SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook![]()
Gaat wel beginnen nu. Ik zie op de stream wel beweging.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:31 schreef Szura het volgende:
Hoe laat beginnen we eigenlijk? Ik dacht 1.30.
1.35 met het polsstokhoogspringen en 1.40 op de baanquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:31 schreef Szura het volgende:
Hoe laat beginnen we eigenlijk? Ik dacht 1.30.
Waarschijnlijk niet. Of het moet net toevallig tussen de kwarten in vallen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:34 schreef skysherrif het volgende:
Ben benieuwd of we gaan schakelen voor de 400 en 800m
Hoe laat moeten die eigenlijk, dat vind ik toch even interessanter dan hockeyquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Of het moet net toevallig tussen de kwarten in vallen.
Laten ze nog steeds het gewichtheffen zien?quote:
Beachvolleybalbaas Alison (De Mammoetquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Laten ze nog steeds het gewichtheffen zien?
3.25 800 meter. 3.45 de 400 meter. Daarvoor overigens nog wel wat leuke series.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe laat moeten die eigenlijk, dat vind ik toch even interessanter dan hockey
Je hebt duidelijk mijn pi niet gezien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Beachvolleybalbaas Alison (De Mammoet) niet kennen
zucht, weer een latertje dus. Aan het eind van de OS maar eens een hele dag en nacht slapen omdat in te halen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
3.25 800 meter. 3.45 de 400 meter. Daarvoor overigens nog wel wat leuke series.
Ja verdomme Mex.quote:
Kan me nog een Isinbayevaatje herinneren die zichzelf overschattequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:39 schreef Redefine het volgende:
Op welke hoogte gaat Lavillenie eigenlijk beginnen?
Hij heeft het zelf recent nog gehad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Kan me nog een Isinbayevaatje herinneren die zichzelf overschatte
Tegen Feofanova
Maar dat lag aan windquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf recent nog gehad.
Op zich met spikes valt het wel mee denk ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
110 horden lijkt mij bijzonder lastig op een kletsnatte baan
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:42 schreef Redefine het volgende:
Enige wat nog kan qua WR is als Rudisha het weer op zijn heupen heeft.
veel zuurstof in de luchtquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:42 schreef Redefine het volgende:
De rest kan ook nog gewoon hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:42 schreef Redefine het volgende:
Blijft toch lastig. Verre van optimaal iigquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op zich met spikes valt het wel mee denk ik.
Jij verwacht echt dat het record van Koch eruit gelopen gaat worden vandaag? Voor polshoog is het namelijk te slecht weer en verder alleen maar series en kwalificaties.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De rest kan ook nog gewoon hoor.
800?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij verwacht echt dat het record van Koch eruit gelopen gaat worden vandaag? Voor polshoog is het namelijk te slecht weer en verder alleen maar series en kwalificaties.
Lees even terug.quote:
Kan gewoon. Je weet het niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij verwacht echt dat het record van Koch eruit gelopen gaat worden vandaag? Voor polshoog is het namelijk te slecht weer en verder alleen maar series en kwalificaties.
Ook niet om een opstuitenderende balkquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rens Blom gaf geen enkele neuk om regen
Discus gaat zo nog gevaarlijk worden.quote:
Bonuspunten per geraakte persoon.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Discus gaat zo nog gevaarlijk worden.
Nee Londen, xD xDquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:46 schreef Pino112 het volgende:
Lekker weertje daar. Zijn de Spelen opeens in Nederland? xD
Dit is weer voor met een kop koffie voor de haard, maar dat is helaas niet olympisch.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is ook geen weer voor discuswerpen
Lavillenie zelf ook op het EK dit jaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Kan me nog een Isinbayevaatje herinneren die zichzelf overschatte
Tegen Feofanova
Toch maar bobsleeën dan, aldus dat ene topic.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is weer voor met een kop koffie voor de haard, maar dat is helaas niet olympisch.
Goh dat is ook voor het eerst dat iemand dit zegtquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:47 schreef Pino112 het volgende:
Het stadion zat al zo vol ook. Man man man.
Scroll eens naar boven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:49 schreef Redefine het volgende:
De 110 meter horden is ook een beetje een 8 kleine negertjes verhaal (pun not intended, en ja het zijn er in het verhaal 10).
Wie overeind blijft wint.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu gaan we dus echt totaaldebielen in de semis zien.
Ja in die drie seconden had ik dat kunnen zien.quote:
Bijna verslagen door de Laotiaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Carter heeft nu een teringhekel aan de regen
Nog geen grote namen gefaald toch? Carter is niksquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu gaan we dus echt totaaldebielen in de semis zien.
Gelukkig de discus ook. Was echt lachwekkend geweest als die moesten doorgaan.quote:
Wel sympathiek dat ze on tegemoetkomen dat hockey en atletiek nu niet meer samenvallenquote:
Klopt. Shubenkov had hier gewoon alle horden rechtop laten staan en gewonnen, maar ja die is er niet bijquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:53 schreef heywoodu het volgende:
Carter maakte gewoon een technische fout man, gleed niet eens uit ofzo. Hij moet zich niet aanstellen, Ortega loopt in dit strontweer soepel naar 13.3
Was je nog gaan pissen voor de balkfinale?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:53 schreef heywoodu het volgende:
Carter maakte gewoon een technische fout man, gleed niet eens uit ofzo. Hij moet zich niet aanstellen, Ortega loopt in dit strontweer soepel naar 13.3
Zelfs vooraf gepost dat ik dat ging doenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Was je nog gaan pissen voor de balkfinale?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zelfs vooraf gepost dat ik dat ging doen
Meh, zeilen is geen topshowsport.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Pis je suf dan voor de Medal Race morgen
ik snap nog steeds niet wat ie nou wil doenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:57 schreef Redefine het volgende:
Voor de mensen die nog even willen lachen:
Hij zal waarschijnlijk volkomen verkeerd geteld hebben met zijn passen, waardoor die totaal niet uitkwam. Of nog stommer, dat hij het aantal horden niet goed geteld heeft.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet wat ie nou wil doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Lullig voor degenen die er al uit liggen door dit weerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
The remaining heat three of the hurdles are being postponed.
Die jamaicaan zal wel mad zijn inderdaadquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lullig voor degenen die er al uit liggen door dit weer
Coach van Lawson taferelen gok ik zoquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die jamaicaan zal wel mad zijn inderdaad
Bladblazermeneerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:00 schreef Redefine het volgende:
Ik hoop dat ze wat water wegvegers uit Estoril gaan inzetten, dan wordt het ook nog wel een topshow.
Beelden die we nooit meer zullen vergetenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Anni Friesinger kan hier over meepraten
Merlene Ottey vindt dat niet leuk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Haha, die duik levert hem nog de halve finale op ook
Die moest ik weer even opzoekenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Anni Friesinger kan hier over meepraten
Genot jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, die geniale duik van Friesinger. In de legendarische Bradbury-finale dook de rest ook allemaal voor het zilver
Apollo Ohnoquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, die geniale duik van Friesinger. In de legendarische Bradbury-finale dook de rest ook allemaal voor het zilver
Naam?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Coach van Lawson taferelen gok ik zo
Hij was een beetje dom.quote:
quote:
Beetje gênant.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:26 schreef Redefine het volgende:
I DID NOT MOVE!!!! Dat waren nog eens tijden.
Oh sorry. Deuce Carter.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:27 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer welke Jamaican ging eruit in de series?
Laat dat beetje maar weg.quote:
Spoilerquote:
Dat zeiden ze op Sporza ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:30 schreef Pino112 het volgende:
Zometeen een extra losersrun van heat 1 en 2?
Ze ging gisteren wel indrukwekkend mee met Dibaba, ik zie het wel zitten eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:31 schreef danusz1986 het volgende:
Geven jullie Hassan een kans voor een medaille. Ik volg de 1500 meter niet echt. Brons het hoogst haalbare?
En heywoodu gaat van te voren naar de wc.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hassan pakt goud want we zitten in #deflow
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
En heywoodu gaat van te voren naar de wc.
Meh..quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:32 schreef Redefine het volgende:
Ash wil zo snel mogelijk binnen zijn, kan die weer aan de Pokemon Go.
Heb ik voor de finale van de 100m dames overigens niet gedaan. Voor de halve finales wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
En heywoodu gaat van te voren naar de wc.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heb ik voor de finale van de 100m dames overigens niet gedaan. Voor de halve finales wel.
Aha.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heb ik voor de finale van de 100m dames overigens niet gedaan. Voor de halve finales wel.
Geen idee of dat kloptquote:The 8 fastest athletes that did not qualify in the 110m hurdles will be another heat to decide the last 4 qualifiers.
Die had lelijk terecht kunnen komen ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:48 schreef Redefine het volgende:
Die Argentijn heeft echt net mazzel met zijn val zeg
Dat licht in dit geval dan weer aan de Duitsers. Leuke combi is dat met de NBC, dat dan weer welquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:50 schreef heywoodu het volgende:
Over drie kwartier nog de B-groep bij het discuswerpen en dan morgenochtend lokale tijd de finale, topprogrammering weer
*ligtquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat licht in dit geval dan weer aan de Duitsers. Leuke combi is dat met de NBC, dat dan weer wel
Dank voor de correctiequote:
Bij de discus?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:54 schreef heywoodu het volgende:
Chineesje genaaid dus wel eigenlijk, die moet nu even droge kleren aan gaan trekken..
quote:
Doet me denken aan het Warner-Eelco incidentquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:01 schreef Redefine het volgende:
Knap ook dat je gewoon de horde van de baan naast je raakt.
Dat was nog wat absurder.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doet me denken aan het Warner-Eelco incident
Die liep in de korte baan.quote:
3.45 800 meter en 4.05 de 400 meter is wat ik kan vinden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:07 schreef Szura het volgende:
Is er al een nieuw schema van de finales 400/800?
Ja maak het nog laterquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
3.45 800 meter en 4.05 de 400 meter is wat ik kan vinden.
Kevin geeft geen fuckquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Blom was die lat blijven liggen
4.35 800 meter en 5.15 de 400 meterquote:
een magneten?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:10 schreef Redefine het volgende:
Blom had een magneten in de lat verstopt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:10 schreef Redefine het volgende:
Blom had magneten in de lat verstopt.
Verkeerde knopje.quote:
Ik had eerst een magneetje, daarna veranderd naar magneten, en een laten staan.quote:
Redefine DQquote:
Ze heeft altijd wel een goed Slott.quote:
Slott*quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze heeft altijd wel een goed Sloth.
Reeds veranderd.quote:
Pics?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie van jullie wil Axelle wel even troosten?
Welke Axelle?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
in b4 aanduwgrapjequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Axellequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zap ff naar sporza.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |