Uniekquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Volgens de BBC waren het juist de Corsicanen die de auto's van de Marokkanen in brand staken.
http://www.bbc.com/news/world-europe-37082637
Sorry, ik was vergeten dat de Frontpage vaak beter ingevoerd is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:06 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
UniekAl is het wel de BBC die het schrijft.
Ik lolde.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Sorry, ik was vergeten dat de Frontpage vaak beter ingevoerd is.
Ronkend populisme van de laagste soort. Typisch Frans ook, met hun militarische obsessie voor de Republiek en de krachten die Haar vijandig zouden zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 07:08 schreef Kassamiep het volgende:
Het excuus in Frankrijk was dat het "een uniform van een vijandige macht" genoemd werd. Wat vind je van die invalshoek ?
Ik ben benieuwd naar de kledij van de daders van Parijs, Charlie Hebdo en Nice.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 07:08 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Het excuus in Frankrijk was dat het "een uniform van een vijandige macht" genoemd werd. Wat vind je van die invalshoek ?
Liever niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de kledij van de daders van Parijs, Charlie Hebdo en Nice.
Moet men die uniformen niet beter verbieden?
Waarom niet? Het was toch geen franse klederdracht? Met zo'n petje en een gestreept shirt en een baguette onder de arm?quote:
Nee maar wel een spijkerbroek en shirt geloof ik. Wat moeten we aan als dat niet meer mag?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:49 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom niet? Het was toch geen franse klederdracht? Met zo'n petje en een gestreept shirt en een baguette onder de arm?
Niks. Zo zijn we ook geboren, toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar wel een spijkerbroek en shirt geloof ik. Wat moeten we aan als dat niet meer mag?
Een broekpak in bleublancrouge.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Nee maar wel een spijkerbroek en shirt geloof ik. Wat moeten we aan als dat niet meer mag?
Dan moeten de goeden maar onder de kwaden lijden. Zo'n spijkerbroek is tenslotte niet eens europees. En zo dol zijn de fransen ook niet op het culturele imperialisme van de VS trouwens.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja ik ben verder toch nooit in Frankrijk dus het moet dan maar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dan moeten de goeden maar onder de kwaden lijden. Zo'n spijkerbroek is tenslotte niet eens europees. En zo dol zijn de fransen niet op het culturele imperialisme van de VS trouwens ook niet.
Alles tegen het terrorisne! We zullen ze leren!
Bij die dracht horen ook hoofddoeken toch? En ze droegen vroeger ook van die badpakken met lange pijpen. of bedoel je dat niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:04 schreef Ulx het volgende:
Ik denk dat wanneer de nederlanders weer in dracht gaan lopen er veer minder terreur zal plaatsvinden in ons land.
De BBC in ieder geval niet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:09 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb je dus 80 verschillende bronnen, maar welke moet je dan vertrouwen?
Vrouwen niet. Die zaten gewoon in een rieten stoel met een jurk aan. Aaah. De oud-hollandsche tradities... Toen had men nog normen en waarden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bij die dracht horen ook hoofddoeken toch? En ze droegen vroeger ook van die badpakken met lange pijpen. of bedoel je dat niet?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
Vrouwen niet. Die zaten gewoon in een rieten stoel met een jurk aan. Aaah. De oud-hollandsche tradities... Toen had men nog normen en waarden.
Toch nog te bloot naar jouw smaak?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:16 schreef Ulx het volgende:
Toen begon nederland naar de klote te gaan.
Het verbod kwam toch pas na deze rellen? Weet trouwens nog steeds niet het precieze verhaal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:33 schreef Jigzoz het volgende:
Dus na islamitische aanslagen werden islamitische uitingen geassocieerd met geweld, daarom werd er een bepaalde islamitische uiting verboden en dat leidde tot massaal islamitisch geweld.
Primitief.
Her boerkiniverbod op Corsica wel ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het verbod kwam toch pas na deze rellen? Weet trouwens nog steeds niet het precieze verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |