Zendtijd verkrijgen zal op een weekdag om 15:00 (als vermoedelijk toch alleen maar herhalingen worden uitgezonden) gemakkelijker zijn dan zaterdag- en zondagavond.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze gaan NPO2 gebruiken?![]()
Wow. Doe dat dan in het weekend ook met voetbal ofzo.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:10 schreef Redefine het volgende:
Jan Slagter zijn reactie toen hij hoorde dat morgen op twee netten Olympische Sport te zien zal zijn:
[ afbeelding ]
Liu vond ik echt een baas.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:06 schreef Redefine het volgende:
Dat was toen echtvoor Liu.
Dit zijn overigens wel mooie items elke dag. Ik weet het merendeel wel al en het is al best vaak voorbijgekomen, maar vind ik hier nog wel ok.
Dat is Jan zijn reactie als zijn omroep het Skûtsjesilen mag gaan uitzenden.quote:
Dat zal idd, maar dat kan je ruim van te voren afspreken toch.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:10 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Zendtijd verkrijgen zal op een weekdag om 15:00 (als vermoedelijk toch alleen maar herhalingen worden uitgezonden) gemakkelijker zijn dan zaterdag- en zondagavond.
Dione is binnengestommeld.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:17 schreef Pino112 het volgende:
Het audiokabeltje bij de NOS zit los.
Mart aanwezig in het gebouw?quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:17 schreef Pino112 het volgende:
Het audiokabeltje bij de NOS zit los.
Kappa //quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:19 schreef Redefine het volgende:
Zo mijn dagelijkse portie Yuri. Dat ga je bijna missen anders. Lowlands gaat even inspelen op de hype.
Pff, dat was gewoon het WR tot dat Biedermann het verbrak. Als Phelps zich er toe zet is het gewoon 1 van de beste 200m vrij zwemmers.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:55 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Oh ja want met AR word je ook meteen olympisch kampioen. Wereldklasse zwemmer, maar echt geen beste olympier ooit als je koningsklasse van je sport niet wint.
Beeldje, logo van de Spelen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:56 schreef Kansenjongere het volgende:
Even een domme vraag en bovendien off-topic, wat is dat voor iets dat de medaillewinnaars krijgen naast de medaille?
Ik pink nog steeds een traantje weg om Jeroens: 'Daar loopt ze moederziel alleen, it's lonely at the top.'quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:41 schreef Szura het volgende:
'Jeroen, het is ook weer Dafne Schippers-dag geweest he'
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |