Heeft Cannes een naaktstrand?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:42 schreef Ulx het volgende:
Mag je als besneden man eigenlijk op het naaktstrand? Het is tenslotte vaak een uiting van religie en als het om hygienische redenen moest, tja, wil je dat druipsel naast je in het water?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:42 schreef Ulx het volgende:
Mag je als besneden man eigenlijk op het naaktstrand? Het is tenslotte vaak een uiting van religie en als het om hygienische redenen moest, tja, wil je dat druipsel naast je in het water?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:26 schreef frietenstamp het volgende:
Je doet veel moeite om de ware aard van het fenomeen te ontwijken. Waarom is dat?
Hehehe viel me ook al op, ja!quote:
Niks hypocriet; westerlingen in het algemeen vinden het wel belangrijk dat vrouwen gelijke rechten hebben. Maar terrein terug winnen van een vijandelijke invasie is nog net even wat belangrijker.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:55 schreef Ulx het volgende:
Oh nee, het was me al lang duidelijk dat de zogenaamde emancipatie en vrijheid voor vrouwen waar jullie zo prat op gaan gewoon hypocriet gelul was. Moest ik dat nog even bevestigen? Bij deze.
Ik heb er persoonlijk geen problemen mee dat de kansloze onderklasse-man zijn onderklasse-vrouw gevangen houdt. Ik heb er wel moeite mee wanneer dat zich in de openbare ruimte manifesteert omdat zulks mij min of meer dwingt om in actie te komen voor de onderdrukte en laat ik daar nou gewoon geen zin in hebben. Call me lazy.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:55 schreef Ulx het volgende:
Oh nee, het was me al lang duidelijk dat de zogenaamde emancipatie en vrijheid voor vrouwen waar jullie zo prat op gaan gewoon hypocriet gelul was. Moest ik dat nog even bevestigen? Bij deze.
En daarom hebben vrouwen dan maar niet het recht om een badpak naar keuze te dragen? Want jouw recht op een stuk strand is belangrijker?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Niks hypocriet; westerlingen in het algemeen vinden het wel belangrijk dat vrouwen gelijke rechten hebben. Maar terrein terug winnen van een vijandelijke invasie is nog net even wat belangrijker.
Bepaalde verboden uitvaardigen is een mooie manier om het gespuis weg te krijgen uit bepaalde gebieden, ja. Als het nou een algeheel Marokkanenverbod was geweest hadden talloze advocaten zich er op gestort wegens discriminatie. Nu is het slechts een verbod voor een bepaald kledingstuk dat een deel van die vijandelijke massa draagt, dus zal die vijandelijke massa vanzelf een stuk kleiner worden. Als vrouwlief niet meer mee mag, heb je kans dat manlief ook thuis blijft, of dat deze groep zich uitdunt door allemaal naar verschillende stranden te gaan waar die boerkini nog wel toegestaan is. Dan komt er wel meer overlast op meerdere stranden, maar in minder erge mate.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
En daarom hebben vrouwen dan maar niet het recht om een badpak naar keuze te dragen? Want jouw recht op een stuk strand is belangrijker?
Moet je bij hun man/familie wezen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
En daarom hebben vrouwen dan maar niet het recht om een badpak naar keuze te dragen?
Kortom, je bent het met mij eens. Het verbod heeft geen donder te maken met emancipatie of vrijheid van moslima's.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Bepaalde verboden uitvaardigen is een mooie manier om het gespuis weg te krijgen uit bepaalde gebieden, ja. Als het nou een algeheel Marokkanenverbod was geweest hadden talloze advocaten zich er op gestort wegens discriminatie. Nu is het slechts een verbod voor een bepaald kledingstuk dat een deel van die vijandelijke massa draagt, dus zal die vijandelijke massa vanzelf een stuk kleiner worden. Als vrouwlief niet meer mee mag, heb je kans dat manlief ook thuis blijft, of dat deze groep zich uitdunt door allemaal naar verschillende stranden te gaan waar die boerkini nog wel toegestaan is. Dan komt er wel meer overlast op meerdere stranden, maar in minder erge mate.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
Kortom, je bent het met mij eens. Het verbod heeft geen donder te maken met emancipatie of vrijheid van moslima's.
Ik vraag me overigens af of je groepen marokkaanse pubers hiet mee wegjaagt, die zie ik zelden met marokkaanse meiden samen op jet strand. Maar goed, het heeft vast een hoog "lekker puh" gehalte.
Je schrijft het zelf. Maar nu staan mijn vragen over religieuze tattoos en besneden piemels op naaktstranden nog open.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:14 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja jongen, jij hebt helemaal gelijk!
En het is inderdaad allemaal alleen maar moslimpje pesten!
Lazer toch op kneus!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:23 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je schrijft het zelf. Maar nu staan mijn vragen over religieuze tattoos en besneden piemels op naaktstranden nog open.
Het uiterlijk vertonen van de onderdrukking van de moslima is sowieso ook iets waar men niet op zit te wachten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:31 schreef Ulx het volgende:
Ik beweer ook al heel lang dat het je helemaal niet gaat om vrijhijd voor de onderdrukte moslima. Blij dat je me gelijk geeft.
Nee, als het binnenshuis gebeurt is het goed.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Het uiterlijk vertonen van de onderdrukking van de moslima is sowieso ook iets waar men niet op zit te wachten.
Nee natuurlijk is dat ook niet goed, maar dit topic gaat om het boerkiniverbod in Cannes. Eerst leek het te gaan om autochtonen een minder onveilig gevoel te geven door het zien van vrouwen die hun lichaam niet mogen tonen zoals vrouwen in westerse landen het WEL mogen, maar nu blijkt het dus samen te hangen met landjepik van Marokkanen en dat het slechts een middel is om dat landjepik weer ongedaan te maken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, als het binnenshuis gebeurt is het goed.
Dus elke islamitische vrouw moet verplicht naar zo'n cursus?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:37 schreef Ulx het volgende:
Natuurlijk kan men er wat aan veranderen. Je kunt vrouwen verplicht naar een deprogrammeur sturen. Net zoals bij mensen die lid waren van sektes. En de kinderen uit huis plaatsen.
Kams op protesten is aanwezig, en het kost wat belastinggeld, maar je helpt de mensen wel. En daar gaat het tenslotte om.
Leg mij het verband tussen terreur en het dragen van een badpak met lange mouwen op het strand eens uit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:14 schreef ToT het volgende:
Maar prima, als jij het belangrijk vindt dat die wet niet direct om de onderdrukking gaat (terwijl het DUIDELIJK in verband met terrorisme werd gebracht) : prima!
God gloeiende godverdomme wat een kansloze troll ben je ook!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
Leg mij het verband tussen terreur en het dragen van een badpak met lange mouwen op het strand eens uit.
Als je al zo van je stuk raakt van een paar vragem dat je moet gaan schelden en vloeken,... Joh, hoe reageer jij dan op mensen met rare kleding op het strand?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:47 schreef ToT het volgende:
[..]
God gloeiende godverdomme wat een kansloze troll ben je ook!
Auto's in de fik steken en met harpoenen op toeristen en autochtonen schieten om je veroverd stuk strand te verdedigen is geen terreur???
Met een verbod op die kleding krijg je minder van dit soort hufters op dat strand. Voor verdere uitleg lees je maar terug wat er allemaal gezegd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |