HA! Mij lukt het wel hehehhehehequote:Op maandag 15 augustus 2016 00:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het idee dat jij misschien ooit zijn kinderen op de wereld zet? Ja.
LTVDK, ik zei toch dat ik je ging helpen haar je bed in te krijgen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
HA! Mij lukt het wel hehehhehehe
.............quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
LTVDK, ik zei toch dat ik je ging helpen haar je bed in te krijgen.
Dit zouden we niet openbaar bespreken lul.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan ik dit weer allemaal goed gaan praten dat het allemaal niet zo bedoeld was, fraai weer hoor.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
HA! Mij lukt het wel hehehhehehe
Dan zeg je dat het je eigen bed hoeft te zijn, maar dat de hare ook goed is, wat is het probleemquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik dit weer allemaal goed gaan praten dat het allemaal niet zo bedoeld was, fraai weer hoor.
Ja zo kun je het ook bekijken, mij maakt dat niet heel erg uit.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan zeg je dat het je eigen bed hoeft te zijn, maar dat de hare ook goed is, wat is het probleem
Ach desnoods in een steegje.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo kun je het ook bekijken, mij maakt dat niet heel erg uit.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ligt er aan welke snacks je hebt?
Nah, toch wel liever in een bed.quote:
Wel een beetje raar zo in de showroom, maar zou wel kunnen ja.quote:
Best wel denigrerend zo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje raar zo in de showroom, maar zou wel kunnen ja.
Ja jij begint hoor.quote:
Ja dat leek me wel duidelijk toch?quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik moet mijn reputatie hooghouden, wat is jouw probleem?
Nee lees je eigen tekst nou eens terugquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alsof ik ooit een Egyptische zou uitleveren aan een Kaas.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee lees je eigen tekst nou eens terug
[..]
Wallah zij is mof lan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alsof ik ooit een Egyptische zou uitleveren aan een Kaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |