Voor ons is dit een tussendoortje, ja...quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:06 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh, maar je schrijft was maar een weekendje...
en daar moest ik om lachen
Jullie genieten er toch vanquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor ons is dit een tussendoortje, ja...
Ziet er allemaal mooi uit hoorquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vergeet wel eens dat anderen zoiets anders zien dan wij...
Ik vind het leuk dat jullie ons laten meegenietenquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vergeet wel eens dat anderen zoiets anders zien dan wij...
quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft de hoofd-jingle voor morgenavond af.
Het belooft echt een bijzondere uitzending te worden...
Eric The Half-a-Bee komt voorbij?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft de hoofd-jingle voor morgenavond af.
Het belooft echt een bijzondere uitzending te worden...
Oeh, Bax-Shop. Symph is losgegaan op audio equipment?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Mooie foto's, zeg en lekker joh, zo'n weekend als verjaardagskado. Wij zijn met vertraging net terug van een weekend familiebezoek. Op de heen- en terugweg 3 kwartier vertraging, dan duurt de reis opeens zo'n 3 uur en da's best veel. Lekker van de zon genoten, rondje kringlopen en Baxshop gedaan, bijgekletst met familie en vandaag een dagje Veere gedaan, was lang geleden dat ik daar was geweest.
welkom terugquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Mooie foto's, zeg en lekker joh, zo'n weekend als verjaardagskado. Wij zijn met vertraging net terug van een weekend familiebezoek. Op de heen- en terugweg 3 kwartier vertraging, dan duurt de reis opeens zo'n 3 uur en da's best veel. Lekker van de zon genoten, rondje kringlopen en Baxshop gedaan, bijgekletst met familie en vandaag een dagje Veere gedaan, was lang geleden dat ik daar was geweest.
Nee, maar ik raad iedereen wél aan om te luisteren....quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Eric The Half-a-Bee komt voorbij?
Op de vertraging na, klinkt dat ook wel prettig...quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:16 schreef Doedezemaar het volgende:
je kunt er maar vroeg bijzijnquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph heeft een verlanglijstje voor de kerst samengesteld bij Baxshop
Da's mest.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ruim jij de stront van je paarden onderweg op?
Oh?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Dus nu moet ie de komende maanden zoet zijn, zodat de Kerstman zijn eisen inwilligt verlanglijstje goedkeurt?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:
ken je Sjakie en de Chocoladefabriek?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh, Bax-Shop. Symph is losgegaan op audio equipment?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |