1 dag maar?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik ff snel googel is er op 1 september een of andere dag.
Nee nee! Nog veilig binnenboord!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben je al moeder inmiddels? Gefeliciteerd!
De Sanne van het turnen gisteren. Je begrijpt het goed: iedereen is sinds gisteren turnkenner.quote:
Oh dat heb ik gemist.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Sanne van het turnen gisteren. Je begrijpt het goed: iedereen is sinds gisteren turnkenner.
ik dacht al wat doe je dat snelquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee nee! Nog veilig binnenboord!
Wel zielig voor die bolle die had gewonnen bij het vluchtelingzwemmen, niemand keek meer naar haar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Sanne van het turnen gisteren. Je begrijpt het goed: iedereen is sinds gisteren turnkenner.
Die Hans van Zetten is zo'n mooie commentator. Heb ook van hem genoten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb het wel gekeken, toch leuk dat ze die Amerikaantjes aftroefde, die kwamen even het goud ophalenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Terwijl je toch niet om haar heen kan. Al ben ik blij dat ze nu wel goed zwemdequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wel zielig voor die bolle die had gewonnen bij het vluchtelingzwemmen, niemand keek meer naar haar.
Ik hoorde het op de radio, die commentator stond volgens mij hyper mee te springen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die Hans van Zetten is zo'n mooie commentator. Heb ook van hem genoten.
zwomquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Terwijl je toch niet om haar heen kan. Al ben ik blij dat ze nu wel goed zwemde
daar vond ik wel het leukste die Française die met duw en trekwerk nog 2e wilde wordenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wel zielig voor die bolle die had gewonnen bij het vluchtelingzwemmen, niemand keek meer naar haar.
Ik kom speciaal voor jou weer op FOK!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zit nu in de trein terug naar huis na een veilige landing op Eindhoven Airport.
Eindhoven Airportquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zit nu in de trein terug naar huis na een veilige landing op Eindhoven Airport.
ja ik moet ook geen 80 dingen te gelijk willen doen. Afin, op het wk mistte ze nog een boei.quote:
Ik was zondag in Eindhoven, eerst naar een escape room met de kinderen en daarna nog even naar de kermis.quote:
Die kermis, daar ben ik gelukkig nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik was zondag in Eindhoven, eerst naar een escape room met de kinderen en daarna nog even naar de kermis.
Er zijn er meerdere, ik ben naar de Voorterweg geweest. XitRoom.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Die kermis, daar ben ik gelukkig nog nooit geweest.
Waar zit die escape room?
Enfinquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja ik moet ook geen 80 dingen te gelijk willen doen. Afin, op het wk mistte ze nog een boei.
Dat doet me deugd, maar was je weg dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kom speciaal voor jou weer op FOK!
vieze roddelaar jij knutquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Anders mag hij geen sex he
ja een weekquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat doet me deugd, maar was je weg dan?
ik ga uitloggen.quote:
Ging lekker snel, stond zo weer buiten. De douane van München had extra attentie voor mijn tas waarschijnlijk vanwege de in kleding gewikkelde flessen.quote:
Wat heb je meegenomen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ging lekker snel, stond zo weer buiten. De douane van München had extra attentie voor mijn tas waarschijnlijk vanwege de in kleding gewikkelde flessen.
Valt mee, 2 Tsjechische craftbieren en 2 obscure familiebrouwsels uit Frankenland. Daarnaast nog een flesje pruimenlikeur voor moeder de vrouw.quote:
bedankt dat waardeer ik (srs)quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat een misčre. Ik zal voor je bidden.
Die obscure Frankische brouwsels, dat is de shit die je wil.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Valt mee, 2 Tsjechische craftbieren en 2 obscure familiebrouwsels uit Frankenland. Daarnaast nog een flesje pruimenlikeur voor moeder de vrouw.
was wel naar mis jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb ne gisteren nog Maria Hemelvaart gevierd?
Echt likeur, uit Bamberg. Ze hadden weinig leuks qua bier om mee te nemen daar. Winkels waren dicht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Die obscure Frankische brouwsels, dat is de shit die je wil.
Pruimenlikeur of slivovic?
Wordt al dat spul wel gebotteld?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Echt likeur, uit Bamberg. Ze hadden weinig leuks qua bier om mee te nemen daar. Winkels waren dicht.
Dit had ik ooit op een vlucht bangkok - warsawquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:52 schreef opperkleurder het volgende:
Mijn maag is trouwens flink van streek, niet fijn als je al 10 uur onderweg bent.
Van die krampen dat je soms nauwelijks een stap kunt zetten. Ik verdenk de schnitzel van gisteren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit had ik ooit op een vlucht bangkok - warsaw
Ook niet prettig.
hadden ze waar je was geen mis waar je heen konquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van die krampen dat je soms nauwelijks een stap kunt zetten. Ik verdenk de schnitzel van gisteren.
Die was om 10 uur zag ik later. Compleet met processie. Zijn daar enorm katholiek. Is een bisschopsstad. Daarom ook zo veel bier.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hadden ze waar je was geen mis waar je heen kon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |