abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164577739
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 09:11 schreef mschol het volgende:
dat is wel een nadeel van NMS t.o.v. star citizen, je hebt vaak net iets te veel assists m.b.t. vliegen

in starcitizen vlieg ik alles aan wat ik aan kan vliegen, in NMS lukt dat gewoon bijna niet doordat hij automatisch weg stuurt..
ergens heel precies landen wordt daardoor ook erg lastig gemaakt, in starcitizen kan dit wel..

Tevens had ik eergister dat bij lanceren mijn schip de ruimte in gelanceerd werd..
ik heb het o.a. hierover gehad tegen een star citizen 'veteraan' en die vertelde mij dat zij exact hetzelfde hadden, toen ze nog 32bits gebruikte. sinds ze 64bit only zijn , zijn die problemen kennelijk voorbij (heeft iets te maken met het exact bepalen van de posities, wat maar beperkt kan in een 32bits applicatie)
idem met Elite;

ergens vind ik het vliegen in NMS wel relaxed, kan op een planeet rustig dat ding effe 15 minuten vooruit laten vliegen terwijl ik koffie en lunch fix.
In elite ben ik dan waarschijnlijk allang overleden
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164577774
Net begonnen en ik ben vergeten de Atlas Path aan te zetten :') Heb nog niet gewarped dus zou eventueel terug kunnen om hem aan te zetten. Is er een makkelijke manier om je startpunt terug te vinden?
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:23:02 #128
141482 Q.
JurassiQ
pi_164577798
Ja, echt landen op de plek waar je wil kan nogal moeilijk zijn, stil kunnen hangen of heel langzaam kunnen vliegen was beter geweest. Soms zit je er flink naast.
For great justice!
pi_164577812
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 09:23 schreef Q. het volgende:
Ja, echt landen op de plek waar je wil kan nogal moeilijk zijn, stil kunnen hangen of heel langzaam kunnen vliegen was beter geweest. Soms zit je er flink naast.
al kon je maar een aantal graden naar beneden kijken zou al fijn zijn, zodat je wat beter kan schatten waar je precies zit..
pi_164577902

(helaas niet van mij)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:30:58 #131
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_164577906
Net voor je wil landen L2 (rem, ik speel op ps4 weet niet wat de knop daarvoor op de pc is.) inhouden. Dan duikt je schip naar beneden en krijg je als je het goed timed je gewenste landingsplaats mooi in beeld. Dan landen. Lukt niet altijd, maar steeds vaker land ik waar ik ongeveer wilde landen.. Soms beslist het schip vanzelf om nog wat door te vliegen voordat het land.

Die paaltjes om je schip naar je toe te laten komen gelden ook als een landingsplaats volgens mij. als je daar zelf land dan krijg je zo een wit kruis net als bij landing pads. En het kost ook geen brandstof om daar weer op te stijgen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Rolstoelvandaal op 16-08-2016 09:36:30 ]
pi_164577977
Maar het kost je wel zo'n chip om je schip te roepen toch ?
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:37:40 #133
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164577995
Ja dat landen kan best kut zijn maar ik heb het wel steeds beter door. Zeker bij die hiding places met een enkele landingsplaats kan het wel eens stom zijn. Ook omdat dat je anders de galactic link niet heb met je schip en het energy kost om op te stijgen als je gewoon in het veld staat.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_164577998
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 09:36 schreef Lord Dreamer het volgende:
Maar het kost je wel zo'n chip om je schip te roepen toch ?
klopt, maar de resources daarvoor zijn niet zo spannend
pi_164578039
en straks eens kijken naar wat graphic-mods; dit ziet er toch wel heel tof uit

https://www.reddit.com/r/(...)_im_in_love_pc_mods/
pi_164578155
Cool, weg met die sepia filter troep en welkom terug mooie kleurtjes :D
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
pi_164578174
Yup, ziet er ineens een stuk beter uit :D
pi_164578226
die instagram filter ga ik eens installeren, dat lijkt qua kleuren een stuk beter, die andere gaat wat ver..
pi_164578248
Lees ook dat de nieuwe NVidia-drivers voor een behoorlijke boost hebben gezorgd, maar dat kan ik over een uurtje of 6 pas testen.
  Redactie Frontpage dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:57:59 #140
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_164578260
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 09:40 schreef Ceased2Be het volgende:
en straks eens kijken naar wat graphic-mods; dit ziet er toch wel heel tof uit

https://www.reddit.com/r/(...)_im_in_love_pc_mods/
Dat je de draw-distance en misschien de belichting mod kan ik nog wel begrijpen, maar met deze mods haal je gewoon heel de sfeer uit het spel :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_164578283
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 09:57 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Dat je de draw-distance en misschien de belichting mod kan ik nog wel begrijpen, maar met deze mods haal je gewoon heel de sfeer uit het spel :{
Er een aan/uit knop voor ingame :) dus als het niet bevalt is het snel genoeg uitgezet.
pi_164578384
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 09:57 schreef LTVDK het volgende:

[..]

voor de een is het sfeer, voor de ander een irritatiefactor..
  Redactie Frontpage dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:08:52 #143
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_164578450
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:04 schreef mschol het volgende:

[..]

voor de een is het sfeer, voor de ander een irritatiefactor..
Het is een beetje alsof je de muziek in Fallout vervangt door moderne popmuziek.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_164578498
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 08:48 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

hoe krijg je die crash voor elkaar ? Zelfs als ik full speed een planeet induik gaat het vliegtuigje horizontaal verder en landen is één toets in drukken .. Al is het minder fijn dat je niet precies kan zien waar je land.
Onder iets parkeren en dan opstijgen.
Koper is mijn specialiteit.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:14:07 #145
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164578532
trouwens ben ik gister opnieuw fan geworden van het spel toen ik me bedacht dat ik gewoon op een wereld rond zou gaan slenteren tot aan de eerstvolgende basis waar ik mijn schip weer op kon roepen. Beste besluit ooit :@. Beetje rondlopen en springen, scannen, beestjes voeren en rondkijken voor waardevolle materialen. Alleen grotten doe ik het liefst nog niet aan _O-. Was op een gegeven moment 40 minuten aan het verkennen voor aluminium ( niet gevonden ;( ) voor ik mijn schip weer op kon roepen.
Vrijheid
pi_164578542
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:11 schreef isax het volgende:

[..]

Onder iets parkeren en dan opstijgen.
Koper is mijn specialiteit.
juist ja :D je schild gaat dus stuk en dan crash je ?
pi_164578561
Grotten zijn mooi maar de kans op verdwalen is erg groot. je hebt niet echt een kompas en zo.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:15:48 #148
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164578565
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:14 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Het spel crashed, niet het schip. (Toch? :@ )
Vrijheid
pi_164578567
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:14 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Yes.
En als je het goed doet kan je ook niet meer sturen.
pi_164578577
Lol dus niet meer parkeren onder een steen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')