quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als je al zo van je stuk raakt van een paar vragem dat je moet gaan schelden en vloeken,... Joh, hoe reageer jij dan op mensen met rare kleding op het strand?
Lol, het waren wel de auto's van de marokkanen die in de fik stonden. En wie met de harpoenen schoot was niet duidelijk, maar ik vermoed dat vooral de locals over zulke spullen beschikken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:47 schreef ToT het volgende:
[..]
God gloeiende godverdomme wat een kansloze troll ben je ook!
Auto's in de fik steken en met harpoenen op toeristen en autochtonen schieten om je veroverd stuk strand te verdedigen is geen terreur???
Met een verbod op die kleding krijg je minder van dit soort hufters op dat strand. Voor verdere uitleg lees je maar terug wat er allemaal gezegd is.
Hm opvallend; auto's in de fik steken is meestal iets wat islamitische immigranten doen, als je bijvoorbeeld in de buitenwijken van Parijs kijkt. Ik zal kijken of ik wat kan vinden over die brandende auto's, harpoenen en die zwangere vrouw die in het ziekenhuis beland is, maar het lijkt me VERDOMD sterk dat de Marokkanen allemaal de slachtoffers waren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:38 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Lol, het waren wel de auto's van de marokkanen die in de fik stonden. En wie met de harpoenen schoot was niet duidelijk, maar ik vermoed dat vooral de locals over zulke spullen beschikken.
Onherkenbaar gezicht, lange gewaden. En ze slaan met een -weliswaar opblaasbare- hamer anderen op het hoofd.quote:
Sinds wanneer ligt Cannes op Corsica?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Hm opvallend; auto's in de fik steken is meestal iets wat islamitische immigranten doen, als je bijvoorbeeld in de buitenwijken van Parijs kijkt. Ik zal kijken of ik wat kan vinden over die brandende auto's, harpoenen en die zwangere vrouw die in het ziekenhuis beland is, maar het lijkt me VERDOMD sterk dat de Marokkanen allemaal de slachtoffers waren.
Maar goed, het is duidelijk dat de autochtonen daar het niet meer pikten, zeker ook als je ziet dat ze met 500 man de woonwijk van die Marokkanen in trokken om verhaal te halen op wat er allemaal gebeurd is.
Of zijn inwoners van Cannes allemaal vieze racisten die arme immigrantjes aanvallen zonder wat voor reden dan ook?
Ja ik heb niet echt vaak in het nieuws gelezen dat clowns gebieden in Europa veroveren en met geweld verdedigen, nee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
Onherkenbaar gezicht, lange gewaden. En ze slaan met een -weliswaar opblaasbare- hamer anderen op het hoofd.
Ik kan me voorstellen dat je bang bent. Maar dat terreur noemen?
Ah check, ik haal idd 2 topics door elkaar maar in Corsica is wel een boerkiniverbod ingesteld naar aanleiding van de rellen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:42 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Cannes op Corsica?
Het zijn geen duitsers in kuilen. Dat klopt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb niet echt vaak in het nieuws gelezen dat clowns gebieden in Europa veroveren en met geweld verdedigen, nee.
http://media.tpo.nl/2016/(...)iniverbod-frankrijk/quote:“Sinds het begin van de kwestie is er een storm van verontwaardiging in de Nederlandse media opgestoken: Hé, Frankrijk, het is verboden te verbieden! Ook al wordt het buurland door salafisten van binnenuit aangevallen en worden Fransen door jihadisten vermoord. Ook al telt het aantal doden door moslimaanslagen bijna 250.
Uit de studeerkamers en redactiezalen stijgt een woud van beschuldigende vingertjes: Blijf van mijn boerkini af! De fundamentalisten van de laat-maar-waaien-filosofie hechten aan hun permissieve model, blind als ze zijn voor de sluimerende oorlog die gaande is. Ze zijn het weke lichaamsdeel van de muterende rechtsstaat, de toeschouwers van instortende idealen, die tegen subversie en geweld alleen nog een slappe wang te bieden hebben.
Frankrijk moet hun jeremiades in de wind slaan en in de frontlinie, met hakken in het zand, de ruimte van het salafisme en de gewelddadige islam steeds verder beperken. In een land dat van binnenuit wordt aangevallen zijn er twee soort burgers: de onderworpenen die uiteindelijk gaan collaboreren en degenen die in het verzet gaan.”
Verzet plegen door een kledingstuk te verbieden. Juist.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:14 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
http://media.tpo.nl/2016/(...)iniverbod-frankrijk/
Symboliek verbieden om grenzen te stellen kan prima.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:48 schreef KoosVogels het volgende:
Verzet plegen door een kledingstuk te verbieden. Juist.
Onmeetbaar. Maar er zijn scenarios te bedenken waarin dat zou kunnen. Een gezinnetje dat het beste voor hun kinderen wil en besluit naar aanleiding van dit soort signalen hun kind niet naar islamitisch onderwijs te sturen. Hierdoor krijgt later een radicale imam geen vat op ze..... Ik noem maar wat...quote:Sowieso een wat vreemde passage. Extremisten plegen aanslagen dus daarom is een boerkiniverbod een goede zaak, zo lijkt de auteur te suggereren. Betwijfel of een dergelijke maatregel aanslagen helpt voorkomen.
Als je een paar bomaanslagen hebt gehad, mensen met automatische geweren zijn afgemaakt, dan is oorlogsretoriek al snel de taal.quote:En die dramatische oorlogsretoriek is ook wat jammerlijk.
Jamaar, een vrouw die al onderdrukt wordt is natuurlijk een veel makkelijker slachtoffer dan de onderdrukker. Die kan immers boem zeggen, met een vrachtauto rijden etc.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verzet plegen door een kledingstuk te verbieden. Juist.
Sowieso een wat vreemde passage. Extremisten plegen aanslagen dus daarom is een boerkiniverbod een goede zaak, zo lijkt de auteur te suggereren. Betwijfel of een dergelijke maatregel aanslagen helpt voorkomen.
Het is bijna komisch ware het niet zo triest dat het argument van 'vrijheid' wordt gebruikt om deze idioten ruimte te geven.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:51 schreef frietenstamp het volgende:
Moslims vertellen hoe vrouwen zich moeten kleden.
[ afbeelding ]
Wat zullen ze ons uitlachen he.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:26 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Het is bijna komisch ware het niet zo triest dat het argument van 'vrijheid' wordt gebruikt om deze idioten ruimte te geven.
Omdat jij het niet mag?quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:30 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Wat zullen ze ons uitlachen he.
Maar doe dan eens wat iets dat werkt. Ga eens naar een groep hoofddoekdraagsters en trek je pedanste waffel open en vertel ze gewoon in het gezicht dat ze domme gehersemspoelde achterlijke mokkels zijn, en dat jij ze wel even zal helpen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:33 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Omdat laffe collaborateurs slecht op ons afstralen.
Maar dan werkt dat toch ook niet?quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:51 schreef Ulx het volgende:
Maar doe dan eens wat iets dat werkt. Ga eens naar een groep hoofddoekdraagsters en trek je pedanste waffel open en vertel ze gewoon in het gezicht dat ze domme gehersemspoelde achterlijke mokkels zijn, en dat jij ze wel even zal helpen.
Kijken we daarna wel hoe geemancipeerd de reactie was.
Ik gok dat je een dreun krijgt van de dames.
Het is een symbolische daad.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:03 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Maar dan werkt dat toch ook niet?
Kun je ervoor kiezen wel of niet verkracht te worden? Ja duh zegt de muzelman. Daar is het nou juist voor.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:53 schreef truthortruth het volgende:
Een column op joop waar ik het mee eens ben (De wonderen zijn de wereld nog niet uit) en de burkini duidt voor wat die is.; http://www.joop.nl/opinie(...)beschikking-te-maken
Nee, die perken ze in Frankrijk gewoon in.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:06 schreef frietenstamp het volgende:
Zolang we als heertjes met sigaartjes quasi intellectueel blijven babbelen over vrouwenrechten in NW-Europa, hoeven we niet uit onze luie stoel te komen om overtredingen van onze fundamentele grondwetten door prehistorische sadisten aan te pakken.
Jij wilde toch atoombommen op het midden-oosten gooien?quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:06 schreef frietenstamp het volgende:
. Zolang we als heertjes met sigaartjes quasi intellectueel blijven babbelen over vrouwenrechten in NW-Europa, hoeven we niet uit onze luie stoel te komen om overtredingen van onze fundamentele grondwetten door prehistorische sadisten aan te pakken.
Middeleeuwse achterlijkheid, vrouwen- en kindermishandeling, extremistische provocaties, discriminatie obv geslacht en sadomasochistisch exhibitionisme worden niet langer op onze stranden getolereerd. Het is een begin. We gaan onze landen terugclaimen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, die perken ze in Frankrijk gewoon in.
Goed verhaal, maar ga dan niet lopen dwepen met "fundamentele grondwetten".quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:22 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Middeleeuwse achterlijkheid, vrouwen- en kindermishandeling, extremistische provocaties, discriminatie obv geslacht en sadomasochistisch exhibitionisme worden niet langer op onze stranden getolereerd. Het is een begin. We gaan onze landen terugclaimen.
Islam is strijdig met onze grondwetten. Weg ermee.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Goed verhaal, maar ga dan niet lopen dwepen met "fundamentele grondwetten".
Niet echt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:24 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Islam is strijdig met onze grondwetten. Weg ermee.
Gaan we nu echt doen alsof de islam een homogene godsdienst is?quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat moet er bijvoorbeeld volgens de koran met afvalligen gebeuren?
Laten we eens beginnen met de aanname dat het helemaal geen godsdienst is.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Gaan we nu echt doen alsof de islam een homogene godsdienst is?
Die klopt ook al niet.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:40 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Laten we eens beginnen met de aanname dat het helemaal geen godsdienst is.
Dat is een dooddoener, pvv'ers zijn ook niet homogeen, zelfs nazis zijn niet homogeen, ook de SGP is niet homogeen. Het begrip homogeen is bijna altijd te weerleggen. Maar owee in een discussie als het over de omvang van de godsdienst gaat, dan zijn het ineens 1.7 miljard moslim broeders en zusters.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Gaan we nu echt doen alsof de islam een homogene godsdienst is?
Het is nogal raar om te stellen dat "de koran afvalligheid wil bestraffen met de dood". Dat ligt er helemaal aan welke interpretatie je gebruikt. De letterlijke lezing wordt niet door iedere moslim gevolgd om het even zacht uit te drukken.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:58 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat is een dooddoener, pvv'ers zijn ook niet homogeen, zelfs nazis zijn niet homogeen, ook de SGP is niet homogeen. Het begrip homogeen is bijna altijd te weerleggen. Maar owee in een discussie als het over de omvang van de godsdienst gaat, dan zijn het ineens 1.7 miljard moslim broeders en zusters.
Niet alle nazis wilden alle joden vergassen....Daarbij ze blijven zich wel moslim noemen ondanks dat. Waar is de stroming 'progressieve moslims' en gaan ze zich ook progressieve moslims noemen....maakt het een stuk makkelijker, het is niet alsof er nu geen verschillende stromingen zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is nogal raar om te stellen dat "de koran afvalligheid wil bestraffen met de dood". Dat ligt er helemaal aan welke interpretatie je gebruikt. De letterlijke lezing wordt niet door iedere moslim gevolgd om het even zacht uit te drukken.
Goeie godwin.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:07 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Niet alle nazis wilden alle joden vergassen....
Ik snap niet zo goed wat je hiermee bedoelt.quote:Daarbij ze blijven zich wel moslim noemen ondanks dat. Waar is de stroming 'progressieve moslims' en gaan ze zich ook progressieve moslims noemen....maakt het een stuk makkelijker, het is niet alsof er nu geen verschillende stromingen zijn.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is nogal raar om te stellen dat "de koran afvalligheid wil bestraffen met de dood". Dat ligt er helemaal aan welke interpretatie je gebruikt. De letterlijke lezing wordt niet door iedere moslim gevolgd om het even zacht uit te drukken.
Progressief als:"mijn vrouw hoeft niet binnen te blijven zoals IS beweert, mijn vrouw mag naar het strand."?quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:07 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Niet alle nazis wilden alle joden vergassen....Daarbij ze blijven zich wel moslim noemen ondanks dat. Waar is de stroming 'progressieve moslims' en gaan ze zich ook progressieve moslims noemen....maakt het een stuk makkelijker, het is niet alsof er nu geen verschillende stromingen zijn.
Progressief als in een vrouw beslist zelf wat ze doet.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:25 schreef Ulx het volgende:
Progressief als:"mijn vrouw hoeft niet binnen te blijven zoals IS beweert, mijn vrouw mag naar het strand."?
En anders beslist de overheid wel voor haar omdat ze gehersenspoeld is?quote:Op maandag 22 augustus 2016 11:05 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Progressief als in een vrouw beslist zelf wat ze doet.
Omdat de nazi's een paar honderdduizend mensen hebben doodgemaakt in dit land.quote:Op maandag 22 augustus 2016 11:23 schreef DustPuppy het volgende:
Random gedachte: Waarom mag ik in Nederland niet met een hakenkruis op mijn kleding rondlopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |