abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 augustus 2016 @ 11:37:45 #76
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_164546007
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:32 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

De Islam verbannen en daarmee ook moslims mag dan weer wel hè :')
Zie hier een nationalistische Turk die niks opheeft met onze cultuur, normen en waarden en alleen maar haat komt zaaien. Wat mij betreft past zo iemand beter thuis in zijn natuurlijke habitat met een zielige dictator aan de macht.
₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ₂₄fᵃⁿ
pi_164546040
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:36 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp je het niet helemaal.
Nou wat een tijd leven we nu in, dat een kafir me komt vertellen wat de Islam is. Zeker op Google universiteit gestudeerd?
pi_164546057
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:39 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Nou wat een tijd leven we nu in, dat een kafir me komt vertellen wat de Islam is. Zeker op Google universiteit gestudeerd?
Als je geaccepteerd wil worden dan is dit geen goede manier dit te bewerkstelligen.
pi_164546058
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:33 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Als het wel authentiek zou zijn zou het allemaal nog steeds even psycho zijn en in strijd met onze normen en waarden.
De Koran kent 23 passages die regelrecht oproept tot geweld en doodslag jegens ongelovigen. Dus laten we daar niet van wegkijken. Maar de Koran verplicht vrouwen nergens tot het dragen van hoofddoeken, boerka's of boerkini's. Het moedigt een kuisheidsideaal aan voor vrouwen, maar dat is het ook.

De Koran is in tegenstelling tot de Bijbel zo goed als authentiek gebleven. Er is weinig in veranderd. De Hadith behelst mondelinge aanvullende gedragsregels die van de profeet Mohammed afkomstig zouden zijn. Daar kun je als sceptici vraagtekens bij zetten. Anders zou je binnen de Koran vergelijkbare gedragsregels tegenkomen, terwijl veel van die latere gedragsregels tegengesteld zijn aan wat in de Koran staat.
pi_164546079
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:37 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Zie hier een nationalistische Turk die niks opheeft met onze cultuur, normen en waarden en alleen maar haat komt zaaien. Wat mij betreft past zo iemand beter thuis in zijn natuurlijke habitat met een zielige dictator aan de macht.
Lol, als ik een andere mening heb ben ik meteen een Turk? Typisch de arrogantie van de blanke Nederlanders was Nederland ten onder gaat.
pi_164546081
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:37 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

Ongedierte moet je uitroeien. Mensen die haat zaaien zie ik als ongedierte, inclusief de haatvarkens hier en de terroristen van de IS.
Misschien tijd voor een kop koffie? c_/
pi_164546084
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:37 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Ik kan ook wel elke keer zeggen zie hier een nationalistische Nederlander die geen idee heeft van zn eigen cultuur, normen en waarden maar wel haat wil zaaien tegen mensen die wel een idee hebben. Zo iemand past het beste in een hermetisch afgesloten zolderkamer met een enkele computer zonder internet.

Maar echt veel schiet je er niet mee op. Wel leuk hoor, btje moddergooien, je op laten jutten. :D
wooblabalurg
pi_164546101
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:42 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik kan ook wel elke keer zeggen zie hier een nationalistische Nederlander die geen idee heeft van zn eigen cultuur, normen en waarden maar wel haat wil zaaien tegen mensen die wel een idee hebben. Zo iemand past het beste in een hermetisch afgesloten zolderkamer met een enkele computer zonder internet.

Maar echt veel schiet je er niet mee op. Wel leuk hoor, btje moddergooien, je op laten jutten. :D
Een computer zonder internet is natuurlijk wel de ergste vorm van marteling.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_164546109
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:41 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

Lol, als ik een andere mening heb ben ik meteen een Turk? Typisch de arrogantie van de blanke Nederlanders was Nederland ten onder gaat.
Als je nou eens een prijs wint dan kun je weer Nederlander worden. Gaat alles toch net even wat sneller. :o
wooblabalurg
  maandag 15 augustus 2016 @ 11:44:15 #85
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_164546120
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:41 schreef Elzies het volgende:

[..]

_O- Deze debiele reactie van NL/EU op agressie.
  maandag 15 augustus 2016 @ 11:44:23 #86
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_164546123
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:41 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

Je geeft aan dat je mij dood wil maken. In wat voor opzicht moet ik dat betitelen als een "andere mening".

:')
pi_164546140
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:41 schreef Elzies het volgende:

[..]

Liever thee, samen met Cohen.
  maandag 15 augustus 2016 @ 11:45:38 #88
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_164546148
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:44 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Je geeft aan dat je mij dood wil maken. In wat voor opzicht moet ik dat betitelen als een "andere mening".

Je wilt een dialoog aangaan met je doodsbedreiger. Ga in therapie.
  maandag 15 augustus 2016 @ 11:46:14 #89
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_164546160
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:43 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Als je nou eens een prijs wint dan kun je weer Nederlander worden. Gaat alles toch net even wat sneller. :o
Alleen moet je daarvoor wel enige vorm van talent hebben. Een prijs voor beroven of tasjes pikken bestaat zover ik weet nog niet.
pi_164546172
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:43 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Nee, Nederlander wordt je hier pas als je zegt dat je moslims dood wil hebben.
pi_164546230
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:46 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Nee, Nederlander wordt je hier pas als je zegt dat je moslims dood wil hebben.
In NWS gaat die vlieger inderdaad op. De kunst is om dat gedrag vooral niet te spiegelen.
pi_164546254
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:44 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Als haatzaaier ben je geen haar beter dat de IS terroristen. Beide groepen moeten we uitroeien voor een betere wereld.
pi_164546296
quote:
2s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:36 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat klopt. Punt is dat de Hadith natuurlijk verhalen zijn over het gedrag van Mohammed, en er dus een heleboel varianten mogelijk zijn. Daarom dragen lang niet alle moslims een niqab, en zijn er ook moslims die in de Hadith de rechtvaardiging vinden om ongelovigen dood te maken.

Je kunt op basis van de Hadith dus niet de volledige islam als discriminerend of haatzaaiend betitelen. Wel kan je dat doen met de groepen die betreffende interpretaties aanhangen. IS bijvoorbeeld.
Toch is het ook vaak een goedkope truuk om de islam maar in zo'n positief mogelijk daglicht te stellen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  maandag 15 augustus 2016 @ 11:57:34 #94
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_164546419
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:51 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

Als haatzaaier ben je geen haar beter dat de IS terroristen. Beide groepen moeten we uitroeien voor een betere wereld.
Ik heb gezegd dat de islam wat mij betreft verbannen mag worden. Waar in die zin staat dat ik ze wil afmaken. Simpele ziel die je bent. _O-

Maar ik beschouw dit als een doodsbedreiging. Eens kijken of ik daar wat mee kan.
pi_164546459
quote:
2s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:36 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat klopt. Punt is dat de Hadith natuurlijk verhalen zijn over het gedrag van Mohammed, en er dus een heleboel varianten mogelijk zijn. Daarom dragen lang niet alle moslims een niqab, en zijn er ook moslims die in de Hadith de rechtvaardiging vinden om ongelovigen dood te maken.

Je kunt op basis van de Hadith dus niet de volledige islam als discriminerend of haatzaaiend betitelen. Wel kan je dat doen met de groepen die betreffende interpretaties aanhangen. IS bijvoorbeeld.
Maar dan kun je toch niet meer spreken over een gezamenlijke religie, maar toch veel eerder over een ratjetoe aan verschillende stromingen die elkaar in woord en daad tegenspreken en elkaar in naam van Allah en Mohammed letterlijk afmaken?

Ik vind dat zoiets niet meer mag vallen onder de noemer religie en dat dit soort stromingen geen gebruik meer mogen maken van onze grondwettelijke recht tot godsdienstvrijheid.
pi_164546489
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:59 schreef Elzies het volgende:

[..]

Maar dan kun je toch niet meer spreken over een gezamenlijke religie, maar toch veel eerder over een ratjetoe aan verschillende stromingen die elkaar in woord en daad tegenspreken en elkaar in naam van Allah en Mohammed letterlijk afmaken?

Ik vind dat zoiets niet meer mag vallen onder de noemer religie en dat dit soort stromingen geen gebruik meer mogen maken van onze grondwettelijke recht tot godsdienstvrijheid.
Bedankt voor je mening maar zo werkt categoriseren dus niet.
pi_164546491
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:57 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Ik heb gezegd dat de islam wat mij betreft verbannen mag worden. Waar in die zin staat dat ik ze wil afmaken. Simpele ziel die je bent. _O-

Maar ik beschouw dit als een doodsbedreiging. Eens kijken of ik daar wat mee kan.
Is sowieso banwaardig. Ben er al eens voor geband en dat was niet zo direct.
pi_164546512
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:57 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Succes schat. Simpele ziel die je bent. Waar zeg ik dat ik je dood ga maken? _O-

Terroristen, haatzaaiers (haatimams, haatvarkens, haatbaarden), moordenaars, verkrachters moeten ze uitroeien door deze beesten de doodstraf op te leggen en niet straffen met een taakstraf. Wordt eens tijd dat de regering hier de doodstraf weer invoert. Zijn we snel genoeg verlost van een heleboel ongedierte.

[ Bericht 9% gewijzigd door Ron.Jeremy op 15-08-2016 17:42:20 ]
pi_164546513
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:52 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Toch is het ook vaak een goedkope truuk om de islam maar in zo'n positief mogelijk daglicht te stellen.
Ongetwijfeld, dingen mooier voordoen dan ze zijn is geen mens vreemd.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_164546833
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:59 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ze hebben de Koran gezamenlijk, dus is er wel een overkoepelende gezamenlijke religie, de islam. Daarbinnen heb je inderdaad allerlei stromingen die elkaar naar het leven kunnen staan, dat heb je goed gezien.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')