quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:35 schreef devlinmr het volgende:
[..]
van andere vrouwen... ik vermoed niet heel lang. Maar probeer het eens zou ik zeggen
Met mijn Coolpix p900 hoef ik niet eens meer het strand op te gaan voor fapfoto's, dus zijn post is sowieso onzin.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja heuheu of door het raam van je buurvrouw als ze dr kind in bad doet heuheu.
Op de meeste naaktstranden is het verboden om fotos te maken. Goede vergelijking wel.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:45 schreef tesssssssss het volgende:
Volgens mij wordt een boerkini ook maar oogluikend toegestaan, want als een moslima nat is van het zeewater, zie je toch haar vrouwelijke vormen.
Trouwens daar hoe je niet helemaal voor naar Corsica te gaan, mijn overbuurvrouw mag ook niet zwemmen met mannen samen.
Toen zei ik dat er op vrijdagavond een avond was alleen voor vrouwen, en toen kon het weer niet omdat er een mannelijke badmeester was.
Toen wist ik het ook niet meer.
Van de fundi's mag het ook niet. Er zijn genoeg fatwa's tegen. Jammer dat die burgemeesters met IS in zee gaan, pun intended, maar het is natuurlijk gewoon een daad van verzet van vrouwen die zo'n ding dragen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:45 schreef tesssssssss het volgende:
Volgens mij wordt een boerkini ook maar oogluikend toegestaan, want als een moslima nat is van het zeewater, zie je toch haar vrouwelijke vormen.
Je zou maar zo jaloers en dus zo bizar onzeker zijn over je eigen aantrekkingskracht dat je je vrouw dit soort bizarre verboden op moet leggen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:53 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik heb geen bron beschikbaar, dus hang me er niet aan op, maar in het lokale zwembad hier is er zelfs geopperd dat er tijdens het moslima uurtje, uitsluitend getrouwde vrouwelijke badmeesters mochten zijn, om uit te sluiten dat er lesbische badmeesters tussen zouden zitten.
Voor zover ik weet is daar geen gehoor aan gegeven.
Die "eis" kwam lachwekkend genoeg wel van de mannen, die op basis daarvan beslissen of hun vrouw mag gaan zwemmen.
bikini zou een betere daad van verzet zijn. Alles of niets.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
Van de fundi's mag het ook niet. Er zijn genoeg fatwa's tegen. Jammer dat die burgemeesters met IS in zee gaan, pun intended, maar het is natuurlijk gewoon een daad van verzet van vrouwen die zo'n ding dragen.
Doen wat mmen je zegt of jezelf opblazen? Zoiets?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
bikini zou een betere daad van verzet zijn. Alles of niets.
Je herkende ze aan de hoofddoek ?!?!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:07 schreef Oversight het volgende:
Ik was vanmorgen in het zwembad en zag daar ook wat moslima's in bikini.
Een nudistenstrand voor moslims.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
bikini zou een betere daad van verzet zijn. Alles of niets.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:55 schreef Oversight het volgende:
[..]Voor radicale moslims is dat er al, het heet mortuarium, beschikbaar in elke grote stad.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:48 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Je herkende ze aan de hoofddoek ?!?!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:48 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Je herkende ze aan de hoofddoek ?!?!
Wetsuit mag wel. Doe je dat toch aan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:14 schreef Ulx het volgende:
Oh ja. Boerkini's mogen niet.
Mag een badpak met lange mouwen
worden gedragen in combinatie met zwembroek met lange pijpen en een badmuts?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Wetsuit mag wel. Doe je dat toch aan.
Dat is dan ook wat er gebeurt als je die vrouwen niet aan de ketting legt als barbaar zijnde.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:00 schreef Murdera het volgende:
Het is net alsof die mensen zelf ook wel goed inzien wat een achterlijk volk ze zijn, en dat elke weldenkende vrouw gillend wegrent zodra ze de kans krijgt.
Gewoon een ontharing pakket aanbieden met een prachtige lingerie set. En nog even een bezoekje aan Schumacher om de bestaande putjes te vullen. (waar zit die man tegenwoordig?)quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:06 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dat is dan ook wat er gebeurt als je die vrouwen niet aan de ketting legt als barbaar zijnde.
ja. Ergens op een leeg stuk strand ofzo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Doen wat mmen je zegt of jezelf opblazen? Zoiets?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja. Ergens op een leeg stuk strand ofzo.
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:04 schreef Oversight het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)rkini-in-cannes.html
quote:De boete voor het dragen van badkleding die te veel aan het oog onttrekt,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |