abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:48:57 #211
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164581821
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 21:16 schreef SoldMayor het volgende:
Heb ik eindelijk zo'n atlass pas v1...
Kom ik alleen nog maar gebouwen tegen waar je v2 of v3 nodig hebt. :')
V1 is voor die tubes die je vind en alleen voor space stations dat je die andere deur ook open kan maken (en krijg je exosuit expansions e.d.) V2 en 3 zijn volgens mij nog onvindbaar(achtig _O- )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:50:27 #212
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164581856
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 12:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik heb een roze fighter met een bolletje er op (lijkt ietwat op een R2d2 maar dan zonder die textures :+). Heb er wat combat dingen in gezet en nu kan ik met gemak de space pirates afwenden.
Die heb ik ook, alleen niet roze gelukkig, die r2d2 viel me ook al op _O-.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:52:33 #213
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_164581906
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:44 schreef Flashbag het volgende:
Gouden pik van van Gaal? :P

[ afbeelding ]
Ik heb een moon gevonden vol met die dingen (en groter) allemaal emeril.
Gister dus ff 5 miljoen verdient in uurtje.
Vanavond nog ff en dan is zoeken naar ship met 40+ slots :)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_164581951
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 12:52 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik heb een moon gevonden vol met die dingen (en groter) allemaal emeril.
Gister dus ff 5 miljoen verdient in uurtje.
Vanavond nog ff en dan is zoeken naar ship met 40+ slots :)
geen last van die irritante sentinels dan ? mijn "Gouden Moon" heeft de blauwe en groene pilaren en veel gouden :D
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:56:35 #215
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_164581997
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 12:54 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

geen last van die irritante sentinels dan ? mijn "Gouden Moon" heeft de blauwe en groene pilaren en veel gouden :D
Nope, zelfs toen ik per ongeluk een sentinel raakte mocht ik lekker verder gaan.
Nadeel was wel dat 1 zo een gouden penis echt tyfus ver de grond in liep en uitkwam in een grot.
Ik haat grotten vanwege het verdwalen.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_164582030
oeh, plasma grenades zijn handig om die deuren op te blazen.. kom ik nu net achter
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:58:15 #217
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_164582039
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 12:57 schreef mschol het volgende:
oeh, plasma grenades zijn handig om die deuren op te blazen.. kom ik nu net achter
Jup, en eenmaal binnen zijn die sentinels ook weg.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_164582062
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 12:58 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Jup, en eenmaal binnen zijn die sentinels ook weg.
dat wist ik inderdaad, maar nu zijn ze dus helemaal niet gekomen
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:59:44 #219
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_164582068
Oh en wat ik graag zou willen zien (of vinden) is een lijst met vergelijking van friends. Hoeveel explored, distance walked etc.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:00:25 #220
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164582086
Volgens mij wil de game me niet meer

pi_164582285
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:49 schreef Lord Dreamer het volgende:
en dit was ook te verwachten :D

[ afbeelding ]
CheatEngine gebruiken. :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_164582458
Review: Matige gameplay verzwakt ruimteavontuur No Man's Sky
http://nu.nl/reviews/4307(...)ntuur-mans-sky-.html

Die heeft ook heel het punt van het spel gemist :')
pi_164582469
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 13:09 schreef HSG het volgende:

[..]

CheatEngine gebruiken. :')
In een spel als dit is dat gewoon zonde :)
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_164582496
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:52 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Nu nog een autowalk bot en je kunt het spel uitspelen zonder het te spelen.
wie maakt de eerste "leer woorden bot" ? :D
pi_164582551
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 13:15 schreef isax het volgende:
Review: Matige gameplay verzwakt ruimteavontuur No Man's Sky
http://nu.nl/reviews/4307(...)ntuur-mans-sky-.html

Die heeft ook heel het punt van het spel gemist :')
Toch heeft de reviewer een punt als je eerlijk bent . het is veel rince and repeat, niet elke planeet is uniek en de gameplay is wat beperkt . maar het blijft leuk en is verslavend :P
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_164582723
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 13:15 schreef isax het volgende:
Review: Matige gameplay verzwakt ruimteavontuur No Man's Sky
http://nu.nl/reviews/4307(...)ntuur-mans-sky-.html

Die heeft ook heel het punt van het spel gemist :')
Ik vind de review spot on. De gameplay is echt ondermaats en zwak. Door die hele cirkel van mining en betere spullen craften aan de kant te gooien en gewoon te ontdekken en je niet druk te maken om het 'spelelement' komt de game beter tot zijn recht, zoals de review ook aangeeft.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:31:58 #227
141482 Q.
JurassiQ
pi_164582922
Dit is wel een hele saaie planeet, deze heb ik al minimaal 10 keer gezien:

For great justice!
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:36:08 #228
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_164583036
Ik heb nog geen enkele keer een crash gehad (PS4) en heb er denk ik wel 20 uur inzitten nu.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_164583049
Ik ook niet, uur of 8 inzitten.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:37:15 #230
141482 Q.
JurassiQ
pi_164583057
Ben de tel kwijt, minimaal 8e keer.
For great justice!
pi_164583169
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 13:24 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik vind de review spot on. De gameplay is echt ondermaats en zwak. Door die hele cirkel van mining en betere spullen craften aan de kant te gooien en gewoon te ontdekken en je niet druk te maken om het 'spelelement' komt de game beter tot zijn recht, zoals de review ook aangeeft.
Tja, wat je dan overhoudt is een 'walking simulator'.
Het survival element is vooral wat halfbakken omdat je struikelt over de resources die je nodig hebt om te overleven. Ik heb 1 keer langer dan 2 minuten rond moeten kijken toen m'n mining laser leeg was...
Die beter spullen zijn wel leuk, maar in het begin werkt de beperkte inventory vooral tegen je zonder dat je een idee hebt wat nu handig is om te bewaren. Dat uitzoek-aspect is ongeveer even leuk als dat het frustrerend is. Zeker omdat je gewoon niet handig kunt zien wat welke moduel nu precies doet en het een gehannes is om ze te reorderen.
Vakjes in m'n rugzak en schip kan ik inkomen, maar hoe het upgraden van die laser werkt vind ik er niet bij passen.
Het heeft veel potentie en ik vermaak me er goed mee, maar de interface voor je inventory heeft nog wat liefde nodig.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:45:59 #232
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164583295
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 13:41 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Tja, wat je dan overhoudt is een 'walking simulator'.
Het survival element is vooral wat halfbakken omdat je struikelt over de resources die je nodig hebt om te overleven. Ik heb 1 keer langer dan 2 minuten rond moeten kijken toen m'n mining laser leeg was...
Die beter spullen zijn wel leuk, maar in het begin werkt de beperkte inventory vooral tegen je zonder dat je een idee hebt wat nu handig is om te bewaren. Dat uitzoek-aspect is ongeveer even leuk als dat het frustrerend is. Zeker omdat je gewoon niet handig kunt zien wat welke moduel nu precies doet en het een gehannes is om ze te reorderen.
Vakjes in m'n rugzak en schip kan ik inkomen, maar hoe het upgraden van die laser werkt vind ik er niet bij passen.
Het heeft veel potentie en ik vermaak me er goed mee, maar de interface voor je inventory heeft nog wat liefde nodig.
Wel eens met deze ja. Je helemaal geen zorgen meer hoeven maken over dat soort grondstoffen maakt dat je gewoon loos rond gaat vliegen en binnen anderhalf dag spelen bij de kern zit als je al de zin kan vergaren om het te doen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_164583784
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 13:18 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Toch heeft de reviewer een punt als je eerlijk bent . het is veel rince and repeat, niet elke planeet is uniek en de gameplay is wat beperkt . maar het blijft leuk en is verslavend :P
Ik vind het ook een goede review, alleen overschaduwen voor mij de minpunten de pluspunten niet in zo'n hoge mate zeg maar. De pluspunten die hij beschrijft zijn ook voor mij erg herkenbaar.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164583834
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 13:41 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Tja, wat je dan overhoudt is een 'walking simulator'.
Het survival element is vooral wat halfbakken omdat je struikelt over de resources die je nodig hebt om te overleven. Ik heb 1 keer langer dan 2 minuten rond moeten kijken toen m'n mining laser leeg was...
Die beter spullen zijn wel leuk, maar in het begin werkt de beperkte inventory vooral tegen je zonder dat je een idee hebt wat nu handig is om te bewaren. Dat uitzoek-aspect is ongeveer even leuk als dat het frustrerend is. Zeker omdat je gewoon niet handig kunt zien wat welke moduel nu precies doet en het een gehannes is om ze te reorderen.
Vakjes in m'n rugzak en schip kan ik inkomen, maar hoe het upgraden van die laser werkt vind ik er niet bij passen.
Het heeft veel potentie en ik vermaak me er goed mee, maar de interface voor je inventory heeft nog wat liefde nodig.
Is het spel eigenlijk ook niet meer een ontdekkingsreis? De survivalelementen zijn niet bedreigend, want je struikelt over plutonium. Het aanvullen van je resources is daarmee eigenlijk overbodig geworden. Als iets overal is, is het geen uitdaging. Hetzelfde geldt voor de toxic, koude en warme planeten. Niets meer dan een andere kleur meter die leegloopt. En het minen en craften is noodzakelijk om wat verder te komen, maar invloed op een wezenlijke economie is er niet, dus minen om geld te verdienen is niets meer dan hersenloos een uur lang dezelfde knop indrukken, zonder dat je een mooi plan kan maken om de economie voor je te laten werken.

Met andere woorden: veel spelelementen zijn volkomen overbodig en niet meer dan wat oppervlakkige aankleding, echte diepgang zit er niet in.

Wat dan overblijft is precies wat van tevoren is voorgesteld: een game met oneindig veel planeten om te verkennen. Zo probeer ik het dan ook te spelen, ontdaan van alle frustrerende elementen die weinig voeten in de aarde hebben vind ik het heerlijk om even tussendoor een uurtje rond te vliegen en wat ontdekkingen te doen.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:08:18 #235
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164583857
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 13:45 schreef jogy het volgende:

[..]

Wel eens met deze ja. Je helemaal geen zorgen meer hoeven maken over dat soort grondstoffen maakt dat je gewoon loos rond gaat vliegen en binnen anderhalf dag spelen bij de kern zit als je al de zin kan vergaren om het te doen.
De goede gameplay elementen zijn o.a. de upgrades en de vele verschillende en zeldzame grondstoffen die je nodig hebt voor die upgrades. En de upgrades zou je nodig moeten hebben voor het zwaarder worden van planeten en piraten, hoe verder je richting centrum komt.
Dat laatste weet ik nog niet, of dat zo is. Maar het is eigenlijk een no-brainer.

Van mij hadden sommige grondstoffen wel wat zeldzamer mogen zijn en sommige zeldzame grondstoffen beschikbaar op meerdere planeten (op zeldzame locaties), zodat het roamen op een planeet meer voldoening geeft.

Oh, zoveel ideeën en potentieel...
I love my mispoken words.
pi_164583916
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 14:08 schreef Sejt het volgende:

[..]

Van mij hadden sommige grondstoffen wel wat zeldzamer mogen zijn en sommige zeldzame grondstoffen beschikbaar op meerdere planeten (op zeldzame locaties), zodat het roamen op een planeet meer voldoening geeft.

Dat is ook het geval, en sommige van die planeten kan je niet bereiken zonder juiste upgrade:

quote:
I never saw this explained in the tutorial, and it looks like not a lot of people even know about it, so I thought I'd explain it here.

Yellow Stars/Class G or F

These are the default star systems you can travel to from the start of the game. Mostly basic resources can be be found on the planets present within them, and a lot of the planets are barren.

Red Stars/Class K or M

You need a warp reactor sigma upgrade to travel to these stars. Planets will have slightly rarer resources on them, and more planets will be habited with fauna and flora.

Green Stars/Class E

You need warp reactor tau upgrade to have the ability to travel to these systems. They contain even rarer resources and even more planets will be tropical/lush.

Blue Stars/Class B or O

You need a warp reactor theta upgrade to travel to these systems. Planets will have a chance of having even the rarest resources on them, and a higher chance of being lush with plentiful plant and animal life.

In my experience, by default the waypoints to the center, Atlas interference, and black holes only traverse the yellow stars, so by following the path you will only be seeing the lower tier systems. I think it's a way to reward players for venturing off the beaten track, but I'm not certain.
Keep in mind, this is only information from my experience. But to me, it seems that the higher tier systems have a higher chance of having more lush planets with rarer resources.
https://www.reddit.com/r/(...)pes_of_star_systems/
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164584005
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 14:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Dat is ook het geval, en sommige van die planeten kan je niet bereiken zonder juiste upgrade:

[..]

https://www.reddit.com/r/(...)pes_of_star_systems/
Geen wonder dat ik nog alleen maar kale planeten tegenkom. Nog even flink aanpoten dus.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:14:25 #238
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164584009
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:57 schreef Lord Dreamer het volgende:
Het enige dat ik zou willen is dat de stacks niet tot 250/500 gingen maar 2500/5000 voor de rest niets nodig :D
En dat andere items stacken tot 10-15 ofzo
pi_164584047
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 14:14 schreef HSG het volgende:

[..]

Geen wonder dat ik nog alleen maar kale planeten tegenkom. Nog even flink aanpoten dus.
Hier is de volledige wiki

http://nomanssky.gamepedia.com/Spectral_class

hetgeen dat achter je spectral class staat zegt ook nog wat over de content van de planeet namelijk:

e = Emission lines present
h = WR stars with emission lines due to hydrogen
k = Spectra with interstellar absorption features
m = Enhanced metal features
n = Broad ("nebulous") absorption due to spinning
p = Unspecified peculiarity
q = Red & blue shifts line present
s = Narrowly "sharp" absorption lines
v = Variable spectral feature
w = Weak lines
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:16:41 #240
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164584065
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 14:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Dat is ook het geval, en sommige van die planeten kan je niet bereiken zonder juiste upgrade:

[..]

https://www.reddit.com/r/(...)pes_of_star_systems/
Thanks, goede informatie! Ik ben blij dat ze dit gedaan hebben, al ben ik nog een beetje onzeker over hoe verspreid deze grondstoffen zijn op die planeten.
Van mij hadden spelers best beloond mogen worden met een rare resource voor het roamen in een simpele class zonnestelsel, al speel je dan geluk met RNG meer in de hand.

Is er ook dergelijke informatie qua moeilijkheidsgraad van de piraten, hoe verder je komt? (en dus hoe beter je upgrades moeten zijn)
I love my mispoken words.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')