He, ze heeft gewoon 'r oksels gladgeschoren hoor. Vooral die kniestukken met tijgerprint maken 'r sexy. Zo maar ff fappen.quote:
Betwijfel ik ook. Al valt of staat het met wat voor klinknagels ze gebruiken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 08:59 schreef Kurovski het volgende:
Lekker stevig.
Dit claimt de fabrikant:
-Withstanding extremely high winds and gusts over 60 m/s (Category 4 hurricane).
Ziet er behoorlijk stevig uit, maar 60 m/s is wel wat veel. Ik geloof eigenlijk niet dat het zaakje dan nog heel blijft.
[ afbeelding ]
Bouten, moeren en chassisringenquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Betwijfel ik ook. Al valt of staat het met wat voor klinknagels ze gebruiken.
Oh dacht houten klinknagels.quote:
Gewoon alles 316L staal, ook de blades. Die toren kan wel van aluminium al zou ik ook bij de onderste bevestiging cable guyes gebruiken en een wat grotere crossdiameter bij de torenconstruktie.quote:
Ik heb echt geen idee wat het is enzo ik lul maar watquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gewoon alles 316L staal, ook de blades. Die toren kan wel van aluminium al zou ik ook bij de onderste bevestiging cable guyes gebruiken en een wat grotere crossdiameter bij de torenconstruktie.
jezustering!quote:
Niet allemaal tegelijk. Met zijn 2en in de rij staan jongens.quote:
Het is een type windmolen om electriciteit op te wekken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat het is enzo ik lul maar wat
Genoeg mensen die zichzelf vrijwillig kaalscheren en hoezo crewbash, heb gewoon geen respect voor de autoriteiten, mag toch. Ben een soeverein persoon!!quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wow. crewbash EN (gewelds) verwensing
en eerst tol betalen bij mijquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niet allemaal tegelijk. Met zijn 2en in de rij staan jongens.
ja ook genoeg mensen die zichzelf vrijwillig vna kant maken dan mag je op fok nog steeds geen doodsverwensing maken hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Genoeg mensen die zichzelf vrijwillig kaalscheren en hoezo crewbash, heb gewoon geen respect voor de autoriteiten, mag toch. Ben een soeverein persoon!!
Heb je je tas vol met buttplugs al terug of zit je nog te wachten?quote:
Van een kaal hoofd ga je niet dood. :S Vraag WCH maar. Nou ja vooruit, halfdood misschien dan toch.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja ook genoeg mensen die zichzelf vrijwillig vna kant maken dan mag je op fok nog steeds geen doodsverwensing maken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |