abonnement Unibet Coolblue
  maandag 15 augustus 2016 @ 15:04:40 #1
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164550839
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  maandag 15 augustus 2016 @ 15:06:43 #2
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164550896
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 15:04 schreef wdn het volgende:

[..]

Jij hebt alle stelsels bezocht?
Hoe weet je dan dat er niet ergens een planeet is vol met Vy'keen.
Die moeten toch ergens vandaag komen :D
Nee, dat gaat hem hoe dan ook niet worden (helaas). Meer dan outposts/hiding places en wat je nog meer tegen bent gekomen is er (nu) nog niet.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164550962
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2016 15:06 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee, dat gaat hem hoe dan ook niet worden (helaas). Meer dan outposts/hiding places en wat je nog meer tegen bent gekomen is er (nu) nog niet.
3 aliens op mijn planeetje al moet nog veel ontdekken erop. , en een kleine vloot van 5 vrachtschepen erbuiten vlak bij het spacestation. en daar landen en vertrekken constant schepen vandaan.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  maandag 15 augustus 2016 @ 15:09:40 #4
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164550993
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2016 15:06 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee, dat gaat hem hoe dan ook niet worden (helaas). Meer dan outposts/hiding places en wat je nog meer tegen bent gekomen is er (nu) nog niet.
Niet te serieus Jogy :D :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  maandag 15 augustus 2016 @ 15:11:02 #5
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164551040
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 15:09 schreef wdn het volgende:

[..]

Niet te serieus Jogy :D :D
Ik wil je gewoon voorkomen dat je een heilloze zoektocht gaat doen om ze te vinden :@. Als je ze er gewoon bij verzint in je hoofd en verder niets dan zou ik er gewoon voor gaan hoor.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 15 augustus 2016 @ 15:15:27 #6
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164551179
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2016 15:11 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik wil je gewoon voorkomen dat je een heilloze zoektocht gaat doen om ze te vinden :@. Als je ze er gewoon bij verzint in je hoofd en verder niets dan zou ik er gewoon voor gaan hoor.
Ben je gek :D
Ik heb net pas mijn 3de stelsel geopend en ben meteen terug gerend naar het 2de. Daar was tenminste een maan met goud :P
En die klote atlas pass will ook nog niet (werd aangevallen en verloor maar kun het icontje niet meer vinden van de ruin :P )
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_164551256
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2016 15:11 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik wil je gewoon voorkomen dat je een heilloze zoektocht gaat doen om ze te vinden :@. Als je ze er gewoon bij verzint in je hoofd en verder niets dan zou ik er gewoon voor gaan hoor.
heilloos is het sowieso met 18-nogwat planeten, totdat je coordinaten krijgt.

makkelijk zat te doen ook voor die makers, ze wijzen simpelweg een planeet aan die nog niet is ontdekt door iemand et voila.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164551780
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 15:17 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

heilloos is het sowieso met 18-nogwat planeten, totdat je coordinaten krijgt.

makkelijk zat te doen ook voor die makers, ze wijzen simpelweg een planeet aan die nog niet is ontdekt door iemand et voila.
Moet er eerst wel DLC komen want het zit nu simpelweg niet ingecodeerd.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_164552256
Bijzondere creatures uit No Man's Sky.


Vooral bij 3:00... giga zandwormen. :)
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_164552470
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 15:47 schreef HSG het volgende:
Bijzondere creatures uit No Man's Sky.


Vooral bij 3:00... giga zandwormen. :)
Leuk maar die heeft nog niemand in de game gevonden. Is allemaal pre-release footage. Filmpje is dan ook van mei.
For great justice!
pi_164552616
quote:
3s.gif Op maandag 15 augustus 2016 15:51 schreef Q. het volgende:

[..]

Leuk maar die heeft nog niemand in de game gevonden. Is allemaal pre-release footage. Filmpje is dan ook van mei.
Maar hij is er wel. ;)
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_164553921
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164553988
Ik twijfel nog als ik het moet halen. Kun je makelijk wat uren in dit spel kwijt?
pi_164554403
quote:
11s.gif Op maandag 15 augustus 2016 16:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ik twijfel nog als ik het moet halen. Kun je makelijk wat uren in dit spel kwijt?
Je hebt o.a. 18,4 triljoen planeten te ontdekken? Gaat je dat lukken?
Ô mon citoyens vous serez unis.
  maandag 15 augustus 2016 @ 16:43:31 #15
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164554593
quote:
11s.gif Op maandag 15 augustus 2016 16:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ik twijfel nog als ik het moet halen. Kun je makelijk wat uren in dit spel kwijt?
Ligt eraan. Spreekt het je aan? Denk 'sandbox' keer 18 quadriljoen. Altijd je energie bijvullen door te mijnen, de verhaallijn is meer een verhaal suggestie en ondanks de gigantische grootte kan het soms best 'klein' aanvoelen. Je hebt totale vrijheid en daar moet je dus ook wel zin in hebben/tegen kunnen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164554739
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 16:39 schreef HSG het volgende:

[..]

Je hebt o.a. 18,4 triljoen planeten te ontdekken? Gaat je dat lukken?
Ik denk het net, echt net :P
pi_164554779
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2016 16:43 schreef jogy het volgende:

[..]

Ligt eraan. Spreekt het je aan? Denk 'sandbox' keer 18 quadriljoen. Altijd je energie bijvullen door te mijnen, de verhaallijn is meer een verhaal suggestie en ondanks de gigantische grootte kan het soms best 'klein' aanvoelen. Je hebt totale vrijheid en daar moet je dus ook wel zin in hebben/tegen kunnen.
Vrijheid is wel tof ja, zeker op zo'n schaal. Ik denk er nog even over na :D
pi_164555110
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2016 16:47 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Ik denk het net, echt net :P
Mooi zo. Roep je even als je klaar bent? :P
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_164555373
quote:
En dan na te gaan dat de pc-versie echt heel crappy is. :P Blij dat ik op de PS4 speel. En die versie is al flink gammel. Meer crashes gehad dan welke andere PS4 game dan ook.
For great justice!
pi_164555467
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:10 schreef Q. het volgende:

[..]

En dan na te gaan dat de pc-versie echt heel crappy is. :P Blij dat ik op de PS4 speel. En die versie is al flink gammel. Meer crashes gehad dan welke andere PS4 game dan ook.
Het is iets nieuws... geef het nou een kans.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_164555507
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:13 schreef HSG het volgende:

[..]

Het is iets nieuws... geef het nou een kans.
Ik vind het wel tof maar vooral de pc-versie is echt heel erg gammel, super traag, instabiel, zelfs op high end hardware. Heb het al enkele tientallen uren gespeeld dus weet echt wel waar ik het over heb.
For great justice!
pi_164555522
quote:
3s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:14 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik vind het wel tof maar vooral de pc-versie is echt heel erg gammel, super traag, instabiel, zelfs op high end hardware. Heb het al enkele tientallen uren gespeeld dus weet echt wel waar ik het over heb.
nergens last van (op high end hardware). het verschil heel erg per cpu/gpu etc.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164555546
quote:
3s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:14 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik vind het wel tof maar vooral de pc-versie is echt heel erg gammel, super traag, instabiel, zelfs op high end hardware. Heb het al enkele tientallen uren gespeeld dus weet echt wel waar ik het over heb.
Nou ja met de volgende updates wordt het beter.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_164555570
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:16 schreef HSG het volgende:

[..]

Nou ja met de volgende updates wordt het beter.
Beetje goeie update kan wel tijdje duren met zo'n klein team. Ook weer een nadeel.
For great justice!
pi_164555643
quote:
3s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:17 schreef Q. het volgende:

[..]

Beetje goeie update kan wel tijdje duren met zo'n klein team. Ook weer een nadeel.
Ze hebben een nieuwe team aangenomen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_164555672
vind dit wel leuker dan space engineer. daar was pas niks aan.
pi_164555803
Thanks voor de blueprint tip!
Because you know i'm all about that ass
pi_164557046
Voor de PC/Steam users; experimental branch staat live met een patch:

Experimental Branch
We hope that you are enjoying No Man’s Sky, but if you have mailed support@hellogames.co.uk with an issue, then please know that we are working to respond and make your experience as smooth as possible.

For a list of most common issues and workarounds please go here:
Common Workarounds

Many of the most critical issues now have workarounds. PLEASE try these first.

We have hot fixes for many issues in a build which is currently with our test team. This will exit testing and be made live for all players early next week.
If you are having issues and want to check this out immediately, we have made it available in a new Steam branch, called "Experimental".

We've already resolved many issues for people who reported them by moving them over to this branch.

Here’s what’s different

Improved AMD Phenom Support
Thousands of lines of assembly have been rewritten overnight to support AMD CPUs. Unfortunately whilst the game code no longer relies on anything above SSE 2, Havok Physics still requires “Supplemental SSE 3”, which was not supported until “Bobcat” and above. We’re discussing with Havok.

Alt-Tab has improved
Some systems/configs were crashing or not pausing correctly on Alt Tab. This should now be resolved.

Shader Caching
Framerate was initially stuttering due to shaders not being correctly cached by the GPU on some systems. We have replaced the GPU caching system. You may notice some stutter during the Galactic Map intro to the game (the very first time you run), but it should be smoother from then on (this will be fixed in future). This is particularly true on ATI cards

Mouse Jitter
Smoothing on mouse movement has been improved to prevent hitching or stuttering, and is now adjustable through the Options menu in “Mouse Smoothing”.

Max FPS Cap
On some CPU/GPU configurations, setting Max FPS to 60 or 30 was not giving 60 or 30 FPS (causing stuttering). This has been improved.

Improved Performance
On CPUs with 4 threads or fewer, performance has been improved.

Intel GPUs
The game will now let you know if you are trying to run with an unsupported GPU. This will hopefully flag for some users that their high end GPU has not been selected.

Gsync
Gsync has been disabled by default, which was causing an issue for some users

Here is how you access it
To access the Experimental branch right-click on the game from the library page and select "Properties". Among the available tabs will be the "BETAS" tab.

Code: 3xperimental
Your new branch should be listed in the dropdown menu under "Select the beta you would like to opt into:"

If you encounter issues with this please mail support@hellogames.co.uk and include [EXPERIMENTAL] in the subject.

IF THIS BRANCH FIXES YOUR ISSUE, PLEASE LET US KNOW :)

Thank you,
Hello Games
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164557533
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:15 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

nergens last van (op high end hardware). het verschil heel erg per cpu/gpu etc.
Dat bedoel ik , je wordt verguisd als je zegt dat je nergens last van hebt, op mijn systeem wat niet meer zo high end is draait het als een tierelier zonder problemen , wel met een intel proc en amd videokaart.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  maandag 15 augustus 2016 @ 19:27:22 #30
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164558683
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:25 schreef blow... het volgende:
Thanks voor de blueprint tip!
zsm die voor granaten samenstellen

dat maakt harvesten leuker
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  maandag 15 augustus 2016 @ 20:19:46 #31
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164560412
Holy shit, kom er nu pas achter dat je wapens kunt wisselen op je schip met driehoekje. Nu ik een auto-aim laser beam heb zijn die space battles prima te doen! ^O^
pi_164560511
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 20:19 schreef BarryOSeven het volgende:
Holy shit, kom er nu pas achter dat je wapens kunt wisselen op je schip met driehoekje. Nu ik een auto-aim laser beam heb zijn die space battles prima te doen! ^O^
Bestaat die? Toch eens kijken.
For great justice!
  maandag 15 augustus 2016 @ 20:25:39 #33
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164560615
quote:
11s.gif Op maandag 15 augustus 2016 20:22 schreef Q. het volgende:

[..]

Bestaat die? Toch eens kijken.
:Y Phase Beam heet het.
  maandag 15 augustus 2016 @ 20:45:41 #34
442484 Radjan
Radjan, voorheen janrad
pi_164561502
Kan je je oude schip eigenlijk verkopen ofzo als je een ander hebt ? Mijn oude space schigt staat ergens werkloos te staan en levert niets op, beetje zonde.
PSN: SneakyDutchDude
pi_164561939
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 19:27 schreef wdn het volgende:

[..]

zsm die voor granaten samenstellen

dat maakt harvesten leuker
Heb 2 laser upgrades nu, alleen jammer dat er geen combat upgrade bijpast (miss toch maar een keer slots fixen). Jammer trouwens dat je technologies niet kan verplaatsen in je inventory. Anyway, miss een keer een guide kijken :P.
Because you know i'm all about that ass
  maandag 15 augustus 2016 @ 21:08:28 #36
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164562861
Heb een vlijmscherpe pin door mijn voorhoofd heen laten rammen door een alien. Heb nu extended water swim gekregen :D
pi_164563041
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 21:08 schreef BarryOSeven het volgende:
Heb een vlijmscherpe pin door mijn voorhoofd heen laten rammen door een alien. Heb nu extended water swim gekregen :D
Hij heeft een snorkel door je hoofd geboord? Das bijzonder.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_164563492
Heb ik eindelijk zo'n atlass pas v1...
Kom ik alleen nog maar gebouwen tegen waar je v2 of v3 nodig hebt. :')
pi_164563924
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 21:16 schreef SoldMayor het volgende:
Heb ik eindelijk zo'n atlass pas v1...
Kom ik alleen nog maar gebouwen tegen waar je v2 of v3 nodig hebt. :')
hoe krijg je die atlas ?:P
Because you know i'm all about that ass
pi_164564037
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2016 21:21 schreef blow... het volgende:

[..]

hoe krijg je die atlas ?:P
Beetje verhaal volgen en toen kreeg ik een melding dat ik ergens naar toe moest in de ruimte en daar moest ik met iemand praten en toen kreeg ik de blueprint zeg maar.

Je moet hem nog wel zelf in elkaar zetten daarna.
pi_164565441
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 21:22 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Beetje verhaal volgen en toen kreeg ik een melding dat ik ergens naar toe moest in de ruimte en daar moest ik met iemand praten en toen kreeg ik de blueprint zeg maar.

Je moet hem nog wel zelf in elkaar zetten daarna.
Aah oke, dankje.
Because you know i'm all about that ass
pi_164565543
Hoezo er is geen vloot te bekennen ? Dit zit rond mijn planeet :D





It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  maandag 15 augustus 2016 @ 21:56:30 #43
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164566022
:o Ik heb Atlas gezien :o
pi_164566362
Ik heb er nu 7 uur op zitten en ben nog niet uit m'n zonnestelsel vertrokken, Ik pendel tussen mijn planeet , de maan en het ruimte station. Ik moet de andere maan nog ontdekken en de andere planeet ook :D maar heb het veel te druk met het leren van de taal en ontdekken en andere zooi.

Inmiddels wel een nieuw scheepje en een nieuwe multitool.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_164568555
Dit spel lijkt mij zo vet :D

Mijn pc gaat hem sowieso niet trekken dus twijfel ik of ik een playstation ga kopen....

Wat denken jullie? Heb altijd het idee dat er voornamelijk Call Of Duty achtige spelen voor de Playstation zijn? Zijn er nog andere spellen min of meer zoals dit?
pi_164568646
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Dit spel lijkt mij zo vet :D

Mijn pc gaat hem sowieso niet trekken dus twijfel ik of ik een playstation ga kopen....

Wat denken jullie? Heb altijd het idee dat er voornamelijk Call Of Duty achtige spelen voor de Playstation zijn? Zijn er nog andere spellen min of meer zoals dit?
Kun je niet beter een betere GPU kopen voor dat geld?
Because you know i'm all about that ass
pi_164568733
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:48 schreef blow... het volgende:

[..]

Kun je niet beter een betere GPU kopen voor dat geld?
Nou mijn hele pc is echt niet geschikt voor dat spel hebben de kenners mij verteld op fok. Maar misschien zie jij het anders, ik heb er echt geen verstand van:p



Dit komt van die Can you run it site.

Zie nu dat dat plaatje erg klein is? Kan je het lezen?
pi_164569023
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou mijn hele pc is echt niet geschikt voor dat spel hebben de kenners mij verteld op fok. Maar misschien zie jij het anders, ik heb er echt geen verstand van:p

[ afbeelding ]

Dit komt van die Can you run it site.

Zie nu dat dat plaatje erg klein is? Kan je het lezen?
Ik heb er ook niet zoveel verstand van, weet alleen dat je met het geld voor een ps4 ook een 1070 oid kan kopen en ik denk dat die wel voldoet :D
Because you know i'm all about that ass
pi_164569075
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:57 schreef blow... het volgende:

[..]

Ik heb er ook niet zoveel verstand van, weet alleen dat je met het geld voor een ps4 ook een 1070 oid kan kopen en ik denk dat die wel voldoet :D
Mja maar ze zeiden dat ik nog andere dingen ook moest vervangen en dat ik een videokaart heb die net doet alsof :')

En de besturing op de Playstation lijkt mij ook fijner. Welke heb jij?
pi_164569099
Zo, weer lekker paar uurtjes gespeeld. Eindelijk fatsoenlijk schip met 25 slots. En 21 suit-slots. Begint er op te lijken. Eindelijk wat meer rust. :7
For great justice!
pi_164569236
M'n nieuwe lelijke maar functionele schip (want veel slots):



Was maar 2,2 miljoen. :')

Nog wat andere mooie plaatjes uit m'n eigen collectie:



For great justice!
pi_164569338
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja maar ze zeiden dat ik nog andere dingen ook moest vervangen en dat ik een videokaart heb die net doet alsof :')

En de besturing op de Playstation lijkt mij ook fijner. Welke heb jij?
De onderdelen van een pc moeten wel goed samengaan, maar heb zelf een (vrij goede) laptop.

Ik sta aan de PC kant van gamen, de 30 fps cinematic experience geloof ik niet in :p.

Al moet ik eerlijk zeggen, een ps4 heeft een betere op de bank ervaring.
Because you know i'm all about that ass
pi_164569387
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:04 schreef blow... het volgende:

[..]

De onderdelen van een pc moeten wel goed samengaan, maar heb zelf een (vrij goede) laptop.

Ik sta aan de PC kant van gamen, de 30 fps cinematic experience geloof ik niet in :p.

Al moet ik eerlijk zeggen, een ps4 heeft een betere op de bank ervaring.
Die termen zeggen mij niks :P

Lees nu de vorige delen van het topic door en het ziet er wel echt tof uit :p
pi_164569448
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Die termen zeggen mij niks :P

Lees nu de vorige delen van het topic door en het ziet er wel echt tof uit :p
Als je geen verstand hebt van PC's doe je jezelf denk ik een groter plezier door een console te halen.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164569467
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Die termen zeggen mij niks :P

Lees nu de vorige delen van het topic door en het ziet er wel echt tof uit :p
doe zoals de andere mensen doen met een game dat ze toch nooit gaan spelen.
walktrough op youtube kijken :P
al is dat wel moeilijk met dit soort spellen.
pi_164569502
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Als je geen verstand hebt van PC's doe je jezelf denk ik een groter plezier om een console te halen.
Ja dat denk ik ook ja :)

Om dit te spelen moet ik dan ook zo'n online abbo nemen bij Sony?
pi_164569533
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:08 schreef redboyke het volgende:

[..]

doe zoals de andere mensen doen met een game dat ze toch nooit gaan spelen.
walktrough op youtube kijken :P
al is dat wel moeilijk met dit soort spellen.
Heb al bij andere user mee mogen streamen :P Het vrije en op zoek naar dingen vind ik echt tof. Ben niet echt een missie persoon.
pi_164569594
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat denk ik ook ja :)

Om dit te spelen moet ik dan ook zo'n online abbo nemen bij Sony?
Nee hoeft niet.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164569626
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Nee hoeft niet.
Cool! Maar zonder abbo zie ik ook of andere spelers al bij een planeet zijn geweest?
  Redactie Frontpage maandag 15 augustus 2016 @ 23:13:34 #60
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_164569660
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Cool! Maar zonder abbo zie ik ook of andere spelers al bij een planeet zijn geweest?
Ja dat werkt gewoon, dat PS Pllus gezeur heb je niet nodig :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_164569679
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:13 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ja dat werkt gewoon, dat PS Pllus gezeur heb je niet nodig :P
Ja heb niet zo'n zin daarin. Geloof dat het vrij prijzig is ook.
pi_164569729
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja heb niet zo'n zin daarin. Geloof dat het vrij prijzig is ook.
Ik heb het nooit gehad en al 4 jaar Playstations.
For great justice!
  Redactie Frontpage maandag 15 augustus 2016 @ 23:16:13 #63
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_164569750
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja heb niet zo'n zin daarin. Geloof dat het vrij prijzig is ook.
Ik heb het ook nog nooit gehad, en ook nooit nodig gehad, is eigenlijk alleen voor multiplayer games.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_164569797
Zijn er nog argumenten waarom ik voor dit spel geen Playstation zou moeten kopen?
pi_164569953
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Zijn er nog argumenten waarom ik voor dit spel geen Playstation zou moeten kopen?
Nope. :7
For great justice!
pi_164569958
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Zijn er nog argumenten waarom ik voor dit spel geen Playstation zou moeten kopen?
Nee ik heb het vorige week ook gedaan :')
pi_164569995
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:22 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Nee ik heb het vorige week ook gedaan :')
Je pc was niet geschikt of dacht je dat het spel beter was op de Playstation?
pi_164569997
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Zijn er nog argumenten waarom ik voor dit spel geen Playstation zou moeten kopen?
SPOILER: evolutie van gamers na jaar 2000.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164570008
Ik zit nu trouwens in lelijk schijt planetenstelsel zonder zonlicht of sowieso iets van licht en geen beest of iets te bekennen. :r :r

Maar ik moet en zal alle 4 de planeten afgaan. :(
pi_164570042
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:23 schreef redboyke het volgende:

[..]

SPOILER: evolutie van gamers na jaar 2000.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gifje dit :p
pi_164570077
Je hopt van planeet naar planeet. Wat is daar zo leuk aan. Kijk als het gta was... maar dit?
pi_164570091
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je pc was niet geschikt of dacht je dat het spel beter was op de Playstation?
Laat ik het zo zeggen. Een ps4 zou dit beter draaien dan mijn huidige PC.
Ik speel eigenlijk altijd op de Xbox one maar moest die gewoon even hebben. :')

Maar ik heb het niet alleen voor dit spel ik wil ook nog Rachet en Clank en The Last of Us proberen dus genoeg te doen.
pi_164570098
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:25 schreef cb2013 het volgende:
Je hopt van planeet naar planeet. Wat is daar zo leuk aan. Kijk als het gta was... maar dit?
Voor mij denk ik het niet weten wat je gaat ontdekken?
pi_164570119
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:26 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen. Een ps4 zou dit beter draaien dan mijn huidige PC.
Ik speel eigenlijk altijd op de Xbox one maar moest die gewoon even hebben. :')

Maar ik heb het niet alleen voor dit spel ik wil ook nog Rachet en Clank en The Last of Us proberen dus genoeg te doen.
Zag net bundels met de Playstation en dat eerste spel wat je noemt :p
pi_164570231
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zag net bundels met de Playstation en dat eerste spel wat je noemt :p
als je perse een playstation wil kopen wacht dan op de nieuwe versie tegen dan ben je de hype van dit spel al beu. want het was eigenlijk bij nader inzien toch geen 60euro waard.
pi_164570233
Ratchet en Clank geweldige serie
Because you know i'm all about that ass
pi_164570235
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Zag net bundels met de Playstation en dat eerste spel wat je noemt :p
Er zijn best prima aanbiedingen.
Of 2de hands kopen mja..

Ik keek vorige week hier in Oss of iemand er een te koop had die bood hem als:
Het playstation nieuw in doosje...

Dus dacht nee dank u. :')
pi_164570269
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:30 schreef redboyke het volgende:

[..]

als je perse een playstation wil kopen wacht dan op de nieuwe versie tegen dan ben je de hype van dit spel al beu. want het was eigenlijk bij nader inzien toch geen 60euro waard.
Ja maar dat is persoonlijk toch? Wanneer komt er een nieuwe Playstation?
pi_164570288
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:30 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Er zijn best prima aanbiedingen.
Of 2de hands kopen mja..

Ik keek vorige week hier in Oss of iemand er een te koop had die bood hem als:
Het playstation nieuw in doosje...

Dus dacht nee dank u. :')
Nja bij dit soort bedragen vind ik 2ehands altijd een beetje eng :p
pi_164570555
Hebben jullie ooit een distress signal gehad vanuit de ruimte en dat je er niet bij kan? :')
pi_164570696
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar dat is persoonlijk toch? Wanneer komt er een nieuwe Playstation?
jij hebt de game niet en ik wel dusssssssssssssssssssssssss :P
ik spreek uit ervaring en der zijn wel veel mensen op het internet die zich een beetje bedrogen voelen.

maar speel jij liever met een controller of met muis en toetsenbord?
pc heb je ook nog altijd optie om met controller te spelen als je het echt wilt plus nog de voordelen van pc te hebben.

- fokken
- emulators
- streamen
- steam
- free membership to pc master race club
- free multiplayer service
- 60fps :P
- mods voor andere spellen
- muis en toetsenbord
- alt tab guide :+

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2016 23:44:42 ]
pi_164570710
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Nja bij dit soort bedragen vind ik 2ehands altijd een beetje eng :p
Ja precies.

Eventueel 2 de hands bij een used products shop kan nog wel. (niet online)
pi_164570750
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:39 schreef isax het volgende:
Hebben jullie ooit een distress signal gehad vanuit de ruimte en dat je er niet bij kan? :')
Ja ik kon daar ook niks vinden. Kleine teleurstelling wel.
pi_164570755
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:43 schreef redboyke het volgende:

[..]

jij hebt de game niet en ik wel dusssssssssssssssssssssssss :P
ik spreek uit ervaring en der zijn wel veel mensen op het internet die zich een beetje bedrogen voelen.

maar speel jij liever met een controller of met muis en toetsenbord?
pc heb je ook nog altijd optie om met controller te spelen als je het echt wilt plus nog de voordelen van pc te hebben.

- fokken
- emulators
- streamen
- steam
- free membership to pc master race club
- free multiplayer service
- 60fps :P
- mods voor andere spellen
Denk dat ik liever met een joystick speel ja :P

En pc is geen optie helaas omdat die echt niet geschikt is voor dit spel.

Wat is de pc master race club?
  Redactie Frontpage maandag 15 augustus 2016 @ 23:45:46 #85
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_164570785
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:43 schreef redboyke het volgende:

[..]

jij hebt de game niet en ik wel dusssssssssssssssssssssssss :P
ik spreek uit ervaring en der zijn wel veel mensen op het internet die zich een beetje bedrogen voelen.

maar speel jij liever met een controller of met muis en toetsenbord?
pc heb je ook nog altijd optie om met controller te spelen als je het echt wilt plus nog de voordelen van pc te hebben.

- free membership to pc master race club

:') x oneindig

En FOK!ken kan ook gewoon met de laptop ernaast hoor :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_164570807
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:45 schreef LTVDK het volgende:

[..]

:') x oneindig

En FOK!ken kan ook gewoon met de laptop ernaast hoor :7
Oh dat was een grapje? :p
  Redactie Frontpage maandag 15 augustus 2016 @ 23:47:04 #87
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_164570834
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh dat was een grapje? :p
Nee is een soort misplaatste verhevenheid die pc-gamers hebben tov console, beetje kansloos riedeltje.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_164570846
Ik heb trouwens de hele hype naar dit spel niet mee gemaakt. Weet pas sinds kort van het bestaan dus misschien kunnen ze mij niet teleurstellen :p
pi_164570852
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja maar dat is persoonlijk toch? Wanneer komt er een nieuwe Playstation?
[promoot kanaal status on] Ik heb op mijn pruts youtube kanaaltje een review gemaakt van No Man's Sky misschien kan je die even bekijken over wat het precies is enzo [promoot kanaal status off]


:D :')
pi_164570871
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:47 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

[promoot kanaal status on] Ik heb ook mijn pruts youtube kanaaltje een review gemaakt van No Man's Sky misschien kan je die even bekijken over wat het precies is enzo[promoot kanaal status off]


:D :')
Ga het even kijken :D

Best een goed filmpje toch :p
pi_164570915
quote:
9s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:47 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Nee is een soort misplaatste verhevenheid die pc-gamers hebben tov console, beetje kansloos riedeltje.
net zoals fokkers met een fok abbo :P
maar was uiteraard een grapje
vrouwen plagen is leuk.
pi_164570994
Ik vraag me af als je deze game zo ziet waarom ze die dragonball z games ook niet een beetje zo maken. Ondanks dat ik al in de 20 ben vind dbz nog steeds tof maar die games zijn altijd zo matig.
  Redactie Frontpage maandag 15 augustus 2016 @ 23:53:07 #93
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_164571060
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:49 schreef redboyke het volgende:

[..]

net zoals fokkers met een fok abbo :P
maar was uiteraard een grapje
vrouwen plagen is leuk.
Nee dat is gewoon omdat ik een enorme schijthekel heb aan advertenties :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_164571086
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:53 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Nee dat is gewoon omdat ik een enorme schijthekel heb aan advertenties :P
Ze hebben nu een en die neemt je halve scherm in beslag :{
pi_164571101
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:51 schreef SoldMayor het volgende:
Ik vraag me af als je deze game zo ziet waarom ze die dragonball z games ook niet een beetje zo maken. Ondanks dat ik al in de 20 ben vind dbz nog steeds tof maar die games zijn altijd zo matig.
dragon ballz zoeken zou ik wel leuk vinden maar dragon ball games is altijd fighting games en daar ben ik niet zo goed in.

maar ja anime naar games is altijd beetje teleurstelling omdat het de meeste keren ook achter loopt op de series. voorbeeld bij naruto kijk je afleveringen en een maand later komt er plots een nieuwe game uit waar dat je al die afleveringen al hebt gezien.

liever zoals mass effect mensen ondervragen enzo. misschien beetje de space detective uithangen.
  Redactie Frontpage maandag 15 augustus 2016 @ 23:55:53 #96
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_164571151
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:54 schreef redboyke het volgende:

[..]

dragon ballz zoeken zou ik wel leuk vinden maar dragon ball games is altijd fighting games en daar ben ik niet zo goed in.

maar ja anime naar games is altijd beetje teleurstelling omdat het de meeste keren ook achter loopt op de series. voorbeeld bij naruto kijk je afleveringen en een maand later komt er plots een nieuwe game uit waar dat je al die afleveringen al hebt gezien.

liever zoals mass effect mensen ondervragen enzo. misschien beetje de space detective uithangen.
Eigenlijk zou het gewoon een Fallout x Red Dead Redemption en dan in space moeten zijn, maar dat is denk ik iets teveel gevraagd met die 18 triljoen planeten :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_164571242
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:55 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Eigenlijk zou het gewoon een Fallout x Red Dead Redemption en dan in space moeten zijn, maar dat is denk ik iets teveel gevraagd met die 18 triljoen planeten :P
damn ik wacht al zo lang voor red dead redemption op de pc pfff :'(
pi_164571274
Ik crashde door een bug met mijn schip. Kan ik weer alles maken :')

Toch maar terug naar vorige save point :')

Edit: stond spel niet toe :')
  Redactie Frontpage maandag 15 augustus 2016 @ 23:59:35 #99
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_164571295
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:58 schreef redboyke het volgende:

[..]

damn ik wacht al zo lang voor red dead redemption op de pc pfff :'(
Daarom dus console :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage maandag 15 augustus 2016 @ 23:59:51 #100
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_164571308
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:59 schreef isax het volgende:
Ik crashde door een bug met mijn schip. Kan ik weer alles maken :')
Kun je crashen met je schip :?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_164571352
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:59 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Daarom dus console :7
Las in die voorgaande topics dat die soms ook vastlopen.
pi_164571425
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:54 schreef redboyke het volgende:

[..]

dragon ballz zoeken zou ik wel leuk vinden maar dragon ball games is altijd fighting games en daar ben ik niet zo goed in.

maar ja anime naar games is altijd beetje teleurstelling omdat het de meeste keren ook achter loopt op de series. voorbeeld bij naruto kijk je afleveringen en een maand later komt er plots een nieuwe game uit waar dat je al die afleveringen al hebt gezien.

liever zoals mass effect mensen ondervragen enzo. misschien beetje de space detective uithangen.
Ja maar dat je dan echt zelf van planeet naar planeet kan gaan.
Mass Effect is ook wel tof ja.
pi_164571426
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:59 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Kun je crashen met je schip :?
Ga maar eens tegen coper aan crashen.
  Redactie Frontpage dinsdag 16 augustus 2016 @ 00:03:56 #104
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_164571467
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 00:02 schreef isax het volgende:

[..]

Ga maar eens tegen coper aan crashen.
Dat ontwijkt die bij mij altijd netjes hoor :7

Aan de ene kant is het jammer dat je die soort van autopilot hebt op planeten maar aan de andere kant ben ik er ook wel blij mee, ik zou echt zo vaak crashen anders :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_164571500

Brb even janken.
pi_164571516
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 00:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Dat ontwijkt die bij mij altijd netjes hoor :7

Aan de ene kant is het jammer dat je die soort van autopilot hebt op planeten maar aan de andere kant ben ik er ook wel blij mee, ik zou echt zo vaak crashen anders :')
Keer onder een geparkeerd en toen knalde ik er vol tegen aan :')
pi_164571615
ik vind de schepen eigenlijk makkelijk om te besturen. maar heb dan ook wel al in battlefield enzo gevlogen en in GTA. deze schepen die remmen vandezelf af en houden precies afstand van de aarde. ook zwaar irritant dat hostile schepen echt onder je blijven vliegen.
pi_164571817
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 00:05 schreef isax het volgende:

[..]

Keer onder een geparkeerd en toen knalde ik er vol tegen aan :')
je weet wat ze zeggen he. vrouw aan de cockpit en gold aan de muur is spaceship tegen de grond :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2016 00:12:39 ]
pi_164571994
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 00:12 schreef redboyke het volgende:

[..]

je weet wat ze zeggen he. vrouw aan de cockpit en gold aan de muur is spaceship tegen de grond :P
:7

Ik zoek zink maar geloof niet dat er zink is :'(
pi_164572040
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 00:16 schreef isax het volgende:

[..]

:7

Ik zoek zink maar geloof niet dat er zink is :'(
you zink my battleship :+
zijn trouwens die gele bloemetjes.
pi_164572066
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 00:17 schreef redboyke het volgende:

[..]

you zink my battleship :+
zijn trouwens die gele bloemetjes.
Ja maar die zijn er dus geen :')
Wel blauwe maar daar heb ik geen flikker aan.
pi_164572286
ik heb nu iets gekocht dat ik niet nodig heb om een warp cell te maken
want ik moet nog anti matter maken en kom nog spullen te kort voor die andere requirements om antimatter te maken.

pfff waarom heeft dit spel geen VAULT!
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 00:27:32 #113
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164572438
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 00:23 schreef redboyke het volgende:
ik heb nu iets gekocht dat ik niet nodig heb om een warp cell te maken
want ik moet nog anti matter maken en kom nog spullen te kort voor die andere requirements om antimatter te maken.

pfff waarom heeft dit spel geen VAULT!
Ik hoop echt dat als ze je een freigter laten maken dat je er zooi op kan gooien :P
pi_164572529
Ship gemaakt
Crash weer :')

Sta langs koper en daar is die dus niet blij mee :')

Hier situatie als je het na wilt doen:


[ Bericht 29% gewijzigd door isax op 16-08-2016 00:37:34 ]
pi_164572850
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 00:30 schreef isax het volgende:
Ship gemaakt
Crash weer :')

Sta langs koper en daar is die dus niet blij mee :')

Hier situatie als je het na wilt doen:
[ afbeelding ]
vrouwelijke landingskills :P
ik ga altijd langzaam naar beneden alsof ik een vliegtuig zou landen. niet zo pulse en land me maar direct.
pi_164573026
Pfff net een beetje een kutsituatie gehad.
Spel bleef maar crashen bij een bepaalde Alien die ik voor het eerst tegenkwam.
Of ik zijn prompt nu goed deed of juist expres verkeerd, steeds crash.
Uiteindelijk maar besloten om gewoon door te gaan, stap mijn schip in, crash.
Game opnieuw opgestart, beginscherm dat je langs die sterren vliegt, crash.

Ik denk wtf, dit meen je niet :{

PS4 uitgezet, opnieuw opgestart, weer crash bij die sterren.
Na twee keer proberen kwam ik gelukkig weer in het spel, en geen crashes meer gehad sindsdien, maar vervelend was het wel...
Doe eens niet.
pi_164573295
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 00:44 schreef redboyke het volgende:

[..]

vrouwelijke landingskills :P
ik ga altijd langzaam naar beneden alsof ik een vliegtuig zou landen. niet zo pulse en land me maar direct.
Ik ook maar dit was gewoon domme pech :'(
pi_164573435
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 01:07 schreef isax het volgende:

[..]

Ik ook maar dit was gewoon domme pech :'(
*knuffel* *; hopelijk heb je wel iedere keer terug save point kunnen nemen en niet teveel tijd kwijt geraakt. maar nu weet je dat je best veilig nog eens extra in en uit kunt stappen.
ik ga toch nooit te ver van mijn ship weg.

vorige keer een shitload of gold gemined en liep terug naar mijn ship en het leek alsof dat die berg er nog stond maar toen ik dichterbij kwam leek het terug op de berg zoals ik die had gemined. best wel kut als je denkt dat je weer nieuwe berg gold hebt gevonden en weer voor niks paar stapjes hebt gezet.
pi_164577024
NoMansSky twitterde op dinsdag 16-08-2016 om 01:19:38 Awesome day at Hello Games, we're going to make some people very happy with a PC and PS4 patch that's in test right now :) reageer retweet
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164577404
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 01:07 schreef isax het volgende:

[..]

Ik ook maar dit was gewoon domme pech :'(
hoe krijg je die crash voor elkaar ? Zelfs als ik full speed een planeet induik gaat het vliegtuigje horizontaal verder en landen is één toets in drukken .. Al is het minder fijn dat je niet precies kan zien waar je land.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_164577448
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 08:48 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

hoe krijg je die crash voor elkaar ? Zelfs als ik full speed een planeet induik gaat het vliegtuigje horizontaal verder en landen is één toets in drukken .. Al is het minder fijn dat je niet precies kan zien waar je land.
snap er ook niets van, ik vind die autocorrectie van dat schip zo bloedirritant.
met die space-fights ook; kom je te dicht bij zo'n grote cruiser omdat je achter iemand aanzit gaat dat ding op z'n dooie akkertje wegdraaien terwijl je van 5 kanten beschoten wordt :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:08:48 #122
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164577618
Of dat je in een gevecht zit met 10 van die schepen en dan vind het spel het net even belangrijker om een seconde of 15 rustig te laten zien dat je een reward hebt gekregen omdat je er net 20 hebt neergeschoten. Waardoor je helemaal geen inzicht meer hebt in waar de rest van die 10 schepen nou zijn, je schild net bijgevuld moet worden en je eigenlijk gewoon half blind bent door dat kloterige logo in je scherm ;(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:09:36 #123
141482 Q.
JurassiQ
pi_164577632
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 09:08 schreef jogy het volgende:
Of dat je in een gevecht zit met 10 van die schepen en dan vind het spel het net even belangrijker om een seconde of 15 rustig te laten zien dat je een reward hebt gekregen omdat je er net 20 hebt neergeschoten. Waardoor je helemaal geen inzicht meer hebt in waar de rest van die 10 schepen nou zijn, je schild net bijgevuld moet worden en je eigenlijk gewoon half blind bent door dat kloterige logo in je scherm ;(.
Check. :')
For great justice!
pi_164577638
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 09:08 schreef jogy het volgende:
Of dat je in een gevecht zit met 10 van die schepen en dan vind het spel het net even belangrijker om een seconde of 15 rustig te laten zien dat je een reward hebt gekregen omdat je er net 20 hebt neergeschoten. Waardoor je helemaal geen inzicht meer hebt in waar de rest van die 10 schepen nou zijn, je schild net bijgevuld moet worden en je eigenlijk gewoon half blind bent door dat kloterige logo in je scherm ;(.
Om dan, nadat ja afgeschoten bent, het nog even in beeld te laten zien als je revived bent. Gewoon om te jennen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164577659
dat is wel een nadeel van NMS t.o.v. star citizen, je hebt vaak net iets te veel assists m.b.t. vliegen

in starcitizen vlieg ik alles aan wat ik aan kan vliegen, in NMS lukt dat gewoon bijna niet doordat hij automatisch weg stuurt..
ergens heel precies landen wordt daardoor ook erg lastig gemaakt, in starcitizen kan dit wel..

Tevens had ik eergister dat bij lanceren mijn schip de ruimte in gelanceerd werd..
ik heb het o.a. hierover gehad tegen een star citizen 'veteraan' en die vertelde mij dat zij exact hetzelfde hadden, toen ze nog 32bits gebruikte. sinds ze 64bit only zijn , zijn die problemen kennelijk voorbij (heeft iets te maken met het exact bepalen van de posities, wat maar beperkt kan in een 32bits applicatie)
pi_164577739
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 09:11 schreef mschol het volgende:
dat is wel een nadeel van NMS t.o.v. star citizen, je hebt vaak net iets te veel assists m.b.t. vliegen

in starcitizen vlieg ik alles aan wat ik aan kan vliegen, in NMS lukt dat gewoon bijna niet doordat hij automatisch weg stuurt..
ergens heel precies landen wordt daardoor ook erg lastig gemaakt, in starcitizen kan dit wel..

Tevens had ik eergister dat bij lanceren mijn schip de ruimte in gelanceerd werd..
ik heb het o.a. hierover gehad tegen een star citizen 'veteraan' en die vertelde mij dat zij exact hetzelfde hadden, toen ze nog 32bits gebruikte. sinds ze 64bit only zijn , zijn die problemen kennelijk voorbij (heeft iets te maken met het exact bepalen van de posities, wat maar beperkt kan in een 32bits applicatie)
idem met Elite;

ergens vind ik het vliegen in NMS wel relaxed, kan op een planeet rustig dat ding effe 15 minuten vooruit laten vliegen terwijl ik koffie en lunch fix.
In elite ben ik dan waarschijnlijk allang overleden
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164577774
Net begonnen en ik ben vergeten de Atlas Path aan te zetten :') Heb nog niet gewarped dus zou eventueel terug kunnen om hem aan te zetten. Is er een makkelijke manier om je startpunt terug te vinden?
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:23:02 #128
141482 Q.
JurassiQ
pi_164577798
Ja, echt landen op de plek waar je wil kan nogal moeilijk zijn, stil kunnen hangen of heel langzaam kunnen vliegen was beter geweest. Soms zit je er flink naast.
For great justice!
pi_164577812
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 09:23 schreef Q. het volgende:
Ja, echt landen op de plek waar je wil kan nogal moeilijk zijn, stil kunnen hangen of heel langzaam kunnen vliegen was beter geweest. Soms zit je er flink naast.
al kon je maar een aantal graden naar beneden kijken zou al fijn zijn, zodat je wat beter kan schatten waar je precies zit..
pi_164577902


(helaas niet van mij)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:30:58 #131
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_164577906
Net voor je wil landen L2 (rem, ik speel op ps4 weet niet wat de knop daarvoor op de pc is.) inhouden. Dan duikt je schip naar beneden en krijg je als je het goed timed je gewenste landingsplaats mooi in beeld. Dan landen. Lukt niet altijd, maar steeds vaker land ik waar ik ongeveer wilde landen.. Soms beslist het schip vanzelf om nog wat door te vliegen voordat het land.

Die paaltjes om je schip naar je toe te laten komen gelden ook als een landingsplaats volgens mij. als je daar zelf land dan krijg je zo een wit kruis net als bij landing pads. En het kost ook geen brandstof om daar weer op te stijgen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Rolstoelvandaal op 16-08-2016 09:36:30 ]
pi_164577977
Maar het kost je wel zo'n chip om je schip te roepen toch ?
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:37:40 #133
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164577995
Ja dat landen kan best kut zijn maar ik heb het wel steeds beter door. Zeker bij die hiding places met een enkele landingsplaats kan het wel eens stom zijn. Ook omdat dat je anders de galactic link niet heb met je schip en het energy kost om op te stijgen als je gewoon in het veld staat.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164577998
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 09:36 schreef Lord Dreamer het volgende:
Maar het kost je wel zo'n chip om je schip te roepen toch ?
klopt, maar de resources daarvoor zijn niet zo spannend
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164578039
en straks eens kijken naar wat graphic-mods; dit ziet er toch wel heel tof uit

https://www.reddit.com/r/(...)_im_in_love_pc_mods/
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164578155
Cool, weg met die sepia filter troep en welkom terug mooie kleurtjes :D
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_164578174
Yup, ziet er ineens een stuk beter uit :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164578226
die instagram filter ga ik eens installeren, dat lijkt qua kleuren een stuk beter, die andere gaat wat ver..
pi_164578248
Lees ook dat de nieuwe NVidia-drivers voor een behoorlijke boost hebben gezorgd, maar dat kan ik over een uurtje of 6 pas testen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Redactie Frontpage dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:57:59 #140
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_164578260
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 09:40 schreef Ceased2Be het volgende:
en straks eens kijken naar wat graphic-mods; dit ziet er toch wel heel tof uit

https://www.reddit.com/r/(...)_im_in_love_pc_mods/
Dat je de draw-distance en misschien de belichting mod kan ik nog wel begrijpen, maar met deze mods haal je gewoon heel de sfeer uit het spel :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_164578283
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 09:57 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Dat je de draw-distance en misschien de belichting mod kan ik nog wel begrijpen, maar met deze mods haal je gewoon heel de sfeer uit het spel :{
Er een aan/uit knop voor ingame :) dus als het niet bevalt is het snel genoeg uitgezet.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164578384
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 09:57 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Dat je de draw-distance en misschien de belichting mod kan ik nog wel begrijpen, maar met deze mods haal je gewoon heel de sfeer uit het spel :{
voor de een is het sfeer, voor de ander een irritatiefactor..
  Redactie Frontpage dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:08:52 #143
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_164578450
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:04 schreef mschol het volgende:

[..]

voor de een is het sfeer, voor de ander een irritatiefactor..
Het is een beetje alsof je de muziek in Fallout vervangt door moderne popmuziek.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_164578498
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 08:48 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

hoe krijg je die crash voor elkaar ? Zelfs als ik full speed een planeet induik gaat het vliegtuigje horizontaal verder en landen is één toets in drukken .. Al is het minder fijn dat je niet precies kan zien waar je land.
Onder iets parkeren en dan opstijgen.
Koper is mijn specialiteit.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:14:07 #145
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164578532
trouwens ben ik gister opnieuw fan geworden van het spel toen ik me bedacht dat ik gewoon op een wereld rond zou gaan slenteren tot aan de eerstvolgende basis waar ik mijn schip weer op kon roepen. Beste besluit ooit :@. Beetje rondlopen en springen, scannen, beestjes voeren en rondkijken voor waardevolle materialen. Alleen grotten doe ik het liefst nog niet aan _O-. Was op een gegeven moment 40 minuten aan het verkennen voor aluminium ( niet gevonden ;( ) voor ik mijn schip weer op kon roepen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164578542
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:11 schreef isax het volgende:

[..]

Onder iets parkeren en dan opstijgen.
Koper is mijn specialiteit.
juist ja :D je schild gaat dus stuk en dan crash je ?
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_164578561
Grotten zijn mooi maar de kans op verdwalen is erg groot. je hebt niet echt een kompas en zo.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:15:48 #148
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164578565
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:14 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

juist ja :D je schild gaat dus stuk en dan crash je ?
Het spel crashed, niet het schip. (Toch? :@ )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164578567
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:14 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

juist ja :D je schild gaat dus stuk en dan crash je ?
Yes.
En als je het goed doet kan je ook niet meer sturen.
pi_164578577
Lol dus niet meer parkeren onder een steen :P
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_164578587
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:15 schreef Lord Dreamer het volgende:
Grotten zijn mooi maar de kans op verdwalen is erg groot. je hebt niet echt een kompas en zo.
en die waypoints zijn veels te onduidelijk :D
pi_164578593
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:15 schreef jogy het volgende:

[..]

Het spel crashed, niet het schip. (Toch? :@ )
was het maar zo. Al 3x mijn schip lopen fixen :')

Laatste keer werd ik aangevallen en probeerde terug naar de planeet te vluchten maar crashde in de ozonlaag dus ipv wakker worden in die haven, had ik kapot schip :')
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:18:51 #153
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164578614
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:17 schreef isax het volgende:

[..]

was het maar zo. Al 3x mijn schip lopen fixen :')

Laatste keer werd ik aangevallen en probeerde terug naar de planeet te vluchten maar crashde in de ozonlaag dus ipv wakker worden in die haven, had ik kapot schip :')
Oh echt _O-. Dat is dan wel weer knap.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164578633
Iemand een idee hoe je de Atlas Path krijgt als je hem bent vergeten op het begin?
  Redactie Frontpage dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:21:05 #155
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_164578646
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:15 schreef Lord Dreamer het volgende:
Grotten zijn mooi maar de kans op verdwalen is erg groot. je hebt niet echt een kompas en zo.
Gewoon een tunnel omhoog graven met behulp van granaatjes :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:21:20 #156
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164578651
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:20 schreef Flashbag het volgende:
Iemand een idee hoe je de Atlas Path krijgt als je hem bent vergeten op het begin?
Terugvliegen? (Geen idee) Of heb je al een keuze gemaakt en vind je het nu de verkeerde?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164578657
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:20 schreef Flashbag het volgende:
Iemand een idee hoe je de Atlas Path krijgt als je hem bent vergeten op het begin?
lijkt puur geluk te zijn.. (je bedoelt je eerste keus: follow atlas or free roam)
pi_164578678
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:18 schreef jogy het volgende:

[..]

Oh echt _O-. Dat is dan wel weer knap.
Ik heb skills :7
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:22:43 #159
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164578684
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:21 schreef mschol het volgende:

[..]

lijkt puur geluk te zijn..
Nee hoor, iedereen krijgt volgens mij een dingetje op de map om de keuze te maken en dan moet je kiezen voor de path of the atlas.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164578703
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:22 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee hoor, iedereen krijgt volgens mij een dingetje op de map om de keuze te maken en dan moet je kiezen voor de path of the atlas.
zie edit ;)

die eerste keus is belangrijk in deze :P
pi_164578716
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:21 schreef jogy het volgende:

[..]

Terugvliegen? (Geen idee) Of heb je al een keuze gemaakt en vind je het nu de verkeerde?
Ik ben hem vergeten :') Ben nog niet gewarped oid dus kan mijn oude start punt terug zoeken maarja wordt een helse klus denk ik :P -edit- En ja path of atlas bedoel ik
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:25:44 #162
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164578745
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:23 schreef Flashbag het volgende:

[..]

Ik ben hem vergeten :') Ben nog niet gewarped oid dus kan mijn oude start punt terug zoeken maarja wordt een helse klus denk ik :P
Oooh zo, en nu komt ie niet meer terug op je map als point of interest. Dat is wel karig. Je bent er geweest en weer weggegaan zonder te kiezen zeg maar? AJfvr.png
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164578777
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:21 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Gewoon een tunnel omhoog graven met behulp van granaatjes :P
Die heb ik nog niet , moet nog een blueprint daarvan ergens vandaan toveren.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:28:03 #164
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164578804
Gisteren voor het eerst een neergestort schip gerepareerd. Ik ging van 24 slots naar 25. Niet bijzonder qua slots, maar het nieuwe schip had veel goede wapen upgrades (+3 shot speed etc) én een hyperdrive upgrade. Daarnaast ziet ie er ook gewoon goed uit. :)

Wel moest alles gerepareerd worden natuurlijk, maar dat is niet zo bijzonder moeilijk.

Oh, en ik ben op het moment zo'n 1 miljoen per uur aan het verdienen met het oprapen van Venom Sacs, die echt overal liggen op één van mijn planeten. Ik ben nog de meeste tijd kwijt aan sentinels afschieten, maar ook dat gaat rap met een 15 slot en upgraded multi-tool.

Dit spel is een school voorbeeld van eigen doelen stellen. Of je kan het en je bent uren zoet, of je ziet het doel van het spel niet en bent het zat na een paar uur. Ik ben ondertussen 20-30 uur verder.
I love my mispoken words.
pi_164578818
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:25 schreef jogy het volgende:

[..]

Oooh zo, en nu komt ie niet meer terug op je map als point of interest. Dat is wel karig. Je bent er geweest en weer weggegaan zonder te kiezen zeg maar? [ afbeelding ]
Dat dus. Ga vanavond een poging wagen om mn start punt terug te vinden :P. Ik weet nog dat ik in de luchtvloog en meteen die Space trade station zag. Ga aan de hand daarvan maar even een gokje wagen zelfde route terug te volgen
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:32:58 #166
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_164578906
Als je een gecrashed schip vind en dat wil nemen, salvage dan eerst alle equipment van je huidige schip, zo heb je heel wat resources om je nieuwe schip te repareren.
pi_164578949
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:32 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Als je een gecrashed schip vind en dat wil nemen, salvage dan eerst alle equipment van je huidige schip, zo heb je heel wat resources om je nieuwe schip te repareren.
yep en pas wel op met salvagen dat je ook niet gewoon de rest salvaged met een muisclick ipv transfered naar je nieuwe schip :(
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:39:08 #168
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164579026
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:32 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Als je een gecrashed schip vind en dat wil nemen, salvage dan eerst alle equipment van je huidige schip, zo heb je heel wat resources om je nieuwe schip te repareren.
Klopt. En zorgen dat je exosuit inventory zo veel mogelijk leeg is - dat had ik nodig omdat m'n nieuwe schip meer upgrades (en dus minder lege slots) had dan m'n huidige.
I love my mispoken words.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:40:36 #169
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_164579060
Hoe link ik best screenshots die ik naar twitter heb geupload hier?
pi_164579126
Gouden pik van van Gaal? :P

  dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:44:35 #171
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164579137
Iemand anders het gevoel dat je rond loopt in een beta MMORPG client zonder multiplayer functionality? :P Er zit behoorlijk wat vaag spul in zoals bijvoorbeeld die health packages. Weet niet hoor maar heb het gehele spel nog niet last van low health gehad en zo wel dan was ik toch dood.

Begin het idee te krijgen dat ik zo onderhand alles een beetje gezien heb, upgrades op theta. Schip wel redelijk met 18 slots. Een 5 tal sterrenstelsels gezien...

Vanaf nu Rinse & Repeat?
pi_164579162
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:44 schreef BarryOSeven het volgende:
Iemand anders het gevoel dat je rond loopt in een beta MMORPG client zonder multiplayer functionality? :P Er zit behoorlijk wat vaag spul in zoals bijvoorbeeld die health packages. Weet niet hoor maar heb het gehele spel nog niet last van low health gehad en zo wel dan was ik toch dood.

Begin het idee te krijgen dat ik zo onderhand alles een beetje gezien heb, upgrades op theta. Schip wel redelijk met 18 slots. Een 5 tal sterrenstelsels gezien...

Vanaf nu Rinse & Repeat?
dan pas :D

1 sterrenstelsel en 3 planeten pas hier :+
pi_164579208
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:44 schreef BarryOSeven het volgende:
Iemand anders het gevoel dat je rond loopt in een beta MMORPG client zonder multiplayer functionality? :P Er zit behoorlijk wat vaag spul in zoals bijvoorbeeld die health packages. Weet niet hoor maar heb het gehele spel nog niet last van low health gehad en zo wel dan was ik toch dood.

Begin het idee te krijgen dat ik zo onderhand alles een beetje gezien heb, upgrades op theta. Schip wel redelijk met 18 slots. Een 5 tal sterrenstelsels gezien...

Vanaf nu Rinse & Repeat?
Path of the Atlas al gehaald? En 18 slots is natuurlijk niks, het gaat tot 48 slots.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164579448
Ik ga vandaan eens wat meters maken, ik ben toch naar die hogere tier planeten en hier, zo'n 160k lichtjaar van het centrum vandaag, kom ik alleen maar F en G classe tegen. Ik kom ook alleen nog maar crashed ships tegen met 30 inventory terwijl ik zelf 31 heb. Heb het idee dat dat daar ook aan ligt.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:58:12 #175
141482 Q.
JurassiQ
pi_164579475
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ga vandaan eens wat meters maken, ik ben toch naar die hogere tier planeten en hier, zo'n 160k lichtjaar van het centrum vandaag, kom ik alleen maar F en G classe tegen. Ik kom ook alleen nog maar crashed ships tegen met 30 inventory terwijl ik zelf 31 heb. Heb het idee dat dat daar ook aan ligt.
Crashed is toch altijd maximaal 1 slot meer dan je al hebt?
For great justice!
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:00:58 #176
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164579546
Ik heb ook een lesje geleerd met de warpfuel _O-. Nu vind ik het per definitie zonde om mijn oude schip te verlaten omdat ik er 5 van die dingen in heb gepropt en ik het zonde vind om die niet te gebruiken :@. Maar ben nu wel bezig met een goede warp upgrade waar ik 1000 gold en 1000 erimum (of zo) nodig heb. Maar over 4 warps ga ik ff als een louche handelaar bij de parkeerplekken van outposts en/of space stations kijken voor een ander voertuig :9.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164579573
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:58 schreef Q. het volgende:

[..]

Crashed is toch altijd maximaal 1 slot meer dan je al hebt?
Ja maar nu is het 1 minder dan dat ik al heb continu.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:02:09 #178
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_164579575
Mijn start planeet vorige week.

https://twitter.com/Thorvay/status/765457050386231296
https://twitter.com/Thorvay/status/765457162046930944

De eerst 3 systemen hadden geen of amper sentinels op de planeten en als ze er al waren dan deden ze niets. Daar heb ik even van geprofiteerd ;)

Mijn schip sinds gisteren. 48 slots, met de meeste upgrades. Ik moet nog wat dingen maken en misschien nog wat van plaats veranderen zodat ik er de bonus van het naast elkaar plaatsen ook krijg van alles.

https://twitter.com/Thorvay/status/765458139433070592

Exo suit ook 48 slots en de multitool 24. Het speelt wel heel erg leuk met alle upgrades. Ik sta nu op het punt het atlas path af te ronden en dan losjes richting centrum verkennen. Ben nu zo een 50 uur er mee bezig geweest en dat gaat nog wel effe door. een heel leuke game. Zelf ook nog maar 1 crash gehad tot nog toe.

Nog een portal gevonden, maar kon er niks mee.

https://twitter.com/Thorvay/status/765457350253740032

En de planeet waar ik nu op ben geeft dit soort uitzichten.

https://twitter.com/Thorvay/status/765461873416339456

(geen idee hoe je afbeeldingen van twitter link dus maar even zo)
  Redactie Frontpage dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:04:48 #179
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_164579630
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:14 schreef jogy het volgende:
trouwens ben ik gister opnieuw fan geworden van het spel toen ik me bedacht dat ik gewoon op een wereld rond zou gaan slenteren tot aan de eerstvolgende basis waar ik mijn schip weer op kon roepen. Beste besluit ooit :@. Beetje rondlopen en springen, scannen, beestjes voeren en rondkijken voor waardevolle materialen. Alleen grotten doe ik het liefst nog niet aan _O-. Was op een gegeven moment 40 minuten aan het verkennen voor aluminium ( niet gevonden ;( ) voor ik mijn schip weer op kon roepen.
Dit is sowieso de beste methode, lekker ronddwalen is zoveel leuker dan met je schip de checkpoints afwerken :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_164579659
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:04 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Dit is sowieso de beste methode, lekker ronddwalen is zoveel leuker dan met je schip de checkpoints afwerken :Y
alleen voor dat je het weet moet je een uur of anderhalf terug lopen naar je schip als je niet zo'n oproep paaltje weet te vinden :P
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  Redactie Frontpage dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:07:27 #181
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_164579683
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:02 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Mijn start planeet vorige week.

https://twitter.com/Thorvay/status/765457050386231296
https://twitter.com/Thorvay/status/765457162046930944

De eerst 3 systemen hadden geen of amper sentinels op de planeten en als ze er al waren dan deden ze niets. Daar heb ik even van geprofiteerd ;)

Mijn schip sinds gisteren. 48 slots, met de meeste upgrades. Ik moet nog wat dingen maken en misschien nog wat van plaats veranderen zodat ik er de bonus van het naast elkaar plaatsen ook krijg van alles.

https://twitter.com/Thorvay/status/765458139433070592

Exo suit ook 48 slots en de multitool 24. Het speelt wel heel erg leuk met alle upgrades. Ik sta nu op het punt het atlas path af te ronden en dan losjes richting centrum verkennen. Ben nu zo een 50 uur er mee bezig geweest en dat gaat nog wel effe door. een heel leuke game. Zelf ook nog maar 1 crash gehad tot nog toe.

Nog een portal gevonden, maar kon er niks mee.

https://twitter.com/Thorvay/status/765457350253740032

En de planeet waar ik nu op ben geeft dit soort uitzichten.

https://twitter.com/Thorvay/status/765461873416339456

(geen idee hoe je afbeeldingen van twitter link dus maar even zo)
Rechtermuisknop 'afbeelding bekijken' (of iets in die richting) ;)

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:07:36 #182
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164579688
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Path of the Atlas al gehaald? En 18 slots is natuurlijk niks, het gaat tot 48 slots.
Niet helemaal, heb gisteren een atlas orb gekregen en het pad is verlengt.
  Redactie Frontpage dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:08:15 #183
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_164579697
quote:
16s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:06 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

alleen voor dat je het weet moet je een uur of anderhalf terug lopen naar je schip als je niet zo'n oproep paaltje weet te vinden :P
Dat maakt het juist leuker, verloren op een planeet rondlopen zonder dat je gelijk een veilige snelle escape hebt :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:08:43 #184
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164579707
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:00 schreef jogy het volgende:
Ik heb ook een lesje geleerd met de warpfuel _O-. Nu vind ik het per definitie zonde om mijn oude schip te verlaten omdat ik er 5 van die dingen in heb gepropt en ik het zonde vind om die niet te gebruiken :@. Maar ben nu wel bezig met een goede warp upgrade waar ik 1000 gold en 1000 erimum (of zo) nodig heb. Maar over 4 warps ga ik ff als een louche handelaar bij de parkeerplekken van outposts en/of space stations kijken voor een ander voertuig :9.
Ik gooi altijd maar 1 warp cell in de hyperdrive, meestal vind je binnen een warp alweer een nieuw schip.

Godzijdank heb ik de blueprint voor de groene bolletjes gevonden, 50 ijzer ipv 25K units.
pi_164579748

random kwartiertje opgenomen, zien jullie nog iets wat ik fout doe want gaat niet zo top zoals jullie zien...

Vind het trouwens echt een vette game.

[ Bericht 5% gewijzigd door kreuk050 op 16-08-2016 11:27:03 ]
pi_164579865
Vandaag patchday _O_
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:24:40 #187
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164580013
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:16 schreef byah het volgende:
Vandaag patchday _O_
Al bekend wat er komt?
I love my mispoken words.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:26:10 #188
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164580052
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:24 schreef Sejt het volgende:

[..]

Al bekend wat er komt?
Hoop echt ziek hard op nieuwe random dingen.

Sowieso PC patch trouwens, gisteren is er op de steam devpage een nieuwe "internal" branch aangemaakt waaruit blijkt dat ze zaken aan het testen zijn. Update is inderdaad incoming.
pi_164580232
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:26 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Hoop echt ziek hard op nieuwe random dingen.
Dat lijkt me inderdaad heel logisch gezien alle klachten over performance-issues en crashes. :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164580249
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:24 schreef Sejt het volgende:

[..]

Al bekend wat er komt?
zie:
GAM / No Man's Sky #5: The Atlas. Find us, hear us.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164580283
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:08 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Dat maakt het juist leuker, verloren op een planeet rondlopen zonder dat je gelijk een veilige snelle escape hebt :P
Helemaal mee eens , behalve op een hostile planet , waar je constant bezig bent je lifesupport op orde te houden :D Lifesupport low .. dude het is 75% life support low. kappen nu met je low. .. life support low .. zucht .. carbon erin gooit.. het is net holle bolle gijs .. carbon hier, carbon hier .. carbon hier..
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:38:29 #192
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164580321
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:34 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat lijkt me inderdaad heel logisch gezien alle klachten over performance-issues en crashes. :')
Ze waren al een tijd bezig met updates, hotfixes kun je pas doen na release. Het zou niet vreemd zijn als het een mix wordt van feature additions en hotfixes.
pi_164580350
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:38 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ze waren al een tijd bezig met updates, hotfixes kun je pas doen na release. Het zou niet vreemd zijn als het een mix wordt van feature additions en hotfixes.
Wel als ze maar een week aan Q&A ertegenaan gooien als ik zie wat er tot nog toe al doorheen is geglipt. Ik hoop dat ze het houden bij bugfixese.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:41:08 #194
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164580377
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:40 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Wel als ze maar een week aan Q&A ertegenaan gooien als ik zie wat er tot nog toe al doorheen is geglipt. Ik hoop dat ze het houden bij bugfixese.
Ook prima, als ze dit update iteratie interval aanhouden hebben we volgende week alweer nieuwe zooi.
pi_164580411
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:41 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ook prima, als ze dit update iteratie interval aanhouden hebben we volgende week alweer nieuwe zooi.
En juist door dit soort verwachtingen viel de game tegen voor veel mensen...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:46:43 #196
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164580493
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:42 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En juist door dit soort verwachtingen viel de game tegen voor veel mensen...
Ach het is het laatste beetje hoop :P Het spel heeft imho alle potentie, alleen is het nog niet af. Wel vet, maar nog niet vet genoeg.

Verder ben ik een gamert die van veel complexiteit in een game houdt, dat kan in deze game maar vergt wel constant werk en updates.

Wil er ook wel 5 euro per maand voor lappen als dat betekent dat ze de game vol stouwen met features.
pi_164580535
en dit was ook te verwachten :D

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_164580572
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:49 schreef Lord Dreamer het volgende:
en dit was ook te verwachten :D

[ afbeelding ]
Zal wel gebruik maken van CheatEngine. Ik gebruik er zelf alleen infi jetpack in.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:52:01 #199
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164580582
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:49 schreef Lord Dreamer het volgende:
en dit was ook te verwachten :D

[ afbeelding ]
Nu nog een autowalk bot en je kunt het spel uitspelen zonder het te spelen.
pi_164580687
Het enige dat ik zou willen is dat de stacks niet tot 250/500 gingen maar 2500/5000 voor de rest niets nodig :D
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_164580698
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:46 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ach het is het laatste beetje hoop :P Het spel heeft imho alle potentie, alleen is het nog niet af. Wel vet, maar nog niet vet genoeg.

Verder ben ik een gamert die van veel complexiteit in een game houdt, dat kan in deze game maar vergt wel constant werk en updates.

Wil er ook wel 5 euro per maand voor lappen als dat betekent dat ze de game vol stouwen met features.
Het enige wat ze gezegd hebben is is dat ze willen blijven werken aan content na game-release. Gelukkig zijn ze zo snugger geweest om daar geen tijd bij te noemen, maar de eerste update met de release was wel een leuke verrassing al.
Ik zie graag zaken als base- en shipbuilding komen, maar laat ze eerst de bugs oplossen en wat QOL-zaken toevoegen (wat meer stackable items, niet die constante 'resource low' melding etc).
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Redactie Frontpage dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:13:57 #202
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_164580999
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:58 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Het enige wat ze gezegd hebben is is dat ze willen blijven werken aan content na game-release. Gelukkig zijn ze zo snugger geweest om daar geen tijd bij te noemen, maar de eerste update met de release was wel een leuke verrassing al.
Ik zie graag zaken als base- en shipbuilding komen, maar laat ze eerst de bugs oplossen en wat QOL-zaken toevoegen (wat meer stackable items, niet die constante 'resource low' melding etc).
Die resource low vind ik anders best handig, ik zit nooit zo op balkjes te letten. Maar zou ook pas bij 25% mogen beginnen en niet al bij 75%.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_164581023
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 12:13 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Die resource low vind ik anders best handig, ik zit nooit zo op balkjes te letten. Maar zou ook pas bij 25% mogen beginnen en niet al bij 75%.
Dat is precies wat ik bedoel. Ik hoeft niet op 75% al gespamd te worden met meldingen.
Zeker niet als ik struikel over die resources en m' n halve backpack ermee vol zit.

Als het een uitdaging was geweest om plutonium te zoeken... okay.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164581307
Het schip kunnen bemachtigen dat ik al even op het oog had:



Helaas niet zoveel slots (25), al maakt het qua uiterlijk interieur en exterieur een hoop goed.

Waar vliegen jullie momenteel mee? :)
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_164581424
In een dubbele keukenrol met motor :D, plaatje staat hierboven ergens :D. 17 slots geloof ik dus niet zoveel maar hey het vliegt en is stabiel.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_164581475
handig dat je die planetary scanners meerdere keren achterelkaar kan gebruiken, even 6 shelters aangegeven op de map :D
pi_164581515
Shit, met mijn nieuwe schip raak ik mezelf als ik die beam gebruik :')



Deze heb ik.

[ Bericht 27% gewijzigd door Necrodeath op 16-08-2016 12:42:55 ]
Doe eens niet.
pi_164581539
Ik heb 31 slots in zo'n lelijk groot ding, lijkt op een zwangere eend.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164581592
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 12:26 schreef Leatherneck het volgende:
Het schip kunnen bemachtigen dat ik al even op het oog had:

[ afbeelding ]

Helaas niet zoveel slots (25), al maakt het qua uiterlijk interieur en exterieur een hoop goed.

Waar vliegen jullie momenteel mee? :)
Ik heb een roze fighter met een bolletje er op (lijkt ietwat op een R2d2 maar dan zonder die textures :+). Heb er wat combat dingen in gezet en nu kan ik met gemak de space pirates afwenden.
pi_164581807
Jammer dat je maar een wapen(multitool) kan hebben.

Vind het altijd vet om meerdere te hebben en te verzamelen maar helaas.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:48:57 #211
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164581821
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 21:16 schreef SoldMayor het volgende:
Heb ik eindelijk zo'n atlass pas v1...
Kom ik alleen nog maar gebouwen tegen waar je v2 of v3 nodig hebt. :')
V1 is voor die tubes die je vind en alleen voor space stations dat je die andere deur ook open kan maken (en krijg je exosuit expansions e.d.) V2 en 3 zijn volgens mij nog onvindbaar(achtig _O- )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:50:27 #212
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164581856
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 12:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik heb een roze fighter met een bolletje er op (lijkt ietwat op een R2d2 maar dan zonder die textures :+). Heb er wat combat dingen in gezet en nu kan ik met gemak de space pirates afwenden.
Die heb ik ook, alleen niet roze gelukkig, die r2d2 viel me ook al op _O-.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:52:33 #213
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_164581906
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:44 schreef Flashbag het volgende:
Gouden pik van van Gaal? :P

[ afbeelding ]
Ik heb een moon gevonden vol met die dingen (en groter) allemaal emeril.
Gister dus ff 5 miljoen verdient in uurtje.
Vanavond nog ff en dan is zoeken naar ship met 40+ slots :)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_164581951
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 12:52 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik heb een moon gevonden vol met die dingen (en groter) allemaal emeril.
Gister dus ff 5 miljoen verdient in uurtje.
Vanavond nog ff en dan is zoeken naar ship met 40+ slots :)
geen last van die irritante sentinels dan ? mijn "Gouden Moon" heeft de blauwe en groene pilaren en veel gouden :D
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:56:35 #215
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_164581997
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 12:54 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

geen last van die irritante sentinels dan ? mijn "Gouden Moon" heeft de blauwe en groene pilaren en veel gouden :D
Nope, zelfs toen ik per ongeluk een sentinel raakte mocht ik lekker verder gaan.
Nadeel was wel dat 1 zo een gouden penis echt tyfus ver de grond in liep en uitkwam in een grot.
Ik haat grotten vanwege het verdwalen.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_164582030
oeh, plasma grenades zijn handig om die deuren op te blazen.. kom ik nu net achter
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:58:15 #217
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_164582039
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 12:57 schreef mschol het volgende:
oeh, plasma grenades zijn handig om die deuren op te blazen.. kom ik nu net achter
Jup, en eenmaal binnen zijn die sentinels ook weg.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_164582062
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 12:58 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Jup, en eenmaal binnen zijn die sentinels ook weg.
dat wist ik inderdaad, maar nu zijn ze dus helemaal niet gekomen
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:59:44 #219
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_164582068
Oh en wat ik graag zou willen zien (of vinden) is een lijst met vergelijking van friends. Hoeveel explored, distance walked etc.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:00:25 #220
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164582086
Volgens mij wil de game me niet meer

pi_164582285
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:49 schreef Lord Dreamer het volgende:
en dit was ook te verwachten :D

[ afbeelding ]
CheatEngine gebruiken. :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_164582458
Review: Matige gameplay verzwakt ruimteavontuur No Man's Sky
http://nu.nl/reviews/4307(...)ntuur-mans-sky-.html

Die heeft ook heel het punt van het spel gemist :')
pi_164582469
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 13:09 schreef HSG het volgende:

[..]

CheatEngine gebruiken. :')
In een spel als dit is dat gewoon zonde :)
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_164582496
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:52 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Nu nog een autowalk bot en je kunt het spel uitspelen zonder het te spelen.
wie maakt de eerste "leer woorden bot" ? :D
pi_164582551
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 13:15 schreef isax het volgende:
Review: Matige gameplay verzwakt ruimteavontuur No Man's Sky
http://nu.nl/reviews/4307(...)ntuur-mans-sky-.html

Die heeft ook heel het punt van het spel gemist :')
Toch heeft de reviewer een punt als je eerlijk bent . het is veel rince and repeat, niet elke planeet is uniek en de gameplay is wat beperkt . maar het blijft leuk en is verslavend :P
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_164582723
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 13:15 schreef isax het volgende:
Review: Matige gameplay verzwakt ruimteavontuur No Man's Sky
http://nu.nl/reviews/4307(...)ntuur-mans-sky-.html

Die heeft ook heel het punt van het spel gemist :')
Ik vind de review spot on. De gameplay is echt ondermaats en zwak. Door die hele cirkel van mining en betere spullen craften aan de kant te gooien en gewoon te ontdekken en je niet druk te maken om het 'spelelement' komt de game beter tot zijn recht, zoals de review ook aangeeft.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:31:58 #227
141482 Q.
JurassiQ
pi_164582922
Dit is wel een hele saaie planeet, deze heb ik al minimaal 10 keer gezien:

For great justice!
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:36:08 #228
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_164583036
Ik heb nog geen enkele keer een crash gehad (PS4) en heb er denk ik wel 20 uur inzitten nu.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_164583049
Ik ook niet, uur of 8 inzitten.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:37:15 #230
141482 Q.
JurassiQ
pi_164583057
Ben de tel kwijt, minimaal 8e keer.
For great justice!
pi_164583169
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 13:24 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik vind de review spot on. De gameplay is echt ondermaats en zwak. Door die hele cirkel van mining en betere spullen craften aan de kant te gooien en gewoon te ontdekken en je niet druk te maken om het 'spelelement' komt de game beter tot zijn recht, zoals de review ook aangeeft.
Tja, wat je dan overhoudt is een 'walking simulator'.
Het survival element is vooral wat halfbakken omdat je struikelt over de resources die je nodig hebt om te overleven. Ik heb 1 keer langer dan 2 minuten rond moeten kijken toen m'n mining laser leeg was...
Die beter spullen zijn wel leuk, maar in het begin werkt de beperkte inventory vooral tegen je zonder dat je een idee hebt wat nu handig is om te bewaren. Dat uitzoek-aspect is ongeveer even leuk als dat het frustrerend is. Zeker omdat je gewoon niet handig kunt zien wat welke moduel nu precies doet en het een gehannes is om ze te reorderen.
Vakjes in m'n rugzak en schip kan ik inkomen, maar hoe het upgraden van die laser werkt vind ik er niet bij passen.
Het heeft veel potentie en ik vermaak me er goed mee, maar de interface voor je inventory heeft nog wat liefde nodig.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:45:59 #232
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164583295
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 13:41 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Tja, wat je dan overhoudt is een 'walking simulator'.
Het survival element is vooral wat halfbakken omdat je struikelt over de resources die je nodig hebt om te overleven. Ik heb 1 keer langer dan 2 minuten rond moeten kijken toen m'n mining laser leeg was...
Die beter spullen zijn wel leuk, maar in het begin werkt de beperkte inventory vooral tegen je zonder dat je een idee hebt wat nu handig is om te bewaren. Dat uitzoek-aspect is ongeveer even leuk als dat het frustrerend is. Zeker omdat je gewoon niet handig kunt zien wat welke moduel nu precies doet en het een gehannes is om ze te reorderen.
Vakjes in m'n rugzak en schip kan ik inkomen, maar hoe het upgraden van die laser werkt vind ik er niet bij passen.
Het heeft veel potentie en ik vermaak me er goed mee, maar de interface voor je inventory heeft nog wat liefde nodig.
Wel eens met deze ja. Je helemaal geen zorgen meer hoeven maken over dat soort grondstoffen maakt dat je gewoon loos rond gaat vliegen en binnen anderhalf dag spelen bij de kern zit als je al de zin kan vergaren om het te doen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164583784
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 13:18 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Toch heeft de reviewer een punt als je eerlijk bent . het is veel rince and repeat, niet elke planeet is uniek en de gameplay is wat beperkt . maar het blijft leuk en is verslavend :P
Ik vind het ook een goede review, alleen overschaduwen voor mij de minpunten de pluspunten niet in zo'n hoge mate zeg maar. De pluspunten die hij beschrijft zijn ook voor mij erg herkenbaar.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164583834
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 13:41 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Tja, wat je dan overhoudt is een 'walking simulator'.
Het survival element is vooral wat halfbakken omdat je struikelt over de resources die je nodig hebt om te overleven. Ik heb 1 keer langer dan 2 minuten rond moeten kijken toen m'n mining laser leeg was...
Die beter spullen zijn wel leuk, maar in het begin werkt de beperkte inventory vooral tegen je zonder dat je een idee hebt wat nu handig is om te bewaren. Dat uitzoek-aspect is ongeveer even leuk als dat het frustrerend is. Zeker omdat je gewoon niet handig kunt zien wat welke moduel nu precies doet en het een gehannes is om ze te reorderen.
Vakjes in m'n rugzak en schip kan ik inkomen, maar hoe het upgraden van die laser werkt vind ik er niet bij passen.
Het heeft veel potentie en ik vermaak me er goed mee, maar de interface voor je inventory heeft nog wat liefde nodig.
Is het spel eigenlijk ook niet meer een ontdekkingsreis? De survivalelementen zijn niet bedreigend, want je struikelt over plutonium. Het aanvullen van je resources is daarmee eigenlijk overbodig geworden. Als iets overal is, is het geen uitdaging. Hetzelfde geldt voor de toxic, koude en warme planeten. Niets meer dan een andere kleur meter die leegloopt. En het minen en craften is noodzakelijk om wat verder te komen, maar invloed op een wezenlijke economie is er niet, dus minen om geld te verdienen is niets meer dan hersenloos een uur lang dezelfde knop indrukken, zonder dat je een mooi plan kan maken om de economie voor je te laten werken.

Met andere woorden: veel spelelementen zijn volkomen overbodig en niet meer dan wat oppervlakkige aankleding, echte diepgang zit er niet in.

Wat dan overblijft is precies wat van tevoren is voorgesteld: een game met oneindig veel planeten om te verkennen. Zo probeer ik het dan ook te spelen, ontdaan van alle frustrerende elementen die weinig voeten in de aarde hebben vind ik het heerlijk om even tussendoor een uurtje rond te vliegen en wat ontdekkingen te doen.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:08:18 #235
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164583857
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 13:45 schreef jogy het volgende:

[..]

Wel eens met deze ja. Je helemaal geen zorgen meer hoeven maken over dat soort grondstoffen maakt dat je gewoon loos rond gaat vliegen en binnen anderhalf dag spelen bij de kern zit als je al de zin kan vergaren om het te doen.
De goede gameplay elementen zijn o.a. de upgrades en de vele verschillende en zeldzame grondstoffen die je nodig hebt voor die upgrades. En de upgrades zou je nodig moeten hebben voor het zwaarder worden van planeten en piraten, hoe verder je richting centrum komt.
Dat laatste weet ik nog niet, of dat zo is. Maar het is eigenlijk een no-brainer.

Van mij hadden sommige grondstoffen wel wat zeldzamer mogen zijn en sommige zeldzame grondstoffen beschikbaar op meerdere planeten (op zeldzame locaties), zodat het roamen op een planeet meer voldoening geeft.

Oh, zoveel ideeën en potentieel...
I love my mispoken words.
pi_164583916
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 14:08 schreef Sejt het volgende:

[..]

Van mij hadden sommige grondstoffen wel wat zeldzamer mogen zijn en sommige zeldzame grondstoffen beschikbaar op meerdere planeten (op zeldzame locaties), zodat het roamen op een planeet meer voldoening geeft.

Dat is ook het geval, en sommige van die planeten kan je niet bereiken zonder juiste upgrade:

quote:
I never saw this explained in the tutorial, and it looks like not a lot of people even know about it, so I thought I'd explain it here.

Yellow Stars/Class G or F

These are the default star systems you can travel to from the start of the game. Mostly basic resources can be be found on the planets present within them, and a lot of the planets are barren.

Red Stars/Class K or M

You need a warp reactor sigma upgrade to travel to these stars. Planets will have slightly rarer resources on them, and more planets will be habited with fauna and flora.

Green Stars/Class E

You need warp reactor tau upgrade to have the ability to travel to these systems. They contain even rarer resources and even more planets will be tropical/lush.

Blue Stars/Class B or O

You need a warp reactor theta upgrade to travel to these systems. Planets will have a chance of having even the rarest resources on them, and a higher chance of being lush with plentiful plant and animal life.

In my experience, by default the waypoints to the center, Atlas interference, and black holes only traverse the yellow stars, so by following the path you will only be seeing the lower tier systems. I think it's a way to reward players for venturing off the beaten track, but I'm not certain.
Keep in mind, this is only information from my experience. But to me, it seems that the higher tier systems have a higher chance of having more lush planets with rarer resources.
https://www.reddit.com/r/(...)pes_of_star_systems/
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164584005
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 14:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Dat is ook het geval, en sommige van die planeten kan je niet bereiken zonder juiste upgrade:

[..]

https://www.reddit.com/r/(...)pes_of_star_systems/
Geen wonder dat ik nog alleen maar kale planeten tegenkom. Nog even flink aanpoten dus.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:14:25 #238
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164584009
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:57 schreef Lord Dreamer het volgende:
Het enige dat ik zou willen is dat de stacks niet tot 250/500 gingen maar 2500/5000 voor de rest niets nodig :D
En dat andere items stacken tot 10-15 ofzo
pi_164584047
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 14:14 schreef HSG het volgende:

[..]

Geen wonder dat ik nog alleen maar kale planeten tegenkom. Nog even flink aanpoten dus.
Hier is de volledige wiki

http://nomanssky.gamepedia.com/Spectral_class

hetgeen dat achter je spectral class staat zegt ook nog wat over de content van de planeet namelijk:

e = Emission lines present
h = WR stars with emission lines due to hydrogen
k = Spectra with interstellar absorption features
m = Enhanced metal features
n = Broad ("nebulous") absorption due to spinning
p = Unspecified peculiarity
q = Red & blue shifts line present
s = Narrowly "sharp" absorption lines
v = Variable spectral feature
w = Weak lines
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:16:41 #240
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164584065
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 14:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Dat is ook het geval, en sommige van die planeten kan je niet bereiken zonder juiste upgrade:

[..]

https://www.reddit.com/r/(...)pes_of_star_systems/
Thanks, goede informatie! Ik ben blij dat ze dit gedaan hebben, al ben ik nog een beetje onzeker over hoe verspreid deze grondstoffen zijn op die planeten.
Van mij hadden spelers best beloond mogen worden met een rare resource voor het roamen in een simpele class zonnestelsel, al speel je dan geluk met RNG meer in de hand.

Is er ook dergelijke informatie qua moeilijkheidsgraad van de piraten, hoe verder je komt? (en dus hoe beter je upgrades moeten zijn)
I love my mispoken words.
pi_164584108


zal ik hem maar in mijn neus stoppen? :P
oor dus :')
pi_164584231
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 14:14 schreef Friday12 het volgende:

[..]

En dat andere items stacken tot 10-15 ofzo
Dit ook ja ..
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:25:16 #243
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_164584304
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 14:18 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]

zal ik hem maar in mijn neus stoppen? :P
oor dus :')
Hitchhikers guide to the galaxy _O_
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_164584337
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 14:25 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Hitchhikers guide to the galaxy _O_
Zoveel toffe sci-fi verwijzingen in de game. Daaraan merk je wel dat hij met liefde gemaakt is.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164584391
vandaar ook de diverse soorten schepen die uit de diverse films komen :)
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_164585560
voor de personen die explore freely hebben gekozen in het begin: zoek naar crashed ships, daar heb ik nu net weer de mogelijkheid gekregen om atlas te gaan zoeken..
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:11:59 #247
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164585660
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 14:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Dat is ook het geval, en sommige van die planeten kan je niet bereiken zonder juiste upgrade:

[..]

https://www.reddit.com/r/(...)pes_of_star_systems/
Woop! Ik heb alleen nog een beetje nodig voor de theta warp upgrade *O*. Leuk leuk O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164585684
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 15:08 schreef mschol het volgende:
voor de personen die explore freely hebben gekozen in het begin: zoek naar crashed ships, daar heb ik nu net weer de mogelijkheid gekregen om atlas te gaan zoeken..
Ik heb helemaal niks mogen kiezen aan het begin, was meteen op een planeet naast mn gecrashte schip
pi_164585725
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 15:12 schreef kreuk050 het volgende:

[..]

Ik heb helemaal niks mogen kiezen aan het begin, was meteen op een planeet naast mn gecrashte schip
klopt, daar ergens krijg je de keus om "the path of the atlas" oid te volgen of vrij rondrennen
pi_164585774
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 15:13 schreef mschol het volgende:

[..]

klopt, daar ergens krijg je de keus om "the path of the atlas" oid te volgen of vrij rondrennen
Niet gezien...
Kan ik nog ergens bekijken wat ik dan gekozen heb?
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:15:59 #251
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164585810
Als ik een black hole inga kan ik daarna weer verder met atlas journey?

edit: Ja dus :D

[ Bericht 46% gewijzigd door Friday12 op 16-08-2016 15:47:14 ]
pi_164585977
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 15:14 schreef kreuk050 het volgende:

[..]

Niet gezien...
Kan ik nog ergens bekijken wat ik dan gekozen heb?
niet dat ik weet..

ik kreeg die vraag volgens mij bij het looten van de diverse dozen enzo bij mijn schip..
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:43:01 #253
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_164590026
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ga vandaan eens wat meters maken, ik ben toch naar die hogere tier planeten en hier, zo'n 160k lichtjaar van het centrum vandaag, kom ik alleen maar F en G classe tegen. Ik kom ook alleen nog maar crashed ships tegen met 30 inventory terwijl ik zelf 31 heb. Heb het idee dat dat daar ook aan ligt.
Je moet naar die blauwe systemen vliegen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:45:46 #254
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_164590154
En er zijn hele rare resources genaamd Omega of omegon, met nog een aantal andere paarse mats.

Weet alleen dat ik omega(on) nodig heb voor warp drive theta dacht ik

Of de jetpack+3
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:47:12 #255
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_164590214
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 14:25 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Hitchhikers guide to the galaxy _O_
Als je meer dan 10p woorden leert word je een babelfish :P
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_164590455
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 16:45 schreef MMaRsu het volgende:
En er zijn hele rare resources genaamd Omega of omegon, met nog een aantal andere paarse mats.

Weet alleen dat ik omega(on) nodig heb voor warp drive theta dacht ik

Of de jetpack+3
Ik ben een keer op een planeet geweest waar ze die paarse shit genaamd omeganogwat. Het duurde vrij lang om te minen en je kreeg ze per 4/5 stuks per keer.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 17:01:57 #257
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_164590790
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 16:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ik ben een keer op een planeet geweest waar ze die paarse shit genaamd omeganogwat. Het duurde vrij lang om te minen en je kreeg ze per 4/5 stuks per keer.
Hoe zag het eruit.???
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_164590955
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 17:01 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Hoe zag het eruit.???
Zoals paarse shit.
Conscience do cost.
pi_164591021
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 17:01 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Hoe zag het eruit.???
Echt wazig.... een soort van gouden kronkels van 2 meter hoog ofzo? Ik kwam er later pas achter dat het enorm zeldzaam was en had spijt dat ik alles verkocht had.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164591457
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 17:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Echt wazig.... een soort van gouden kronkels van 2 meter hoog ofzo? Ik kwam er later pas achter dat het enorm zeldzaam was en had spijt dat ik alles verkocht had.
Omegon?
Because you know i'm all about that ass
pi_164591593
zo, vandaag inventory iig al naar 32 slots gekregen, op 1 planeet :D

iemand die weet waar je die korvax convergence cube voor gebruikt (behalve verkopen)
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 17:48:56 #262
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164591848
pi_164591869
Is multi-player essentieel voor deze game? Kan je hem bijv offline spelen en mis je dan niks van de gameplay?
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 17:52:34 #264
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 17:53:03 #265
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164591929
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 17:49 schreef Atak het volgende:
Is multi-player essentieel voor deze game? Kan je hem bijv offline spelen en mis je dan niks van de gameplay?
Tot nu toe niet, als je geen waarde hecht aan die halve planeet die je tegen komt die al ontdekt is zou je hem ook zonder internet kunnen doen. Alleen mis je dan wel de updates.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 17:58:20 #266
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164592045
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 17:49 schreef Atak het volgende:
Is multi-player essentieel voor deze game? Kan je hem bijv offline spelen en mis je dan niks van de gameplay?
Het is een sp game
pi_164592421
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 17:53 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Tot nu toe niet, als je geen waarde hecht aan die halve planeet die je tegen komt die al ontdekt is zou je hem ook zonder internet kunnen doen. Alleen mis je dan wel de updates.
Thanks. Dus ik kan hem gewoon torrenten wanneer de bugs eruit zijn.
pi_164592449
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 17:58 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Het is een sp game
Het is eigenlijk een multiplayer maar het is bijna onmogelijk om een andere speler tegen te komen omdat het universum zo groot is maar zelfs als je iemand tegenkomt is er niet veel interessants te doen.
pi_164592479
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 18:14 schreef Atak het volgende:

[..]

Thanks. Dus ik kan hem gewoon torrenten wanneer de bugs eruit zijn.
Er staat al een geschikte torrent op TPB.
Because you know i'm all about that ass
pi_164593325
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 18:15 schreef Atak het volgende:

[..]

Het is eigenlijk een multiplayer maar het is bijna onmogelijk om een andere speler tegen te komen omdat het universum zo groot is maar zelfs als je iemand tegenkomt is er niet veel interessants te doen.
Onjuist, dat is oorspronkelijk een leugen van de developer (Sean Murray vertelde in diverse interviews dat spelers elkaar kunnen zien) die later is bijgedraaid. Het is een SP game en het is onmogelijk andere spelers tegen te komen.

http://www.independent.co(...)s-sony-a7186906.html
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 18:58:52 #271
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164593835
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 18:15 schreef Atak het volgende:

[..]

Het is eigenlijk een multiplayer maar het is bijna onmogelijk om een andere speler tegen te komen omdat het universum zo groot is maar zelfs als je iemand tegenkomt is er niet veel interessants te doen.
Je kan namen zien en dan zou je een schip zien.. voor de rest is het een sp game
pi_164594022
pi_164594230
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 18:16 schreef blow... het volgende:

[..]

Er staat al een geschikte torrent op TPB.
Ik wacht liever een maand of twee dan zijn gelijk de bugs eruit. Ik verwacht er toch niet veel van. Iedere befaamde youtuber die ik volg schijt al op deze game omdat het zo tegenvalt.
pi_164594335
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 18:37 schreef Sjouveur het volgende:
Sean Murray
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 18:37 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Onjuist, dat is oorspronkelijk een leugen van de developer (Sean Murray vertelde in diverse interviews dat spelers elkaar kunnen zien) die later is bijgedraaid. Het is een SP game en het is onmogelijk andere spelers tegen te komen.

http://www.independent.co(...)s-sony-a7186906.html
lol.

Dit zegt al genoeg.

Ik had gezien dat je planeten kunt benoemen. Wat is het punt van interactie in dat spel als je elkaar nog geen eens tegen kunt komen.

Dit is echt een zeikspel. De gameplay is ook bagger volgens YouTubers die ik volg. Zelfs als ze de bugs eruit halen is er niet genoeg bang voor de buck op dit spel te spelen. Dit spel was zo gehypt dat het nu echt onder gescheten wordt door de community. Ik wacht liever op space citizen die binnenkort uitkomt.
pi_164594354
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 18:58 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Je kan namen zien en dan zou je een schip zien.. voor de rest is het een sp game
Dat zeggen ze ja. Dat is nog nooit voor gekomen. Het moet nog blijken of dat kan.
  Redactie Frontpage dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:16:05 #276
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_164594358
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 19:14 schreef Atak het volgende:

[..]

[..]

lol.

Dit zegt al genoeg.

Ik had gezien dat je planeten kunt benoemen. Wat is het punt van interactie in dat spel als je elkaar nog geen eens tegen kunt komen.

Dit is echt een zeikspel. De gameplay is ook bagger volgens YouTubers die ik volg. Zelfs als ze de bugs eruit halen is er niet genoeg bang voor de buck op dit spel te spelen. Dit spel was zo gehypt dat het nu echt onder gescheten wordt door de community. Ik wacht liever op space citizen die binnenkort uitkomt.
Ja of je gaat het gewoon eerst zelf spelen ipv op het oordeel van anderen af te gaan en maar roepen hoe kut het allemaal wel niet is.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_164594416
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 19:11 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik wacht liever een maand of twee dan zijn gelijk de bugs eruit. Ik verwacht er toch niet veel van. Iedere befaamde youtuber die ik volg schijt al op deze game omdat het zo tegenvalt.
Echt, waarom neem je nog de moeite om de game te volgen? Je kunt je tijd en energie toch wel beter besteden of niet? :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:20:31 #278
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_164594471
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 18:15 schreef Atak het volgende:

[..]

Het is eigenlijk een multiplayer maar het is bijna onmogelijk om een andere speler tegen te komen omdat het universum zo groot is maar zelfs als je iemand tegenkomt is er niet veel interessants te doen.
Nee het is sp
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_164594505
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 19:18 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Echt, waarom neem je nog de moeite om de game te volgen? Je kunt je tijd en energie toch wel beter besteden of niet? :D
Ik keek net nog een review van een youtuber die ik volg. Ik ben zelf ook teleurgesteld ook al heb ik de game niet gekocht dus ik kwam even hier om nog even de game onder te schijten. :9
pi_164594512
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 19:20 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nee het is sp
Dat is niet wat in eerste instantie beweerd werd.
pi_164594518
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 19:16 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ja of je gaat het gewoon eerst zelf spelen ipv op het oordeel van anderen af te gaan en maar roepen hoe kut het allemaal wel niet is.
Reviews zeggen al genoeg.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:22:08 #282
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_164594519
Youtubers volgen en hun mening als waarheid aannemen :')

fck hell man ontwikkel een eigen brein ofO
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:22:43 #283
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_164594532
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 19:21 schreef Atak het volgende:

[..]

Dat is niet wat in eerste instantie beweerd werd.
Jezus gast flikker een eind op man. ga ergens anders trollen

[ Bericht 2% gewijzigd door MMaRsu op 16-08-2016 19:29:17 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_164594848
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 19:21 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik keek net nog een review van een youtuber die ik volg. Ik ben zelf ook teleurgesteld ook al heb ik de game niet gekocht dus ik kwam even hier om nog even de game onder te schijten. :9
Mijn god, ik hoop dat je nog niet geslachtsrijp bent...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Redactie Frontpage dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:43:36 #285
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_164595063
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 14:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Dat is ook het geval, en sommige van die planeten kan je niet bereiken zonder juiste upgrade:

[..]

https://www.reddit.com/r/(...)pes_of_star_systems/
Bedankt hiervoor trouwens _O_ Ben net naar een M-stelsel gewarpt en het eerste dat ik zie is gelijk een complete armada van vrachtschepen die bewaakt worden door kleine agressieve schepen :D
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_164595229
hoeveel is het grootste schip 48 slots? heb zo'n beetje in het space station schepen lopen checken en da's het hoogste wat ik heb gezien.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:53:12 #287
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164595341
Voor diegene die ze weten vinden: gravitino balls. Je kunt ze met de 100 stacken.

Dismantle van een upgrade welke die gravitino balls zorgt ervoor dat de ballen stacken met de 5 tegelijk.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:55:05 #288
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_164595399
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 19:21 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik keek net nog een review van een youtuber die ik volg. Ik ben zelf ook teleurgesteld ook al heb ik de game niet gekocht dus ik kwam even hier om nog even de game onder te schijten. :9
Mag je mooi in je dagboek doen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:01:08 #289
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164595581
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 19:43 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Bedankt hiervoor trouwens _O_ Ben net naar een M-stelsel gewarpt en het eerste dat ik zie is gelijk een complete armada van vrachtschepen die bewaakt worden door kleine agressieve schepen :D
En je viel ze meteen ook aan? :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Redactie Frontpage dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:22:05 #290
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_164596377
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 20:01 schreef wdn het volgende:

[..]

En je viel ze meteen ook aan? :D
Ja ging per ongeluk :@ Eehm, ik bedoel, ik moest ze natuurlijk wel even laten zien wie de baas is in dit sterrenstelsel 8-)

Eerste planeet waar ik hier kwam vond ik trouwens dit:



Die dingen leveren ongeveer 25k per stuk op (helaas niet stackable), en zodra je er eentje oppakt krijg je gelijk een wanted level van 3 en een sentinelrobot achter je aan :D
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:31:35 #291
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164596674
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 20:22 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ja ging per ongeluk :@ Eehm, ik bedoel, ik moest ze natuurlijk wel even laten zien wie de baas is in dit sterrenstelsel 8-)

Eerste planeet waar ik hier kwam vond ik trouwens dit:

[ afbeelding ]

Die dingen leveren ongeveer 25k per stuk op (helaas niet stackable), en zodra je er eentje oppakt krijg je gelijk een wanted level van 3 en een sentinelrobot achter je aan :D
Dat heb je ook met die pearls _O_
pi_164596738
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 14:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Dat is ook het geval, en sommige van die planeten kan je niet bereiken zonder juiste upgrade:

[..]

https://www.reddit.com/r/(...)pes_of_star_systems/
Toffe link, dit wist ik niet _O_
SOONY
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:43:36 #293
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164597179
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 20:22 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ja ging per ongeluk :@ Eehm, ik bedoel, ik moest ze natuurlijk wel even laten zien wie de baas is in dit sterrenstelsel 8-)

Eerste planeet waar ik hier kwam vond ik trouwens dit:

[ afbeelding ]

Die dingen leveren ongeveer 25k per stuk op (helaas niet stackable), en zodra je er eentje oppakt krijg je gelijk een wanted level van 3 en een sentinelrobot achter je aan :D
Er schijnt een truuk te zijn waardoor die sentinels je niet aanvallen
Moet even zoeken of ik de link nog kan vinden :P

Net als die graviton ballen: als die dingen gebruikt worden in iets wat je kunt maken en dismantelen kun je ze waarschijnlijk ook stacken.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:46:39 #294
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164597372
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 19:49 schreef redboyke het volgende:
hoeveel is het grootste schip 48 slots? heb zo'n beetje in het space station schepen lopen checken en da's het hoogste wat ik heb gezien.
De enige die ik heb gezien met 40+ slots was 3m
Alleen die dingen zijn alleen leuk als je goud of emiril kunt mijnen.

Grofweg kun je dan per run ...
40x500 in schip
10x250 in je exo
= 4.5m binnen harken

Oh trouwens: nog een truuk. Als je je laat doden bij een vendor kun je je doodskist als tijdelijke storage misbruiken.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Redactie Frontpage dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:00:50 #295
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_164598365
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 20:43 schreef wdn het volgende:

[..]

Er schijnt een truuk te zijn waardoor die sentinels je niet aanvallen
Moet even zoeken of ik de link nog kan vinden :P

Net als die graviton ballen: als die dingen gebruikt worden in iets wat je kunt maken en dismantelen kun je ze waarschijnlijk ook stacken.
De truck is gewoon keuhard wegrennen en onderweg nog meer van die dingen oppakken :P Net even 2 minuten een rondje gerend en 20 van die dingen rondom een handelspost, ik ben weer rijk aan het worden 8-)

Zijn overigens Vortexcubes, kun je geloof ik niks mee behalve verkopen :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_164598378


heerlijk zo'n game mechanic..
  Redactie Frontpage dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:10:48 #297
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_164599000
De fuck kom ik nu weer tegen :D



Nadat ik hem eten ga kotste die ook nog heel trots een hoopje zinc uit :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:43:17 #298
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_164600710
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 19:53 schreef wdn het volgende:
Voor diegene die ze weten vinden: gravitino balls. Je kunt ze met de 100 stacken.

Dismantle van een upgrade welke die gravitino balls zorgt ervoor dat de ballen stacken met de 5 tegelijk.
Ik heb dit net geprobeert maar als ik die dismantle krijg ik alleen microdensity fabric terug an mn gravetino balls stacken niey
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_164600877
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 21:10 schreef LTVDK het volgende:
De fuck kom ik nu weer tegen :D

[ afbeelding ]

Nadat ik hem eten ga kotste die ook nog heel trots een hoopje zinc uit :')
:D

Dat eten geven is trouwens maar kut, duurt mij te lang voordat het nut heeft.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:54:27 #300
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164601248
Mijn tetha warpreactor is geïnstalleerd, ik wil naar een 0 class planet en dat kan niet want mijn tetha warpreactor is niet geïnstalleerd.

Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164602777
Lapo
Because you know i'm all about that ass
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')