quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat nou als ze in lange broek, shirt met lange mouwen en hoofddoek daar zitten dan?
Het slaat echt nergens op.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:39 schreef Oversight het volgende:
[..]Ligt aan de opdruk van het shirt.
quote:
Dan zeggen ze dus dat het is omdat ze geen geloofsovertuigingen willen. Oke maar verbied dan ook die hoofddoek...quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:41 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik ben het niet gauw met je eens.
Wetsuit aantrekken, met surfschoenen, en gewone hoofddoek, als ik een vrouw was zou ik het wel weten, ook als ik niet in dinges geloof.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan zeggen ze dus dat het is omdat ze geen geloofsovertuigingen willen. Oke maar verbied dan ook die hoofddoek...
Dat zijn geen religieuze kledingstukken:Pquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:44 schreef Oversight het volgende:
[..]Kan niet want sunkini, en zonnehoedjes en basketbalpetjes
twitter:OnlineMagazin twitterde op dinsdag 16-08-2016 om 21:00:36🆘‼️👙😃👍 Haha! In #Morocco #burkinis are prohibited! v. @PorteTonArme https://t.co/xdGZ9iEEom reageer retweet
Is dat een zwembad?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:46 schreef frietenstamp het volgende:
Ondertussen in Marokko:[ afbeelding ]twitter:OnlineMagazin twitterde op dinsdag 16-08-2016 om 21:00:36🆘‼️👙😃👍 Haha! In #Morocco #burkinis are prohibited! v. @PorteTonArme https://t.co/xdGZ9iEEom reageer retweet
Hoera, Cannes heeft het niveau van Marokko bereikt!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:46 schreef frietenstamp het volgende:
Ondertussen in Marokko:[ afbeelding ]twitter:OnlineMagazin twitterde op dinsdag 16-08-2016 om 21:00:36🆘‼️👙😃👍 Haha! In #Morocco #burkinis are prohibited! v. @PorteTonArme https://t.co/xdGZ9iEEom reageer retweet
Ze zullen het in Marokko wel weten he.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm ja staat vanwege hygiene. Al is zo'n burkini badpakstof.
Ja maar dit gaat dus niet om het tonen van een religie. Net zoals dat in veel zwembaden mannen geen boxer of zon zwemshort aan mogen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:50 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ze zullen het in Marokko wel weten he.
Ander bord:
[ afbeelding ]
Veeg die relschoppers met hun slaven van de stranden!!!
Het is veel erger. Europa loopt achter op Marokko.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:50 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Hoera, Cannes heeft het niveau van Marokko bereikt!
Optiefen met je religie. Terroriseer je gezin maar achter de voordeur.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar dit gaat dus niet om het tonen van een religie. Net zoals dat in veel zwembaden mannen geen boxer of zon zwemshort aan mogen.
En sowieso is Cannes het verbod op het strand
Dus dan alles verbieden?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:54 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Optiefen met je religie. Terroriseer je gezin maar achter de voordeur.
Zag vanmiddag nog een oma met zeeuwse klederdracht. Trekt ook bekijks en fotografen. Ze vond het wel mooi die aandacht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:54 schreef klawie het volgende:
Wat een topic weer lekker mocro's bashen echt super cool
Als je op het strand ligt en iemand neemt een foto van jou vind je dat toch niet chill en als je er wat van zegt gewoon Door gaat zou ik mij kunnen inleven dat je boos wordt
Snap ik maar dat is toch een andere setting Om maar een voorbeeld te gevenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:56 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Zag vanmiddag nog een oma met zeeuwse klederdracht. Trekt ook bekijks en fotografen. Ze vond het wel mooi die aandacht.
Wietje teveel gepakt vanavond?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:59 schreef klawie het volgende:
[..]
Snap ik maar dat is toch een andere setting Om maar een voorbeeld te geven
Ik vind het thuis ook fijn als mijn vriendin mij pijpt zou toch gekker zijn als er een man op straat aan mijn keuter begint te zitten
Om het maar effe in fok taal te zeggen
Komt omdat men zich in Marokko niets aantrekt van een stel middeleeuwse gasten uit het Rifgebergte. Als ze dat net zoals in West-Europa wel zouden doen dan zou Casablanca nog steeds uit hutten van kamelenstront bestaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:52 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Het is veel erger. Europa loopt achter op Marokko.
Ten eerste blow ik niet drink ik niet en rook ik niet eens meerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:02 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Wietje teveel gepakt vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |