Klinkt plausibelquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
0.2 minder op de D-score, waarschijnlijk dankzij Sanne's pirouettes en combi's daarvan
Mij ook niet, de onverwachte zijn wel leukquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:16 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Het maakt me eerlijk gezegd niet zoveel uit. Ik geniet ook gewoon van winnaars uit andere landen, mits mooie prestatie.
En in zoveel verschillende sportenquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:13 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Overigens vind ik het ook mooier dat meer sporters goud kunnen winnen. Sydney waren Inge en Leontien al goed voor 6x goud.
Bellen met Albertquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Rutte heeft met Wevers gebeld... die man heeft een topdag. Sharon, Sanne en Albert V. op een dag spreken
En een echte Tweet van de assistent van onze echte leider Wildersquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Rutte heeft met Wevers gebeld... die man heeft een topdag. Sharon, Sanne en Albert V. op een dag spreken
Mensen die in Jinxen geloven.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:13 schreef Cee het volgende:
Zitten we even de hele boel bij elkaar te jinxen nu.
Ik vind dat een prima instelling. Alleen werkt het bij mij niet zo vaak, tenminste niet bij sport. Dus ik anti-jinx gewoon nog even door.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Mensen die in Jinxen geloven.
Positief zijn heeft meer positief effect dan negatief effect.
Er is verschil tussen positief zijn en je te vroeg rijk rekenen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Mensen die in Jinxen geloven.
Positief zijn heeft meer positief effect dan negatief effect.
Dat ook ja, deze medaille in het turnen is ook echt uniek. De wegrace van de vrouwen bij het wielrennen was heel bijzonder zo goed was het team. Het zijn gewoon enorm mooie spelen voor Nederland ook al viel zwemmen en judo tegen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En in zoveel verschillende sporten
Natuurlijk welquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:07 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Niemand gaat dit begrijpen denk ik, maar ik weet niet zo goed wie ik morgen liever goud zie winnen, Epke of Hambuechen.... laat ik maar gaan voor Epke maar ik ga ook echt heel blij zijn als Fabi het wint
Gelukkigquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Natuurlijk wel
Ik was op de Winterspelen echt veel en veel gelukkiger met een zilveren medaille van Noriaki Kasai dan met welke Nederlandse gouden medaille dan ook
Ik gun het hem ook wel, enige prijs die hij nog mist toch?quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:07 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Niemand gaat dit begrijpen denk ik, maar ik weet niet zo goed wie ik morgen liever goud zie winnen, Epke of Hambuechen.... laat ik maar gaan voor Epke maar ik ga ook echt heel blij zijn als Fabi het wint
Bedankt Jenny.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:16 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Dit moet een Fok!er zijn.
[ afbeelding ]
Dat kan inderdaad niet anders. Qua manier van schrijven doet het er aan denken, maar vooral die bingo lijkt mij alleen hier rond te gaan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:16 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Dit moet een Fok!er zijn.
[ afbeelding ]
Is dat de naam van de fokker die je verdenkt?quote:
Dit is toch briljantquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:28 schreef Tweek het volgende:
[ afbeelding ]
Fanatiekelingen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |