nee je moet je kont nog wat verder speriden hij zit nog vast achter je steak van gisterquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je je tas vol met buttplugs al terug of zit je nog te wachten?
blablablaquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Van een kaal hoofd ga je niet dood. :S Vraag WCH maar. Nou ja vooruit, halfdood misschien dan toch.
Nee, ik zei dat ik zomaar wat lulde. Geen verstand van zee dingen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het is een type windmolen om electriciteit op te wekken.
Maar ik zou ook gelijk 3 turbines op dezelfde hoogte plaatsen op elke zijde 1 om torsiekrachten te beperken en economisch rendement van de toreninvestering te verbeteren.
En ik lul niet zomaar wat. Ik denk af en toe nog wel 'ns een beetje na over dingen.
Echt gelijk ook een hele andere kopquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niet allemaal tegelijk. Met zijn 2en in de rij staan jongens.
Wat ben je toch een interessant persoon.quote:
quote:
Zijn jullie nog steeds aan het dansen, jongens?quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat ben je toch een interessant persoon.ik heb gewonnen.
gewonnen op internet, wowquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
ik zou een tr kunnen maken, kijken wie er dan wint....quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja doe dan Braddie.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zou een tr kunnen maken, kijken wie er dan wint....
Alsof jij hier komt om te verliezen.quote:
Ga werken joh loonslaaf en bemoei jezelf niet met onze zaken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie nog steeds aan het dansen, jongens?
Bedankt, dit doet mij goed.quote:
jij kan nog steeds de emoties niet goed verwerken zie ik wel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga werken joh loonslaaf en bemoei jezelf niet met onze zaken.
caren of een ander caredquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:28 schreef Catkiller het volgende:
Hoop dat ze op zijn minst wel cared als ik 6 maanden krijg voor de TR die ze maakt.
yowquote:
Dit. Haha. Papjong.quote:
Kan je nog een goede game aanraden? Heb er vier geplatinumd vorige week en ben een beetje door m'n games heen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jij kan nog steeds de emoties niet goed verwerken zie ik wel.
not much, en met jou?quote:
Jij durft niks alleen of wel?? Als ik je uitdaag voor een 1v1 kom je zeker ook met wapens aanzetten???quote:
Game eigenlijk nauwelijks nogquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan je nog een goede game aanraden? Heb er vier geplatinumd vorige week en ben een beetje door m'n games heen.
Nee. Wat het ook is wat je probeert te zeggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |