Goed voorbeeld doet volgen is de wijsheid geloof ikquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
40 posts SC vergelijken met 3
Nu weer over hockey en vernedering van Aussies.
Helemaal niet we gaan winnen dat werd net gezegd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:48 schreef Redefine het volgende:
België gaat nog een lastige tegenstander worden.
Nattekrant?quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:49 schreef Bolasie het volgende:
De Aussies zijn vernederd
Net zoals een bepaalde user in dit topic
wrm geen magere voor dem gainzquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb een bak volle kwark geklapt om het te vieren
Dat vond ik nog niet overtuigend genoeg. Ik hoorde net dat België voor een medaille komt, dus kunnen we die wedstrijd wel schriftelijk afdoen aldus Sjaakie.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:49 schreef plerda het volgende:
[..]
Helemaal niet we gaan winnen dat werd net gezegd.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb een bak volle kwark geklapt om het te vieren
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:53 schreef Columbiafan het volgende:
België mist gewoon de ervaring. Hier komen om een medaille te winnen is natuurlijk een verkeerde instelling.
Dat is inderdaad een verkeerde instelling inderdaad. Net zoals vaak wordt geroepen dat er voor een (finale) wordt gegaan. Als je dat daadwerkelijk denkt te kunnen halen, moet je gewoon voor goud gaan. Dat je dan eventueel bij het niet bereiken daarvan genoegen neemt met minder is dan best.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:53 schreef Columbiafan het volgende:
België mist gewoon de ervaring. Hier komen om een medaille te winnen is natuurlijk een verkeerde instelling.
België ging toch gewoon voor goud?quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:53 schreef Columbiafan het volgende:
Zou heel goed kunnen, het is tenslotte Sjaak die het zegt. Dus kan zomaar fout zijn.quote:
Ik hoor in de Belgische media wel meer zaken als 'beter doen dan in Londen', 'minstens een medaille halen'. Iedereen gaat voor goud, maar de 'zilver is een teleurstelling' houding mis ik wel bij België.quote:
Hmm ok.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:59 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik hoor in de Belgische media wel meer zaken als 'beter doen dan in Londen', 'minstens een medaille halen'. Iedereen gaat voor goud, maar de 'zilver is een teleurstelling' houding mis ik wel bij België.
Ja niet origineel om eerlijk te zijnquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:54 schreef TheArt het volgende:
Duitsers op zijn Duits. Hoe verzin je het.
En dus 3-2 Duitsland dat 2x scoort in de laatste minuutquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat het nog 2-1 was en het bijna gedaan was.. Goed nieuws voor Nederland
Klok leek op 1.5 seconde te staan toen ie erin ging.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:00 schreef Szura het volgende:
Al uitgerekend hoeveel 100en er nog over waren?
Toen ik dat hoorde schakelde ik naar de hockeystream en zag ik blije Duitsers en ging ik er vanuit dat het een NOS faal was maar het was dus gewoon de ultieme Duitse overwinning van de Duitsers.quote:
Brinkman had het ook al over de finale van Nederlandquote:
Dat houdt op als men tegen de Oranje 'machine' aantreedt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 05:15 schreef DeeBee het volgende:
Erg nette zege.
Dat schijtgeluk van de Duitsers.
wat is daar nu weer typisch Nederlands aanquote:Op maandag 15 augustus 2016 05:23 schreef TLC het volgende:
[..]
Brinkman had het ook al over de finale van Nederlandtypisch Nederlands weer op de zaken vooruit lopen. Irritant.
Wow een vroegetje een xquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:44 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ja, en dan om 2200 Duitsland–Argentinië.
De halve finales bij de vrouwen en de medaillewedstrijden bij zowel de mannen als de vrouwen zijn ook om die tijden. Misschien omdat hockey in Nederland het populairst is?quote:
denk dat de bonden het mogen bepalen, dus ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
De halve finales bij de vrouwen en de medaillewedstrijden bij zowel de mannen als de vrouwen zijn ook om die tijden. Misschien omdat hockey in Nederland het populairst is?
Idd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 05:23 schreef TLC het volgende:
[..]
Brinkman had het ook al over de finale van Nederlandtypisch Nederlands weer op de zaken vooruit lopen. Irritant.
Dit dus. Werd ook aangehaald in de Belgische pers.quote:
Verloren van Nieuw-Zeeland inderdaad, maar die wedstrijd ging voor de Belgen nergens meer over, poulewinst was toch al binnen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:02 schreef Felagund het volgende:
Eerst maar even van de Belgen winnen idd, die zijn toch vrij sterk, al verloren ze geloof ik van Nieuw-Zeeland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |