Dat was in scene gezet. Jahaaa. Het was Labour die het deed!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:30 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Oh, maar ik zag toen wel in 2011 op tv dat duizenden mensen tegen die ambulance aan het vechten waren.
Maar toen was hij al dood. Hij is eigenlijk best wel toepasselijk in een rioolpijp gevonden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:30 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Oh, maar ik zag toen wel in 2011 op tv dat duizenden mensen tegen die ambulance aan het vechten waren.
https://www.rt.com/news/libya-gaddafi-execution-hrw-608/quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:33 schreef Megumi het volgende:
[..]
Maar toen was hij al dood. Hij is eigenlijk best wel toepasselijk in een rioolpijp gevonden.
Er zijn ook bronnen die uitgaan van NATO betrokkenheid het is niet duidelijk hoe Ghadafi precies aan zijn einde kwam.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:34 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
https://www.rt.com/news/libya-gaddafi-execution-hrw-608/
Hier staat het.
Die poll slaat natuurlijk nergens op hehe.quote:
De poll van het topic is zo ongeveer wel van hetzelfde.quote:Julian Assange: Choosing Between Trump or Clinton is Like Picking Between Cholera or Gonorrhea
De VS hebben overal bases in Europa en zijn bovendien nog gebonden aan NAVO afspraken, maar goed, je kan Trump moeilijk kwalijk nemen dat hij dat allemaal niet beseft, het is nou eenmaal een lompe hork die nog veel moet leren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:01 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Trump zal USA terugtrekken. Wat ook betekent dat Europa niet meer op de steun kan rekenen waar we nu onze grote barmhartige witte helpersbek op baseren. Zal hard binnenkomen bij de dromers.
Dit bedoel ik, zo kort van geheugen. De VS heeft Ghadaffi niet afgezet, ze waren zelfs terughoudend. Het waren Frankrijk en Engeland die daarin voorop liepen, Obama liep daar achteraan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:24 schreef Megumi het volgende:
Ik zeg nergens dat de VS de schuld van alles is. Maar als jij de oorlog in Irak bijvoorbeeld een groot succes vindt is dat natuurlijk prima. Het afzetten van Ghadaffi en Saddam is achteraf een ramp gebleken. Daar mag je niet blind voor zijn.
En Irak dan? Los dat Obama natuurlijk net zo goed medeverantwoordelijk isquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:45 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dit bedoel ik, zo kort van geheugen. De VS heeft Ghadaffi niet afgezet, ze waren zelfs terughoudend. Het waren Frankrijk en Engeland die daarin voorop liepen, Obama liep daar achteraan.
En daarom.. Geen Clinton maar Trump!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:45 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dit bedoel ik, zo kort van geheugen. De VS heeft Ghadaffi niet afgezet, ze waren zelfs terughoudend. Het waren Frankrijk en Engeland die daarin voorop liepen, Obama liep daar achteraan.
Irak was inderdaad door Bush ge-pushed, maar veel Amerikanen voelen zich daarin ook behoorlijk misleid door Bush.quote:
Men krijgt natuurlijk waar op men stemt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:47 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Irak was inderdaad door Bush ge-pushed, maar veel Amerikanen voelen zich daarin ook behoorlijk misleid door Bush.
Hij zegt dat hij een soort Koude Oorlog tegen radicale islam wilt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:51 schreef Nielsch het volgende:
Trump wil militaire actie tegen de radicale Islam --> is er al
Trump wil dat radicale moslims niet meer de VS inkomen en moeten daarvoor een ethische check ondergaan --> deels is die er al, deels is zo'n check een complete wassen neus natuurlijk...
Trump wil radicale moslims het internet afpakken --> yeah, good luck with that![]()
Ik hoor echt niets nieuws...
ja, maar dat is niet nieuw... die hebben we al. militaire actie hebben we ook al... financieel pakken we ze ook al aan. trump zegt hier niets nieuws.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:53 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij een soort Koude Oorlog tegen radicale islam wilt.
Trump zegt wel meer idiote dingen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:53 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij een soort Koude Oorlog tegen radicale islam wilt.
hoeven alleen de nukes hier een paar graden zuidelijker te draaien richting Mekka of zo...quote:
Beter dan Pence als president. Bij Bush Jr was er ook een ervaren macht achter de troon. Rumsfeldt, Cheney, Rove bevielen me niet zo.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:56 schreef Re het volgende:
[..]
hoeven alleen de nukes hier een paar graden zuidelijker te draaien richting Mekka of zo...
Eigenlijk geen van beide. Het is kiezen tussen twee kwaden.quote:
Ik zou dan de neutronen bom inzetten. Dan blijven de olievelden intact.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:56 schreef Re het volgende:
[..]
hoeven alleen de nukes hier een paar graden zuidelijker te draaien richting Mekka of zo...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |