Dacne is niet normaal, dat weet je toch.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:58 schreef Redefine het volgende:
Maar ik hoop dat ze haar vorm weer heeft op de 200 meter.![]()
Al vind ik het wel een rare opmerking dat normale atleten nooit verder hadden gekund
Dafne Deus Schippers.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dacne is niet normaal, dat weet je toch.
Handbal op NPO1 en NPO Sport, Volleybal op NPO2.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:30 schreef kilon het volgende:
Wat zullen ze morgen om 15.00 uitzenden op NPO1? Volleybal of handbal?
De andere sport zal dan wel op NPO Sport komen.
Dat ze het laten zien vind ik wel logisch. Maar het is wel een beetje hypocriet ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:06 schreef Pino112 het volgende:
Even lachen om de faal van NBC.
Zullen ze dat bij de NBC ook doen, lachen om de NOS?
Ze gaan NPO2 gebruiken?quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Handbal op NPO1 en NPO Sport, Volleybal op NPO2.
Zendtijd verkrijgen zal op een weekdag om 15:00 (als vermoedelijk toch alleen maar herhalingen worden uitgezonden) gemakkelijker zijn dan zaterdag- en zondagavond.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze gaan NPO2 gebruiken?![]()
Wow. Doe dat dan in het weekend ook met voetbal ofzo.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:10 schreef Redefine het volgende:
Jan Slagter zijn reactie toen hij hoorde dat morgen op twee netten Olympische Sport te zien zal zijn:
[ afbeelding ]
Liu vond ik echt een baas.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:06 schreef Redefine het volgende:
Dat was toen echtvoor Liu.
Dit zijn overigens wel mooie items elke dag. Ik weet het merendeel wel al en het is al best vaak voorbijgekomen, maar vind ik hier nog wel ok.
Dat is Jan zijn reactie als zijn omroep het Skûtsjesilen mag gaan uitzenden.quote:
Dat zal idd, maar dat kan je ruim van te voren afspreken toch.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:10 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Zendtijd verkrijgen zal op een weekdag om 15:00 (als vermoedelijk toch alleen maar herhalingen worden uitgezonden) gemakkelijker zijn dan zaterdag- en zondagavond.
Dione is binnengestommeld.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:17 schreef Pino112 het volgende:
Het audiokabeltje bij de NOS zit los.
Mart aanwezig in het gebouw?quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:17 schreef Pino112 het volgende:
Het audiokabeltje bij de NOS zit los.
Kappa //quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:19 schreef Redefine het volgende:
Zo mijn dagelijkse portie Yuri. Dat ga je bijna missen anders. Lowlands gaat even inspelen op de hype.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |