Kim, zo'n leider heeft Europa nodigquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
JA GOUD DOOR DE SUBLIEME TRAINING VAN DE GROTE LEIDER
Alleen Sanne is gekwalificeerdquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Doet Eythora ook mee? die was goed op balk toch?
Echt hèquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:27 schreef Redefine het volgende:
Die cameraman heeft duidelijk Camera 101 gedaan. Op dramatisch moment snelle close up
Kan nu wel echt alle kanten op ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Snel naar beneden gescrolld en ik zag niets. Dat wordt spannend straks
Vooral de manier waarop dat gedaan werdquote:
Ze heeft toch geen extra pirouettes he, daar vrees ik altijd het meest voor met het afvallen van die balkquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:28 schreef Moira. het volgende:
Sanne maakt met een goed uitgevoerde oefening trouwens sowieso kans op een medaille.
Maar ook een 4e plek is mogelijk als Saraiva en Hernandez een betere dag hebben (en Biles wint in dat geval 'gewoon' goud).
Maar Sanne gaat dus proberen om een oefening te turnen met een 7.0 D-score, wat een hogere D-score is dan Biles turnt. Als ze die goed uit weet te voeren maakt ze dus zelfs kans om Biles te verslaan en met die goude plak thuis te komen.
Dan krijgen we dus weer een echt Zondeland2012 momentje van Hans:
ZE STAAAAT HET IS ONGEKEND ZE STAAT IEDEREEN EN IK STA OOK
quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral de manier waarop dat gedaan werd
Ik zou het zonder meer bizar knap vinden als ze voor een D-scoren van 7 gaat. Dat je met een veilige oefening voor brons kan gaan en dan vol risico voor goud gaatquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:28 schreef Moira. het volgende:
Sanne maakt met een goed uitgevoerde oefening trouwens sowieso kans op een medaille.
Maar ook een 4e plek is mogelijk als Saraiva en Hernandez een betere dag hebben (en Biles wint in dat geval 'gewoon' goud).
Maar Sanne gaat dus proberen om een oefening te turnen met een 7.0 D-score, wat een hogere D-score is dan Biles turnt. Als ze die goed uit weet te voeren maakt ze dus zelfs kans om Biles te verslaan en met die goude plak thuis te komen.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral de manier waarop dat gedaan werd
Serieus? Zou supermooi zijn. Dacht eigenlijk dat ze 'opvulling' voor de finale was.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:28 schreef Moira. het volgende:
Ik miste eigenlijk nog een spannend muziekje eronder.quote:
Sanne is juist ontzettend stabiel in haar pirouettes vergeleken met andere turnsters. Ze gaat volgens mij een extra moeilijke opsprong doen (extra flikflak erin ofzo, weet niet zeker), dus daar is de kans op vallen juist het grootst.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze heeft toch geen extra pirouettes he, daar vrees ik altijd het meest voor met het afvallen van die balk
Hopelijk zegt Hans straksquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:28 schreef Moira. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |