Ik ben dan ook een bovengemiddelde Turk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan nog kan je niet concurreren met de gemiddelde Turk
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een bovengemiddelde Turk.
Ik rook niet binnenshuisquote:
Roken doe ik gewoon buiten, veel lekkerder. En dat ga ik nu ook doen en dan naar bed, doei.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet zo roken, waz met jou
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:53 schreef timmmmm het volgende:
Beelden van Yasmin opgedokenik word hier bang vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:53 schreef timmmmm het volgende:
Beelden van Yasmin opgedokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Murica.
◢◤
Eind september, eindelijk klaar na anderhalf jaar.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoe is het met Yvonne? al bijna klaar met al die zooi?
Nee, omdat ik de liefste benquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ze een kleurtje heeft.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eind september, eindelijk klaar na anderhalf jaar.
[..]
Nee, omdat ik de liefste ben
Ik pak gewoon z'n bier af, de boef!quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:15 schreef Oversight het volgende:
[..]Hoi Vonny
Ik heb nog geprobeerd om het uit te leggen, maar ze wou er niets van horen.
...ze wou snacks.
En sp3c heeft mijn explosies naar Onz verbannen, dus als ie eens aan de beurt is, dan 1 extra daarvoor alleen al, het gore lef...
quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik pak gewoon z'n bier af, de boef!
Beter maak je je klaar voor een Triggerdate.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eind september, eindelijk klaar na anderhalf jaar.
[..]
Nee, omdat ik de liefste ben
Ik voelde nattigheid toen ik zag dat je direct na die lokpost hier postte en werd bevestigd in m'n vermoedens.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hehehehehehehe het is gelukt![]()
Welkom Kaas
Volgende keer moet ik er wat tijd tussen laten idd. :pquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik voelde nattigheid toen ik zag dat je direct na die lokpost hier postte en werd bevestigd in m'n vermoedens.
Nieuw Kaas bedoel je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nieuw Kaas bedoel je.Jaag hem nou niet wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |