SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een goede score?
Omdat (los van de uitvoering) de gemiddelde D-score per toestel flink kan verschillen, is het soms onduidelijk wat nou precies een goede score is of niet. Voor uitleg over de D- en E-scores kun je onder aan deze OP een spoedcursusje vinden.
Uitgaande van de scores op de toestelfinales WK 2015 en de afgelopen kwalificatiescores, zouden deze scores ongeveer kans kunnen maken op een medaille:
Heren
o Vloer | 15.500 >
o Paardvoltige | 15.600 >
o Ringen | 15.700 >
o Sprong | 15.300 >
o Brug met gelijke leggers | 15.900 >
o Rekstok | 15.600 >
Dames
o Sprong | 15.500 >
o Brug met ongelijke leggers | 15.600 >
o Evenwichtsbalk | 15.100 >
o Vloer | 15.000 >
De wedstrijden zijn vanaf de NOS-site allemaal live te streamen: klik hier.
Startlijsten en resultaten vind je up-to-date op de officiële Rio-site: klik hier.
Tref je toevallig een samenvatting of zelfs live-uitzending met commentaar van Hans van Zetten?
Dan heb je geluk, en kan de bingo weer uit de kast!Nieuw in de sport? Kijk en lees hieronder een kekke spoedcursus en word de nieuwe Hans van Zetten!SPOILER: Wat je moet weten over turnen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onze HansGod houdt het hier graag ontopic.
Wil je het hebben over andere sporten op de OS? Dan kun je die hiertussen vinden.
Wil je klagen over de live-uitzendingen van de NOS? Dat kan hier.
Wil je liever slowchatten of over andere dingen praten? Klik dan hier.
En speculaties over de diskwalificatie van Yuri kunnen hier.
[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 15-08-2016 21:20:12 ]![]()
maak in een misstapFind your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one![]()
15.133 gun ik haar nu ook wel.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ik zag het 14-18 keer voorbij komen, dus misschien welquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hopen dat die Brazilianen d'r uit balans schreeuwen.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Wankeling!!!And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
JAAAAAAAAAAAAAAACancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
een grote wankelingFind your guiding inspiration. In a place where dreams are made
OP WEG NAAR, OP WEG NAAR........Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
GOUD! JAAAAA TOETERTJEES![]()
![]()
Un dann rettet kein Kavallerie,
Die baby....<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
YESS. Goud!![]()
![]()
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Grote wankeling!
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
JAAAAAAA BIER EN WIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!And I am a weapon of massive consumption
WE GAAN ZUIPEN!
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Dan heb jij m'n comment niet gelezenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere kwalificatie gekeken.Ik zei 'eigenlijk altijd', met uitzondering van de kwalificatiescore waar ze lager dan Sanne nu heeft gescoord.
Ik zeg Saraiva brons.Fuck the EBU.![]()
Hans gaat los.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
We mogen een feestje vieren van Hans![]()
![]()
![]()
![]()
GOUD
![]()
![]()
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
JAAAAAAAAAAA|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Niet jinxen jongens.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:17 schreef Tagliano het volgende:
Die Braziliaan op de balk
[ afbeelding ]![]()
![]()
Inderdaad!!!quote:
Normaal had Biles godin gewonnen<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER![]()
En nu helemaal klaarCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
GOUD![]()
![]()
![]()
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Twee grote wankelingen. Dus goud voor Sanne
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
DIT IS TOCH WEL BINNEN?!?! TOCH>!>!>"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Alles gaat deze week goed
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Kip ik heb je goud.... felis
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
bijna valquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:17 schreef Moira. het volgende:
Oh ze is gevallenZe is de oefening pas net begonnen hier
kutstream
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
braziliaanse is 3e geworden denk ik[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
INTERNE AMPLITUDELying awake, wondering if there is a Dog...
zolang we maar ver weg blijven van de tatami en het zwembad is het goedquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
SMS SANNEGOUD naar 2020quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:18 schreef Pepersaus het volgende:
Mag het publiek ook meestemmen voor de score?![]()
Die stonden al achter Sanne.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:18 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Amerikaanse kan niet meer winnen dus?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Beroep al afgehandeld?Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.![]()
Wat fantastisch dit, hart in mijn keel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dat klinkt toch een beetje twijfelachtigquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik voel de drang om in de auto te springen en te gaan toeterenEven a broken clock is right twice a day.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
Die Braziliaanse is 9.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Topic gaat hard.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dadelijk gaat ook bij Sanne het broekje uit.Un dann rettet kein Kavallerie,
Ok Hans wij geloven jeAnd I am a weapon of massive consumption
Als Hans het zegt, dan is het zo!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Bezwaar al afgewezen?Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.![]()
Hans.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
GE-WEL-DIGquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:20 schreef VacaLoca het volgende:
Als ik dat zeg kunt u er op vertrouwen dat het gaat gebeuren
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Hans zit in de juryquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:20 schreef VacaLoca het volgende:
Als ik dat zeg kunt u er op vertrouwen dat het gaat gebeuren
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Thierry Henry[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nah, had een vanavond een pechmomentje maar is onontkennelijk de beste op de balk. Terecht daar op dat podium.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Biles van het podium af zou leuker zijnMaakt dropkrullen mogelijk.![]()
Gifjes genot
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Duurt langCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Oh ohtwitter:robbertderijk twitterde op maandag 15-08-2016 om 21:20:39Stond toch gewoon onderin beeld dat die Amerikaanse een protest had ingediend en een natelling wil? #Wevers reageer retweet
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Schiet op.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jury is langzaam.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Poging tot omkopingquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:21 schreef plerda het volgende:
Duurt normaal toch nooit zo lang voor die scores komen![]()
Toetertjes.
En veel herhalen dit. Dit wel
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Nee, fout = fout. En 2 Amerikanen op één podiumquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:21 schreef DropDiffuser het volgende:
[..]
Nah, had een vanavond een pechmomentje maar is onontkennelijk de beste op de balk. Terecht daar op dat podium.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb gewoon 2 gouden plakken gemist.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ze hebben zeker niet genoeg wind daar bij de jury.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Die was afgewezen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:21 schreef marcodej het volgende:
Oh ohtwitter:robbertderijk twitterde op maandag 15-08-2016 om 21:20:39Stond toch gewoon onderin beeld dat die Amerikaanse een protest had ingediend en een natelling wil? #Wevers reageer retweet
![]()
![]()
Is al afgewezenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:21 schreef marcodej het volgende:
![]()
REJECTEDquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:21 schreef marcodej het volgende:
![]()
Die pakt geen vol punt.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ik mis Louie van Gaal nog jongens.Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
Duurt lang.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
rejectedquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:21 schreef marcodej het volgende:
Staat gewoon in gvd woordenboek![]()
Geen zorgen hoor. Volgens mij wassie rejected en al won ze er 0.1 extra mee staat ze alsnog achter weversquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:21 schreef marcodej het volgende:
Fuck the EBU.![]()
Française toch? Geen gevaar voor Sanne lijkt me.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024
Forum Opties Forumhop: Hop naar: