SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook
Citius, Altius, Fortius.
Ik ging meteen zappen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:02 schreef heywoodu het volgende:
Michael Johson zit bij BBC, hopen op een snelle switch daar
Ik ben iig over naar de BBC, daar is 'ie al.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:02 schreef heywoodu het volgende:
Michael Johson zit bij BBC, hopen op een snelle switch daar
Dit jaquote:
Dafne ziet haar smoesje als sneeuw voor de zon verdwijnen.quote:
Deze week nog een keerquote:Op maandag 15 augustus 2016 03:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij zwemmen wordt er nooit gewonnen vanuit de buitenbaan.
Oh ja acht. Maar punt blijft staan.quote:
Dan gaat het broekje uitquote:Op maandag 15 augustus 2016 03:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Bolt gaat er straks ook nog een WR uitgooien, ik voel het.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:04 schreef heywoodu het volgende:
Als je 9.98, 19.94 en 43.03 loopt mag je wat mij betreft gerust een van de beste atleten ooit genoemd worden
Dan upload ik fotos in dit topic terwijl ik alles onderspuit, wat een genot zou dat zijnquote:Op maandag 15 augustus 2016 03:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Bolt gaat er straks ook nog een WR uitgooien, ik voel het.
Sensationeel inderdaadquote:Op maandag 15 augustus 2016 03:04 schreef heywoodu het volgende:
Als je 9.98, 19.94 en 43.03 loopt mag je wat mij betreft gerust een van de beste atleten ooit genoemd worden
Zal niet gebeuren, maar toch even quotenquote:Op maandag 15 augustus 2016 03:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan upload ik fotos in dit topic terwijl ik alles onderspuit, wat een genot zou dat zijn
quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zal niet gebeuren, maar toch even quoten
quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:07 schreef Redefine het volgende:
Brons voor Kazachstan. Gifje incoming.
Dat met name. Daar waar iedereen verzuurde zette hij nogquote:Op maandag 15 augustus 2016 03:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
die laatste meters zijn echt ongelofelijk. Hoe die nog weer even wegloopt
Kieft vond van welquote:Op maandag 15 augustus 2016 03:07 schreef chufi het volgende:
Die Engelsman op lijn 7 raakt wel een paar keer de witte lijn... Mag dat?
Dat had ik ook wel verwacht. Niet alleen een geweldige atleet, maar ook een groot mens.quote:
Johnson lijkt me ook wel iemand die hier vooral van geniet eigenlijkquote:
Dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Johnson lijkt me ook wel iemand die hier vooral van geniet eigenlijk
In Nederland praten we Nederlands.quote:
Heb je het gifje nog?quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:10 schreef Redefine het volgende:
Jammer vandaag geen coach die MAD is.
Bolt is groter dan de sport.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:10 schreef Aguero het volgende:
#BOLTDOWN bij de BBC.![]()
Hypemachine draait op volle toeren.
twitter:ChrisChavezSI twitterde op maandag 15-08-2016 om 03:07:29Would you believe me if I told you that Van Niekerk is coached by his 74-year-old great grandmother? It’s true. https://t.co/NwYCNDxfwe reageer retweet
In Madrid.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:11 schreef Redefine het volgende:
We weten dus waar Koffieplanter in september is.
Madrid.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:11 schreef Redefine het volgende:
We weten dus waar Koffieplanter in september is.
Mystieke krachten dit dat.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:11 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ChrisChavezSI twitterde op maandag 15-08-2016 om 03:07:29Would you believe me if I told you that Van Niekerk is coached by his 74-year-old great grandmother? It’s true. https://t.co/NwYCNDxfwe reageer retweet
Overgrootmoeder van 74?quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:11 schreef Pino112 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |