Lijkt me inderdaad iets met de client zelf, maar heb er tot vandaag geen last van gehad en vandaag regelmatig. Ook handig als er net iets op de kaart verschijnt en het is meteen weer wegquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel eens ja.. Is dat niet omdat je GPS even niet snel genoeg reageert of er ff geen goede verbinding met een POGO-server is ofzo?
Denk dat het een clientside ververs bugje is iig, en dat ze niet daadwerkelijk ff weg zijn op de POGO-servers.
Met Pinsir, Scyther (heb ik nog niet) en Magmar (1 hele zwakke) zou ik nog wel blij zijn. Maar met de 3e, 4e of 5e wat minder idd. Hangt er ook vanaf wat je in de buurt hebt natuurlijk, Dratini's en af en toe een Dragonair kom ik hier wel in het wild tegen dus die hoef ik niet zo nodig uit een ei.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:23 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik heb 0 Dratini, 0 Snorlax, 2 Lapras.
Voor de rest allemaal Electabuzz, Jynx, Onix, Magmar, Pinsir en Scyther. En zo nu en dan een Eevee
En dat zonder lurequote:Op maandag 15 augustus 2016 15:31 schreef firecow het volgende:
Dat Tenerife bevalt me wel
[ afbeelding ]
Gisteren avond bij de bushalte op het vliegveld al gelijk een charmander, cubone, geodude, en clefairy
Ik kom bijna geen Dratini's tegen (heb nu wel een dragonite gelukkig sinds gisteren).quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:37 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
Met Pinsir, Scyther (heb ik nog niet) en Magmar (1 hele zwakke) zou ik nog wel blij zijn. Maar met de 3e, 4e of 5e wat minder idd. Hangt er ook vanaf wat je in de buurt hebt natuurlijk, Dratini's en af en toe een Dragonair kom ik hier wel in het wild tegen dus die hoef ik niet zo nodig uit een ei.
Klopt gelukkig wel voorraadje ballen gespaard.. En alleen vangen wat leuk is...quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:39 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
En dat zonder lure. Wel weinig stops zo te zien.
Hoe kom je dan aan een Dragonite? wild gevangen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:43 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik kom bijna geen Dratini's tegen (heb nu wel een dragonite gelukkig sinds gisteren).
Maar het is gewoon zuur dat ik na al die eieren nog steeds geen leuke Pokemon heb, op Lapras na dan xD
quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:31 schreef firecow het volgende:
Dat Tenerife bevalt me wel
[ afbeelding ]
Gisteren avond bij de bushalte op het vliegveld al gelijk een charmander, cubone, geodude, en clefairy
100 eu geinvesteerd en incubators gekocht ervan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:02 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan een Dragonite? wild gevangen?
p.s. waar haal jij al je 10km eggs vandaan??
Lekker, kan je een mooie Gharydos maken. Ik kan nu m'n 2e Gharydos gaan maken, en heb een mooie 150 CP Magicap met 100% iv, dus dat is wel erg lekker. Heb nu precies 400 candys hahaquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:09 schreef GekkeMat het volgende:
Ik ben bijna level 23 en heb nog geen dratini gezienkom wel megaveel magicarps tegen nu met mijn rondjes langs de dommel in EHV. Gaan binnenkort op visite in Den Haag bij de schoonfamilie ... die ochtend maar wat eerder vertrekken en bij kijkduin is gaan kijken of ik meer geluk heb
Dratini vang je in EHV aan de oevers van de Dommel idd:quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:09 schreef GekkeMat het volgende:
Ik ben bijna level 23 en heb nog geen dratini gezienkom wel megaveel magicarps tegen nu met mijn rondjes langs de dommel in EHV. Gaan binnenkort op visite in Den Haag bij de schoonfamilie ... die ochtend maar wat eerder vertrekken en bij kijkduin is gaan kijken of ik meer geluk heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dratini vang je in EHV aan de oevers van de Dommel idd:Wat.. Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Photoshop of niet?
Nope, historische data.. Leuk om een (niet-realtime) inzicht te krijgen in de verspreiding van spawn locaties van de verschillende Pokémon.quote:
Leg uit aub?quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nope, historische data.. Leuk om een (niet-realtime) inzicht te krijgen in de verspreiding van spawn locaties. Op basis hiervan hebben we gister ook gericht een Growlithe weten te vangen.
Kijkduin kan je beter in de middag/avond/nacht zijn. In de ochtend valt het best tegen eigenlijk, als je veel gewend bentquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:09 schreef GekkeMat het volgende:
Hij heeft nog geen Dratini gezien dus ik denk dat het wel meevalt met veel gewend zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kijkduin kan je beter in de middag/avond/nacht zijn. In de ochtend valt het best tegen eigenlijk, als je veel gewend bent
http://golocator.nl/@51.87676258792207,4.611324195599318,14quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:23 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Leg uit aub?
Hoe kom ik aan zulke dingen?
Eergisteren in een half uurtje op Kijkduinquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen Dratini gezien dus ik denk dat het wel meevalt met veel gewend zijn.
Zo, een wilde Snorlax?quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Eergisteren in een half uurtje op Kijkduin
[ afbeelding ]
Geen dratini maar wel een Rhydon, jynx, slowbro, warturtle, porygon(3) en kabuto in het wild gevangen (nog wel wat meer uiteraard) dus het valt wel mee... gewoon geen geluk met sommige pokemonquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen Dratini gezien dus ik denk dat het wel meevalt met veel gewend zijn.
Snorlax.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Eergisteren in een half uurtje op Kijkduin
[ afbeelding ]
Wel vreemd dat de snorlax van eergister niet in dit lijstje staatquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snorlax.
Maar als ik soms in dit topic lees waar mensen blij van zijn of welke ze nog niet hebben denk ik wel eens, hoe kan dat nou? Maar dan bedenk ik me dat wij Kijkduin hebben.
Als dat van mijn zojuist geposte linkje komt: die gegevens zijn maar in een korte periode verzameld.. Dus recente gegevens vind je niet meer terug. Alsnog de beste kaart die ik ken om een idee te krijgen waar bepaalde Pokemon spawnen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wel vreemd dat de snorlax van eergister niet in dit lijstje staat
[ afbeelding ]
Ik mis daar wel wat data in...quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
http://golocator.nl/@51.87676258792207,4.611324195599318,14
"Deselect all" en dan alleen de Dratini aanvinken bijv.. Zo kun je mooi de verspreidingsgebieden van bepaalde Pokémon bekijken..
Zeker.. is maar zeer beperkte dataset. Wel de meest uitgebreide die ik ken.quote:
Inderdaad, want zie de charizard en de charmander niet erbij die ik ook in Kijkduin gevonden heb op de juiste locatiequote:Op maandag 15 augustus 2016 16:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als dat van mijn zojuist geposte linkje komt: die gegevens zijn maar in een korte periode verzameld.. Dus recente gegevens vind je niet meer terug. Alsnog de beste kaart die ik ken om een idee te krijgen waar bepaalde Pokemon spawnen.
Voor superzeldzame zoals Snorlax zegt de kaart niet zoveel trouwens, denk ik.
Correct.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Inderdaad, want zie de charizard en de charmander niet erbij die ik ook in Kijkduin gevonden heb op de juiste locatie
Beetje cheaten dit hequote:Op maandag 15 augustus 2016 16:23 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Leg uit aub?
Hoe kom ik aan zulke dingen?
Niet zeuren, ik krijg geen 10 km eggsquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Fucking Hitmonchan uit een 10k ei.
Ik heb die nog niet dus zou het niet erg vindenquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Fucking Hitmonchan uit een 10k ei.
Is wel user input basedquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
http://golocator.nl/@51.87676258792207,4.611324195599318,14
"Deselect all" en dan alleen de Dratini aanvinken bijv.. Zo kun je mooi de verspreidingsgebieden van bepaalde Pokémon bekijken..
Ah, die 100 euries make sense.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:06 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
100 eu geinvesteerd en incubators gekocht ervan.
Vanaf 06/07/2016 af en toe een Dratini tegenkomen en vangen
Dat zou wel echt de ultieme 'fuck you' van McDonalds zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:21 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik zie net de reclame van ''Wakker Dier'' over de Plofkipjes bij McDonalds. IK WIL VERDOMME NU PLOFKIP SPEELTJES IN MN HAPPY MEAL!
Serieus, ik zou ze nog echt gaan sparen ook. Kreupele Cripple! Wat een vondstquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:23 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat zou wel echt de ultieme 'fuck you' van McDonalds zijn.
McDonalds moet gewoon volgende maand 3 milkshakes gaan promoten: aardbei, vanille, bosbessen. Misschien nog twee nieuwe wraps erbij, eentje met stukjes duivenvlees en eentje met gefrituurde meelwormen. 12 per wrap.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:25 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Serieus, ik zou ze nog echt gaan sparen ook. Kreupele Cripple! Wat een vondst
Vanillequote:Op maandag 15 augustus 2016 17:39 schreef probeer het volgende:
[..]
McDonalds moet gewoon volgende maand 3 milkshakes gaan promoten: aardbei, vanille, bosbessen. Misschien nog twee nieuwe wraps erbij, eentje met stukjes duivenvlees en eentje met gefrituurde meelwormen. 12 per wrap.
En dan in de reclame een gast die ontzettend veel op professor nogwat lijkt.
Zeg, het mag wel een béétje ontopic hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:21 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik zie net de reclame van ''Wakker Dier'' over de Plofkipjes bij McDonalds. IK WIL VERDOMME NU PLOFKIP SPEELTJES IN MN HAPPY MEAL!
Banaan is inderdaad 'geler', maar ik dacht .. de meest saaie smaak voor het meest saaie team.quote:
Ok, IK WIL EEN PLOF PIDGEY BIJ MN MCPOKEBURGER.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeg, het mag wel een béétje ontopic hoor
quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:47 schreef probeer het volgende:
[..]
Banaan is inderdaad 'geler', maar ik dacht .. de meest saaie smaak voor het meest saaie team.
Duif of kip smaakt sowieso ook niet erg verschillend.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
Zijn er trouwens op kippen gebaseerde pokemons?
Oh wait, torchic.
Pidgeot burger. 3kg pure pidgeot op je broodje.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Duif of kip smaakt sowieso ook niet erg verschillend.
Even stukje verder lopen. Heb ik soms ook.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:45 schreef quickstepster het volgende:
Nog meer mensen spontaan problemen met de eieren? Heb nu een 5k egg waar ik 5k voor gelopen heb, maar hij komt niet uit! blijft domweg in de incubator zitten ook al staat er 5/5k. Al opnieuw opgestart/ingelogd, geen effectIemand een briljante oplossing?
Ja, geduld hebben. Ik had daar vorige week dinsdag last van. Gewoon een glitch in de km registratie want nadat ie 2 uur lang op 5km/5km stond kwam de animatie met 'oh?' pas te voorschijnquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:45 schreef quickstepster het volgende:
Nog meer mensen spontaan problemen met de eieren? Heb nu een 5k egg waar ik 5k voor gelopen heb, maar hij komt niet uit! blijft domweg in de incubator zitten ook al staat er 5/5k. Al opnieuw opgestart/ingelogd, geen effectIemand een briljante oplossing?
Had ik ook wel eens, alleen toen klikte ik op de ei en toen stond er 4,99 / 5 alleen hij rondt af naar boven.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:45 schreef quickstepster het volgende:
Ik gooi alle potions en revives standaard weg.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:58 schreef Onufriev het volgende:
Man, man, man, je wordt toch helemaal gek van die revives, pokeballs en razzberries. Ik ben wanhopig op zoek naar hyper en superpotions.
Deed ik ook. Nou ja. Ik hield er tien van elk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:00 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik gooi alle potions en revives standaard weg.
Dit dusquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Deed ik ook. Nou ja. Ik hield er tien van elk.
Toen ging ik gyms aanvallen. Nu krijg ik alleen maar pokeballs.
Het is soms net alsof het spel je expres loopt te irriteren.
Heb je ballen nodig krijg je alleen maar potion en revive.
My thoughts exactly, ballenvooraad helemaal tot 0 gereduceerd na dagje Kijkduin, krijg ik een shitload aan potions en revives bij alle pokestops die ik aandoequote:
Meteen 100 + eindje stardust. Daarna idd 21 uur wachtenquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:13 schreef Reintji het volgende:
*kuch* noob vraagje, hoeveel coins kun je claimen direct nadat je een gym hebt overgenomen? Dacht dat je 21h vol moest houden, dus ik heb nooit gekeken eigelijk.
Inderdaad, hier nog eenquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:14 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
My thoughts exactly, ballenvooraad helemaal tot 0 gereduceerd na dagje Kijkduin, krijg ik een shitload aan potions en revives bij alle pokestops die ik aandoe
Zodra je pokemon er in zit kan je claimen. Daarna 21 uur wachten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:13 schreef Reintji het volgende:
*kuch* noob vraagje, hoeveel coins kun je claimen direct nadat je een gym hebt overgenomen? Dacht dat je 21h vol moest houden, dus ik heb nooit gekeken eigelijk.
Ho ho ho, 100 is de max maar die krijg je niet van 1 gymquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:17 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Meteen 100 + eindje stardust. Daarna idd 21 uur wachten
Het staat allemaal heel duidelijk beschreven in het FAQ topicquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:13 schreef Reintji het volgende:
Gewoon naast gaan zitten en als een maniak gaan lachen. Zit je zo in je uppie.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:39 schreef Tofuburger het volgende:
Ik heb 41 evolves gespaard en wilde vandaag een pokestop opzoeken om een lure aan te zetten icm een lucky egg.
Kom ik aan bij een pokestop met een bankje in de buurt, zitten er oudere Marokkaanse dames te roddelen.. ik dacht ok dan loop ik door, iets verderop was er ook een pokestop met bankje. Was dat bankje ook bezet, zaten oudere Servische/bosnische mannen
Hele park was leeg, alle bankjes waren leeg, behalve de 2 bankjes waar een pokestop zit. En niet eens bezet door po go spelers.
Aangezien ik geen zin had om een beetje te hangen bij die mensen, liep ik maar door.
Morgen ga ik leren in een parkje, even kijken of ik in de buurt van een pokestop kan liggen
Ja had ik eigenlijk moeten doenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gewoon naast gaan zitten en als een maniak gaan lachen. Zit je zo in je uppie.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:17 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Meteen 100 + eindje stardust. Daarna idd 21 uur wachten
quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zodra je pokemon er in zit kan je claimen. Daarna 21 uur wachten.
Je kan max. 10 pokemons in gyms zetten. Dus max 100 pokecoins.
Dank, dan heb ik wat coins gemist op vakantie dus,..quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:23 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ho ho ho, 100 is de max maar die krijg je niet van 1 gym![]()
500 stardust per gym, 10 coins per gym.
[..]
Het staat allemaal heel duidelijk beschreven in het FAQ topic
quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gewoon naast gaan zitten en als een maniak gaan lachen. Zit je zo in je uppie.
Jup. Kutworp.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:43 schreef Rabieluh het volgende:
Iedereen hier is al bekend met de L-worp toch?
Misschien een nice of great throw?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:13 schreef Murmeli het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat ik soms 100 xp bonus krijg bij het vangen?
100e van die soort pokemon, of de 200e, etcquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:13 schreef Murmeli het volgende:
Ah, ok. Maar dan krijg je ook een medal toch? Zal ff in mn profiel kijkenquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:14 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
100e van die soort pokemon, of de 200e, etc
Excellent throw! = + 100 XPquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:13 schreef Murmeli het volgende:
131/131 nu, jigglypufff geévolvedquote:
Mis je wel de xp-bonus en daar doe ik het nu net voorquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:43 schreef Rabieluh het volgende:
Nee? Kan je het svp uitleggen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:43 schreef Rabieluh het volgende:
Nóg niet genoeg Caterpie (voor Butterfree) tegengekomen ondertussen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:25 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
131/131 nu, jigglypufff geévolved
Ik moet in ieder geval nog:
Butterfree
Tauros - Regio lock
Farfetch'd - Regio Lock
Clefable
Vileplume
Primeape
Victreebell
Ditto
Mew
Mewto
Legendary birds.
Uit mn hoofd
Ik krijg die soms nog wel, maar inderdaad, die xp bonussen worden zeldzaam met deze techniek.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mis je wel de xp-bonus en daar doe ik het nu net voor
Dan staat het er ook bij. Raar spelquote:
Kijk eens in de je Pokedex hoeveel je van die Pokemon hebt gevangenquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dan staat het er ook bij. Raar spel
Waarschijnlijk omdat ze me zo'n ontzettend lekker wijf vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |