben". Dusja.. Ik snap het gedrag van deze tokkie wel. Gelukkig voor hem is hij zo assertief anders liepen ze hem zo onder de voeten denk ik... Misschien dat ze nu zoiets hadden van laat maar...quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:53 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Geen geluid op deze computer, het deed me erg Engels aan vandaar
Maar dan nog, je krijgt er gewoon begrip voor, zelfs voor kapitein Bierbuik in zijn voortuin. En dat vind ik bizar, die constatering bij mezelf.
Je vraagt je toch af waar dit is? En worden die vrouwen daar nou echt vastgebonden en als vee rondgeleid?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:02 schreef frietenstamp het volgende:
[ afbeelding ]twitter:naald twitterde op woensdag 17-08-2016 om 12:56:00@Mark_Goedhart @KimsGH 'eigen keuzes" en "genieten", het is ook allemaal zo relatief. https://t.co/54T9hTWzrm reageer retweet
https://fenixx.org/2016/0(...)en-voor-het-laatste/
Jazeker. Op naar de brandstapel. En daar hebben ze zelf voor gekozen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:31 schreef HSG het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af waar dit is? En worden die vrouwen daar nou echt vastgebonden en als vee rondgeleid?
Welk land?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:32 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Jazeker. Op naar de brandstapel. En daar hebben ze zelf voor gekozen.
25 jaar na de Irak oorlog. Dit jaar dus.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:44 schreef HSG het volgende:
[..]
Tijdens de bezetting van IS of daarvoor?
Wellicht ook, ik zou niet weten waarom niet.quote:
Dat maakt die getuigenverklaring waar de moslim-extremisten zich hier op beriepen dat die lokale jeugd zogenaamd ook begon met foto's maken na het verzoek ermee te stoppen nogal dubieus.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:48 schreef Murdera het volgende:
http://www.elsevier.nl/bu(...)e-marokkanen-343189/
Rel op Corsica niet om boerkini, maar om claimende Marokkanen
De rellen die dit weekeinde op Corsica uitbraken en aanleiding waren voor een boerkiniverbod in verschillende gemeenten, werden niet veroorzaakt door de aanwezigheid van een boerkini. Twee groepen jongeren gingen met elkaar op de vuist, maar de reden daarvoor was van een heel andere aard.
Uit onderzoek van de Franse justitie blijkt nu namelijk dat de vechtpartij tot stand kwam omdat het groepje Marokkanen zich een deel van het strand had toegeëigend. Ze zouden een bord op de weg hadden gezet dat het gebied rondom het strandje verboden was om in te rijden.
Een paar leden van de Marokkaanse groep zijn bekenden van de politie, voor onder meer drugshandel. De aanklager benadrukt dat hij de reactie van het groepje lokale jongeren 'ongepast, overtrokken en dorps' vindt. Voor zover de autoriteiten hebben kunnen nagaan, was er van racistische leuzen of zelfs de aanwezigheid van een boerkini geen sprake.
Vind ik nou ook. Daarom vind ik echt erg dat het voor veel moslima's verboden is om in een bikini op het strand te vertoeven.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Een vrouw moet toch kunnen dragen wat ze wil?²
Je ontneemt de Moslima's een keuzemogelijkheid. Lekker vrij zeg.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:20 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Vind ik nou ook. Daarom vind ik echt erg dat het voor veel moslima's verboden is om in een bikini op het strand te vertoeven.
En iets minder subtiel: Matpartij Corsicaans strand door kutmarokkanenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:48 schreef Murdera het volgende:
http://www.elsevier.nl/bu(...)e-marokkanen-343189/
Rel op Corsica niet om boerkini, maar om claimende Marokkanen
De rellen die dit weekeinde op Corsica uitbraken en aanleiding waren voor een boerkiniverbod in verschillende gemeenten, werden niet veroorzaakt door de aanwezigheid van een boerkini. Twee groepen jongeren gingen met elkaar op de vuist, maar de reden daarvoor was van een heel andere aard.
Uit onderzoek van de Franse justitie blijkt nu namelijk dat de vechtpartij tot stand kwam omdat het groepje Marokkanen zich een deel van het strand had toegeëigend. Ze zouden een bord op de weg hadden gezet dat het gebied rondom het strandje verboden was om in te rijden.
Een paar leden van de Marokkaanse groep zijn bekenden van de politie, voor onder meer drugshandel. De aanklager benadrukt dat hij de reactie van het groepje lokale jongeren 'ongepast, overtrokken en dorps' vindt. Voor zover de autoriteiten hebben kunnen nagaan, was er van racistische leuzen of zelfs de aanwezigheid van een boerkini geen sprake.
Beetje boel hypocriet van je.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je ontneemt de Moslima's een keuzemogelijkheid. Lekker vrij zeg.²
Wat vertel je me nu?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je ontneemt de Moslima's een keuzemogelijkheid. Lekker vrij zeg.²
Mensen vinden het zien van een boerkini blijkbaar zo walgelijk dat ze de politie ervoor bellen om ze te laten beboeten. Lijkt me niet meer dan logisch dat er dan de boerkini-dragers & co dan deze mensen proberen te beschermen tegen dit walgelijke aanzicht door zich af te zonderen op hun eigen stukje strand.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:06 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dat maakt die getuigenverklaring waar de moslim-extremisten zich hier op beriepen dat die lokale jeugd zogenaamd ook begon met foto's maken na het verzoek ermee te stoppen nogal dubieus.
Hoe dan ook heeft dat volk zich wéér negatief in de kijkert weten te zetten. Way to go moslims
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:20 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Vind ik nou ook. Daarom vind ik echt erg dat het voor veel moslima's verboden is om in een bikini op het strand te vertoeven.
Echt waar... de huidige naïeve tolerantie voor intolerantie. Bedroevend.
volgens mij heb jij het verhaal niet gelezenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:29 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Mensen vinden het zien van een boerkini blijkbaar zo walgelijk dat ze de politie ervoor bellen om ze te laten beboeten. Lijkt me niet meer dan logisch dat er dan de boerkini-dragers & co dan deze mensen proberen te beschermen tegen dit walgelijke aanzicht door zich af te zonderen op hun eigen stukje strand.
Segregatie is wat de bedenkers van die idiote boete wilden bereiken toch? Of hadden ze een andere resultaat verwacht
Dus omdat dat gebeurt moet je moslima's nog minder keuzevrijheid geven?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:14 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Wat vertel je me nu?
Moslima's hebben vanuit de islam zelf over het algemeen dus toch de mogelijkheid voor hun eigen keuze tussen een weinig verhullende bikini en een boerkini?
Papa, broeder of man staan probleemloos tolerant tegenover hun dochter, zus of vrouw als ze er zelf voor kiest een bikini ipv een boerkini te dragen, en accepteren dit met waardig respect, want dat is de keuzemogelijkheid die zij hebben?
Er is geen sprake van minder keuzevrijheid.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:34 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dus omdat dat gebeurt moet je moslima's nog minder keuzevrijheid geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |