SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ze kunnen nu alvast hun bed induiken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:23 schreef aswesleep het volgende:
Morgenvroeg de herkansing voor diegene die nu zijn uitgeschakeld.
Ik juich.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:25 schreef heywoodu het volgende:
Morgenochtend gelijk de series 1500m mannen, Makhloufi zal wel uitstappen
Dat zou wel weer het verschil tussen zwemmen en atletiek benadrukken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:25 schreef heywoodu het volgende:
Morgenochtend gelijk de series 1500m mannen, Makhloufi zal wel uitstappen
Heeft de mascotte al een beschermende verpakking gekregen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik juich.
Al is Mekhissi erger dan die jongen.
Tsja, Thiago Braz Da Silva staat er op zijn kaartje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:27 schreef heywoodu het volgende:
Blijft Stefan Verheij Braz nou steeds Da Silva noemen?
Ik heb nog werkelijk nooit iemand hem Da Silva horen noemen ipv gewoon Brazquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tsja, Thiago Braz Da Silva staat er op zijn kaartje.
Daar hadden ze toch meer uit kunnen halen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:27 schreef Aguero het volgende:
Hadden we deze al gezien?
[ afbeelding ]
Jupquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:27 schreef heywoodu het volgende:
Blijft Stefan Verheij Braz nou steeds Da Silva noemen?
Stagiair regelt de kaartjes met namen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb nog werkelijk nooit iemand hem Da Silva horen noemen ipv gewoon Braz
Hij zei Braz...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Dan noem ik hem 'Da'quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:33 schreef Redefine het volgende:
Ik ga hem gewoon Thiago noemen. Dan hebben we alles gehad.
Die gaf geen fuck.quote:
Maar goed dat die andere zich niet voor de finale geplaatst heeft, Augusto Dutra da Silva de Oliveira.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:33 schreef Redefine het volgende:
Ik ga hem gewoon Thiago noemen. Dan hebben we alles gehad.
Dutra zeker?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar goed dat die andere zich niet voor de finale geplaatst heeft, Augusto Dutra da Silva de Oliveira.
Edith Bosch vindt dat leuk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:33 schreef DeLuna het volgende:
Dat gejuich bij een fout van een ander
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij zei Braz...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
k juichte ook als iemand chute bi jturnen hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:33 schreef DeLuna het volgende:
Vind ik hier toch wel een ander verhaal eigenlijk, dit is wat anders dan een complete routinequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:33 schreef DeLuna het volgende:
Ga je duiken?quote:
quote:
Dat je dat in jezelf doet oké, snap ik nog. Maar je gaat biet met zijn allen een concurrent uitjoelenquote:
Die Brazilianen hebben steeds al laten zien kutpubliek te zijn, dus dat kun je verwachten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat je dat in jezelf doet oké, snap ik nog. Maar je gaat biet met zijn allen een concurrent uitjoelen
Dat doen ze hier ook niet. Ze juichen als iemand de fout gemaakt heeft, die is dan ook al klaar met zijn sprong. Totaal niet te vergelijken met midden in een routine gaan juichen om iemands fout.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat je dat in jezelf doet oké, snap ik nog. Maar je gaat biet met zijn allen een concurrent uitjoelen
Winnen op kleinere foutenlast, dat heeft hij van Riner afgekeken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis nog niet eens spannend, op aantal foutsprongen wint Lavillenie normaal toch wel.
Morgen lekker kotsen tijdens het beachvolleybal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die Brazilianen hebben steeds al laten zien kutpubliek te zijn, dus dat kun je verwachten.
Deze man weetquote:
Als ze weten te winnen van de Brazilianen maakt zulk publiek het nog wel een tikje mooier.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Morgen lekker kotsen tijdens het beachvolleybal.
Wel genieten van De Mammoet.
Die oerkreet als hij smashtquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Live gezien in Den Haag, puur genot.
22.00quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
weten we al hoe laat 'onze' beachvolley semi is?
Die wat doorgezakte loop als ie naar een block toewerktquote:
Da's tegelijk met het hokkie toch? Nouja. Misschien kijk ik m wel via de stream.quote:
Oké, dan ben ik raar ofzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat doen ze hier ook niet. Ze juichen als iemand de fout gemaakt heeft, die is dan ook al klaar met zijn sprong. Totaal niet te vergelijken met midden in een routine gaan juichen om iemands fout.
Dit zouden ze in elk ander land doen als iemand uit dat land op medaillekoers ligt
Ja.quote:
Verrek. Dat is kut.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's tegelijk met het hokkie toch? Nouja. Misschien kijk ik m wel via de stream.
Men gaat toch ook juichen als de tegenpartij in een strafschoppenserie een penalty mist?quote:
Misschien kan het beachvolleybal even voor een rain delay gaan zoals het atletiek vandaag, dat scheelde ook.quote:
You're a poet but you don't know it.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:38 schreef Aguero het volgende:
Ik moet pissen maar ik wil niks missen.
Die hebben een Greatest Hits cd'tje gekregen inderdaad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:43 schreef Szura het volgende:
Alle ellendige muziek is daar 5 jaar later doorgedrongen
Dat zal wel komen, omdat de commentatoren hem steevast Santos noemen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:43 schreef heywoodu het volgende:
Braz is trouwens van de generatie van supertalent Didac Salas zie ik nu. Daar hoor je echt niks meer over
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zal wel komen, omdat de commentatoren hem steevast Santos noemen.
Olympisch records vind ik ook echt totaal niet boeiendquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:45 schreef Aguero het volgende:
Ik had niet door dat die vorige sprong een Olympisch record was.
Fylax vindt ze leuker dan een WR.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Olympisch records vind ik ook echt totaal niet boeiend
Semenya nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Fylax vindt ze leuker dan een WR.
Ik zie Mehkissi voor mij met polstok. RIP mascottesquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:48 schreef Szura het volgende:
Ik zie ineens MvG met een polsstok voor me
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:50 schreef Redefine het volgende:
Gelachen om de mensen die al zijn gaan slapen.
RTquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:50 schreef Redefine het volgende:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:50 schreef Redefine het volgende:
Ik ook. Hhahahaa.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:50 schreef Redefine het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ook. Hhahahaa.Dan moet je gaan duiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:53 schreef Aguero het volgende:
Je gunt het die jongen maar al die toeschouwers kunnen de tering krijgen.
Het is geen gewichtheffen.quote:
Precies, kinderachtige kutbrazilianen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:53 schreef Aguero het volgende:
Je gunt het die jongen maar al die toeschouwers kunnen de tering krijgen.
Dit is natuurlijk compleet anders dan wat er eerder gebeurde.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heywoodu is het hier niet mee eens.
Ik zag net wel kwistig briefjes over en weer gaan bij de jurytafel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is geen gewichtheffen.
Dit zijn een beetje rondewim teksten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk compleet anders dan wat er eerder gebeurde.
Daar teken ik voorquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:55 schreef marcodej het volgende:
Vandaag gaat Nederland 2x de Braziliaanse mondjes snoeren.
Jij wordt straks om 10.04 gequotequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit zijn een beetje rondewim teksten.
Laten we het verdomme wel hopen zegquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:55 schreef marcodej het volgende:
Vandaag gaat Nederland 2x de Braziliaanse mondjes snoeren.
Leukquote:
Nee absoluut niet. Niemand verwacht dat Thiago eventjes over 6.03 springtquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:56 schreef Aguero het volgende:
Die had ik na vier perfecte sprongen van Lavillenie niet meer verwacht en ook zijn sprongen op 6,03 waren gewoon goed.
Idd, nou dit dus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:56 schreef Aguero het volgende:
Die had ik na vier perfecte sprongen van Lavillenie niet meer verwacht en ook zijn sprongen op 6,03 waren gewoon goed.
Carl Lewis die verloor van Mike Powel na de beste wedstrijd van z'n leven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:56 schreef Aguero het volgende:
Gaan ze de duik ook nog analyseren? Daar blijf ik nog even voor hangen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:59 schreef Redefine het volgende:
We hebben net een geweldige finale bij het polstokhoogspringen gezien, en de NOS gaat het even een halfuur over de horden series hebben.
Gelachenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goud voor Frankrijk zullen we maar bijschrijven
Viel me ook op jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sedoc noemt McLeod helemaal niet?
Ik zeg McLeod, Ortega, Bascou in die volgorde, maar who knows.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 05:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Viel me ook op ja
Best prima namen die hij noemt hoor, vooral Ortega en Bascou zie ik echt wel vol voor het podium gaan, maar McLeod ook wel hoewel die wel een keer viel en DSQ kreeg in zijn vorige wedstrijden
Ik hoop op Ortega.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 05:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zeg McLeod, Ortega, Bascou in die volgorde, maar who knows.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 05:04 schreef Redefine het volgende:
Millers Dive Shop The Official Site of the Bahamas
Zullen ook wel veel bezoekers op de site krijgen nu.
De mixed zone moeten ze wel door ja. Al hoeven ze niet overal te stoppen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 05:06 schreef Szura het volgende:
Moeten die atleten verplicht alle omroepen daar langs ofzo?
Je gaat sowieso door die mixed zone ja, lijkt me dat je niet verplicht iedereen antwoord moet geven maar zeker voor zulke sterren is het commercieel niet handig om dat niet te doen natuurlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 05:06 schreef Szura het volgende:
Moeten die atleten verplicht alle omroepen daar langs ofzo?
Zo'n gluiperd als Jeroen glibbert daar wel goed tussendoor om vooraan te staan ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 05:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je gaat sowieso door die mixed zone ja, lijkt me dat je niet verplicht iedereen antwoord moet geven maar zeker voor zulke sterren is het commercieel niet handig om dat niet te doen natuurlijk
NOS staat wel mooi vooraan zo te zien trouwens
Vast plekje, lijkt mequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 05:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo'n gluiperd als Jeroen glibbert daar wel goed tussendoor om vooraan te staan ja.
Het lachen begon eerder op de dag al met Bett.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 05:07 schreef heywoodu het volgende:
Het leek echt een slapstickavond te worden, maar ik heb genoten hoor mensen
Snap ik wel. Zij zijn er elke dag om 24 over Dafne vol te lullen. De rest gaat nog wel even naar huis om het bed in te duiken.quote:
Ja ik snap de mixed zone, maar dat er zo veel bij de NOS stoppen verrast me.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 05:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je gaat sowieso door die mixed zone ja, lijkt me dat je niet verplicht iedereen antwoord moet geven maar zeker voor zulke sterren is het commercieel niet handig om dat niet te doen natuurlijk
NOS staat wel mooi vooraan zo te zien trouwens
Heerlijk jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 05:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bizar atletiektoernooi voorlopig wel. Idiote upsets, genottelijke last-minute overwinningen, gekke vallen, het uitstelgenot vandaag en laten we niet de toptijden op sommige onderdelen vergeten
Kip aan het eten. hahah Kip Eterquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat was Kipketer nou aan het doen eigenlijk? Die dacht volgens mij dat ie in de 200 en 400 beland was.
Hij vergeleek het ook met voetbal. Nooit naar Roland Garros gekeken blijkbaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lavillenie vergelijkt zichzelf met jesse owens in 1936 qua publieke reactie
Meer uit treurigheid dat het hem weer niet luktquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zo slecht sprong die niet, er was alleen een LollerBraziliaan
Levensgevaarlijk.quote:
Daar maakt ze dus nog goede kans opquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
First 5 in each heat (Q) and the next 5 fastest (q)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |