Ja, scheelt tijd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij durft niks alleen of wel?? Als ik je uitdaag voor een 1v1 kom je zeker ook met wapens aanzetten???
ontbijt inspiratie, baviaanquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee. Wat het ook is wat je probeert te zeggen.
Oh, dacht dat je moeder nog je ontbijt maakt.quote:
ja als je sws wint heb je geen zin om onnodig tijd eraan te verspillenquote:
Ja, behalve vandaagquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je moeder nog je ontbijt maakt.
Ik ontbijt nooit, eet gewoon tussen de middag paar worstenbroodjes. Misschien kan 2NutZ je helpen, die man moet altijd vroeg op voor 5 euro per uur.quote:
Bedankt voor het uitleggenquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja als je sws wint heb je geen zin om onnodig tijd eraan te verspillen
Nee, kan niet. En hoezo 5 eu? was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ontbijt nooit, eet gewoon tussen de middag paar worstenbroodjes. Misschien kan 2NutZ je helpen, die man moet altijd vroeg op voor 5 euro per uur.
ligt er maar aan wat je als ontbijt neemtquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:39 schreef Trollscience het volgende:
ontbijt is een van de lekkerste maaltijden van de dag
Dus als je poep hebt als ontbijt is dat beter dan patat in de middag?quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:39 schreef Trollscience het volgende:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:39 schreef Trollscience het volgende:
Is meer iets voor op een heuveltop in tyfoon-gebieden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat ik zomaar wat lulde. Geen verstand van zee dingen.
De complete installatie is niet eens zo moeilijk zelf te construeren.quote:Aangezien de wind rond elk blad aan zowel de windwaartse als aan de lijzijdekant van de turbine trekt, spreidt deze eigenschap de torsie evenredig over de volledige draaiing uit.
ipv havermout: zemelen +rauwe choconibs en kiwiquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:43 schreef Drug het volgende:
[..]
kokosmelk met banaan en wat havermout in de blender, dan avocado en pecannoten erin
o nms vind ik fucking vet maar werd te verslaafd dus weggelegd. ging van vrijdagavond tot zondagochtend ongeveer non stopquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Game eigenlijk nauwelijks nogBen nog steeds bezig met uncharted 4, dit weekend nog wat gedaan.
Mijn volgende is denk ik No man Sky.
naisquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ipv havermout: zemelen +rauwe choconibs en kiwi
dat was mijn ontbijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |