SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Ik ga dat toch weer eens en keertje doen voor de lol, maar dan koop ik wel zo'n kant en klaar dingquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Piet zit aan de Thai wiedewiedewiet.
Rustig beginnen en niet eerst moed indrinken. Verder is het gewoon slechte gewoonte.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga dat toch weer eens en keertje doen voor de lol, maar dan koop ik wel zo'n kant en klaar ding
want ik kan niet draaien
Ja gewoon een keer voor de lol, voorzichigquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Rustig beginnen en niet eerst moed indrinken. Verder is gewoon slechte gewoonte.
Maar nu niet live volgens mijquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan is Beachvolleybal nog leuker.
alleen met kijken?quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms ben ik wel fanatiek, niet vaak.
o ja paard enzo...quote:
Ken 2 ruiters van NL op OS al aardig lang, 1 paard vanaf veulen.quote:
Ankie heb ik een keer ontmoet, was ergens waar ik werkte, de rest hou ik maar voor mezelf,quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ken 2 ruiters van NL op OS al aardig lang, 1 paard vanaf veulen.
Hier en daar bij springruiters ook nog paar van zuipen aan de bar.
Nog voor Fok neem ik aanquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ankie heb ik een keer ontmoet, was ergens waar ik werkte, de rest hou ik maar voor mezelf,
maar was aardig mens
Ben keer genept door meid waarmee ik afgesproken had bij de Drunese duinen, moest ik zonder zadel. Ben blijven zitten maar vraag niet hoe.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:53 schreef FANN het volgende:
de eerste keer was in he dorp waar ik woonde, een knul zou me wel effe paard leren rijden
zei hij![]()
zonder zadel![]()
ik heb er twee minuten opgezeten
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben keer genept door meid waarmee ik afgesproken had bij de Drunese duinen, moest ik zonder zadel. Ben blijven zitten maar vraag niet hoe.
Kom langsquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga dat toch weer eens en keertje doen voor de lol, maar dan koop ik wel zo'n kant en klaar ding
want ik kan niet draaien
stoerquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:59 schreef chufi het volgende:
1 x ponypark Slagharen is mijn resultaat.. WEl blijven zitten.. Maar heb er niets mee
Paardenstooflappen. Yummyquote:
Ik ben nog wel een keer tegen een muurtje gedrukt door een koe.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:52 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja paard enzo...
ben ik een keer afgeflikkerd,2x zelfs![]()
en een keer een kopstoot gehad van een paard, dan ben je ook gelijk half bewusteloos
Anky is ok en Sjef haar kerel kom ik weleens tegen aan de bar. Hij had ff wat lichamelijke tegenslag maar gaat weer goed met 'm inmiddels.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ankie heb ik een keer ontmoet, was ergens waar ik werkte, de rest hou ik maar voor mezelf,
maar was aardig mens
Nawwwquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:00 schreef FANN het volgende:
[..]
NEE, ik zorg dan wel dat ik veilig thuis ben
neequote:Op maandag 15 augustus 2016 02:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Over stieren ga ik maar niet beginnen dan
Yummyquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:59 schreef Monopoly het volgende:
Bubble gehaald bij de Vliegende Hollander. Lekker waus nu
Paardenbief op de BBQquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:59 schreef FANN het volgende:
Piet vreet zonder problemen zijn eigen paard op hoor
geile koe?quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben nog wel een keer tegen een muurtje gedrukt door een koe.
Die smaakte erg lekker
mijn moeder had een keer gehaktballen van paardenvlees gemaakt, toen werd mij Pa érg boosquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die Thai wiet begint er in te hakken, snap niets meer van dit topic.
Gooi er nog gewoon wat toeters in.quote:
Laat maarquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:01 schreef FANN het volgende:
[..]
nee![]()
maar dat vehaal ken ik al Chuf en dat je het vlees daarna opvreet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |