Doe dan NPO sport voor andere sportquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:55 schreef Szura het volgende:
Morgen:
@NOSsport
@PKlarenberg Handbal op NPO 1 en NPO Sport, volleybal op NPO 2 en meer op de streams: bit.ly/2aRTFmD. ^wdw
Typisch dat ze het zo doen. Eerder deze Spelen konden andere dingen die meer nodig waren niet op NPO2 etc. En nu ga je juist een extra zender inschakelen terwijl je daarvoor juist NPO Sport hebt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:55 schreef Szura het volgende:
Morgen:
@NOSsport
@PKlarenberg Handbal op NPO 1 en NPO Sport, volleybal op NPO 2 en meer op de streams: bit.ly/2aRTFmD. ^wdw
NPO 1 wordt gebruikt als schakelkanaal. Op de andere twee zenders worden de wedstrijden in zijn geheel uitgezonden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Typisch dat ze het zo doen. Eerder deze Spelen konden andere dingen die meer nodig waren niet op NPO2 etc. En nu ga je juist een extra zender inschakelen terwijl je daarvoor juist NPO Sport hebt.
Jawel. Op NPO 2.quote:
Of gewoon op Nederland 2.quote:
Bedoelde ik ook.quote:
Oke dan is het live tekstje stuk.quote:
22-16quote:
Ik ben fan van dit team, vanaf het eerste uur (van deze OS..)quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:26 schreef Szura het volgende:
Ik ben echt zwaar onder de indruk van dit team. Guidetti.
Voor goudquote:
Ja.quote:
Brazilië of Chinaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:37 schreef Gambetta het volgende:
Is het al duidelijk tegen wie ze in de halve finale kunnen spelen als ze hier winnen?
staan toch in de kwartfinalequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:41 schreef VacaLoca het volgende:
Koreaantjes zijn ook wel bagger hoor. Kunnen amper passen of een aanval opzetten.
21-11quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:45 schreef Operc het volgende:
[..]
1-0 in sets, 19-10 tussenstand tweede set.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:50 schreef Jojoortje het volgende:
Ik krijg van Sloetjes een vreemde tinteling tussen de benen.
Olee!
Ik zal er ook eens op letten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:50 schreef Jojoortje het volgende:
Ik krijg van Sloetjes een vreemde tinteling tussen de benen.
Olee!
dat doe ik de hele week al..quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:53 schreef satecl het volgende:
Als de Koreanen dit nog winnen ga ik morgen in mijn onderbroek achter Fok! zitten.
Tjah ik zit op m'n werk. Jij denk ik niet...quote:
Dat klopt. Wat voor werk heb jij dat je gewoon kan fokken en OS kijkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:54 schreef satecl het volgende:
[..]
Tjah ik zit op m'n werk. Jij denk ik niet...
Ik zit in de cijfers. Tussen de bedrijven/boekingen door even Fok/OS kijken moet kunnen, toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat klopt. Wat voor werk heb jij dat je gewoon kan fokken en OS kijken
van mij mag je hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:56 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik zit in de cijfers. Tussen de bedrijven/boekingen door even Fok/OS kijken moet kunnen, toch?
Welnee, kan nog alle kanten op.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze set maar weer snel vergeten.
Gewoon winnenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze set maar weer snel vergeten.
Ik ging na de tweede set het zwemmen en handbal kijken en dacht ik zie m'n volleybal chickies wel weer in de halve finale.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Omdat de tegenstander meer punten heeft gepakt.
idd, die spleetogen waren nergens de eerste twee setsquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:28 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik ging na de tweede set het zwemmen en handbal kijken en dacht ik zie m'n volleybal chickies wel weer in de halve finale.
1-2 (4-6) voor Nederlandquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:30 schreef dedonkereman het volgende:
stand? nos streams laten het afweten
7-4 in set 4.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:30 schreef dedonkereman het volgende:
npo.nl/livequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:30 schreef dedonkereman het volgende:
De dag is pas net begonnen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:31 schreef Zelfscanner het volgende:
Maak de dag compleet en win dit ook
Kijken of het zure volk na vandaag nog steeds boos isquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:31 schreef Zelfscanner het volgende:
Maak de dag compleet en win dit ook
wat is dit voor debiel plaatje? wat doet die man links?quote:
is gewoon een goed gifje.quote:
Wel? NPO 2quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:34 schreef Nielsch het volgende:
waarom is dit niet live op de teeleevisie?
Bij mij wel hoor? NPO2quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:34 schreef Nielsch het volgende:
op npo 2 toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:34 schreef Nielsch het volgende:
NPO2quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:34 schreef Nielsch het volgende:
gewoon op NPO 2 hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:34 schreef Nielsch het volgende:
Als ICT-er moet je dat de hele dag doen. Genot.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
NPO2
Ik moet ook alles uitleggen hier he
Ik snap e=mc2 nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
NPO2
Misschien doet ie het niet als je een hele oude tv hebt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
NPO2
Fiscalist is wat dat betreft ook een beetje antigenotquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Als ICT-er moet je dat de hele dag doen. Genot.
Als de persoon het erdoor begrijpt wel. Niet als ze weer bellen met hetzelfde probleem en niet weten wat je zei.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Fiscalist is wat dat betreft ook een beetje antigenot
Al kan uitleggen ook wel leuk zijn
Da's jouw probleem, maar mijn DM staat altijd openquote:
Ik mag toch hopen dat het zo erg niet gesteld is met de gemiddelde volleybalkijkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien doet ie het niet als je een hele oude tv hebt.
Zal wel balen dat ze zwanger was en Nummerdor ook nog eens faalde.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:36 schreef Ambrosius het volgende:
Flier kan lekker veel zien van het volleybal daar op de bank.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:37 schreef Nielsch het volgende:
gevraagd aan collega's, ze willen liever baanwielrennen zien...
Dit is kwartfinale.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:38 schreef dedonkereman het volgende:
hoeveelste waren ze nou eigenlijk geworden in de poule? ik begreep dat ze nl zelfs nog eerste konden worden?
Werk je in een gay café? Alleen al voor de lange benen is het gerechtvaardigd naar volleybal te kijkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:37 schreef Nielsch het volgende:
gevraagd aan collega's, ze willen liever baanwielrennen zien...
Lekker op de hoogte... man man man.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:38 schreef dedonkereman het volgende:
hoeveelste waren ze nou eigenlijk geworden in de poule? ik begreep dat ze nl zelfs nog eerste konden worden?
Je bent aardig op dreef vandaagquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Werk je in een gay café? Alleen al voor de lange benen is het gerechtvaardigd naar volleybal te kijken
Doe de A en de B as in het kwadraat, tel het bij elkaar op, doe dat getal x de wortel en je hebt de C lijn.quote:
Wilde je zeggen dat dat niet zo is? Koe Bep uit wei vier doet dat nog beter johquote:
Dan heb je het ook bij Koreaantjes gehoord nuquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb dit alleen bij Zambiaantjes gehoord.
-edit: doe eens normaal-quote:
das pythagorasquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:39 schreef Brammess het volgende:
[..]
Doe de A en de B as in het kwadraat, tel het bij elkaar op, doe dat getal x de wortel en je hebt de C lijn.
Bedankt voor dit educatieve moment.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan heb je het ook bij Koreaantjes gehoord nu
NPO-1 idd nu.quote:
Ik sta altijd open om mensen een en ander te leren zoals hierboven beschrevenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt voor dit educatieve moment.
Doe niet zo flauw.quote:
quote:
Thanksquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:41 schreef dedonkereman het volgende:
[..]
25,
15 in de beslissende 5e set
Ik reageer op jouw negativisme. user die het leven uit een FOK!ker probeert te zuigen. Geen woorden heeft om een fatsoenlijke polemiek te voeren.quote:
Vooral door blijven gaan met anderen wegzettenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik reageer op jouw negativisme. user die het leven uit een FOK!ker probeert te zuigen. Geen woorden heeft om een fatsoenlijke polemiek te voeren.
Het ziet er goed uit voor de volleybalsters
20-14
voor dafne of voor epke?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh we mogen vannacht weer nachtbraken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |