Dat ga je ook niet voor je lol zitten kijken nee.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op de JL staat vandaag niet een hele boeiende wedstrijd op het programma
Jong FC Utrecht tegen Dordrecht
Competitie list en bedrogquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zit jong fc utrecht daar tegenwoordig ook in ja?:')
Wat heeft Jong Utrecht daarmee te maken?quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Competitie list en bedrog
In de Serie A ja, maar de Premier League is toch een andere competitie om er maar een cliché uit te gooien.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon prima. Conte levert altijd klasseprestaties af in de competitie.
Alle 'jong' elftallen hebben daar mee te maken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heeft Jong Utrecht daarmee te maken?
Ja, waren de beste overgebleven belofteploeg vorig jaar volgens mij.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
In welke zin? Alleen ploegen die constant A-spelers erin gooien zijn treurig. Dat doen ze in Spanje ook niet..quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alle 'jong' elftallen hebben daar mee te maken.
Daar kopen ze wel spelers voor hun b-elftal.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In welke zin? Alleen ploegen die constant A-spelers erin gooien zijn treurig. Dat doen ze in Spanje ook niet..
Maar dat zegt niets overall. De enige in de Segunda is vorig seizoen zelfs gedegradeerd. Nu zit er volgens mij geeneen in,quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Daar kopen ze wel spelers voor hun b-elftal.
Dat is met de reglementen van tegenwoordig ook in Nederland erg lastig allemaal.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In welke zin? Alleen ploegen die constant A-spelers erin gooien zijn treurig. Dat doen ze in Spanje ook niet..
ja absoluut, maar geeft wel even een andere situatie aan. tevens:quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat zegt niets overall. De enige in de Segunda is vorig seizoen zelfs gedegradeerd. Nu zit er volgens mij geeneen in,
Viviani ging vieshard vandaag in de 1kmtijdrit. Straks nog de vliegende ronde en dan nog puntenkoers waar je veel goed kan maken. Hansen viel wel tegen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja absoluut, maar geeft wel even een andere situatie aan. tevens:
On average, each medal at the Rio Olympics has cost £5.5m
TeamGB
Viv is ook team sky toch?quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Viviani ging vieshard vandaag in de 1kmtijdrit. Straks nog de vliegende ronde en dan nog puntenkoers waar je veel goed kan maken. Hansen viel wel tegen.
Over fietsen gesproken, je boi gaat ook weer even max een uurtje knallen.quote:
Veel plezier.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Over fietsen gesproken, je boi gaat ook weer even max een uurtje knallen.
Over een paar jaar bestaat de hele Jupiler League alleen nog maar uit Jong teams, behalve Jong Feyenoord want die willen niet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom ze dat niet willen is me nog steeds onduidelijk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:20 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Over een paar jaar bestaat de hele Jupiler League alleen nog maar uit Jong teams, behalve Jong Feyenoord want die willen niet.
Feyenoord, hé. Daar gebeuren alleen maar rare dingen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom ze dat niet willen is me nog steeds onduidelijk.
Hoiquote:
Zeilen, 20.30 inmiddels.quote:
Terwijl dat donker meisje een van de beste is heyquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:20 schreef Jojoortje het volgende:
Turnen notabene ongelooflijk. De balk
Die viel bijna, voor het eerst in jaren.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Terwijl dat donker meisje een van de beste is hey
Precies. Haar gezicht stond net op onweer, mooi is dat.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Terwijl dat donker meisje een van de beste is hey
Ik kijk sinds dat Franse meisje dus heb het niet gezien, maar wel zonde danquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die viel bijna, voor het eerst in jaren.
Hopelijk gaat Hassan het ook fixenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Precies. Haar gezicht stond net op onweer, mooi is dat.
Valt wel mee toch, ik vond dat ze het wel sportief leek op te pakken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Precies. Haar gezicht stond net op onweer, mooi is dat.
Wanneer moet ze?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Hassan het ook fixen
Hij wil dus stoppen met zijn interland carrière?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:37 schreef Vasion het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)lid-kosovo~a4358313/
Misschien kan hij nog voor Servië uitkomen, want Kosovo je Serbia.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij wil dus stoppen met zijn interland carrière?
Snap ik wel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hans van zetten heeft een natte onderbroek
Hij gaat nu voor provinciale voetbal iddquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
Misschien kan hij nog voor Servië uitkomen, want Kosovo je Serbia.
Ja geweldigquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:41 schreef AFCNiels het volgende:
Het zeilen is dus afgelast omdat er opeens weer teveel wind was
hoe is het leven?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:41 schreef Vasion het volgende:
En bovendien is Albanië er zwakker op geworden.
dan weet je wel hoe laat het isquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja geweldigDikke storm ineens.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:14 schreef Vasion het volgende:
Rutte belt Albert Verlinde over zijn afscheid
Homo's in de tv wereld he.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Die las ik ook, dat gaat toch nergens meer over.
Het lijkt er wel op, je gaat toch als premier niet iemand bellen, alleen omdat hij met een lullig tv-programma stopt.quote:
elitequote:Op maandag 15 augustus 2016 22:14 schreef Vasion het volgende:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:14 schreef Vasion het volgende:
Ik vraag me af hoe dit soort dingen naar buiten komen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op, je gaat toch als premier niet iemand bellen, alleen omdat hij met een lullig tv-programma stopt.
Omdat Verlinde het zelf noemde toen hij werd geïnterviewd. http://www.ad.nl/show/rut(...)-boulevard~aca42cb9/quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dit soort dingen naar buiten komen.
Even sympathiek doen in het programma waar het plebs naar kijkt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Die las ik ook, dat gaat toch nergens meer over.
Anders ook niet hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:24 schreef AFCNiels het volgende:
Dat beachvolleyen is ook niet echt leuk als het tussen 2 Nederlandse teams gaat.
Ah ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Omdat Verlinde het zelf noemde toen hij werd geïnterviewd. http://www.ad.nl/show/rut(...)-boulevard~aca42cb9/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |