SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook![]()
Gaat wel beginnen nu. Ik zie op de stream wel beweging.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:31 schreef Szura het volgende:
Hoe laat beginnen we eigenlijk? Ik dacht 1.30.
1.35 met het polsstokhoogspringen en 1.40 op de baanquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:31 schreef Szura het volgende:
Hoe laat beginnen we eigenlijk? Ik dacht 1.30.
Waarschijnlijk niet. Of het moet net toevallig tussen de kwarten in vallen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:34 schreef skysherrif het volgende:
Ben benieuwd of we gaan schakelen voor de 400 en 800m
Hoe laat moeten die eigenlijk, dat vind ik toch even interessanter dan hockeyquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Of het moet net toevallig tussen de kwarten in vallen.
Laten ze nog steeds het gewichtheffen zien?quote:
Beachvolleybalbaas Alison (De Mammoetquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Laten ze nog steeds het gewichtheffen zien?
3.25 800 meter. 3.45 de 400 meter. Daarvoor overigens nog wel wat leuke series.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe laat moeten die eigenlijk, dat vind ik toch even interessanter dan hockey
Je hebt duidelijk mijn pi niet gezien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Beachvolleybalbaas Alison (De Mammoet) niet kennen
zucht, weer een latertje dus. Aan het eind van de OS maar eens een hele dag en nacht slapen omdat in te halen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
3.25 800 meter. 3.45 de 400 meter. Daarvoor overigens nog wel wat leuke series.
Ja verdomme Mex.quote:
Kan me nog een Isinbayevaatje herinneren die zichzelf overschattequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:39 schreef Redefine het volgende:
Op welke hoogte gaat Lavillenie eigenlijk beginnen?
Hij heeft het zelf recent nog gehad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Kan me nog een Isinbayevaatje herinneren die zichzelf overschatte
Tegen Feofanova
Maar dat lag aan windquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf recent nog gehad.
Op zich met spikes valt het wel mee denk ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
110 horden lijkt mij bijzonder lastig op een kletsnatte baan
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:42 schreef Redefine het volgende:
Enige wat nog kan qua WR is als Rudisha het weer op zijn heupen heeft.
veel zuurstof in de luchtquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:42 schreef Redefine het volgende:
De rest kan ook nog gewoon hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:42 schreef Redefine het volgende:
Blijft toch lastig. Verre van optimaal iigquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op zich met spikes valt het wel mee denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |