abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164699201
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 00:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, dat bepalen gelovigen zelf nog altijd.
Ja, gelovigen geloven dat ze zelf nog wat te bepalen hebben ja.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 01:19:46 #202
19194 Oversight
◢◤
pi_164699406
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 00:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, dat bepalen gelovigen zelf nog altijd.
:') Nee, dat is gewoon een feit.
◢◤
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 01:23:59 #203
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_164699465
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 01:19 schreef Oversight het volgende:

[..]

:') Nee, dat is gewoon een feit.
Feiten en religie sluiten elkaar uit.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 01:26:28 #204
19194 Oversight
◢◤
pi_164699509
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 01:23 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Feiten en religie sluiten elkaar uit.
^O^ Eens, dus stopt geloof waar reclame begint.

:{w Geloof stopt geloof te zijn zodra je het gaat uitdragen, dan wordt het reclame.

:{ Het probleem met reclame, is dat je er altijd een concurrent mee moet overtroeven.

:{ Dat is een garantie op escalatie.

:{ Geloven kun je ook in gedachten doen, en dan heeft niemand er last van.
◢◤
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:42:50 #205
452947 frietenstamp
pi_164704446
quote:
Toen de Oost-Syrische stad Manbij na twee jaar bevrijd werd, waren de burgers blij. Mannen scheerden hun baard af, vrouwen gooiden hun hoofddoek op de grond. © reuters.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ild-gebruikten.dhtml
pi_164704514
quote:
En je zag vrouwen hun niqaab in brand steken terwijl ze een hoofddoek droegen. Nadat ze bevrijd waren door seculiere milities.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:48:27 #207
452947 frietenstamp
pi_164704538
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:47 schreef Ulx het volgende:

[..]

En je zag vrouwen hun niqaab in brand steken terwijl ze een hoofddoek droegen. Nadat ze bevrijd waren door seculiere milities.
Omdat ze nog steeds door hun eigen mannen uit de lagere pikordes en hun belief system gesubgijzeld zijn.

NWS / Moslimhaat op Twitter groter dan ooit, mede dankzij Nederland
pi_164704685
Maar in west-europa bleek jit onderzoek dat veel vrouwen part-time willen werken. En niet fulk-time. Dit komt ook vanuit de ongeschreven regel dat mannen werken en vrouwen thuis zitten.
Zou het in het kader van de emancipatie dan ook niet beter zijn mannen te verplichten part-rime te werken en vrouwen verplicht full-time? In het kader van de emancipatie lijkt me dat meer effect hebben dan een badmutsverbod.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:01:40 #209
452947 frietenstamp
pi_164704792
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:56 schreef Ulx het volgende:
Maar in west-europa bleek jit onderzoek dat veel vrouwen part-time willen werken. En niet fulk-time. Dit komt ook vanuit de ongeschreven regel dat mannen werken en vrouwen thuis zitten.
Zou het in het kader van de emancipatie dan ook niet beter zijn mannen te verplichten part-rime te werken en vrouwen verplicht full-time? In het kader van de emancipatie lijkt me dat meer effect hebben dan een badmutsverbod.
Het is pas vrije keuze als het geen enkel probleem is om parttime geen boerkini te dragen.

En los daarvan is het een uiting van extremisme dus ongewenst in de openbare ruimte.

Ga maar lekker thuis in de kelder je sm-fantasietjes met je laagbegaafde baardboi uitleven.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:03:10 #210
452947 frietenstamp
pi_164704815
Misleidende TT trouwens, de rechter heeft de burgemeester al lang in het gelijk gesteld.
pi_164704915
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:01 schreef frietenstamp het volgende:

Ga maar lekker thuis in de kelder je sm-fantasietjes met je laagbegaafde baardboi uitleven.
Goed argument.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:10:02 #212
452947 frietenstamp
pi_164704968
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:07 schreef Ulx het volgende:

[..]

Goed argument.
Zeker. SM-koppels die in vol ornaat een statement willen maken worden ook van de stranden geschopt.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:11:00 #213
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_164704990
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:10 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Zeker. SM-koppels die in vol ornaat een statement willen maken worden ook van de stranden geschopt.
Bron?
are we infinite or am I alone
pi_164705015
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:10 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Bron?
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:14:53 #215
452947 frietenstamp
pi_164705083
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:12 schreef Ulx het volgende:

[..]

Bron?
Gezond verstand, idioot.

Dit soort zwakzinnige seksuele rollenspellen ga je maar in je eigen land opvoeren. Wij wensen onze kinderen daarvan te vrijwaren.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:17:47 #216
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_164705146
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:14 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Gezond verstand, idioot.

Dit soort zwakzinnige seksuele rollenspellen ga je maar in je eigen land opvoeren. Wij wensen onze kinderen daarvan te vrijwaren.
SM-koppels zijn per definitie buitenlanders?
are we infinite or am I alone
pi_164705213
Mogen mensen met tattooages van kruizen of bijbelteksten deze wel laten zien op het strand? Of moet men die juist weer bedekken?
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:22:46 #218
452947 frietenstamp
pi_164705240
Als een boerkini uit vrije wil gedragen wordt en de draagster is geen extremist, dan is de verkleedpartij onderdeel van een seks-spel dat de onderdanige vrouw met haar dominante man speelt. Prima, maar achter de eigen voordeur, niet op het strand waar kinderen spelen.
pi_164705293
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:22 schreef frietenstamp het volgende:
Als een boerkini uit vrije wil gedragen wordt en de draagster is geen extremist, dan is de verkleedpartij onderdeel van een seks-spel dat de onderdanige vrouw met haar dominante man speelt. Prima, maar achter de eigen voordeur, niet op het strand waar kinderen spelen.
Want dit, dus dat?

Je argumentatie wordt er niet beter op.
pi_164705300
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:21 schreef Ulx het volgende:
Mogen mensen met tattooages van kruizen of bijbelteksten deze wel laten zien op het strand? Of moet men die juist weer bedekken?
Het gaat specifiek om islamitische uitingen, zo in deze tijd van islamitische aanslagen e.d. Worden mensen daar een beetje zenuwachtig van.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:26:05 #221
452947 frietenstamp
pi_164705318
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:21 schreef Ulx het volgende:
Die worden niet vanuit seksuele motieven gedragen en ook niet alleen door vrouwen of alleen door mannen en niet in een meester-slaaf verhouding.

Je doet veel moeite om de ware aard van het fenomeen te ontwijken. Waarom is dat?
pi_164705452
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:25 schreef ToT het volgende:

[..]

Het gaat specifiek om islamitische uitingen, zo in deze tijd van islamitische aanslagen e.d. Worden mensen daar een beetje zenuwachtig van.
Blij dat je toegeeft dat het gewoon om anti-moslim wetjes gaat, en dat het geen flikker te maken heeft met emancipatie.

Dat gehuichel stuit me zo tegen de blote borst. Misselijkmakend is dat. Jij stelt gewoon dat het gaat om moslimmeiden (en hopelijk daarmee ook de kutmarokkaantjes neem ik even aan.) van het strand te weren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2016 12:33:49 ]
pi_164705518
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:33 schreef Ulx het volgende:

[..]

Blij dat je toegeeft dat het gewoon om anti-moslim wetjes gaat, en dat het geen flikker te maken heeft met emancipatie.

Dat gehuichel stuit me zo tegen de blote borst. Misselijkmakend is dat. Jij stelt gewoon dat het gaat om moslimmeiden (en hopelijk daarmee ook de kutmarokkaantjes neem ik even aan.) van het strand te weren.
Nou, als dat met de gedachtegang meespeelt aangezien die marokkanen daar dat hele strand naar zichzelf hebben toegeëigend en gaan rellen, slopen en vechten als autochtonen en toeristen dat strand op willen komen, dan vind ik het helemaal niet zo'n verkeerd idee om zo'n verbod in te stellen waardoor het voor lijpe mocro's minder aantrekkelijk wordt om zo'n strand als een kleine provincie van Marokko af te bakenen! ^O^
Er zit blijkbaar een grote wijk mocro's op loopafstand van dat strand en die bewoners vinden dus blijkbaar dat dat strand hun terrein is en er niemand anders op mag komen.
Een gedrag wat je wel vaker ziet als er grote groepen moslims bij elkaar wonen in kansarme wijken.
pi_164705601
De kansarme wijken van Cannes?
pi_164705630
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:38 schreef Ulx het volgende:
De kansarme wijken van Cannes?
Ach, als er zo veel rel-mocro's bij elkaar zitten, kan ik me niet voorstellen dat die allemaal een eerlijke, goede baan hebben. Anders ga je niet met haroepenen op toeristen schieten f andermans auto's in de fik steken.
pi_164705698
Maar ik denk oprecht dat dit verbod voor het grootste deel bedoeld is om weer terrein terug te winnen van de Marokkanen daar.
pi_164705701
Mag je als besneden man eigenlijk op het naaktstrand? Het is tenslotte vaak een uiting van religie en als het om hygienische redenen moest, tja, wil je dat druipsel naast je in het water?
pi_164705714
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:42 schreef Ulx het volgende:
Mag je als besneden man eigenlijk op het naaktstrand? Het is tenslotte vaak een uiting van religie en als het om hygienische redenen moest, tja, wil je dat druipsel naast je in het water?
Heeft Cannes een naaktstrand?
pi_164705736
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:42 schreef ToT het volgende:

[..]

Heeft Cannes een naaktstrand?
Ik hoop het
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:47:53 #230
452947 frietenstamp
pi_164705833
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:42 schreef Ulx het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:26 schreef frietenstamp het volgende:

Je doet veel moeite om de ware aard van het fenomeen te ontwijken. Waarom is dat?
pi_164705900
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:47 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

[..]

Hehehe viel me ook al op, ja! ;) Ik zeg tot 2x dat het waarschijnlijk bedoeld is om terrein van agressieve Marokkkanen terug te winnen, en hij gaat over andere dingetjes lopen drammen! :D
pi_164705970
Oh nee, het was me al lang duidelijk dat de zogenaamde emancipatie en vrijheid voor vrouwen waar jullie zo prat op gaan gewoon hypocriet gelul was. Moest ik dat nog even bevestigen? Bij deze.
pi_164706067
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:55 schreef Ulx het volgende:
Oh nee, het was me al lang duidelijk dat de zogenaamde emancipatie en vrijheid voor vrouwen waar jullie zo prat op gaan gewoon hypocriet gelul was. Moest ik dat nog even bevestigen? Bij deze.
Niks hypocriet; westerlingen in het algemeen vinden het wel belangrijk dat vrouwen gelijke rechten hebben. Maar terrein terug winnen van een vijandelijke invasie is nog net even wat belangrijker.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:00:56 #234
452947 frietenstamp
pi_164706074
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:55 schreef Ulx het volgende:
Ik heb er persoonlijk geen problemen mee dat de kansloze onderklasse-man zijn onderklasse-vrouw gevangen houdt. Ik heb er wel moeite mee wanneer dat zich in de openbare ruimte manifesteert omdat zulks mij min of meer dwingt om in actie te komen voor de onderdrukte en laat ik daar nou gewoon geen zin in hebben. Call me lazy.
pi_164706125
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:00 schreef ToT het volgende:

[..]

Niks hypocriet; westerlingen in het algemeen vinden het wel belangrijk dat vrouwen gelijke rechten hebben. Maar terrein terug winnen van een vijandelijke invasie is nog net even wat belangrijker.
En daarom hebben vrouwen dan maar niet het recht om een badpak naar keuze te dragen? Want jouw recht op een stuk strand is belangrijker?
pi_164706210
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:04 schreef Ulx het volgende:

[..]

En daarom hebben vrouwen dan maar niet het recht om een badpak naar keuze te dragen? Want jouw recht op een stuk strand is belangrijker?
Bepaalde verboden uitvaardigen is een mooie manier om het gespuis weg te krijgen uit bepaalde gebieden, ja. Als het nou een algeheel Marokkanenverbod was geweest hadden talloze advocaten zich er op gestort wegens discriminatie. Nu is het slechts een verbod voor een bepaald kledingstuk dat een deel van die vijandelijke massa draagt, dus zal die vijandelijke massa vanzelf een stuk kleiner worden. Als vrouwlief niet meer mee mag, heb je kans dat manlief ook thuis blijft, of dat deze groep zich uitdunt door allemaal naar verschillende stranden te gaan waar die boerkini nog wel toegestaan is. Dan komt er wel meer overlast op meerdere stranden, maar in minder erge mate.

Dat strand is belangrijk voor het toerisme, maar die mocro's jagen de toeristen weg, en daarmee loopt Cannes imagischade op en lopen ze veel inkomsten mis.
Puur omdat die mocro's terrein jatten en het zeer agressief verdedigen.

Of vind je dat de politie massaal dat strand op had moeten trekken en met wapenstokken de tandjes van die mocro's er uit had moeten meppen om hen te verjagen, terwijl ze vlak bij het strand wonen en de volgende dag zo weer terug kunnen komen?
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:08:05 #237
452947 frietenstamp
pi_164706213
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:04 schreef Ulx het volgende:

[..]

En daarom hebben vrouwen dan maar niet het recht om een badpak naar keuze te dragen?
Moet je bij hun man/familie wezen.
pi_164706326
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:08 schreef ToT het volgende:

[..]

Bepaalde verboden uitvaardigen is een mooie manier om het gespuis weg te krijgen uit bepaalde gebieden, ja. Als het nou een algeheel Marokkanenverbod was geweest hadden talloze advocaten zich er op gestort wegens discriminatie. Nu is het slechts een verbod voor een bepaald kledingstuk dat een deel van die vijandelijke massa draagt, dus zal die vijandelijke massa vanzelf een stuk kleiner worden. Als vrouwlief niet meer mee mag, heb je kans dat manlief ook thuis blijft, of dat deze groep zich uitdunt door allemaal naar verschillende stranden te gaan waar die boerkini nog wel toegestaan is. Dan komt er wel meer overlast op meerdere stranden, maar in minder erge mate.
Kortom, je bent het met mij eens. Het verbod heeft geen donder te maken met emancipatie of vrijheid van moslima's.

Ik vraag me overigens af of je groepen marokkaanse pubers hiet mee wegjaagt, die zie ik zelden met marokkaanse meiden samen op jet strand. Maar goed, het heeft vast een hoog "lekker puh" gehalte.
pi_164706342
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:13 schreef Ulx het volgende:

[..]

Kortom, je bent het met mij eens. Het verbod heeft geen donder te maken met emancipatie of vrijheid van moslima's.

Ik vraag me overigens af of je groepen marokkaanse pubers hiet mee wegjaagt, die zie ik zelden met marokkaanse meiden samen op jet strand. Maar goed, het heeft vast een hoog "lekker puh" gehalte.
_O- _O- _O- _O- Ja jongen, jij hebt helemaal gelijk! :* En het is inderdaad allemaal alleen maar moslimpje pesten! :*
pi_164706448
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:14 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- Ja jongen, jij hebt helemaal gelijk! :* En het is inderdaad allemaal alleen maar moslimpje pesten! :*
Je schrijft het zelf. Maar nu staan mijn vragen over religieuze tattoos en besneden piemels op naaktstranden nog open.
pi_164706476
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:23 schreef Ulx het volgende:

[..]

Je schrijft het zelf. Maar nu staan mijn vragen over religieuze tattoos en besneden piemels op naaktstranden nog open.
Lazer toch op kneus! :') Het gaat om op een acceptabele manier terrein terug te winnen wat Marokkanen gejat hebben en wat ze op een agressieve manier verdedigen tegenover toeristen die geld in het laatje brengen en tegen de oorspronkelijke bewoners van Cannes die gezellig een dagje naar het strand willen gaan zoals ze altijd gedaan hebben.

Donder toch een heel eind op met die overbodige vragen over tattoos en besneden pikken!
pi_164706569
Ik beweer ook al heel lang dat het je helemaal niet gaat om vrijhijd voor de onderdrukte moslima. Blij dat je me gelijk geeft.
pi_164707338
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:31 schreef Ulx het volgende:
Ik beweer ook al heel lang dat het je helemaal niet gaat om vrijhijd voor de onderdrukte moslima. Blij dat je me gelijk geeft.
Het uiterlijk vertonen van de onderdrukking van de moslima is sowieso ook iets waar men niet op zit te wachten.

Maar prima, als jij het belangrijk vindt dat die wet niet direct om de onderdrukking gaat (terwijl het DUIDELIJK in verband met terrorisme werd gebracht) : prima! ^O^
En landjepik waarbij toeristen en autochtonen met geweld van "hun" terrein geweerd worden, valt daar ook best wel onder.
pi_164707421
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 14:14 schreef ToT het volgende:

[..]

Het uiterlijk vertonen van de onderdrukking van de moslima is sowieso ook iets waar men niet op zit te wachten.
Nee, als het binnenshuis gebeurt is het goed.
pi_164707624
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 14:19 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, als het binnenshuis gebeurt is het goed.
Nee natuurlijk is dat ook niet goed, maar dit topic gaat om het boerkiniverbod in Cannes. Eerst leek het te gaan om autochtonen een minder onveilig gevoel te geven door het zien van vrouwen die hun lichaam niet mogen tonen zoals vrouwen in westerse landen het WEL mogen, maar nu blijkt het dus samen te hangen met landjepik van Marokkanen en dat het slechts een middel is om dat landjepik weer ongedaan te maken.
Natuurlijk is het slecht als islamitische vrouwen binnenshuis uitgebuit worden, maar blijkbaar is dat niet waar het hier om gaat. Een deel van Calais is ingepikt door een grote groep moslims en bij Cannes is een strand zo geconfisqueerd. Dit verbod is een ideale methode om dat te verminderen zonder direct geweld tegen die hufters te gebruiken of zonder direct te zeggen: "Verboten Für Marokkanen".

Het is een handige beslissing om een vervelend probleem te verminderen. Of je het zoals in de titel staat MISBRUIK van de wet wil noemen mogen mensen zelf weten, maar dit lijkt me wenselijker dan dat politiemensen tandafdrukken in hun wapenstokken krijgen bij het opschonen van dat strand.

En tja, die uitbuiting binnenshuis; dat zal wel onder godsdienstvrijheid vallen! :') Zolang vrouwen zelf niet durven er uit te stappen of er met anderen over te praten, valt daar moeilijk wat aan te veranderen.
pi_164707802
Natuurlijk kan men er wat aan veranderen. Je kunt vrouwen verplicht naar een deprogrammeur sturen. Net zoals bij mensen die lid waren van sektes. En de kinderen uit huis plaatsen.

Kams op protesten is aanwezig, en het kost wat belastinggeld, maar je helpt de mensen wel. En daar gaat het tenslotte om.
pi_164707923
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 14:37 schreef Ulx het volgende:
Natuurlijk kan men er wat aan veranderen. Je kunt vrouwen verplicht naar een deprogrammeur sturen. Net zoals bij mensen die lid waren van sektes. En de kinderen uit huis plaatsen.

Kams op protesten is aanwezig, en het kost wat belastinggeld, maar je helpt de mensen wel. En daar gaat het tenslotte om.
Dus elke islamitische vrouw moet verplicht naar zo'n cursus?
Zou ik niet op tegen zijn, maar dan krijg je ÉCHT de grootste ellende. Dat zal gezien worden als bemoeizucht en het opleggen van westerse leefregels enz. Daarbij zal het ook klauwen met geld gaan kosten.
pi_164707937
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 14:14 schreef ToT het volgende:

Maar prima, als jij het belangrijk vindt dat die wet niet direct om de onderdrukking gaat (terwijl het DUIDELIJK in verband met terrorisme werd gebracht) : prima! ^O^

Leg mij het verband tussen terreur en het dragen van een badpak met lange mouwen op het strand eens uit.
pi_164708035
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 14:43 schreef Ulx het volgende:

[..]

Leg mij het verband tussen terreur en het dragen van een badpak met lange mouwen op het strand eens uit.
God gloeiende godverdomme wat een kansloze troll ben je ook!

Auto's in de fik steken en met harpoenen op toeristen en autochtonen schieten om je veroverd stuk strand te verdedigen is geen terreur???
Met een verbod op die kleding krijg je minder van dit soort hufters op dat strand. Voor verdere uitleg lees je maar terug wat er allemaal gezegd is.
pi_164708937
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 14:47 schreef ToT het volgende:

[..]

God gloeiende godverdomme wat een kansloze troll ben je ook!

Auto's in de fik steken en met harpoenen op toeristen en autochtonen schieten om je veroverd stuk strand te verdedigen is geen terreur???
Met een verbod op die kleding krijg je minder van dit soort hufters op dat strand. Voor verdere uitleg lees je maar terug wat er allemaal gezegd is.
Als je al zo van je stuk raakt van een paar vragem dat je moet gaan schelden en vloeken,... Joh, hoe reageer jij dan op mensen met rare kleding op het strand?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')