En ik een meeloper.quote:
Welke user zou het zijn? Nattekat?quote:
Maarten Nooterquote:Op maandag 15 augustus 2016 04:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke user zou het zijn? Nattekat?
Usain is gewoon toffe Jamaicaan man.quote:Op maandag 15 augustus 2016 04:12 schreef Joezi het volgende:
Grote klasse dat Jeroen Bolt voor de camera kreeg, dat zegt wel wat hoe groot de naam NOS in het buitenland is
Lekker man.quote:Op maandag 15 augustus 2016 04:16 schreef Joezi het volgende:
[..]Nu likt die Mexicanobakker aan je kontje
Ja snap ook niet waarom die users hier hem zo haten, hij doet zn act gewoon leukquote:Op maandag 15 augustus 2016 04:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Usain is gewoon toffe Jamaicaan man.
Wie haten hem dan?quote:Op maandag 15 augustus 2016 04:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja snap ook niet waarom die users hier hem zo haten, hij doet zn act gewoon leuk
Reggae en dancehall muziek ligt ook niet zo lekker .quote:Op maandag 15 augustus 2016 04:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja snap ook niet waarom die users hier hem zo haten, hij doet zn act gewoon leuk
Nee tis meer het Dries Roelvink genre hier denk ikquote:Op maandag 15 augustus 2016 04:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Reggae en dancehall muziek ligt ook niet zo lekker .
Volg de muzikale voorkeuren van andere users niet zoquote:Op maandag 15 augustus 2016 04:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee tis meer het Dries Roelvink genre hier denk ik
Dat is niet zo slim als radiomaker, misschien kun je een OS uitzending makenquote:Op maandag 15 augustus 2016 04:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volg de muzikale voorkeuren van andere users niet zo
Het grote smartlappen, wil naar huis gebeuren of het hela hola HHH we zijn kampioen gedoe?quote:Op maandag 15 augustus 2016 04:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat is niet zo slim als radiomaker, misschien kun je een OS uitzending maken
quote:Op maandag 15 augustus 2016 04:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het grote smartlappen, wil naar huis gebeuren of het hela hola HHH we zijn kampioen gedoe?
Oke, zit wat in maar laten we niet teveel overdrijven over onze NOS want het kan veel erger zoals met het Amerikaanse tv station NBC dat de afgelopen dagen fiks het voor zijn kiezen kreeg vanwege hun manier van uitzending van de Spelen. Google maar eens op "NBC + opening ceremony"quote:Op maandag 15 augustus 2016 05:27 schreef TLC het volgende:
Terwijl er gewoon Nederlanders bezig waren op de baan bij het wielrennen dat overloos geleuter in de studio... man man man, de OZP zijn om de 4 jaar en duren maar 2 weken, dat gelul kan toch altijd nog ?
De kijkcijfers zijn goed, dus ja.twitter:jandejong twitterde op maandag 15-08-2016 om 09:13:12Een nieuw record voor deze eeuw. Om 3:40 uur keken er 780.000 (!) mensen naar de 100 m finale van Dapne Schippers. reageer retweet
Volleybal verdient het meer.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:30 schreef kilon het volgende:
Wat zullen ze morgen om 15.00 uitzenden op NPO1? Volleybal of handbal?
De andere sport zal dan wel op NPO Sport komen.
Zou niet graag voor die keuze willen staanquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:30 schreef kilon het volgende:
Wat zullen ze morgen om 15.00 uitzenden op NPO1? Volleybal of handbal?
De andere sport zal dan wel op NPO Sport komen.
De NOS ook niet, dus dat zal wel zoveel schakelen worden dat je het allebei niet meekrijgt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zou niet graag voor die keuze willen staan
Phelps is de atleet van de eeuw. Die man beheerst verschillende technieken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:19 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Dat gehype van 'keizer' Phelps. Dat van 'koning' Bolt is 20x knapper. Die heeft tenminste geen 80 kansen om goud te halen.
Alles draait om Dafne bij de NOSquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:01 schreef Aguero het volgende:
Samuel loopt zo meteen haar serie, wij gaan eerst naar de reclame
Op het scherm in de studio zie je haar klaar staan.
Ik vind dit dus echt onzin. Op de vrije slag komt ie er niet aan te pas.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:02 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Phelps is de atleet van de eeuw. Die man beheerst verschillende technieken.
En hij heerst al 4 jaar langer.
Als hij zou willen wel. Hij heeft niet voor het AR 200m en op de 4x100m vrij is het ook gewoon een solide zwemmer..quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:12 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ik vind dit dus echt onzin. Op de vrije slag komt ie er niet aan te pas.
Maar koningsnummer van een sport sla ik hoger aan, en zeker het koningsnummer van dé sport. Phelps is wel de beste zwemmer aller tijden maar niet de beste Olympiër wat mij betreftquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:02 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Phelps is de atleet van de eeuw. Die man beheerst verschillende technieken.
En hij heerst al 4 jaar langer.
En anders doet Marit dat eventueel straks nog tussendoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:43 schreef wimderon het volgende:
Tom en Robin gaan een liveoptreden van Hans in de weg zitten.
Jaja, daar is het.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:51 schreef franklop het volgende:
Zouden ze Van Niekerk nog aanhalen?
Ik zeg nee, of hoogstens 10 seconden
Ik voorspelde gisteren al dat het de halve dag over Schippers zou gaan, van die andere helft 99% over Bolt en Van Niekerk het met de rest moest doen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:51 schreef franklop het volgende:
Zouden ze Van Niekerk nog aanhalen?
Ik zeg nee, of hoogstens 10 seconden
Oh ja want met AR word je ook meteen olympisch kampioen. Wereldklasse zwemmer, maar echt geen beste olympier ooit als je koningsklasse van je sport niet wint.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:15 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als hij zou willen wel. Hij heeft niet voor het AR 200m en op de 4x100m vrij is het ook gewoon een solide zwemmer..
Als je met je ogen knipper zie je eigenlijk ook niet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:54 schreef Pino112 het volgende:
Al deze sporten opeens, wat is dit.
Zie je normaal nooit bij de NOS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |