SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Reclame ingaan toen Samuel moest was echt schandequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zwemmen op de NOS ging nog wel, we hebben geen enkele race gemist daar, maar de atletiek is voorlopig echt dramaAl vallen ook veel andere dingen met Nederlanders gelijk helaas.
Die eerste 2 series 110 horden waren wel lollig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:20 schreef Redefine het volgende:
Mwah zoveel prachtige atletiek was er deze nacht nog niet echt.
Zo weer na de reclame op de NOSquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zwemmen op de NOS ging nog wel, we hebben geen enkele race gemist daar, maar de atletiek is voorlopig echt dramaAl vallen ook veel andere dingen met Nederlanders gelijk helaas.
Er is nu wel wat meer overlap. Maar zelfs buiten dat wordt er echt bizar weinig live uitgezondenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die fout van Chase ook nog wel. Maar we zijn al verwend deze dagen he.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die eerste 2 series 110 horden waren wel lollig.
Ik erger me aan dat Belgische commentaar, voor je het weet gaan ze het over friet hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik erger me weer aan de stadionmuziek.
Ik vind het fantastisch.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik erger me weer aan de stadionmuziek.
Nee. Nee. Voor Kaliese blijft dat ook zo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Kaliese al geweest? En Child?
Waar is Kaliese heen dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee. Nee. Voor Kaliese blijft dat ook zo.
Een dokter denk ik, of een fysio of iemand die haar blessure kan genezen.quote:
Khaleesi?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee. Nee. Voor Kaliese blijft dat ook zo.
Jeroen is wel live, dus dat telt wel weer mee bij die 14,8 uurquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:26 schreef Szura het volgende:
De NOS schakelt nog maar eens met Jeroen, ipv live sport te laten zien
da's onhandig jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een dokter denk ik, of een fysio of iemand die haar blessure kan genezen.
Mother of dragons.quote:
Best goed geregeldquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:26 schreef Redefine het volgende:
Dan is het dus gewoon uitgelopen en dan kun je daardoor meer live meepakken.....
8 uurquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
rectifivatie, polshoog is pas om 6 uur klaar.
quote:
De eerste de beste die dat deed zou al worden gelyncht is het nog een Argentijn ook. RIPquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:28 schreef heywoodu het volgende:
Argentijn sloopt het polsstokhoogspringen.
Alsof er nog honderd atleten zijn die Eilidh heten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie merken weer dat ik de 400 horden maximaal 3x per jaar zie.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
De eerste de beste die dat deed zou al worden gelyncht is het nog een Argentijn ook. RIP
Dat is drie keer vaker dan ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie merken weer dat ik de 400 horden maximaal 3x per jaar zie.
In mijn hoofd is het gewoon Ellie Childquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alsof er nog honderd atleten zijn die Eilidh heten.
Weer minuten scoren voor die 14,8 uurquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi dat de NOS een herhaling uitzendt met LIVE in de bovenhoek.
59.36quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:28 schreef heywoodu het volgende:
Die Kazachse ook weer met haar "sub-56" op een of andere baan in Kirgizië
Zal wel boven de minuut blijven zo
Dat is wel goed ja.quote:
Dat kan ik begrijpen, die had al visioenen over dat ze met die lat zijn borst zouden doorborenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:32 schreef heywoodu het volgende:
Argentijn springt nu maar onder de lat door, dat scheelt weer gedoe ook. Wel zo handig.
quote:
Waar is die als je hem nodig hebt.quote:
Terechte reactie va Roowbinquote:
Toch geen NL medaillekansen, dus die had best op de tribune gemogen ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waar is die als je hem nodig hebt.
Met die crackkikker die eerst Azarenka aanduwdequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch geen NL medaillekansen, dus die had best op de tribune gemogen ja.
Ik hoorde net al Rihanna, nu LMFAO. Topmuziek hoor
De muziek bij het gewichtheffen is beter.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
evurriedee aym sjuffelinquote:
Bij het volleybal hoor je zo nu en dan AC/DCquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De muziek bij het gewichtheffen is beter.
Dat vind ik ook niet geweldig nee. Maar dat kan ik nog wel aan. Het is die onvoorstelbare schijt beat die gewoon 80 x op repeat voorbijkomt, waarvan je gewoon MAD wordtquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het probleem is dat werkelijk al die schijt nummers dezelfde beat hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet geweldig nee. Maar dat kan ik nog wel aan. Het is die onvoorstelbare schijt beat die gewoon 80 x op repeat voorbijkomt, waarvan je gewoon MAD wordt
Dat zal het zijn. Waarbij je door de geluidsmix eigenlijk alleen die beat hoortquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het probleem is dat werkelijk al die schijt nummers dezelfde beat hebben.
Ik heb eens bij een volleybalwedstrijd gezeten waar Fireball werd gedraaid bij elk punt. Wat een aids was dat zegquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:39 schreef Redefine het volgende:
Beachvolleybal is vooral een topshow met 450 keer 'Hey ho, hey, ho, hey, ho'
Bij het gewichtheffen heb ik Wolfmother, Foo Fighters, Black Sabbath en nog wel meer al voorbij horen komen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij het volleybal hoor je zo nu en dan AC/DC
Precies. Dat soort nummers hebben toch al kutkwaliteit, dus als je ze halfhartig hoort uit een stadionspeaker krijg je dit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Waarbij je door de geluidsmix eigenlijk alleen die beat hoort
Toen heb je vast de hele boel kort en klein geslagenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb eens bij een volleybalwedstrijd gezeten waar Fireball werd gedraaid bij elk punt. Wat een aids was dat zeg
Black Sabbath en Wolfmother ook gehoord ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij het gewichtheffen heb ik Wolfmother, Foo Fighters, Black Sabbath en nog wel meer al voorbij horen komen.
800m-finale zoquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:40 schreef Rami. het volgende:
Komt er nog wat leuks op de komende uren?
Nee maar het was wel het laatste volleybal waar ik live bij wilde zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toen heb je vast de hele boel kort en klein geslagen
Dan krijg je net zo'n geweldige finale als in Amsterdamquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopen dat iedereen en zn moeder afspringt op 565.
1.41:69quote:
Nog een keer.quote:
Dat is altijd. Ook bij voetbal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stadiongeluid staat echt zachter bij de NOS.
Dat is altijd zo bij de NOS.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stadiongeluid staat echt zachter bij de NOS.
Baas.quote:
Die vinden de commentator belangrijker dan de sfeer in het stadion namelijk.quote:
Tot op de seconde ook nogquote:
Dit was de light versie van de race van vier jaar geleden.quote:
Lopen zoals hij al honderd keer gedaan heeft en zoals hij achtereenvolgens wereldkampioen jeugd en wereldkampioen junioren werdquote:
14uquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:48 schreef superniger het volgende:
Hoelaat moeten de Nederlanders beginnen morgen?
Deze vond ik leukerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:50 schreef Redefine het volgende:
Geweldige race, maar vier jaar geleden was nog mooier
Ik hou niet van lightquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit was de light versie van de race van vier jaar geleden.
Heb je die race toen gezien?quote:
Die had ik ook niet gezien, die is volgens mij tussendoor gegaan ofzoquote:
48.12quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:53 schreef Max23 het volgende:
Oké, wie voorspeld de winnende 400m tijd bij de dames
Denk het niet, toen was ik nog niet zo fanatiek als nuquote:
43.02quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:53 schreef Max23 het volgende:
Oké, wie voorspeld de winnende 400m tijd bij de dames
Rudisha was toen twee ronden lang op de Bromer en liep toen dat WRquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Denk het niet, toen was ik nog niet zo fanatiek als nu
Ze hebben er al 26 hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
De VS heeft trouwens nog geen gouden medaille gepakt.
Dat moet dus nog even gebeuren.
Ja even een essentieel woordje er tussen gepleurd.quote:
Pokemon Goquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:56 schreef Redefine het volgende:
Kan Lavillenie niet beter een goed boek meenemen naar zijn wedstrijden?
Maar die vertellen geen verhalen he. Daar wordt de sport niet zo mooi ingebedquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:57 schreef Pino112 het volgende:
Sporza is na de regen nog niet naar de studio geschakeld. En de hele nacht nog geen reclame gezien. Het kan dus wel?
Die Belgen hebben toch sowieso geen reclame?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:57 schreef Pino112 het volgende:
Sporza is na de regen nog niet naar de studio geschakeld. En de hele nacht nog geen reclame gezien. Het kan dus wel?
Zij doen geen reclames enkel boodschappen van algemeen nut.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:57 schreef Pino112 het volgende:
Dat zou wel leuk zijn, aangezien ze voor de NOS heilig zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:58 schreef skysherrif het volgende:
Ik zou zo benieuwd zijn naar sporzas kijkcijfers, hoeveel nederlanders daar naar kijken
We hebben heywoodu toch voor de verhalen??quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar die vertellen geen verhalen he. Daar wordt de sport niet zo mooi ingebed
Ook daar lopen ze tien jaar achter, die zijn niet zomaar openbaar te raadplegen, toch niet in detail.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn, aangezien ze voor de NOS heilig zijn.
Die doet dat zelfs tijdens live sport, zou wat zijn voor de NOS.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
We hebben heywoodu toch voor de verhalen??
4 jaar geleden altijd chariots of fire, dat nummer kan ik echt nooit meer normaal horenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:00 schreef Redefine het volgende:
Iets meer variatie in die medal ceremony muziek zou van mij ook wel mogen.
Oh ja inderdaadquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
4 jaar geleden altijd chariots of fire, dat nummer kan ik echt nooit meer normaal horen
Idioot veel zullen het er ook niet zijn, het gros van de mensen zet de TV aan en kijkt dan wat NOS ze voorschotelt en dan dat zijn de Olympische Spelen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:58 schreef skysherrif het volgende:
Ik zou zo benieuwd zijn naar sporzas kijkcijfers, hoeveel nederlanders daar naar kijken
Zeer eens. Gewoon direct op mute.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:00 schreef Redefine het volgende:
Oh mijn goden, niet dat nummer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
4 jaar geleden altijd chariots of fire, dat nummer kan ik echt nooit meer normaal horen
Ze hebben er twee toch? Ik vind die andere leuker die je bij het roeien en open water had o.a.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:00 schreef Redefine het volgende:
conquest of paradise is ergerquote:
Met het gevaar dat je niet oplet en weer sport mist.quote:
Ik kan 'm niet meer herinneren en ben geneigd 'm op te zoeken. Het lijkt mij echter geen goed idee. Ik laat het maar achterwegenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gerard Ekdom zou zeggen dat het een filler is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:02 schreef Rami. het volgende:
[..]
Ik kan 'm niet meer herinneren en ben geneigd 'm op te zoeken. Het lijkt mij echter geen goed idee. Ik laat het maar achterwegen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:02 schreef Rami. het volgende:
[..]
Ik kan 'm niet meer herinneren en ben geneigd 'm op te zoeken. Het lijkt mij echter geen goed idee. Ik laat het maar achterwegen
Wat is dat dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:58 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Zij doen geen reclames enkel boodschappen van algemeen nut.
Die zijn sowieso minder erg, omdat je die nauwelijks krijgt tijdens het kijken van de sport. Dat is bij atletiek en zwemmen wel anders.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze hebben er twee toch? Ik vind die andere leuker die je bij het roeien en open water had o.a.
Ze hebben er 3quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze hebben er twee toch? Ik vind die andere leuker die je bij het roeien en open water had o.a.
Stellingenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Vangelis is leuker met Jon dan zonder.
Ah, misschien moeten ze per onderdeel dan ook maar afwisselen..quote:
Genot zou ook wel een apart nummer zijn vlak voor de medailleceremonie.quote:
Die 400 meter is sowieso wel een loller afstand bij de vrouwen. De wereldtoppers van de laatste twintig jaar hebben zelden of nooit onder de 49 gelopenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd om dat lollerrecord van Perec eruit te lopen.
0.15 eraf dus 47.45 net als Van Niekerk.quote:
'nog' inderdaadquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die 400 meter is sowieso wel een loller afstand bij de vrouwen. De wereldtoppers van de laatste twintig jaar hebben zelden of nooit onder de 49 gelopen![]()
Felix zelfs nog nooit.
https://www.rio2016.com/e(...)-ceremonies-olympicsquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ah, misschien moeten ze per onderdeel dan ook maar afwisselen..
Niveautje verspringen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die 400 meter is sowieso wel een loller afstand bij de vrouwen. De wereldtoppers van de laatste twintig jaar hebben zelden of nooit onder de 49 gelopen![]()
Felix zelfs nog nooit.
Conquest of paradise en carriots of fire zijn vrij baas.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Vangelis is leuker met Jon dan zonder.
Leuk liedje. Leuker dan die flauwe kamermuzak van Vangelis.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Conquest of paradise en carriots of fire zijn vrij baas.
Dan youtuben op jon erbij, krijg je dit
Wat de fuk is dit
In de jaren '80 deden ze daar een stuk minder moeilijk over.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Felix zelfs nog nooit.
Kon het niet weerstaan te klikkenquote:
Mwah het gaat niet eens om die tijd van Koch. Je ziet bij andere disciplines dat de WR's ook onbereikbaar zijn, maar dat het wel nog ergens op lijkt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:06 schreef Aguero het volgende:
[..]
In de jaren '80 deden ze daar een stuk minder moeilijk over.
quote:
quote:
Terecht zou dat zijn ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:10 schreef DeLuna het volgende:
Hier ga je straks op gedist worden net als met dat schoppen bij het schaatsen
Van Niekerk zag er na zijn race nog vrij fris uit eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:11 schreef Redefine het volgende:
Miller kan nooit meer lopen, maar goud heeft ze.
Die maakte dan ook geen schwalbe.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:11 schreef Aguero het volgende:
[..]
Van Niekerk zag er na zijn race nog vrij fris uit eigenlijk.
Gaat erom dat je zo snel mogelijk 400m aflegt. Dat doet ze.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit slaat helemaal nergens op. Ik vind het leuk dat Miller goud heeft en geen Felix, maar dit zou echt niet mogen.
Precies, dit is ook wel innovatief qua finishtechniek.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gaat erom dat je zo snel mogelijk 400m aflegt. Dat doet ze.
Puisten afschuren op de baanquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijdens de 200m finale ook #Dafneduiks
Goede edit.quote:
Ja ook ik moet met de tijd meegaan he.quote:
Gaan voor goud als een baasquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chinees slaat even over na 2 foutpogingen en faalt grandioos. Genot.
Jammer, we kijken immers naar een spectaculaire finale.quote:
Het zou in ieder geval niet moeten mogenquote:
Dat is mijn reactie als ze dat duiken de komende jaren niet gaan verbieden.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:19 schreef heywoodu het volgende:
Ik googelde op Miller, zie je dit:
[ afbeelding ]
Die was er snel bijquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:19 schreef heywoodu het volgende:
Ik googelde op Miller, zie je dit:
[ afbeelding ]
Die moesten na één race al aan het zuurstof.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:20 schreef heywoodu het volgende:
Ja godver juist de man uit Madagascar en die uit Laos er niet bij, flopshow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |