keek net ff wat rond en kom alleen dit soort shit tegenquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
hso
[..]
nee hoor, jij bent inmiddels wel expert op het gebied van aids denk ik gezien je tagje
snap niet waarom dat niet gewoon toegegeven kan worden, dat het merendeel van de posts op de FP gewoon achterlijk isquote:
drm kamalquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
keek net ff wat rond en kom alleen dit soort shit tegen
kastflikkertjes die zingen over seks met autotune
de standaard kleurerlyrics op een trapbeat
dima die stoer doet
maar hij komt nog uit de goeie tijdenquote:
truequote:Op maandag 15 augustus 2016 02:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
maar hij komt nog uit de goeie tijden
ja kan welquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
aiiii
ga je me op hoogte houden met snaps
yessssquote:
awh hopelijk kun je snel slapenquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
yessss
ik ben zo moe heben al sinds 0630 Nederlandse tijd op
![]()
nu uren wachten op m'n koffers, dan nog 1,5 uur rijden naar de uni.
daarom licht aanquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
spannend
ben je niet bang in t donker
He, ze heeft gewoon 'r oksels gladgeschoren hoor. Vooral die kniestukken met tijgerprint maken 'r sexy. Zo maar ff fappen.quote:
Betwijfel ik ook. Al valt of staat het met wat voor klinknagels ze gebruiken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 08:59 schreef Kurovski het volgende:
Lekker stevig.
Dit claimt de fabrikant:
-Withstanding extremely high winds and gusts over 60 m/s (Category 4 hurricane).
Ziet er behoorlijk stevig uit, maar 60 m/s is wel wat veel. Ik geloof eigenlijk niet dat het zaakje dan nog heel blijft.
[ afbeelding ]
Bouten, moeren en chassisringenquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Betwijfel ik ook. Al valt of staat het met wat voor klinknagels ze gebruiken.
Oh dacht houten klinknagels.quote:
Gewoon alles 316L staal, ook de blades. Die toren kan wel van aluminium al zou ik ook bij de onderste bevestiging cable guyes gebruiken en een wat grotere crossdiameter bij de torenconstruktie.quote:
Ik heb echt geen idee wat het is enzo ik lul maar watquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gewoon alles 316L staal, ook de blades. Die toren kan wel van aluminium al zou ik ook bij de onderste bevestiging cable guyes gebruiken en een wat grotere crossdiameter bij de torenconstruktie.
jezustering!quote:
Niet allemaal tegelijk. Met zijn 2en in de rij staan jongens.quote:
Het is een type windmolen om electriciteit op te wekken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat het is enzo ik lul maar wat
Genoeg mensen die zichzelf vrijwillig kaalscheren en hoezo crewbash, heb gewoon geen respect voor de autoriteiten, mag toch. Ben een soeverein persoon!!quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wow. crewbash EN (gewelds) verwensing
en eerst tol betalen bij mijquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niet allemaal tegelijk. Met zijn 2en in de rij staan jongens.
ja ook genoeg mensen die zichzelf vrijwillig vna kant maken dan mag je op fok nog steeds geen doodsverwensing maken hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Genoeg mensen die zichzelf vrijwillig kaalscheren en hoezo crewbash, heb gewoon geen respect voor de autoriteiten, mag toch. Ben een soeverein persoon!!
Heb je je tas vol met buttplugs al terug of zit je nog te wachten?quote:
Van een kaal hoofd ga je niet dood. :S Vraag WCH maar. Nou ja vooruit, halfdood misschien dan toch.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja ook genoeg mensen die zichzelf vrijwillig vna kant maken dan mag je op fok nog steeds geen doodsverwensing maken hoor
nee je moet je kont nog wat verder speriden hij zit nog vast achter je steak van gisterquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je je tas vol met buttplugs al terug of zit je nog te wachten?
blablablaquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Van een kaal hoofd ga je niet dood. :S Vraag WCH maar. Nou ja vooruit, halfdood misschien dan toch.
Nee, ik zei dat ik zomaar wat lulde. Geen verstand van zee dingen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het is een type windmolen om electriciteit op te wekken.
Maar ik zou ook gelijk 3 turbines op dezelfde hoogte plaatsen op elke zijde 1 om torsiekrachten te beperken en economisch rendement van de toreninvestering te verbeteren.
En ik lul niet zomaar wat. Ik denk af en toe nog wel 'ns een beetje na over dingen.
Echt gelijk ook een hele andere kopquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niet allemaal tegelijk. Met zijn 2en in de rij staan jongens.
Wat ben je toch een interessant persoon.quote:
quote:
Zijn jullie nog steeds aan het dansen, jongens?quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat ben je toch een interessant persoon.ik heb gewonnen.
gewonnen op internet, wowquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
ik zou een tr kunnen maken, kijken wie er dan wint....quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja doe dan Braddie.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zou een tr kunnen maken, kijken wie er dan wint....
Alsof jij hier komt om te verliezen.quote:
Ga werken joh loonslaaf en bemoei jezelf niet met onze zaken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie nog steeds aan het dansen, jongens?
Bedankt, dit doet mij goed.quote:
jij kan nog steeds de emoties niet goed verwerken zie ik wel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga werken joh loonslaaf en bemoei jezelf niet met onze zaken.
caren of een ander caredquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:28 schreef Catkiller het volgende:
Hoop dat ze op zijn minst wel cared als ik 6 maanden krijg voor de TR die ze maakt.
yowquote:
Dit. Haha. Papjong.quote:
Kan je nog een goede game aanraden? Heb er vier geplatinumd vorige week en ben een beetje door m'n games heen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jij kan nog steeds de emoties niet goed verwerken zie ik wel.
not much, en met jou?quote:
Jij durft niks alleen of wel?? Als ik je uitdaag voor een 1v1 kom je zeker ook met wapens aanzetten???quote:
Game eigenlijk nauwelijks nogquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan je nog een goede game aanraden? Heb er vier geplatinumd vorige week en ben een beetje door m'n games heen.
Nee. Wat het ook is wat je probeert te zeggen.quote:
Ja, scheelt tijd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij durft niks alleen of wel?? Als ik je uitdaag voor een 1v1 kom je zeker ook met wapens aanzetten???
ontbijt inspiratie, baviaanquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee. Wat het ook is wat je probeert te zeggen.
Oh, dacht dat je moeder nog je ontbijt maakt.quote:
ja als je sws wint heb je geen zin om onnodig tijd eraan te verspillenquote:
Ja, behalve vandaagquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je moeder nog je ontbijt maakt.
Ik ontbijt nooit, eet gewoon tussen de middag paar worstenbroodjes. Misschien kan 2NutZ je helpen, die man moet altijd vroeg op voor 5 euro per uur.quote:
Bedankt voor het uitleggenquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja als je sws wint heb je geen zin om onnodig tijd eraan te verspillen
Nee, kan niet. En hoezo 5 eu? was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ontbijt nooit, eet gewoon tussen de middag paar worstenbroodjes. Misschien kan 2NutZ je helpen, die man moet altijd vroeg op voor 5 euro per uur.
ligt er maar aan wat je als ontbijt neemtquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:39 schreef Trollscience het volgende:
ontbijt is een van de lekkerste maaltijden van de dag
Dus als je poep hebt als ontbijt is dat beter dan patat in de middag?quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:39 schreef Trollscience het volgende:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:39 schreef Trollscience het volgende:
Is meer iets voor op een heuveltop in tyfoon-gebieden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat ik zomaar wat lulde. Geen verstand van zee dingen.
De complete installatie is niet eens zo moeilijk zelf te construeren.quote:Aangezien de wind rond elk blad aan zowel de windwaartse als aan de lijzijdekant van de turbine trekt, spreidt deze eigenschap de torsie evenredig over de volledige draaiing uit.
ipv havermout: zemelen +rauwe choconibs en kiwiquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:43 schreef Drug het volgende:
[..]
kokosmelk met banaan en wat havermout in de blender, dan avocado en pecannoten erin
o nms vind ik fucking vet maar werd te verslaafd dus weggelegd. ging van vrijdagavond tot zondagochtend ongeveer non stopquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Game eigenlijk nauwelijks nogBen nog steeds bezig met uncharted 4, dit weekend nog wat gedaan.
Mijn volgende is denk ik No man Sky.
naisquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ipv havermout: zemelen +rauwe choconibs en kiwi
dat was mijn ontbijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |