SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Leek alsof Weightman nog opzij ging om haar te blokken, waardoor ze de laatste meters schuin moest finishenquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:36 schreef TheArt het volgende:
Waarom valt ze over de streep? Als ze door blijft lopen ipv te duiken dan gaat ze er misschien nog wel langs.
?quote:
Jij vindt TJ geen veldonderdeel?quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:38 schreef Redefine het volgende:
Je zou eigenlijk ook wel een echt veld onderdeel verwachten nu.
Staat denk ik ook op dat vlak op plek 7.quote:
Let op het woordje echt. Dus letterlijk op het veld.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt TJ geen veldonderdeel?
Behalve dan dat Dibaba wint en Muir zilver pakt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:39 schreef TheArt het volgende:
Sifan gaat de finale wel halen normaal gesproken, waarin ze 5e wordt ofzo achter Dibaba, Kipyegon, Seyaum en Muir ofzo in die volgorde.
speer of discus dus?quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Let op het woordje echt. Dus letterlijk op het veld.
Ik vind je voor jouw doen verrassend zwartgallig.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:39 schreef TheArt het volgende:
Sifan gaat de finale wel halen normaal gesproken, waarin ze 5e wordt ofzo achter Dibaba, Kipyegon, Seyaum en Muir ofzo in die volgorde.
Je voorspelling bij het hockey klopte ook al niet. Dus ik ga er van uit dat ze gewoon wint.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:39 schreef TheArt het volgende:
Kogelsingeren, kogel.quote:
Wel toepasselijk dat de atletiek daarin afgewerkt wordt ja, daar de IAAF bijna net zo corrupt is als Havelange.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel leuk dat dit stadion naar Joao Havelange genoemd is.
quote:
oja Kogelslingeren.quote:
--> POLquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:40 schreef Szura het volgende:
Mogen we van al die Fok-PVV-gekkies wel voor Sifan juichen?
Ja joh, die slapen, dus we juichen gewoonquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:40 schreef Szura het volgende:
jahoor grgrquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:40 schreef Szura het volgende:
Wat als Yuri Murat had gehetenquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:40 schreef Szura het volgende:
Al is het alleen maar de verwachting temperenquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je voorspelling bij het hockey klopte ook al niet. Dus ik ga er van uit dat ze gewoon wint.
Tja, 5e zou ik wel het maximaal haalbare vinden eigenlijkquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Al is het alleen maar de verwachting temperen
Precies, ik had zeker als ik dit zo zie, achter de laatste loopster gelopenquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:41 schreef heywoodu het volgende:
Voorlaatste positie ipv laatste, wat doet ze
Murat EL Gheldouri.quote:
De beste man is netjes 100 jaar geworden drie maanden geleden. Oud roest vergaat niet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel toepasselijk dat de atletiek daarin afgewerkt wordt ja, daar de IAAF bijna net zo corrupt is als Havelange.
Ga slapen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:42 schreef Fylax het volgende:
Ik ga het alvast zeggen: ze gaat verliezen geheel in stijl van TeamNL.
Zoals jij al jouw hele leven doet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:42 schreef Fylax het volgende:
Soooowquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoals jij al jouw hele leven doet.
oooh hahahahaquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoals jij al jouw hele leven doet.
Nee ze gaat falenquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Sifan loopt weer tactisch. Straks gaat het brommertje aan.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel toepasselijk dat de atletiek daarin afgewerkt wordt ja, daar de IAAF bijna net zo corrupt is als Havelange.
Ben je nou alweer bezig?quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:42 schreef Fylax het volgende:
Als ze maar niet te vroeg PIEKT.quote:
Ligt aan jou danquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:46 schreef IbanMayo het volgende:
Muir weer zo'n Lollerbrit? Nooit van gehoord (ligt wellicht aan mij)
wie verwacht er goud danquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:46 schreef marcodej het volgende:
Dibaba wel sterk hoor. Dit wordt geen goud.
Zilver is ook mooiquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:46 schreef marcodej het volgende:
Elke medalje/plak is bonus.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:46 schreef marcodej het volgende:
Medaille zou al mooi zijnquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:46 schreef marcodej het volgende:
Ze hoeft toch niks ander dan goudquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:46 schreef PippenScottie het volgende:
Ook overtuigender dan ik had verwacht.
Redelijke medaillekans wel voor haar.
Gouden randje dit dat.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elke medalje/plak is bonus.
'Plak'.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elke medalje/plak is bonus.
Is dit jaar pas opgekomen en heel snel opgekomen ook. Al 3.57 gelopen dit jaar.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:46 schreef IbanMayo het volgende:
Muir weer zo'n Lollerbrit? Nooit van gehoord (ligt wellicht aan mij)
43.92quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:47 schreef Max23 het volgende:
Voorspel hieronder de winnende 400m tijd
Dan ben je nog stommer dan ik al dacht /Martquote:
Relevantie?quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:48 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ooit gehoord van Ethiopische joden?
quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze hoeft toch niks ander dan goud
[ afbeelding ]
Celeste.quote:
42.98quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:47 schreef Max23 het volgende:
43.58quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:47 schreef Max23 het volgende:
43,16quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:47 schreef Max23 het volgende:
Relevantie?quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:50 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Er bestaan dus ook zwarte Israëli.
SOEPER.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind fantastisch, super.
ja echt he damnquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik bij dat atletiek toch een hoop lekkere wijven heb gezien
Die combi zou 16 meter opleveren.quote:
verstond haar prima.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:50 schreef marcodej het volgende:
Ik versta er geen hol van, maar ik vind alles leuk wat ze zegt.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die combi zou 16 meter opleveren.
Hoe rekbaar zal dat begrip zijn? Geen top tien iig.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:52 schreef Pino112 het volgende:
"Een van de beste sprongen allertijden"
Op tv was het later dan op de stream.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nos livestream loopt altijd achter, idd
????quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hou het voortaan maar bij rebussen.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op tv was het later dan op de stream.
Waarom?quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met Gregory Sedoc.
Komt omdat NOS het met minuten vertraging uitzendt.quote:
Zijn toontje is echt heel erg vervelend. Bovendien viel hij gisteren echt grandioos door de mand toen het over Dafne ging.quote:
Veel Lebedeva godin.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:54 schreef Aguero het volgende:
http://www.alltime-athletics.com/wtripleok.htm#1
Top-30.
Wat zei die toen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zijn toontje is echt heel erg vervelend. Bovendien viel hij gisteren echt grandioos door de mand toen het over Dafne ging.
Oh wij vinden van nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zijn toontje is echt heel erg vervelend. Bovendien viel hij gisteren echt grandioos door de mand toen het over Dafne ging.
Hij kan zo meedoen bij Levende Steen Ministeries.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sedoc is een beetje de blikken dominee.
Zeker.quote:
Jazeker.quote:
WR speerwerpen zou episch zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil eens een WR op een veldonderdeel zien. Volgens mij heb ik dat nog nooit gezien
Toen Michael Johnson WR liep had ik al haar op mn zak boh bohquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil eens een WR op een veldonderdeel zien. Volgens mij heb ik dat nog nooit gezien
JUICHENquote:
Beide Laura's lopen al een paar jaar mee hoor (aan de top of subtop).quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Is dit jaar pas opgekomen en heel snel opgekomen ook. Al 3.57 gelopen dit jaar.
Coloured. Daar is een VOC vaarder ooit over een Bantu vrouw heengegaan.quote:
Jij was niet live bij Wlodarczyk?quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar Muir is dit jaar echt als een komeet omhoog geschoten. Ze deed altijd leuk mee, maar dat was het dan ook. Is ook pas 23 natuurlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Beide Laura's lopen al een paar jaar mee hoor (aan de top of subtop).
Apart welquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Coloured. Daar is een VOC vaarder ooit over een Bantu vrouw heengegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |