* Nattekat popcorn paktquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:03 schreef Cee het volgende:
Nu stiekem hopen op een grote chute-show.
Was even voor die score. Nu ben ik overtuigdquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Doe maar weer terug, want daar is geen enkele aanleiding toe. Als ik goud voor Wevers had gezegd, had je een punt maar dit is onnodig gebruik maken van je modknopje
Kenner.quote:
Verander maar terug dusquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was even voor die score. Nu ben ik overtuigd
Hopen dat eindelijk die catastrofale fout een paar keer kan worden afgevinkt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:03 schreef Cee het volgende:
Nu stiekem hopen op een grote chute-show.
DIT WAS ONGEKENDquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:03 schreef Greys het volgende:
Er moeten er nog 4 toch. Hoe weet ie dat het een medaille wordt, zijn die niet zo goed?
Dit is een gigantisch goede scorequote:Op maandag 15 augustus 2016 21:03 schreef Greys het volgende:
Er moeten er nog 4 toch. Hoe weet ie dat het een medaille wordt, zijn die niet zo goed?
Wellicht... Biles was de concurrent om te kloppen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:03 schreef groenen het volgende:
Zou ze die 7.0 score gedaan hebben als die Amerikaanse niet was gevallen?
Wie?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:04 schreef danos het volgende:
Dat roemeense dopingsletje gaat er niet overheen
Er komen zelden scores boven de 15.300 uitquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:03 schreef Greys het volgende:
Gewoon heel erg goed gedaan, maar als de anderen dan beter zijn. Dan doe je daar niks aan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:03 schreef Remzz het volgende:
Ook al word dit geen goud is het gewoon absoluut geen teleurstelling met zo'n score
quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:04 schreef Gremen het volgende:
Dat is een weigering!
Dat is toch bij de paardensport?
De Braziliaanse is als laatste en normaal gesproken beter.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:03 schreef Greys het volgende:
0.33 punten meer als Biles tijdens de All round.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:04 schreef franklop het volgende:
VOlgens mij heeft niemand een hogere score neergezet tijdens dit toernooi of wel?
Misschien Biles dan, maar ja, die faalde.
Dit zei ik wel, maar ik hoop ook gewoon dat deze turnster een mooie score neerzet, dat gun ik ze gewoon. Al dan niet over Sanne's scorequote:
En de anderen zijn geen favorieten? Ik heb er nul verstand van maar gun haar enorm goudquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is een gigantisch goede score
waar was jij 15 augustus 2016???quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:03 schreef richolio het volgende:
Deze commentator
Deze score
Dat ik dit nog mag meemaken.
En Biles.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
De Braziliaanse is als laatste en normaal gesproken beter.
Sanne kwalificeerde zich als vierde, van de top 3 heeft ze er al eentje achter zich gelaten.
Bij de paardensport hebben ze daar regels voor.quote:
Ik heb godverdomme Sanne Wever op de OS in RIO gezienquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:05 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
waar was jij 15 augustus 2016???
Ook bij het hordelopen vanmiddag.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:04 schreef Gremen het volgende:
Dat is een weigering!
Dat is toch bij de paardensport?
die kan de druk niet aan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:05 schreef Max23 het volgende:
Ik ben vooral bang voor die Braziliaanse ook
quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:05 schreef Montov het volgende:
Paardweigering. Geweldig weer van Hans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |