Nu ga je overdrijven ouwe reus.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sydney verslaan is ineens niet ondenkbaar trouwens. Bizar na zo'n slechte zwemweek en judoweek.
Het is mogelijk. Zeg niet dat het gaat gebeuren, maar nog 7 goud is best mogelijk.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Premier Rutte heeft gebeld
MARK
Ik kom niet eens tot 7 reëele kanshebbers. Kan je die even opnoemen, zodat ik ook weet waar ik op moet letten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is mogelijk. Zeg niet dat het gaat gebeuren, maar nog 7 goud is best mogelijk.
Werd vanmorgen getweet. Heeft ie ook nog gelijk gekregentwitter:HansvanZettenTV twitterde op maandag 15-08-2016 om 14:03:25Maandag 15 augustus: de dag waarop SANNE WEVERS in Rio de Janeiro turngrenzen op de evenwichtsbalk verlegt tot op de top van de Olympus. reageer retweet
Hockey dames, Hockey heren, Dafne Schippersgodinquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:09 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik kom niet eens tot 7 reëele kanshebbers. Kan je die even opnoemen, zodat ik ook weet waar ik op moet letten.
Ja. Nog 4.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hockey dames, Hockey heren, Dafne Schippersgodin
Uiteraard Bouwmeester, verder beide hockeyteams, Kimman bij de BMX, Schippers, Zonderland, Weertman. Dat zijn er 7. En ik denk wel de 7 grootste kanshebbers die we nog hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:09 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik kom niet eens tot 7 reëele kanshebbers. Kan je die even opnoemen, zodat ik ook weet waar ik op moet letten.
O, de BMX, ja. Die was ik helemaal vergeten. Maar da's wel een beetje een loterij.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uiteraard Bouwmeester, verder beide hockeyteams, Kimman bij de BMX, Schippers, Zonderland, Weertman. Dat zijn er 7. En ik denk wel de 7 grootste kanshebbers die we nog hebben.
Beachvolleybal, hockey heren, hockey dames, Ferry Weertman, Marit Bouwmeester, Elis Ligtlee, Epke Zonderlandquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:09 schreef DO2 het volgende:
[..]
Bouwmeester, Schippers, Paardenspringen, Hockey heren en vrouwen, Weertman, BMX Kimman.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:09 schreef DO2 het volgende:
[..]
Springruiters.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hockey dames, Hockey heren, Dafne Schippersgodin
Overigens vind ik het ook mooier dat meer sporters goud kunnen winnen. Sydney waren Inge en Leontien al goed voor 6x goud.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uiteraard Bouwmeester, verder beide hockeyteams, Kimman bij de BMX, Schippers, Zonderland, Weertman. Dat zijn er 7. En ik denk wel de 7 grootste kanshebbers die we nog hebben.
Klopt. Alles moet wel goed gaan of er moet nog een verrassing in zitten. Al zijn er nog wel een paar mogelijkheden (springruiters, Brouwer/Meeuwsen)quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:12 schreef DO2 het volgende:
[..]
O, de BMX, ja. Die was ik helemaal vergeten. Maar da's wel een beetje een loterij.
Ja kap daar eens mee!quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:13 schreef Cee het volgende:
Zitten we even de hele boel bij elkaar te jinxen nu.
De helft kan je waarschijnlijk doorstrepen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:13 schreef Cee het volgende:
Nu ik dit zo zie... Het zal toch niet...quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
iddquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:13 schreef Cee het volgende:
Zeker. Maar het zijn kansen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:14 schreef DO2 het volgende:
Ja, zo kan je je wel rijk rekenen, natuurlijk. Maar ik denk dat we blij mogen zijn als we nog 4 gouden medailles winnen.
Denk ik ook, maar dan nog is het on-ge-kendquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:14 schreef DO2 het volgende:
Ja, zo kan je je wel rijk rekenen, natuurlijk. Maar ik denk dat we blij mogen zijn als we nog 4 gouden medailles winnen.
Ik hoop op 4 in ieder geval. 10 goud klinkt zo mooiquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga er ook niet vanuit, maar helemaal uitsluiten doe ik het niet. Verwacht dat uit dat lijstje max 4 goud wordt gepakt.
Klinkt plausibelquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
0.2 minder op de D-score, waarschijnlijk dankzij Sanne's pirouettes en combi's daarvan
Mij ook niet, de onverwachte zijn wel leukquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:16 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Het maakt me eerlijk gezegd niet zoveel uit. Ik geniet ook gewoon van winnaars uit andere landen, mits mooie prestatie.
En in zoveel verschillende sportenquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:13 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Overigens vind ik het ook mooier dat meer sporters goud kunnen winnen. Sydney waren Inge en Leontien al goed voor 6x goud.
Bellen met Albertquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Rutte heeft met Wevers gebeld... die man heeft een topdag. Sharon, Sanne en Albert V. op een dag spreken
En een echte Tweet van de assistent van onze echte leider Wildersquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Rutte heeft met Wevers gebeld... die man heeft een topdag. Sharon, Sanne en Albert V. op een dag spreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |