Lijkt me inderdaad iets met de client zelf, maar heb er tot vandaag geen last van gehad en vandaag regelmatig. Ook handig als er net iets op de kaart verschijnt en het is meteen weer wegquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel eens ja.. Is dat niet omdat je GPS even niet snel genoeg reageert of er ff geen goede verbinding met een POGO-server is ofzo?
Denk dat het een clientside ververs bugje is iig, en dat ze niet daadwerkelijk ff weg zijn op de POGO-servers.
Met Pinsir, Scyther (heb ik nog niet) en Magmar (1 hele zwakke) zou ik nog wel blij zijn. Maar met de 3e, 4e of 5e wat minder idd. Hangt er ook vanaf wat je in de buurt hebt natuurlijk, Dratini's en af en toe een Dragonair kom ik hier wel in het wild tegen dus die hoef ik niet zo nodig uit een ei.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:23 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik heb 0 Dratini, 0 Snorlax, 2 Lapras.
Voor de rest allemaal Electabuzz, Jynx, Onix, Magmar, Pinsir en Scyther. En zo nu en dan een Eevee
En dat zonder lurequote:Op maandag 15 augustus 2016 15:31 schreef firecow het volgende:
Dat Tenerife bevalt me wel
[ afbeelding ]
Gisteren avond bij de bushalte op het vliegveld al gelijk een charmander, cubone, geodude, en clefairy
Ik kom bijna geen Dratini's tegen (heb nu wel een dragonite gelukkig sinds gisteren).quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:37 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
Met Pinsir, Scyther (heb ik nog niet) en Magmar (1 hele zwakke) zou ik nog wel blij zijn. Maar met de 3e, 4e of 5e wat minder idd. Hangt er ook vanaf wat je in de buurt hebt natuurlijk, Dratini's en af en toe een Dragonair kom ik hier wel in het wild tegen dus die hoef ik niet zo nodig uit een ei.
Klopt gelukkig wel voorraadje ballen gespaard.. En alleen vangen wat leuk is...quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:39 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
En dat zonder lure. Wel weinig stops zo te zien.
Hoe kom je dan aan een Dragonite? wild gevangen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:43 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik kom bijna geen Dratini's tegen (heb nu wel een dragonite gelukkig sinds gisteren).
Maar het is gewoon zuur dat ik na al die eieren nog steeds geen leuke Pokemon heb, op Lapras na dan xD
quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:31 schreef firecow het volgende:
Dat Tenerife bevalt me wel
[ afbeelding ]
Gisteren avond bij de bushalte op het vliegveld al gelijk een charmander, cubone, geodude, en clefairy
100 eu geinvesteerd en incubators gekocht ervan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:02 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan een Dragonite? wild gevangen?
p.s. waar haal jij al je 10km eggs vandaan??
Lekker, kan je een mooie Gharydos maken. Ik kan nu m'n 2e Gharydos gaan maken, en heb een mooie 150 CP Magicap met 100% iv, dus dat is wel erg lekker. Heb nu precies 400 candys hahaquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:09 schreef GekkeMat het volgende:
Ik ben bijna level 23 en heb nog geen dratini gezienkom wel megaveel magicarps tegen nu met mijn rondjes langs de dommel in EHV. Gaan binnenkort op visite in Den Haag bij de schoonfamilie ... die ochtend maar wat eerder vertrekken en bij kijkduin is gaan kijken of ik meer geluk heb
Dratini vang je in EHV aan de oevers van de Dommel idd:quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:09 schreef GekkeMat het volgende:
Ik ben bijna level 23 en heb nog geen dratini gezienkom wel megaveel magicarps tegen nu met mijn rondjes langs de dommel in EHV. Gaan binnenkort op visite in Den Haag bij de schoonfamilie ... die ochtend maar wat eerder vertrekken en bij kijkduin is gaan kijken of ik meer geluk heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dratini vang je in EHV aan de oevers van de Dommel idd:Wat.. Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Photoshop of niet?
Nope, historische data.. Leuk om een (niet-realtime) inzicht te krijgen in de verspreiding van spawn locaties van de verschillende Pokémon.quote:
Leg uit aub?quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nope, historische data.. Leuk om een (niet-realtime) inzicht te krijgen in de verspreiding van spawn locaties. Op basis hiervan hebben we gister ook gericht een Growlithe weten te vangen.
Kijkduin kan je beter in de middag/avond/nacht zijn. In de ochtend valt het best tegen eigenlijk, als je veel gewend bentquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:09 schreef GekkeMat het volgende:
Hij heeft nog geen Dratini gezien dus ik denk dat het wel meevalt met veel gewend zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kijkduin kan je beter in de middag/avond/nacht zijn. In de ochtend valt het best tegen eigenlijk, als je veel gewend bent
http://golocator.nl/@51.87676258792207,4.611324195599318,14quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:23 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Leg uit aub?
Hoe kom ik aan zulke dingen?
Eergisteren in een half uurtje op Kijkduinquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen Dratini gezien dus ik denk dat het wel meevalt met veel gewend zijn.
Zo, een wilde Snorlax?quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Eergisteren in een half uurtje op Kijkduin
[ afbeelding ]
Geen dratini maar wel een Rhydon, jynx, slowbro, warturtle, porygon(3) en kabuto in het wild gevangen (nog wel wat meer uiteraard) dus het valt wel mee... gewoon geen geluk met sommige pokemonquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen Dratini gezien dus ik denk dat het wel meevalt met veel gewend zijn.
Snorlax.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Eergisteren in een half uurtje op Kijkduin
[ afbeelding ]
Wel vreemd dat de snorlax van eergister niet in dit lijstje staatquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snorlax.
Maar als ik soms in dit topic lees waar mensen blij van zijn of welke ze nog niet hebben denk ik wel eens, hoe kan dat nou? Maar dan bedenk ik me dat wij Kijkduin hebben.
Als dat van mijn zojuist geposte linkje komt: die gegevens zijn maar in een korte periode verzameld.. Dus recente gegevens vind je niet meer terug. Alsnog de beste kaart die ik ken om een idee te krijgen waar bepaalde Pokemon spawnen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wel vreemd dat de snorlax van eergister niet in dit lijstje staat
[ afbeelding ]
Ik mis daar wel wat data in...quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
http://golocator.nl/@51.87676258792207,4.611324195599318,14
"Deselect all" en dan alleen de Dratini aanvinken bijv.. Zo kun je mooi de verspreidingsgebieden van bepaalde Pokémon bekijken..
Zeker.. is maar zeer beperkte dataset. Wel de meest uitgebreide die ik ken.quote:
Inderdaad, want zie de charizard en de charmander niet erbij die ik ook in Kijkduin gevonden heb op de juiste locatiequote:Op maandag 15 augustus 2016 16:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als dat van mijn zojuist geposte linkje komt: die gegevens zijn maar in een korte periode verzameld.. Dus recente gegevens vind je niet meer terug. Alsnog de beste kaart die ik ken om een idee te krijgen waar bepaalde Pokemon spawnen.
Voor superzeldzame zoals Snorlax zegt de kaart niet zoveel trouwens, denk ik.
Correct.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Inderdaad, want zie de charizard en de charmander niet erbij die ik ook in Kijkduin gevonden heb op de juiste locatie
Beetje cheaten dit hequote:Op maandag 15 augustus 2016 16:23 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Leg uit aub?
Hoe kom ik aan zulke dingen?
Niet zeuren, ik krijg geen 10 km eggsquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Fucking Hitmonchan uit een 10k ei.
Ik heb die nog niet dus zou het niet erg vindenquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Fucking Hitmonchan uit een 10k ei.
Is wel user input basedquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
http://golocator.nl/@51.87676258792207,4.611324195599318,14
"Deselect all" en dan alleen de Dratini aanvinken bijv.. Zo kun je mooi de verspreidingsgebieden van bepaalde Pokémon bekijken..
Ah, die 100 euries make sense.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:06 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
100 eu geinvesteerd en incubators gekocht ervan.
Vanaf 06/07/2016 af en toe een Dratini tegenkomen en vangen
Dat zou wel echt de ultieme 'fuck you' van McDonalds zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:21 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik zie net de reclame van ''Wakker Dier'' over de Plofkipjes bij McDonalds. IK WIL VERDOMME NU PLOFKIP SPEELTJES IN MN HAPPY MEAL!
Serieus, ik zou ze nog echt gaan sparen ook. Kreupele Cripple! Wat een vondstquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:23 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat zou wel echt de ultieme 'fuck you' van McDonalds zijn.
McDonalds moet gewoon volgende maand 3 milkshakes gaan promoten: aardbei, vanille, bosbessen. Misschien nog twee nieuwe wraps erbij, eentje met stukjes duivenvlees en eentje met gefrituurde meelwormen. 12 per wrap.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:25 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Serieus, ik zou ze nog echt gaan sparen ook. Kreupele Cripple! Wat een vondst
Vanillequote:Op maandag 15 augustus 2016 17:39 schreef probeer het volgende:
[..]
McDonalds moet gewoon volgende maand 3 milkshakes gaan promoten: aardbei, vanille, bosbessen. Misschien nog twee nieuwe wraps erbij, eentje met stukjes duivenvlees en eentje met gefrituurde meelwormen. 12 per wrap.
En dan in de reclame een gast die ontzettend veel op professor nogwat lijkt.
Zeg, het mag wel een béétje ontopic hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:21 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik zie net de reclame van ''Wakker Dier'' over de Plofkipjes bij McDonalds. IK WIL VERDOMME NU PLOFKIP SPEELTJES IN MN HAPPY MEAL!
Banaan is inderdaad 'geler', maar ik dacht .. de meest saaie smaak voor het meest saaie team.quote:
Ok, IK WIL EEN PLOF PIDGEY BIJ MN MCPOKEBURGER.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeg, het mag wel een béétje ontopic hoor
quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:47 schreef probeer het volgende:
[..]
Banaan is inderdaad 'geler', maar ik dacht .. de meest saaie smaak voor het meest saaie team.
Duif of kip smaakt sowieso ook niet erg verschillend.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
Zijn er trouwens op kippen gebaseerde pokemons?
Oh wait, torchic.
Pidgeot burger. 3kg pure pidgeot op je broodje.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Duif of kip smaakt sowieso ook niet erg verschillend.
Even stukje verder lopen. Heb ik soms ook.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:45 schreef quickstepster het volgende:
Nog meer mensen spontaan problemen met de eieren? Heb nu een 5k egg waar ik 5k voor gelopen heb, maar hij komt niet uit! blijft domweg in de incubator zitten ook al staat er 5/5k. Al opnieuw opgestart/ingelogd, geen effectIemand een briljante oplossing?
Ja, geduld hebben. Ik had daar vorige week dinsdag last van. Gewoon een glitch in de km registratie want nadat ie 2 uur lang op 5km/5km stond kwam de animatie met 'oh?' pas te voorschijnquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:45 schreef quickstepster het volgende:
Nog meer mensen spontaan problemen met de eieren? Heb nu een 5k egg waar ik 5k voor gelopen heb, maar hij komt niet uit! blijft domweg in de incubator zitten ook al staat er 5/5k. Al opnieuw opgestart/ingelogd, geen effectIemand een briljante oplossing?
Had ik ook wel eens, alleen toen klikte ik op de ei en toen stond er 4,99 / 5 alleen hij rondt af naar boven.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:45 schreef quickstepster het volgende:
Ik gooi alle potions en revives standaard weg.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:58 schreef Onufriev het volgende:
Man, man, man, je wordt toch helemaal gek van die revives, pokeballs en razzberries. Ik ben wanhopig op zoek naar hyper en superpotions.
Deed ik ook. Nou ja. Ik hield er tien van elk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:00 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik gooi alle potions en revives standaard weg.
Dit dusquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Deed ik ook. Nou ja. Ik hield er tien van elk.
Toen ging ik gyms aanvallen. Nu krijg ik alleen maar pokeballs.
Het is soms net alsof het spel je expres loopt te irriteren.
Heb je ballen nodig krijg je alleen maar potion en revive.
My thoughts exactly, ballenvooraad helemaal tot 0 gereduceerd na dagje Kijkduin, krijg ik een shitload aan potions en revives bij alle pokestops die ik aandoequote:
Meteen 100 + eindje stardust. Daarna idd 21 uur wachtenquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:13 schreef Reintji het volgende:
*kuch* noob vraagje, hoeveel coins kun je claimen direct nadat je een gym hebt overgenomen? Dacht dat je 21h vol moest houden, dus ik heb nooit gekeken eigelijk.
Inderdaad, hier nog eenquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:14 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
My thoughts exactly, ballenvooraad helemaal tot 0 gereduceerd na dagje Kijkduin, krijg ik een shitload aan potions en revives bij alle pokestops die ik aandoe
Zodra je pokemon er in zit kan je claimen. Daarna 21 uur wachten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:13 schreef Reintji het volgende:
*kuch* noob vraagje, hoeveel coins kun je claimen direct nadat je een gym hebt overgenomen? Dacht dat je 21h vol moest houden, dus ik heb nooit gekeken eigelijk.
Ho ho ho, 100 is de max maar die krijg je niet van 1 gymquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:17 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Meteen 100 + eindje stardust. Daarna idd 21 uur wachten
Het staat allemaal heel duidelijk beschreven in het FAQ topicquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:13 schreef Reintji het volgende:
Gewoon naast gaan zitten en als een maniak gaan lachen. Zit je zo in je uppie.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:39 schreef Tofuburger het volgende:
Ik heb 41 evolves gespaard en wilde vandaag een pokestop opzoeken om een lure aan te zetten icm een lucky egg.
Kom ik aan bij een pokestop met een bankje in de buurt, zitten er oudere Marokkaanse dames te roddelen.. ik dacht ok dan loop ik door, iets verderop was er ook een pokestop met bankje. Was dat bankje ook bezet, zaten oudere Servische/bosnische mannen
Hele park was leeg, alle bankjes waren leeg, behalve de 2 bankjes waar een pokestop zit. En niet eens bezet door po go spelers.
Aangezien ik geen zin had om een beetje te hangen bij die mensen, liep ik maar door.
Morgen ga ik leren in een parkje, even kijken of ik in de buurt van een pokestop kan liggen
Ja had ik eigenlijk moeten doenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gewoon naast gaan zitten en als een maniak gaan lachen. Zit je zo in je uppie.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:17 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Meteen 100 + eindje stardust. Daarna idd 21 uur wachten
quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zodra je pokemon er in zit kan je claimen. Daarna 21 uur wachten.
Je kan max. 10 pokemons in gyms zetten. Dus max 100 pokecoins.
Dank, dan heb ik wat coins gemist op vakantie dus,..quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:23 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ho ho ho, 100 is de max maar die krijg je niet van 1 gym![]()
500 stardust per gym, 10 coins per gym.
[..]
Het staat allemaal heel duidelijk beschreven in het FAQ topic
quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gewoon naast gaan zitten en als een maniak gaan lachen. Zit je zo in je uppie.
Jup. Kutworp.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:43 schreef Rabieluh het volgende:
Iedereen hier is al bekend met de L-worp toch?
Misschien een nice of great throw?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:13 schreef Murmeli het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat ik soms 100 xp bonus krijg bij het vangen?
100e van die soort pokemon, of de 200e, etcquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:13 schreef Murmeli het volgende:
Ah, ok. Maar dan krijg je ook een medal toch? Zal ff in mn profiel kijkenquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:14 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
100e van die soort pokemon, of de 200e, etc
Excellent throw! = + 100 XPquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:13 schreef Murmeli het volgende:
131/131 nu, jigglypufff geévolvedquote:
Mis je wel de xp-bonus en daar doe ik het nu net voorquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:43 schreef Rabieluh het volgende:
Nee? Kan je het svp uitleggen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:43 schreef Rabieluh het volgende:
Nóg niet genoeg Caterpie (voor Butterfree) tegengekomen ondertussen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:25 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
131/131 nu, jigglypufff geévolved
Ik moet in ieder geval nog:
Butterfree
Tauros - Regio lock
Farfetch'd - Regio Lock
Clefable
Vileplume
Primeape
Victreebell
Ditto
Mew
Mewto
Legendary birds.
Uit mn hoofd
Ik krijg die soms nog wel, maar inderdaad, die xp bonussen worden zeldzaam met deze techniek.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mis je wel de xp-bonus en daar doe ik het nu net voor
Dan staat het er ook bij. Raar spelquote:
Kijk eens in de je Pokedex hoeveel je van die Pokemon hebt gevangenquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dan staat het er ook bij. Raar spel
Waarschijnlijk omdat ze me zo'n ontzettend lekker wijf vinden
vertel ...?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:43 schreef Rabieluh het volgende:
Snap ik, snap ik.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Of het is gewoon omdat je 100 of een honderdtal van een bepaalde pokemon hebt gevangen, zoals ik al zei.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Speel je alleen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:23 schreef Tofuburger het volgende:
Ik schaam me trouwens een beetje als ik bekende mensen tegenkom terwijl ik aan het po go'en ben
Vandaag een buurtgenoot tegengekomen, terwijl ik een pideotto stond te vangen. Toen ik haar zag, groette ik en liep snel door met een rood gezicht
Ik ken niemand anders die 25 jaar of ouder is en dit spel speelt
Ik ook over het algemeen, misschien moeten we gewoon meer meets houden via FOK! Waar woon je?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:51 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Ja voor zover ik het weet speelt niemand anders het in mijn omgeving
Achaam je niet ben zelf 32 en speel het ookquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:23 schreef Tofuburger het volgende:
Ik schaam me trouwens een beetje als ik bekende mensen tegenkom terwijl ik aan het po go'en ben
Vandaag een buurtgenoot tegengekomen, terwijl ik een pideotto stond te vangen. Toen ik haar zag, groette ik en liep snel door met een rood gezicht
25 plusser meld zich, echter schaam ik me ook als ik iemand tegen komquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Achaam je niet ben zelf 32 en speel het ookgenoeg van mijn leeftijd hier die het spelen.
Er zijn meer 25 plussers dan je denkt
Ik schreeuw Pikapi naar mensen rond pokestops en klop mezelf ferm op de borst.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:24 schreef Quantic het volgende:
[..]
25 plusser meld zich, echter schaam ik me ook als ik iemand tegen kom
Waarom zou je?quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:24 schreef Quantic het volgende:
[..]
25 plusser meld zich, echter schaam ik me ook als ik iemand tegen kom
Een po go meet zou inderdaad wel grappig zijnquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ook over het algemeen, misschien moeten we gewoon meer meets houden via FOK! Waar woon je?
Ja stiekem zie ik ze wel, maar niemand die ik kenquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Achaam je niet ben zelf 32 en speel het ookgenoeg van mijn leeftijd hier die het spelen.
Er zijn meer 25 plussers dan je denkt
Wat heb je allemaal gevangen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
Crosspost.
Zondagmiddag, Kijkduingenot.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
Crosspost.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was mijn tweede Pokémon die ik tegenkwamquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:33 schreef Rabieluh het volgende:
Heb ik eindelijk mijn eerste Cloyster evolved, heeft ie extreem matige moves....kuuuuuuuuuut. Ik had dat nou juist nodig, zo'n type met goeie ice attacks.
Flinke domper dit.
De walhalla van po go zo te zienquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
Crosspost.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk wel die verschillen in pokemon die je tegenkomt, afhankelijk van waar je bent.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:40 schreef Unites het volgende:
[..]
Dat was mijn tweede Pokémon die ik tegenkwam
Steeds geen goede CP gevonden voor een lekkere BF. Maar dat maakt nu niet echt meer uit. Ik heb sinds lv 15 ofzo geen lucky egg meer gebruikt. Heb rond de 1000 pidgey candy, rattata en weedle candy xDquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:35 schreef Unites het volgende:
[..]
Nóg niet genoeg Caterpie (voor Butterfree) tegengekomen ondertussen?
Veel. Maar hier was iedereen onderweg naar een Machamp.quote:
Ik las ergens dat less/super effective geen x0 of x2 geven, maar iets van x0,75 en x1,25 oid.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:48 schreef Onufriev het volgende:
Iemand die iets uit kan (en wil) leggen over battles tussen verschillende type Pokémon? Gaat dst om type Pokémon, of type aanval?
Bijvoorbeeld als ik een electric aan wil vallen met een ground-type. Doen alleen de electric aanvallen niks, en bijvoorbeeld tackle wel, of is alles nutteloos dan?
Zelfde voor mijn ground Pokemon; gaat elke aanval x2, of alleen de ground aanvallen?
En hoe zit dit met rock/ground Pokemon, zoals Onix of Geodude.
Niet als je dodgedquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:13 schreef Azpilicueta het volgende:
Klopt, in de praktijk betekent dat dat een 1500 Jolteon alsnog verliest van een 1500 Vaporeon, super effective of niet.
Thanksquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:06 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik las ergens dat less/super effective geen x0 of x2 geven, maar iets van x0,75 en x1,25 oid.
Het type aanval (staat er onder) versus het type pokemon. Geen idee hoe het werkt als de pokemon 2 types heeft (zoals de meeste) en hoe dat berekend wordt tov de aanval.
Denk dat t dat is. had geloof ik mijn 100e kleine rattatta. En bij welke het smiddags was weet ik niet meer.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Of het is gewoon omdat je 100 of een honderdtal van een bepaalde pokemon hebt gevangen, zoals ik al zei.
Idd, met mijn 1400 jolteon (met thunder als tweede aanval) kan ik meestal best van een 1800 vaporeon winnen.quote:
Tsja, waarom zou je inderdaad? Geen idee, zou me daar inderdaad niets van aan moeten trekken, toch lukt me dat nog niet helemaal.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:33 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Waarom zou je?
25-jarige meld zich ook trouwens.
Zoals het hoort, als een baas.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:25 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik schreeuw Pikapi naar mensen rond pokestops en klop mezelf ferm op de borst.
Ja, ik had het er ook al over om met een vriend om eens een dagje of avondje een bezoekje aan Kijkduin te brengen. Ben er zelf nog nooit geweest dus ben benieuwd hoe het is. Woon zelf in Amsterdam, dus klein stukje rijdenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 07:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Denk dat t dat is. had geloof ik mijn 100e kleine rattatta. En bij welke het smiddags was weet ik niet meer.
Meet in Rotterdam lijkt me prima trouwens![]()
Weekend?
Kijkduin lijkt me ook lollig trouwens. Misschien vrijdagavond oid?
Topic openen?
Ik ben bijna 28, maar ben de schaamte wel redelijk voorbij nu, haha! Maar hier in Amsterdam kom je ook niet zo heel snel bekende tegen gelukkigquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:33 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Waarom zou je?
25-jarige meld zich ook trouwens.
Haha, snap ik wel een beetje. Maar stiekem doen meer 25 plussers dan je denkt aan PoGoquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:23 schreef Tofuburger het volgende:
Ik heb zelf het idee dat ze de max snelheid naar beneden hebben gebracht. Net wel 12 kilometer rustig gefietst, en waar normaal gesproken de kilometers altijd prima door gingen op de fiets, gaat het de laatste 2 dagen iets moeilijker.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:45 schreef quickstepster het volgende:
Ik ken niemand van onder de 25 die dit speeltquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:23 schreef Tofuburger het volgende:
Welke negatieve verhalen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik schaam me er voornamelijk voor dat ik het speel, vanwege alle negatieve verhalen die er zijn.
Ik zag gisteren een 8/10jarige bij een pokestop waar ik ook even stond. Toen vond ik het wel even gęnantquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik ken niemand van onder de 25 die dit speelt
collega van me is 53 en speelt het ook, die zat afgelopen weekend gezellig tussen de 12/14-jarigen op een pleintje mee te pokemonnenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:07 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een 8/10jarige bij een pokestop waar ik ook even stond. Toen vond ik het wel even gęnant
Over de overlast die de spelers veroorzaken, dat spelers niet opletten in het verkeer, dat spelers zich toegang verschaffen tot verboden toegang of privé terreinen. enz.quote:
Heeft hij ook een busje met de text: GRape Van.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
collega van me is 53 en speelt het ook, die zat afgelopen weekend gezellig tussen de 12/14-jarigen op een pleintje mee te pokemonnen
quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:24 schreef Shadowkid053 het volgende:
http://pokemongo.gamepress.gg/pokeball-throwing-tips
Dat idee heb ik wel. Althans ik gooi minder mis, als ik aan de linkerkant begin.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heeft hij ook een busje met de text: GRape Van.
Wel leuk om die ouders een beetje bang te maken
Ik eigenlijk alleen m'n broertje van 15. (Ja, er zijn hier in het dorp veel kinderen die het spelen, maar die ken ik allemaal niet)quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik ken niemand van onder de 25 die dit speelt
Net geprobeerd en werk echt.quote:
Wauw haha, easy game dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Net geprobeerd en werk echt.Great, great en great gegooid.
Ga je mee komende vrijdag? 19 uur op Kijkduin ofzo?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, ik had het er ook al over om met een vriend om eens een dagje of avondje een bezoekje aan Kijkduin te brengen. Ben er zelf nog nooit geweest dus ben benieuwd hoe het is. Woon zelf in Amsterdam, dus klein stukje rijden
Oh wow ik ga ook al met collega's.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ga je mee komende vrijdag? 19 uur op Kijkduin ofzo?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ga je mee komende vrijdag? 19 uur op Kijkduin ofzo?
Gezellig! Moet wel even kijken of het me gaat lukken, dus ik kom er nog op terug.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh wow ik ga ook al met collega's.
Het wordt wel rustiger in POK inderdaad. Geen verrassing natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:09 schreef Bolasie het volgende:
De hype is wel een beetje over zie ik
Even je UI updaten met het Everton shirtje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:09 schreef Bolasie het volgende:
Ik zie onverminderd veel mensen op straat spelenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:09 schreef Bolasie het volgende:
Komt goed ouwe reus, eerst moet ie minuten makenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Even je UI updaten met het Everton shirtje.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zie onverminderd veel mensen op straat spelen
Ja?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het wordt wel rustiger in POK inderdaad. Geen verrassing natuurlijk.
Ik ben benieuwd wat er gebeurt als trading wordt ingevoerd, dat zal wel weer even een nieuwe piek opleveren.
Ik heb het idee dat hier juist meer wordt. steeds vaker zie ik namen in gyms die er nog niet eerder in hebben gezeten. (nu zit ik er natuurlijk niet de hele dag bij maar toch)quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[..]
Ja?
Ik zie echt niemand het meer spelen in mijn buurt, was een paar weken geleden wel anders.
De minder fanatieken (zoals bv ik) zijn nu misschien eindelijk op het level dat ze ook gyms in kunnen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:15 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hier juist meer wordt. steeds vaker zie ik namen in gyms die er nog niet eerder in hebben gezeten. (nu zit ik er natuurlijk niet de hele dag bij maar toch)
Dat kan inderdaad ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
De minder fanatieken (zoals bv ik) zijn nu misschien eindelijk op het level dat ze ook gyms in kunnen?
En als na een week blijkt dat het tradingsysteem ook kut is is dat ook weer klaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er gebeurt als trading wordt ingevoerd, dat zal wel weer even een nieuwe piek opleveren.
Maar trading is ook wel erg fraude gevoelig, denk ik. Iemand van een laag level allemaal sterke Pokemon geven etc.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zal wel een max CP aan komen wat iemand van een bepaalt level kan ontvangen lijkt me toch. Zou een beetje vreemd zijn als iemand een 2500 cp pokemon met een lvl 5 speler kan ruilen voor een weedle met 10 cpquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maar trading is ook wel erg fraude gevoelig, denk ik. Iemand van een laag level allemaal sterke Pokemon geven etc.
Hoeveel Pokémon heb jij al gevangen???????????????????????!!!!!!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:18 schreef Sked het volgende:
[..]
En als na een week blijkt dat het tradingsysteem ook kut is is dat ook weer klaar
23/75quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:26 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb er 87 in mn Pokedex staan. Is dat een beetje oke voor iemand van level 22 eig? ^^
Gewoon een praatje mee maken. Zij weten vaak beter waar goede spawns zitten. Ik heb laatst ook een aantal van die kids uitgelegd hoe ze een Lucky egg het best kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:07 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een 8/10jarige bij een pokestop waar ik ook even stond. Toen vond ik het wel even gęnant
Niet doen! krijg je alleen maar sneller concurrentiequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon een praatje mee maken. Zij weten vaak beter waar goede spawns zitten. Ik heb laatst ook een aantal van die kids uitgelegd hoe ze een Lucky egg het best kunnen gebruiken
Hehe, gaat hard. Slowpoke is ook wel het standaard spul toch? Hier iig wel hahaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zonet een Kabuto / Slowpoke / Sandslash (710cp) en nog een aantal anderen gevangen![]()
Momenteel laat ik de standaard spul liggen in verband met gebrek aan pokeballen, die vliegen erdoorheen op de pier
Precies, die gaan ook altijd snel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik word helemaal gek van die poliswags.Heb al 5 poliwraths.
Ook beetje goede IV's? Ik vang alleen maar karige wags, wirls en wraths.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Maar Poliwags zijn lievquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Kan uit een ei komen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:13 schreef DaMart het volgende:
Iemand heeft in een gym hier in de buurt een Tauros met CP 1073 gezet... bijzonder.
1 van 93% en de rest tussen de 80 en 90%quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:58 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
Ook beetje goede IV's? Ik vang alleen maar karige wags, wirls en wraths.
21/109quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:26 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb er 87 in mn Pokedex staan. Is dat een beetje oke voor iemand van level 22 eig? ^^
Ik heb dus precies hetzelfde! Al m'n goede Pokemon zijn half dood. Ik krijg alleen maar Pokeballs. Als ik ze nodig heb, komen ze niet....quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Deed ik ook. Nou ja. Ik hield er tien van elk.
Toen ging ik gyms aanvallen. Nu krijg ik alleen maar pokeballs.
Het is soms net alsof het spel je expres loopt te irriteren.
Heb je ballen nodig krijg je alleen maar potion en revive.
Lekker, bij mij komen ze niet boven de 50%quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
1 van 93% en de rest tussen de 80 en 90%
Is hier Tilburg toevallig? Ik probeer overal Taurossen in te zetten maar heb ze wel legitquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:13 schreef DaMart het volgende:
Iemand heeft in een gym hier in de buurt een Tauros met CP 1073 gezet... bijzonder.
Ik zit op 20/97. Maar dat is vrij hoog denk ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:26 schreef GwaiLow het volgende:
Oh bij mij duurde het ook even voordat ik de perfecte had gevonden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:10 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
Lekker, bij mij komen ze niet boven de 50%
Alleen eieren uit Amerika, mensen die tot nu toe claimen location pecific pokemon uit een ei te hebben gekregen terwijl ze niet in die regio zijn, zijn tot nu toe allemaal spoofers gebleken.quote:
Was je op vakantie of zo?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:16 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Is hier Tilburg toevallig? Ik probeer overal Taurossen in te zetten maar heb ze wel legit
Ik zit ook in Tilburg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:16 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Is hier Tilburg toevallig? Ik probeer overal Taurossen in te zetten maar heb ze wel legit
Ben nu op vakantie :p Moet snel een mr mime scoren voordat ik weer terug ga!quote:
Mystic natuurlijk!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zit ook in Tilburg.![]()
Welk team ben je?
Is dat al bevestigd?quote:
Nee, Houten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:16 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Net 85/87 met mijn level 24... in Amsterdam.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zit op 20/97. Maar dat is vrij hoog denk ik
Ruilen, of een klein risico nemen en iemand anders in laten loggen om hem voor je te vangen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:31 schreef Allures het volgende:
Niet coolIk wil ze zo graag allemaal maar dat is dus niet haalbaar
Herkenbaar. Ik ben nu net level 20 en heb er 73. Komen er nog wel 1 of 2 bij als ik weer een lucky egg ga gebruiken, waarschijnlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:44 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Net 85/87 met mijn level 24... in Amsterdam.
Maar ik loop gewoon mijn standaard werk/huis rondje en ben bijv nog nooit naar het vondelpark gegaan.
Zeker hoog, ik kan nog wel aardig wat evolueren, dus dan gaat het wel wat meer worden nogquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zit op 20/97. Maar dat is vrij hoog denk ik
Veel in Den Haag/Amsterdam voor mijn werk en toevallig ook een paar keer in Kijkduin geweest. Vooral daar gaat het heel hard.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wauw, nice hoor! je komt vast op veel verschillende plekken.
Die heb ik nog nooit gezien hahaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:48 schreef Rabieluh het volgende:
Ik baal nog steeds van die stomme Cloyster.
Mooi, ik woon ook in Amsterdam, maar had gepland binnenkort eens een bezoekje aan Kijkduin te brengen. Daar kan ik dus wss wel wat nieuws vinden ten opzichte van Amsterdam? (al kan je hier ook alles vinden uiteraard, maar dan moet je bij sommige net de spawn plek weten)quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:49 schreef NikeyAjax het volgende:
[..]
Veel in Den Haag/Amsterdam voor mijn werk en toevallig ook een paar keer in Kijkduin geweest. Vooral daar gaat het heel hard.
Kuikduin is de Pokémon hoofdstad... allicht vind je daar mooie Pokémon!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mooi, ik woon ook in Amsterdam, maar had gepland binnenkort eens een bezoekje aan Kijkduin te brengen. Daar kan ik dus wss wel wat nieuws vinden ten opzichte van Amsterdam? (al kan je hier ook alles vinden uiteraard, maar dan moet je bij sommige net de spawn plek weten)
Nou had hem evolved uit Shelder, maar heeft waardeloze attack moves, dit had mijn kampioen moeten worden! Wat een teleurstelling.quote:
En waar moet je dan zijn in Kijkduin? Ben er zelf nog nooit geweest, maar is best groot toch? Of gewoon rond lopen daar inclusief het strand?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:55 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Kuikduin is de Pokémon hoofdstad... allicht vind je daar mooie Pokémon!
Gewoon zo'n badplaatsje. Als je de beelden ziet weet je wel waar iedereen zit, op het plein voor de strandopgang.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En waar moet je dan zijn in Kijkduin? Ben er zelf nog nooit geweest, maar is best groot toch? Of gewoon rond lopen daar inclusief het strand?
Maakt niks uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:58 schreef GwaiLow het volgende:
Is het nou verstandig om een Pokemon eerst te power-uppen voor je hem evolueert? Bv een Magicaps van 150cp naar 200, en daarna pas Evolueren, of maakt dat niks uit?
Ik zou eerst evolven, eerst checken wat voor aanvallen hij dan heeft gekregen. Anders ga je straks een hele zwakke pokemon uppen en je dust verspillen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:58 schreef GwaiLow het volgende:
Is het nou verstandig om een Pokemon eerst te power-uppen voor je hem evolueert? Bv een Magicaps van 150cp naar 200, en daarna pas Evolueren, of maakt dat niks uit?
Inderdaad, zo heb ik eigenlijk 30k stardust ver...prutst. Omdat ik eerst deed upgraden en daarna pas evoluërenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:36 schreef GwaiLow het volgende:
Ja, dat is waar. Hopen dat mn monster Magicaps met 150 cp en 100% iv ook nog een mooie moveset krijgt.
Precies, zoals Azpilicueta zegt, alleen echt in sterke pokemon investeren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:38 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Inderdaad, zo heb ik eigenlijk 30k stardust ver...prutst. Omdat ik eerst deed upgraden en daarna pas evoluëren
Kan gewoon in de playstore toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:39 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Heeft iemand voor mij het linkje naar de nieuwste apk? Wilde gaan spelen maar hij moet kennelijk eerst updaten
Ruilen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ruilen, of een klein risico nemen en iemand anders in laten loggen om hem voor je te vangen?
Dat komt ooit vast nog welquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:31 schreef Allures het volgende:
Niet coolIk wil ze zo graag allemaal maar dat is dus niet haalbaar
Wow! Cool!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:02 schreef Redbullkid het volgende:
Wow spawnt gewoon een Lapras op mijn werk.
Dat is echt vet
Dat is een functie die ze willen implementeren in de toekomst.quote:
Leuk! Een van mijn favorietequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:25 schreef marp0 het volgende:
Ponyta gevangen op werk, die had ik nog niet. Verder zit hier vrijwel niets dus dit was wel een leuke verassing.
Klopt maar daar kan ik nog wel wat van gebruiken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hehe, gaat hard. Slowpoke is ook wel het standaard spul toch? Hier iig wel haha
Die heb ik pas 1 ever gevangen, en ik ben lvl 25quote:
dat doe ik ook altijd, is dat niet goed?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:38 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Inderdaad, zo heb ik eigenlijk 30k stardust ver...prutst. Omdat ik eerst deed upgraden en daarna pas evoluëren
Eerst evolueren, dan kijken of de nieuwe aanvallen die de geevolueerde pokemon kan doen een beetje goed zijn, en zo ja, dan pas power-uppen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:13 schreef biertank het volgende:
[..]
dat doe ik ook altijd, is dat niet goed?
Waar moet je dan naar kijken? want dat begrijp ik dan nog niet blijkbaar.
ik ben echt noob, waar kan ik dat zien?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:19 schreef Igen het volgende:
[..]
Eerst evolueren, dan kijken of de nieuwe aanvallen die de geevolueerde pokemon kan doen een beetje goed zijn, en zo ja, dan pas power-uppen.
Gengar is cool!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:12 schreef Rami. het volgende:
Zojuist een Gengar hierCP van 82
Hoe kan dit
Hangt van de pokemon af.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:24 schreef biertank het volgende:
[..]
ik ben echt noob, waar kan ik dat zien?
Is dat dat het stukje onder de evolve knop?
En hoe zie je dan dat het goed is? dat zal verschillen per pokemon denk ik?
Voor de Candy is het wel leuk toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:00 schreef Rabieluh het volgende:
Een Hitmonchan en een Rhyhorn erbij uit eitjes, uiteraard hebben beiden waardeloze aanvallen, lage dps en verkeerde type attack.
Ohjazeker, maar ik wil zo graag iets hebben wat goed is tegen Snorlax en Dragonites.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:07 schreef Unites het volgende:
[..]
Voor de Candy is het wel leuk toch?
Nee, nog geen plan. Het Was een voorstel om een plan te makenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
[..]
Gezellig! Moet wel even kijken of het me gaat lukken, dus ik kom er nog op terug.
Met wie ga jij er heen, Murmeli? Friends?
Vond Breda-park een beetje tegenvallen qua bijzondere Pokémonquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:16 schreef Rabieluh het volgende:
Vanmiddag dus iets van 2 uur lang door Breda wezen crossen, ook ff rondje in het park, helaas geen nieuwe pokemon beetje jammer. Straks nog eens op pad.
Ja ik dus ook, niet eens wat op de radar ofzo..quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:27 schreef Unites het volgende:
[..]
Vond Breda-park een beetje tegenvallen qua bijzondere PokémonHad ik wel wat meer van verwacht van zo'n mooie, groene plek
Je mag daar wel een nuance aanbrengen en dat is dat je het nu over aanvallende pokemon hebt, maar voor de pokemon in de gym kan je veel beter het tegenovergestelde hebben. Dan heb je veel meer aan een pokemon die veel kleinere specials heeft dan 1 grote die je makkelijk kan ontwijken en mijlenver van te voren ziet aankomen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:03 schreef Igen het volgende:
[..]
Hangt van de pokemon af.
Grofweg:
- Snelle aanval met 5 schade en langzame aanval met 5x 25 schade is slecht
- Snelle aanval met 12 schade en langzame aanval met 1x 100 schade is goed.
Natuurlijk is bij die eerste een langzame aanval sneller geladen, maar elke langzame aanval kost tijd dus met 5x25 verspil je 5x tijd en met 1x 100 schade maar 1x tijd (ook al duurt het 'opladen' langer).
O ja, nog iets om op te letten is het gewicht. Lichte pokemon ('XS') kunnen veel sneller achter elkaar aanvallen dan zware XL pokemon.
Je moet 1+ km van het dichtsbijzijnde spawnpoint vandaan zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:50 schreef Davientje_ het volgende:
Ik had gelezen dat je bij incense mooie pokemon kreeg als er niets bij sightings stond.
We kregen alsnog alleen maar "rommel". Ratata, goldeen, pidgey, dat werk.
Hebben we iets verkeerd gedaan? We zijn wel level hoger gekomen. Heeft dat een impact gehad?
Hoe kunnen we anders het beste rendement krijgen uit een incense?
Idd, ik zat met m'n hoofd bij aanvallen ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:37 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je mag daar wel een nuance aanbrengen en dat is dat je het nu over aanvallende pokemon hebt, maar voor de pokemon in de gym kan je veel beter het tegenovergestelde hebben. Dan heb je veel meer aan een pokemon die veel kleinere specials heeft dan 1 grote die je makkelijk kan ontwijken en mijlenver van te voren ziet aankomen.
Minstens 1 km? Is dat al ergens bevestigd? (want dan valt de locatie die ik voor dit weekend in mijn hoofd had waarschijnlijk af)quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:52 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Je moet 1+ km van het dichtsbijzijnde spawnpoint vandaan zijn.
De thread die dit gerucht de wereld in hielp was iemand die steeds 200 meter meer bij het dichtsbijzijnde spawnpunt verderging (ugh kreupel nederlands) en die vond het keerpunt bij 1 km. Alle andere tests die ik heb gezien begonnen pas verder met 1 km. Dus bevestigd is een groot woord, maar suggestief "bewijs" is er wel voor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:59 schreef probeer het volgende:
[..]
Minstens 1 km? Is dat al ergens bevestigd? (want dan valt de locatie die ik voor dit weekend in mijn hoofd had waarschijnlijk af)
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:50 schreef Davientje_ het volgende:
Ik had gelezen dat je bij incense mooie pokemon kreeg als er niets bij sightings stond.
We kregen alsnog alleen maar "rommel". Ratata, goldeen, pidgey, dat werk.
Hebben we iets verkeerd gedaan? We zijn wel level hoger gekomen. Heeft dat een impact gehad?
Hoe kunnen we anders het beste rendement krijgen uit een incense?
https://www.reddit.com/r/(...)spawn_area_distance/quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:59 schreef probeer het volgende:
[..]
Minstens 1 km? Is dat al ergens bevestigd? (want dan valt de locatie die ik voor dit weekend in mijn hoofd had waarschijnlijk af)
Niet als je er gewoon genoeg candy bij krijgtquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
is het niet leuker als ze van Gen 2 alleen de Gen 1 evoluties en de starters doen?
Straks komt er uit je 10km ei een Elekid ipv van een Electabuzz dat lijkt mij meer werk.
Nou dit zijn die van mij, en geloof me ik had er veel meerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:51 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Die heb ik pas 1 ever gevangen, en ik ben lvl 25
Nog nooit 1 gezien of op de radar gehadquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou dit zijn die van mij, en geloof me ik had er veel meer
[ afbeelding ]
Ga maar naar de Holwerder pier, per uur dag vang je zoveel dat je zowat wel 2/3 keer kan evoluerenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:34 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Nog nooit 1 gezien of op de radar gehad.
56km rijden hiervoor... Dingetjeeee...quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou dit zijn die van mij, en geloof me ik had er veel meer
[ afbeelding ]
Ik ben jaloers op mijn beste dag had ik 8 gyms.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:51 schreef Azpilicueta het volgende:
Wel lekker zo'n dominante positie, 21 uur voorbij en kon wederom 10 gym's claimen zonder ermee bezig te hoeven zijn
Heb ik dan toch iets aan m'n Gyarados die als 2e aanval twister heeft?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:37 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je mag daar wel een nuance aanbrengen en dat is dat je het nu over aanvallende pokemon hebt, maar voor de pokemon in de gym kan je veel beter het tegenovergestelde hebben. Dan heb je veel meer aan een pokemon die veel kleinere specials heeft dan 1 grote die je makkelijk kan ontwijken en mijlenver van te voren ziet aankomen.
Pfff.. was tevreden met drie. Allemaal weer wegquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:51 schreef Azpilicueta het volgende:
Wel lekker zo'n dominante positie, 21 uur voorbij en kon wederom 10 gym's claimen zonder ermee bezig te hoeven zijn
now u wait. Als je ziet dat hij geen HP meer heeft is-ie dood. Krijg je geen melding van. Houd je het 21 uur vol moet je in de shop rechtsboven drukken - dan verdien je punten/quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
OhaiIk heb even een vraagje
Ik ben niet zo bekend met gyms enzo, maar er was een plekje vrij dus ik heb mijn hoogste pokemon in de gym geparkeerd.
Wat nu?
Oh goodiesquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
now u wait. Als je ziet dat hij geen HP meer heeft is-ie dood. Krijg je geen melding van. Houd je het 21 uur vol moet je in de shop rechtsboven drukken - dan verdien je punten/
Je kunt nu ook al claimen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh goodies
Ben benieuwd
21 uur is LAAAANG
Leg eens uit? Dit is compleet nieuw voor mij hoor, bij toeval dat ik erachter kwam dat er een plekje vrij wasquote:
Nee, je mag maximaal een keer per 21 uur claimen, maar zodra je een gym hebt kan je gelijk al claimen door in de shop op het groene schildje te drukken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh goodies
Ben benieuwd
21 uur is LAAAANG
Alleen als je het zelf hebt verslagen. Alleen toevoegen toch niet?quote:
Jawel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alleen als je het zelf hebt verslagen. Alleen toevoegen toch niet?
Als je niet van plan meer gyms te pakken, moet je gelijk je coins innen. Je kan er elk moment worden uitgekicked en dan heb je niks.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leg eens uit? Dit is compleet nieuw voor mij hoor, bij toeval dat ik erachter kwam dat er een plekje vrij was
Staat allemaal in de FAQ stickyquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leg eens uit? Dit is compleet nieuw voor mij hoor, bij toeval dat ik erachter kwam dat er een plekje vrij was
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Staat allemaal in de FAQ sticky
Klopt, ik haal soms met gemak de 75.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:28 schreef Onufriev het volgende:
Ik dacht dat ik aan 60 evolves wel tijd genoeg kwijt was, maar ik had nog 5min over van Lucky Egg
Ik pak hier elke avond 5 gyms die in de omgeving zitten, maar als ik zie dat na nummer vier nummer 1 alweer aangevallen wordt dan ga ik snel cashenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi KG![]()
ik heb net 10 muntjes gecollect en 500 stardust
so now we wait....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |