vieze roddelaar jij knutquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Anders mag hij geen sex he
ja een weekquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat doet me deugd, maar was je weg dan?
ik ga uitloggen.quote:
Ging lekker snel, stond zo weer buiten. De douane van München had extra attentie voor mijn tas waarschijnlijk vanwege de in kleding gewikkelde flessen.quote:
Wat heb je meegenomen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ging lekker snel, stond zo weer buiten. De douane van München had extra attentie voor mijn tas waarschijnlijk vanwege de in kleding gewikkelde flessen.
Valt mee, 2 Tsjechische craftbieren en 2 obscure familiebrouwsels uit Frankenland. Daarnaast nog een flesje pruimenlikeur voor moeder de vrouw.quote:
bedankt dat waardeer ik (srs)quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat een misère. Ik zal voor je bidden.
Die obscure Frankische brouwsels, dat is de shit die je wil.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Valt mee, 2 Tsjechische craftbieren en 2 obscure familiebrouwsels uit Frankenland. Daarnaast nog een flesje pruimenlikeur voor moeder de vrouw.
was wel naar mis jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb ne gisteren nog Maria Hemelvaart gevierd?
Echt likeur, uit Bamberg. Ze hadden weinig leuks qua bier om mee te nemen daar. Winkels waren dicht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Die obscure Frankische brouwsels, dat is de shit die je wil.
Pruimenlikeur of slivovic?
Wordt al dat spul wel gebotteld?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Echt likeur, uit Bamberg. Ze hadden weinig leuks qua bier om mee te nemen daar. Winkels waren dicht.
Dit had ik ooit op een vlucht bangkok - warsawquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:52 schreef opperkleurder het volgende:
Mijn maag is trouwens flink van streek, niet fijn als je al 10 uur onderweg bent.
Van die krampen dat je soms nauwelijks een stap kunt zetten. Ik verdenk de schnitzel van gisteren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit had ik ooit op een vlucht bangkok - warsaw
Ook niet prettig.
hadden ze waar je was geen mis waar je heen konquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van die krampen dat je soms nauwelijks een stap kunt zetten. Ik verdenk de schnitzel van gisteren.
Die was om 10 uur zag ik later. Compleet met processie. Zijn daar enorm katholiek. Is een bisschopsstad. Daarom ook zo veel bier.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hadden ze waar je was geen mis waar je heen kon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |