Het enige wat ze gezegd hebben is is dat ze willen blijven werken aan content na game-release. Gelukkig zijn ze zo snugger geweest om daar geen tijd bij te noemen, maar de eerste update met de release was wel een leuke verrassing al.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:46 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ach het is het laatste beetje hoopHet spel heeft imho alle potentie, alleen is het nog niet af. Wel vet, maar nog niet vet genoeg.
Verder ben ik een gamert die van veel complexiteit in een game houdt, dat kan in deze game maar vergt wel constant werk en updates.
Wil er ook wel 5 euro per maand voor lappen als dat betekent dat ze de game vol stouwen met features.
Die resource low vind ik anders best handig, ik zit nooit zo op balkjes te letten. Maar zou ook pas bij 25% mogen beginnen en niet al bij 75%.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het enige wat ze gezegd hebben is is dat ze willen blijven werken aan content na game-release. Gelukkig zijn ze zo snugger geweest om daar geen tijd bij te noemen, maar de eerste update met de release was wel een leuke verrassing al.
Ik zie graag zaken als base- en shipbuilding komen, maar laat ze eerst de bugs oplossen en wat QOL-zaken toevoegen (wat meer stackable items, niet die constante 'resource low' melding etc).
Dat is precies wat ik bedoel. Ik hoeft niet op 75% al gespamd te worden met meldingen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die resource low vind ik anders best handig, ik zit nooit zo op balkjes te letten. Maar zou ook pas bij 25% mogen beginnen en niet al bij 75%.
Ik heb een roze fighter met een bolletje er op (lijkt ietwat op een R2d2 maar dan zonder die texturesquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:26 schreef Leatherneck het volgende:
Het schip kunnen bemachtigen dat ik al even op het oog had:
[ afbeelding ]
Helaas niet zoveel slots (25), al maakt het qua uiterlijk interieur en exterieur een hoop goed.
Waar vliegen jullie momenteel mee?
V1 is voor die tubes die je vind en alleen voor space stations dat je die andere deur ook open kan maken (en krijg je exosuit expansions e.d.) V2 en 3 zijn volgens mij nog onvindbaar(achtigquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:16 schreef SoldMayor het volgende:
Heb ik eindelijk zo'n atlass pas v1...
Kom ik alleen nog maar gebouwen tegen waar je v2 of v3 nodig hebt.
Die heb ik ook, alleen niet roze gelukkig, die r2d2 viel me ook al opquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb een roze fighter met een bolletje er op (lijkt ietwat op een R2d2 maar dan zonder die textures). Heb er wat combat dingen in gezet en nu kan ik met gemak de space pirates afwenden.
Ik heb een moon gevonden vol met die dingen (en groter) allemaal emeril.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:44 schreef Flashbag het volgende:
Gouden pik van van Gaal?
[ afbeelding ]
geen last van die irritante sentinels dan ? mijn "Gouden Moon" heeft de blauwe en groene pilaren en veel goudenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb een moon gevonden vol met die dingen (en groter) allemaal emeril.
Gister dus ff 5 miljoen verdient in uurtje.
Vanavond nog ff en dan is zoeken naar ship met 40+ slots
Nope, zelfs toen ik per ongeluk een sentinel raakte mocht ik lekker verder gaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:54 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
geen last van die irritante sentinels dan ? mijn "Gouden Moon" heeft de blauwe en groene pilaren en veel gouden
Jup, en eenmaal binnen zijn die sentinels ook weg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:57 schreef mschol het volgende:
oeh, plasma grenades zijn handig om die deuren op te blazen.. kom ik nu net achter
dat wist ik inderdaad, maar nu zijn ze dus helemaal niet gekomenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jup, en eenmaal binnen zijn die sentinels ook weg.
CheatEngine gebruiken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:49 schreef Lord Dreamer het volgende:
en dit was ook te verwachten
[ afbeelding ]
In een spel als dit is dat gewoon zondequote:
wie maakt de eerste "leer woorden bot" ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:52 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nu nog een autowalk bot en je kunt het spel uitspelen zonder het te spelen.
Toch heeft de reviewer een punt als je eerlijk bent . het is veel rince and repeat, niet elke planeet is uniek en de gameplay is wat beperkt . maar het blijft leuk en is verslavendquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:15 schreef isax het volgende:
Review: Matige gameplay verzwakt ruimteavontuur No Man's Sky
http://nu.nl/reviews/4307(...)ntuur-mans-sky-.html
Die heeft ook heel het punt van het spel gemist
Ik vind de review spot on. De gameplay is echt ondermaats en zwak. Door die hele cirkel van mining en betere spullen craften aan de kant te gooien en gewoon te ontdekken en je niet druk te maken om het 'spelelement' komt de game beter tot zijn recht, zoals de review ook aangeeft.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:15 schreef isax het volgende:
Review: Matige gameplay verzwakt ruimteavontuur No Man's Sky
http://nu.nl/reviews/4307(...)ntuur-mans-sky-.html
Die heeft ook heel het punt van het spel gemist
Tja, wat je dan overhoudt is een 'walking simulator'.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind de review spot on. De gameplay is echt ondermaats en zwak. Door die hele cirkel van mining en betere spullen craften aan de kant te gooien en gewoon te ontdekken en je niet druk te maken om het 'spelelement' komt de game beter tot zijn recht, zoals de review ook aangeeft.
Wel eens met deze ja. Je helemaal geen zorgen meer hoeven maken over dat soort grondstoffen maakt dat je gewoon loos rond gaat vliegen en binnen anderhalf dag spelen bij de kern zit als je al de zin kan vergaren om het te doen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tja, wat je dan overhoudt is een 'walking simulator'.
Het survival element is vooral wat halfbakken omdat je struikelt over de resources die je nodig hebt om te overleven. Ik heb 1 keer langer dan 2 minuten rond moeten kijken toen m'n mining laser leeg was...
Die beter spullen zijn wel leuk, maar in het begin werkt de beperkte inventory vooral tegen je zonder dat je een idee hebt wat nu handig is om te bewaren. Dat uitzoek-aspect is ongeveer even leuk als dat het frustrerend is. Zeker omdat je gewoon niet handig kunt zien wat welke moduel nu precies doet en het een gehannes is om ze te reorderen.
Vakjes in m'n rugzak en schip kan ik inkomen, maar hoe het upgraden van die laser werkt vind ik er niet bij passen.
Het heeft veel potentie en ik vermaak me er goed mee, maar de interface voor je inventory heeft nog wat liefde nodig.
Ik vind het ook een goede review, alleen overschaduwen voor mij de minpunten de pluspunten niet in zo'n hoge mate zeg maar. De pluspunten die hij beschrijft zijn ook voor mij erg herkenbaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:18 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Toch heeft de reviewer een punt als je eerlijk bent . het is veel rince and repeat, niet elke planeet is uniek en de gameplay is wat beperkt . maar het blijft leuk en is verslavend
Is het spel eigenlijk ook niet meer een ontdekkingsreis? De survivalelementen zijn niet bedreigend, want je struikelt over plutonium. Het aanvullen van je resources is daarmee eigenlijk overbodig geworden. Als iets overal is, is het geen uitdaging. Hetzelfde geldt voor de toxic, koude en warme planeten. Niets meer dan een andere kleur meter die leegloopt. En het minen en craften is noodzakelijk om wat verder te komen, maar invloed op een wezenlijke economie is er niet, dus minen om geld te verdienen is niets meer dan hersenloos een uur lang dezelfde knop indrukken, zonder dat je een mooi plan kan maken om de economie voor je te laten werken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tja, wat je dan overhoudt is een 'walking simulator'.
Het survival element is vooral wat halfbakken omdat je struikelt over de resources die je nodig hebt om te overleven. Ik heb 1 keer langer dan 2 minuten rond moeten kijken toen m'n mining laser leeg was...
Die beter spullen zijn wel leuk, maar in het begin werkt de beperkte inventory vooral tegen je zonder dat je een idee hebt wat nu handig is om te bewaren. Dat uitzoek-aspect is ongeveer even leuk als dat het frustrerend is. Zeker omdat je gewoon niet handig kunt zien wat welke moduel nu precies doet en het een gehannes is om ze te reorderen.
Vakjes in m'n rugzak en schip kan ik inkomen, maar hoe het upgraden van die laser werkt vind ik er niet bij passen.
Het heeft veel potentie en ik vermaak me er goed mee, maar de interface voor je inventory heeft nog wat liefde nodig.
De goede gameplay elementen zijn o.a. de upgrades en de vele verschillende en zeldzame grondstoffen die je nodig hebt voor die upgrades. En de upgrades zou je nodig moeten hebben voor het zwaarder worden van planeten en piraten, hoe verder je richting centrum komt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Wel eens met deze ja. Je helemaal geen zorgen meer hoeven maken over dat soort grondstoffen maakt dat je gewoon loos rond gaat vliegen en binnen anderhalf dag spelen bij de kern zit als je al de zin kan vergaren om het te doen.
Dat is ook het geval, en sommige van die planeten kan je niet bereiken zonder juiste upgrade:quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:08 schreef Sejt het volgende:
[..]
Van mij hadden sommige grondstoffen wel wat zeldzamer mogen zijn en sommige zeldzame grondstoffen beschikbaar op meerdere planeten (op zeldzame locaties), zodat het roamen op een planeet meer voldoening geeft.
https://www.reddit.com/r/(...)pes_of_star_systems/quote:I never saw this explained in the tutorial, and it looks like not a lot of people even know about it, so I thought I'd explain it here.
Yellow Stars/Class G or F
These are the default star systems you can travel to from the start of the game. Mostly basic resources can be be found on the planets present within them, and a lot of the planets are barren.
Red Stars/Class K or M
You need a warp reactor sigma upgrade to travel to these stars. Planets will have slightly rarer resources on them, and more planets will be habited with fauna and flora.
Green Stars/Class E
You need warp reactor tau upgrade to have the ability to travel to these systems. They contain even rarer resources and even more planets will be tropical/lush.
Blue Stars/Class B or O
You need a warp reactor theta upgrade to travel to these systems. Planets will have a chance of having even the rarest resources on them, and a higher chance of being lush with plentiful plant and animal life.
In my experience, by default the waypoints to the center, Atlas interference, and black holes only traverse the yellow stars, so by following the path you will only be seeing the lower tier systems. I think it's a way to reward players for venturing off the beaten track, but I'm not certain.
Keep in mind, this is only information from my experience. But to me, it seems that the higher tier systems have a higher chance of having more lush planets with rarer resources.
Geen wonder dat ik nog alleen maar kale planeten tegenkom. Nog even flink aanpoten dus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dat is ook het geval, en sommige van die planeten kan je niet bereiken zonder juiste upgrade:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)pes_of_star_systems/
En dat andere items stacken tot 10-15 ofzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:57 schreef Lord Dreamer het volgende:
Het enige dat ik zou willen is dat de stacks niet tot 250/500 gingen maar 2500/5000 voor de rest niets nodig
Hier is de volledige wikiquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:14 schreef HSG het volgende:
[..]
Geen wonder dat ik nog alleen maar kale planeten tegenkom. Nog even flink aanpoten dus.
Thanks, goede informatie! Ik ben blij dat ze dit gedaan hebben, al ben ik nog een beetje onzeker over hoe verspreid deze grondstoffen zijn op die planeten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dat is ook het geval, en sommige van die planeten kan je niet bereiken zonder juiste upgrade:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)pes_of_star_systems/
Dit ook ja ..quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
En dat andere items stacken tot 10-15 ofzo
Hitchhikers guide to the galaxyquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:18 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
zal ik hem maar in mijn neus stoppen?
oor dus![]()
Zoveel toffe sci-fi verwijzingen in de game. Daaraan merk je wel dat hij met liefde gemaakt is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hitchhikers guide to the galaxy
Woop! Ik heb alleen nog een beetje nodig voor de theta warp upgradequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dat is ook het geval, en sommige van die planeten kan je niet bereiken zonder juiste upgrade:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)pes_of_star_systems/
Ik heb helemaal niks mogen kiezen aan het begin, was meteen op een planeet naast mn gecrashte schipquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:08 schreef mschol het volgende:
voor de personen die explore freely hebben gekozen in het begin: zoek naar crashed ships, daar heb ik nu net weer de mogelijkheid gekregen om atlas te gaan zoeken..
klopt, daar ergens krijg je de keus om "the path of the atlas" oid te volgen of vrij rondrennenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:12 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks mogen kiezen aan het begin, was meteen op een planeet naast mn gecrashte schip
Niet gezien...quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:13 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt, daar ergens krijg je de keus om "the path of the atlas" oid te volgen of vrij rondrennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |