Wij zijn allemaal kaasquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar je gaat toch niet zomaar mensen uitschelden voor kaaskop.
Die heeft gewoon last van de baklava die tussen zijn billetjes is blijven plakken, niks van aantrekken.quote:
Hij gaat mij pijn doen zegt die.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft gewoon last van de baklava die tussen zijn billetjes is blijven plakken, niks van aantrekken.
Gewoon met zijn kop door de kebabspies heenrammen die klaphark.quote:
Dat ga ik doen ja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon met zijn kop door de kebabspies heenrammen die klaphark.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nu ga ik ook al je botten breken
quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:59 schreef Oversight het volgende:
NWS / YOKI IS JARIG!!! FELECITEER HEM HIER!
quote:
Hoe oud ben je geworden?quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:03 schreef YokiKater het volgende:
Deze ding, ik vind helemaal hartstikke mooi!
Abi deze voor jouquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:03 schreef YokiKater het volgende:
Deze ding, ik vind helemaal hartstikke mooi!
Komt ook alleen maar omdat die achterstevoren zit hoor.quote:
Zo zittie altijd dus?quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt ook alleen maar omdat die achterstevoren zit hoor.
Dat komt gewoon omdat je een mietje bent.quote:
Jij hebt me iig nooit bang gekregen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat je een mietje bent.
En ik ?quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij hebt me iig nooit bang gekregen.
HA! Mij lukt het wel hehehhehehequote:Op maandag 15 augustus 2016 00:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het idee dat jij misschien ooit zijn kinderen op de wereld zet? Ja.
LTVDK, ik zei toch dat ik je ging helpen haar je bed in te krijgen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
HA! Mij lukt het wel hehehhehehe
.............quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
LTVDK, ik zei toch dat ik je ging helpen haar je bed in te krijgen.
Dit zouden we niet openbaar bespreken lul.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan ik dit weer allemaal goed gaan praten dat het allemaal niet zo bedoeld was, fraai weer hoor.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
HA! Mij lukt het wel hehehhehehe
Dan zeg je dat het je eigen bed hoeft te zijn, maar dat de hare ook goed is, wat is het probleemquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik dit weer allemaal goed gaan praten dat het allemaal niet zo bedoeld was, fraai weer hoor.
Ja zo kun je het ook bekijken, mij maakt dat niet heel erg uit.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan zeg je dat het je eigen bed hoeft te zijn, maar dat de hare ook goed is, wat is het probleem
Ach desnoods in een steegje.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo kun je het ook bekijken, mij maakt dat niet heel erg uit.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ligt er aan welke snacks je hebt?
Nah, toch wel liever in een bed.quote:
Wel een beetje raar zo in de showroom, maar zou wel kunnen ja.quote:
Best wel denigrerend zo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje raar zo in de showroom, maar zou wel kunnen ja.
Ja jij begint hoor.quote:
Ja dat leek me wel duidelijk toch?quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik moet mijn reputatie hooghouden, wat is jouw probleem?
Nee lees je eigen tekst nou eens terugquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alsof ik ooit een Egyptische zou uitleveren aan een Kaas.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee lees je eigen tekst nou eens terug
[..]
Wallah zij is mof lan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alsof ik ooit een Egyptische zou uitleveren aan een Kaas.
Ik ben dan ook een bovengemiddelde Turk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan nog kan je niet concurreren met de gemiddelde Turk
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een bovengemiddelde Turk.
Ik rook niet binnenshuisquote:
Roken doe ik gewoon buiten, veel lekkerder. En dat ga ik nu ook doen en dan naar bed, doei.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet zo roken, waz met jou
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:53 schreef timmmmm het volgende:
Beelden van Yasmin opgedokenik word hier bang vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:53 schreef timmmmm het volgende:
Beelden van Yasmin opgedokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Murica.
◢◤
Eind september, eindelijk klaar na anderhalf jaar.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoe is het met Yvonne? al bijna klaar met al die zooi?
Nee, omdat ik de liefste benquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ze een kleurtje heeft.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eind september, eindelijk klaar na anderhalf jaar.
[..]
Nee, omdat ik de liefste ben
Ik pak gewoon z'n bier af, de boef!quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:15 schreef Oversight het volgende:
[..]Hoi Vonny
Ik heb nog geprobeerd om het uit te leggen, maar ze wou er niets van horen.
...ze wou snacks.
En sp3c heeft mijn explosies naar Onz verbannen, dus als ie eens aan de beurt is, dan 1 extra daarvoor alleen al, het gore lef...
quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik pak gewoon z'n bier af, de boef!
Beter maak je je klaar voor een Triggerdate.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eind september, eindelijk klaar na anderhalf jaar.
[..]
Nee, omdat ik de liefste ben
Ik voelde nattigheid toen ik zag dat je direct na die lokpost hier postte en werd bevestigd in m'n vermoedens.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hehehehehehehe het is gelukt![]()
Welkom Kaas
Volgende keer moet ik er wat tijd tussen laten idd. :pquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik voelde nattigheid toen ik zag dat je direct na die lokpost hier postte en werd bevestigd in m'n vermoedens.
Nieuw Kaas bedoel je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nieuw Kaas bedoel je.Jaag hem nou niet wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |