idem met Elite;quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:11 schreef mschol het volgende:
dat is wel een nadeel van NMS t.o.v. star citizen, je hebt vaak net iets te veel assists m.b.t. vliegen
in starcitizen vlieg ik alles aan wat ik aan kan vliegen, in NMS lukt dat gewoon bijna niet doordat hij automatisch weg stuurt..
ergens heel precies landen wordt daardoor ook erg lastig gemaakt, in starcitizen kan dit wel..
Tevens had ik eergister dat bij lanceren mijn schip de ruimte in gelanceerd werd..
ik heb het o.a. hierover gehad tegen een star citizen 'veteraan' en die vertelde mij dat zij exact hetzelfde hadden, toen ze nog 32bits gebruikte. sinds ze 64bit only zijn , zijn die problemen kennelijk voorbij (heeft iets te maken met het exact bepalen van de posities, wat maar beperkt kan in een 32bits applicatie)
al kon je maar een aantal graden naar beneden kijken zou al fijn zijn, zodat je wat beter kan schatten waar je precies zit..quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:23 schreef Q. het volgende:
Ja, echt landen op de plek waar je wil kan nogal moeilijk zijn, stil kunnen hangen of heel langzaam kunnen vliegen was beter geweest. Soms zit je er flink naast.
klopt, maar de resources daarvoor zijn niet zo spannendquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:36 schreef Lord Dreamer het volgende:
Maar het kost je wel zo'n chip om je schip te roepen toch ?
Dat je de draw-distance en misschien de belichting mod kan ik nog wel begrijpen, maar met deze mods haal je gewoon heel de sfeer uit het spelquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:40 schreef Ceased2Be het volgende:
en straks eens kijken naar wat graphic-mods; dit ziet er toch wel heel tof uit
https://www.reddit.com/r/(...)_im_in_love_pc_mods/
Er een aan/uit knop voor ingamequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je de draw-distance en misschien de belichting mod kan ik nog wel begrijpen, maar met deze mods haal je gewoon heel de sfeer uit het spel
voor de een is het sfeer, voor de ander een irritatiefactor..quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je de draw-distance en misschien de belichting mod kan ik nog wel begrijpen, maar met deze mods haal je gewoon heel de sfeer uit het spel
Het is een beetje alsof je de muziek in Fallout vervangt door moderne popmuziek.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:04 schreef mschol het volgende:
[..]
voor de een is het sfeer, voor de ander een irritatiefactor..
Onder iets parkeren en dan opstijgen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:48 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
hoe krijg je die crash voor elkaar ? Zelfs als ik full speed een planeet induik gaat het vliegtuigje horizontaal verder en landen is één toets in drukken .. Al is het minder fijn dat je niet precies kan zien waar je land.
juist jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:11 schreef isax het volgende:
[..]
Onder iets parkeren en dan opstijgen.
Koper is mijn specialiteit.
Het spel crashed, niet het schip. (Toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:14 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
juist jaje schild gaat dus stuk en dan crash je ?
Yes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:14 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
juist jaje schild gaat dus stuk en dan crash je ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |