abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166650075
quote:
17s.gif Op maandag 14 november 2016 15:24 schreef Copycat het volgende:
And on the eight day, God created racial diversity.
Lijkt me meer iets voor de zondeval eigenlijk maar ik lette nooit zo goed op bij bijbel les op den school met den bijbel.
  maandag 14 november 2016 @ 15:40:05 #202
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_166650377
quote:
17s.gif Op maandag 14 november 2016 15:24 schreef Copycat het volgende:
And on the eight day, God created racial diversity.
Ja precies! :D Copycatintiërs 4:20 wie kent het vers niet. :7

quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 15:26 schreef Chewie het volgende:
Lijkt me meer iets voor de zondeval eigenlijk maar ik lette nooit zo goed op bij bijbel les op den school met den bijbel.
De dame in het filmpje haalt... De toren van Babel erbij. Op zich is het niet zo'n rare kronkel, als je (zwaar) gelovig bent.

De Babyloniers werden namelijk gestraft vanwege hoogmoed. Voor het bouwen van de toren, met als reden om samen één te kunnen zijn en sterk te kunnen staan, strafte god hen, door iedereen opeens anders te laten praten.

Nu komt er een seculier politiek orgaan en die zegt: "Maar dat vinden wij een mooi verhaal en stukje symboliek. Daar gaan wij even onze eigen interpretatie (samen weer één worden) en agenda aan koppelen."

Dat is natuurlijk al een gruwel eersteklas voor een doorgeslagen vrome bijbel serieus nemer. :D

Vandaar ook mijn vraag aan ... of hij gelovig is.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_166651019
quote:
6s.gif Op maandag 14 november 2016 15:40 schreef SicSicSics het volgende:

Vandaar ook mijn vraag aan ... of hij gelovig is.
ik gok van wel en jezus zal dan wel arisch blond met blauwe ogen zijn.
pi_166651025
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 16:13 schreef Chewie het volgende:

[..]

ik gok van wel en jezus zal dan wel arisch blond met blauwe ogen zijn.
Wat, historisch gezien, zeer onwaarschijnlijk is. Als hij al zou hebben bestaan. Dat maakt het verhaal altijd zo mooi.
pi_166651059
quote:
11s.gif Op maandag 14 november 2016 16:14 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wat, historisch gezien, zeer onwaarschijnlijk is. Als hij al zou hebben bestaan. Dat maakt het verhaal altijd zo mooi.
Zou hij nu een bontkraagje dragen?
  dinsdag 15 november 2016 @ 11:14:57 #206
116015 SicSicSics
pi_166666535
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 10:20 schreef Triarius het volgende:
;)
(h)erken je al dat het filmpje wat je gepost hebt racistisch is? :D

Wil je al ergens over verder discussiëren? Of laat je het bij het posten van een filmpje en wil je er verder niet inhoudelijk op ingaan?

Wanneer je dit wel wilt dan nodig ik je uit om jouw standpunt over minuut 1 en minuut 2 eens te formuleren. Dan kijk ik of ik zin heb om daarna minuut 3 op te pakken.

Bediscussiëren we zo structureel jouw filmpje :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_166668316
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 november 2016 11:14 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

(h)erken je al dat het filmpje wat je gepost hebt racistisch is? :D

Wil je al ergens over verder discussiëren? Of laat je het bij het posten van een filmpje en wil je er verder niet inhoudelijk op ingaan?

Wanneer je dit wel wilt dan nodig ik je uit om jouw standpunt over minuut 1 en minuut 2 eens te formuleren. Dan kijk ik of ik zin heb om daarna minuut 3 op te pakken.

Bediscussiëren we zo structureel jouw filmpje :)
Racistisch? :D En hop, daar hebben we weer een trigger-word.

Mogen blanken niet opkomen voor hun eigen rechten in eigen land of is dat alleen toebedeeld aan de minderheden?

"Black Lives Matter" krijgt volop de mogelijkheid om de ene na de andere protestmars uit te voeren met een rel hier een daar. Maar als iemand zegt "White Lives Matter" dan is het meteen 'racistisch'...?

Vreemd.
pi_166668342
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:32 schreef Triarius het volgende:

[..]

Mogen blanken niet opkomen voor hun eigen rechten in eigen land of is dat alleen toebedeeld aan de minderheden?

"Black Lives Matter" krijgt volop de mogelijkheid om de ene na de andere protestmars uit te voeren met een rel hier een daar. Maar als iemand zegt "White Lives Matter" dan is het meteen 'racistisch'...?

Vreemd.
Ga er dan eens inhoudelijk op in. Niemand zegt dat mensen niet op mogen komen voor rechten hier.
pi_166668543
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:33 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ga er dan eens inhoudelijk op in. Niemand zegt dat mensen niet op mogen komen voor rechten hier.
Jawel dus, want dan wordt het meteen als 'racistisch' bestempeld wanneer men het niet eens is met de massale toestroom naar onze gebieden.
  dinsdag 15 november 2016 @ 12:45:25 #210
116015 SicSicSics
pi_166668565
quote:
Als semantiek zo belangrijk voor je is, doe eens een voorstel. Hoe gaan we het noemen?

In de trend van: Mensen met een migratieachtergrond. :P

Mijn voorstel:
Het is niet racistisch, het zijn: "mensen met een blanken zijn de beste achtergrond"

Dus, mijn vraag:
(h)erken je al dat het filmpje gemaakt is door mensen met een blanken zijn de beste achtergrond?

quote:
Natuurlijk wel, waarom niet? Het filmpje echter is zuiver gemaakt door mensen met een blanken zijn de beste achtergrond? Eens? :)
quote:

Vreemd.
Dat is niet vreemd. Althans, niet als je je werkelijk zou interesseren voor een beetje geschiedenis.

Je zou bijvoorbeeld eens een boek kunnen pakken:
https://www.bol.com/nl/p/(...)YQMEA7WG-52405876170

Heb je naast jouw trigger ook nog inhoudelijk commentaar? :D
Fine, fuck you then!
  dinsdag 15 november 2016 @ 12:46:52 #211
116015 SicSicSics
pi_166668594
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:44 schreef Triarius het volgende:
Jawel dus, want dan wordt het meteen als 'racistisch' bestempeld wanneer men het niet eens is met de massale toestroom naar onze gebieden.
Nee, ik zeg dat jouw filmpje racistisch is. Ik zeg niet dat jij dat bent. ;)

De fundering van je "argument/ uitleg" is racistisch en ik vraag of jij dat door hebt.
Fine, fuck you then!
pi_166668660
quote:

[..]

:') Goh hoe verrassend de context word weer niet begrepen, gewoon een herhaling van een jaar geleden.

En dan maar een domme oneliner om geen inhoudelijk commentaar te geven op de racistische en zeer foutieve filmpje
pi_166668785
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:46 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Nee, ik zeg dat jouw filmpje racistisch is. Ik zeg niet dat jij dat bent. ;)

De fundering van je "argument/ uitleg" is racistisch en ik vraag of jij dat door hebt.
Sorry, maar ik vind niks racistisch aan dat filmpje omdat het gewoon de waarheid is wat daarin verteld wordt.

Want ik weet niet of je het door hebt, maar door de massale toestroom van immigranten wordt het ondertussen wel wat rommelig vind je niet? Bataclan, vrachtwagen die door een mensenmassa heen ploegt, Charlie Hebdo, iemand die wild om zich heen loopt the schieten in Munchen of met een mes om zich heen loopt te steken in Wurzburg en ga zo maar door...

En om dat allemaal maar af te doen als 'incidentjes' is onzin natuurlijk, want het is gewoon inherent aan de enorme migratiestromen.

Tevens heeft het merendeel van de nieuwkomers geen kans op een normaal bestaan hier daar ze de taal, cultuur en opleidingen niet vaardig zijn en zullen dus veelal in de armoede terecht komen, met ook weer alle gevolgen van dien.

Ik ben dus ook meer ervoor om de mensen daar te helpen, in hun eigen thuisland waar ze horen.
pi_166668974
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:58 schreef Triarius het volgende:

[..]

Sorry, maar ik vind niks racistisch aan dat filmpje omdat het gewoon de waarheid is wat daarin verteld wordt.
Maar na tien verzoeken daartoe heb je nog steeds niet onderbouwd waarom dat de waarheid is, terwijl SicSicSics al een paar posts heeft gewijd aan het filmpje zelf waar je niet op hebt gereageerd.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166669007
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 november 2016 13:09 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Maar na tien verzoeken daartoe heb je nog steeds niet onderbouwd waarom dat de waarheid is, terwijl SicSicSics al een paar posts heeft gewijd aan het filmpje zelf waar je niet op hebt gereageerd.
Heb je de video überhaupt wel bekeken? Want daarin wordt exact uitgelegd wat er aan de hand is allemaal en ik vind het wat onzinnig om uiteen te zetten wat men in het filmpje laat zien en vertelt.
pi_166669189
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 13:11 schreef Triarius het volgende:

[..]

Heb je de video überhaupt wel bekeken? Want daarin wordt exact uitgelegd wat er aan de hand is allemaal en ik vind het wat onzinnig om uiteen te zetten wat men in het filmpje laat zien en vertelt.
0 effort dus. Ordinair linkdumpen ipv de discussie aangaan. Dat is jammer.

Je zou kunnen beginnen met in eigen woorden zeggen waarom je het met hun stellingen eens bent.
pi_166669228
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 13:23 schreef ChrisCarter het volgende:

Je zou kunnen beginnen met in eigen woorden zeggen waarom je het met hun stellingen eens bent.
En wat er volgens lichtkogel triarius niet racistisch zou zijn aan de punten die sics genoemd heeft van de eerste 2 minuten.
pi_166669257
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 13:23 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

0 effort dus. Ordinair linkdumpen ipv de discussie aangaan. Dat is jammer.

Dat zit ik toch allang te doen man. _O-

BNW / De verenigde staten van Europa - Pro of Contra?

BNW / De verenigde staten van Europa - Pro of Contra?

BNW / Algemeen Complotten-topic #31: Openminded is een illusie
pi_166669303
Ja linken naar je andere LinKdumps is niet discussieren. Ik hou er iig van mijn kant mee op. Allemaal iets te herkenbaar dit.
pi_166669659
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 13:29 schreef ChrisCarter het volgende:
Ja linken naar je andere LinKdumps is niet discussieren. Ik hou er iig van mijn kant mee op. Allemaal iets te herkenbaar dit.
Dat zijn dus echt niet alleen maar linkdumps hoor, daar er ook genoeg commentaar bij staat.

Echter ik begrijp welke kant je op wil en dat is voor de 'forumregeltjes' te gaan, wat totaal ongegrond is overigens, om een tegenwoord monddood te maken.

Toch grappig altijd die linksen; ze zijn altijd voor democratie en vrijheid van spreken... tenzij het woord van een ander ze niet aanstaat en dan is het bal. :D
pi_166670120
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 13:44 schreef Triarius het volgende:

[..]

Dat zijn dus echt niet alleen maar linkdumps hoor, daar er ook genoeg commentaar bij staat.

Echter ik begrijp welke kant je op wil en dat is voor de 'forumregeltjes' te gaan, wat totaal ongegrond is overigens, om een tegenwoord monddood te maken.

Toch grappig altijd die linksen; ze zijn altijd voor democratie en vrijheid van spreken... tenzij het woord van een ander ze niet aanstaat en dan is het bal. :D
Je snapt er niks van, hou maar gewoon op.
pi_166670155
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 november 2016 14:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je snapt er niks van, hou maar gewoon op.
  dinsdag 15 november 2016 @ 14:20:07 #223
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_166670338
Ik krijg flashbacks naar Pre-Maart dit jaar, bij het lezen van dit topic

Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 15 november 2016 @ 16:17:47 #224
116015 SicSicSics
pi_166672824
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:58 schreef Triarius het volgende:
Dat snap ik, anders zou je het niet zo voor jouw zaak verspreiden denk ik? :)
Dat er niet alleen maar 'de waarheid' verteld wordt in de filmpjes, daar wilde ik nou juist over discussiëren!

Vandaar ook mijn vraag:
quote:

Wil je daar nog op ingaan? :)
quote:
Want ik weet niet of je het door hebt, maar door de massale toestroom van immigranten wordt het ondertussen wel wat rommelig vind je niet? Bataclan, vrachtwagen die door een mensenmassa heen ploegt, Charlie Hebdo, iemand die wild om zich heen loopt the schieten in Munchen of met een mes om zich heen loopt te steken in Wurzburg en ga zo maar door...
De reden die de mensen met een "blanken zijn de beste" achtergrond hier voor aandragen in jouw filmpje iss:
Dit komt omdat het allemaal Arabieren zijn die hier naartoe komen. Arabieren zijn inferieur aan ons Arische blanken. Kijk maar naar vroeger!

Ben jij het eens met die redenering? Herken je die redenering of haal jij een ander argument uit het filmpje?
quote:
\En om dat allemaal maar af te doen als 'incidentjes' is onzin natuurlijk, want het is gewoon inherent aan de enorme migratiestromen.
Niemand doet het hier af als incidentjes. Waar ik wel een hekel aan heb is hele bevolkingsgroepen verantwoordelijk houden voor het gedrag van een aantal (ook al is het de meerderheid) mensen.
quote:
Tevens heeft het merendeel van de nieuwkomers geen kans op een normaal bestaan hier daar ze de taal, cultuur en opleidingen niet vaardig zijn en zullen dus veelal in de armoede terecht komen, met ook weer alle gevolgen van dien.
Wat een verbazend legitieme argumenten. :o Waarom post je zo'n filmpje?
quote:
Ik ben dus ook meer ervoor om de mensen daar te helpen, in hun eigen thuisland waar ze horen.
Dat 'horen' kun je dus over discussiëren. Jouw filmpje vindt bijvoorbeeld dat die mensen daar ook niet 'horen', maar dat ze boel daar met al hun inferioriteit overgenomen hebben.

Mooi argument ook, als je er eens van een afstandje naar kijkt. ;)
Fine, fuck you then!
  dinsdag 15 november 2016 @ 16:28:26 #225
164607 sc00p
D66-rechter
pi_166673068
Volgens mij kan deze discussie beter op het Stormfront forum gevoerd worden. Wat een zooitje debielen hier,
Ik ook, bedankt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')