Nog erger: 19:15 momenteel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:41 schreef mstx het volgende:
De NOS heeft in ieder geval al weer wat gevonden om in plaats van handbal uit te zenden, het zeilen is uitgesteld tot ~20:00
is op npo sport ziggo 502quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:35 schreef Bolasie het volgende:
Ik hoop dat ze handbal zo uitzenden op NPO1
En dan tref je Brazilie of Noorwegen dus. Noorwegen zal op doelsaldo wel 1e worden in de groep maar weet niet of bij gelijk aantal punten het onderling resultaat telt of het doelsaldoquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:28 schreef flipjez het volgende:
Frankrijk wint van Zweden, dus zo hoeven alleen nog maar te winnen van Rusland om derde te worden
Goed beginnen is het probleem meestal ook nietquote:
Ik heb alleen de eerste wedstrijd volledig gezien maar daar was het begin ook matig.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:44 schreef mstx het volgende:
[..]
Goed beginnen is het probleem meestal ook niet
Hoe zou dat toch komen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:59 schreef Max23 het volgende:
Polman is toch wel een stuk slechter dan op het WK
Toen had ze zeker nog niet met Rafa?quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:59 schreef Max23 het volgende:
Polman is toch wel een stuk slechter dan op het WK
Had ie beter turncoach kunnen worden. Kan ie dat ook letterlijk doen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:02 schreef marcodej het volgende:
Hij heeft wel gelijk trouwens. Vrouwtjes moet je kort houden.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:04 schreef Roceco het volgende:
"We had games almost every day plus training and the girls started to complain that they hadn't seen much of Paris aside from the hotel and the stadium," he said.
"So when we finally had a day off, I let them go sightseeing, do some shopping. But you know what? The next day we nearly lost to (rank outsiders) Brazil. It just shows you can't be too soft on women, especially Russian women."
Russische brombeer Trefilov
die kuthoeren moesten weer gaan shoppenquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:04 schreef Roceco het volgende:
"We had games almost every day plus training and the girls started to complain that they hadn't seen much of Paris aside from the hotel and the stadium," he said.
"So when we finally had a day off, I let them go sightseeing, do some shopping. But you know what? The next day we nearly lost to (rank outsiders) Brazil. It just shows you can't be too soft on women, especially Russian women."
Hahahaha, wat een manquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:04 schreef Roceco het volgende:
Ze moeten gewoon verliezen en als de handbaldames dat niet begrijpen, dan vind ik dat heel, heel dom.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon verliezen en als de handbaldames dat niet begrijpen, dan vind ik dat heel, heel dom.
Is de tegenstander in de volgende ronde makkelijker als er verloren wordt?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon verliezen en als de handbaldames dat niet begrijpen, dan vind ik dat heel, heel dom.
Vind je Brazilië dan met het thuispubliek niet nog gevaarlijker dan Noorwegen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
3/4 gewoon je best doen en laatste kwart laten lopen zodat je alsnog verliest.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ah check, dat is een goed puntquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat ze Noorwegen ontlopen. Zo moeilijk is dat toch niet om te begrijpen?
Brazilië won vrij eenvoudig van Noorwegen dus daar hoef je ook niet blij mee te zijn om daar tegen te spelen.quote:
Nu juichen ze nog voor Nederlandquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Vind je Brazilië dan met het thuispubliek niet nog gevaarlijker dan Noorwegen?
Nee. Braziliaans kutpubliek erbijquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Is de tegenstander in de volgende ronde makkelijker als er verloren wordt?
Hou op. Ieder ander land zou het op zo'n manier aanpakken. Maar wij willen het altijd weer netjes doen, ook al is dat gigantisch in ons nadeel. Fuck dat. Gewoon doen wat het beste is en dat is nu gewoon verliezen.quote:
Nee, donder op met dat achterlijke gedoe.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hou op. Ieder ander land zou het op zo'n manier aanpakken. Maar wij willen het altijd weer netjes doen, ook al is dat gigantisch in ons nadeel. Fuck dat. Gewoon doen wat het beste is en dat is nu gewoon verliezen.
Die zijn toch voor ons.quote:
Tegen Brazilië zijn de wedstrijden altijd spannend. Die zijn niet zoveel beter dat ze echt over je heen kunnen lopen. Noorwegen en zeker het Noorwegen in poulefases van een toernooi is dat wel. Als het daar loopt, kunnen ze je compleet wegspelen, hoe goed je zelf ook speelt. En Noorwegen haalt in de knockoutfase altijd hun beste spel boven.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Vind je Brazilië dan met het thuispubliek niet nog gevaarlijker dan Noorwegen?
Normaal wel, maar het is niet dat Brazilie makkelijker isquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:09 schreef DO2 het volgende:
Is Noorwegen zoveel beter, dan de rest, dan?
OS 2008 kampioen, OS 2012 kampioen, EK 2014 kampioen, WK 2015 kampioenquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:09 schreef DO2 het volgende:
Is Noorwegen zoveel beter, dan de rest, dan?
Absoluut niet. Dat is geen achterlijk gedoe. Dat is gewoon slim zijn. Ik ben dat politiek correcte gedrag van Nederlanders zo zat.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, donder op met dat achterlijke gedoe.
Ik heb nog steeds een stronthekel aan Frankrijk na het OKT waterpolo, en dat gaat niet meer goed komen.
Ok. Dan domineer je wel, ja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
OS 2008 kampioen, OS 2012 kampioen, EK 2014 kampioen, WK 2015 kampioen
quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Absoluut niet. Dat is geen achterlijk gedoe. Dat is gewoon slim zijn. Ik ben dat politiek correcte gedrag van Nederlanders zo zat.
Nee, in sport is dit lager dan laag.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:09 schreef Nattekat het volgende:
k heb nog steeds een stronthekel aan Frankrijk na het OKT waterpolo
quote:
Ik zie ze nogal rare dingen doen jaquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:11 schreef DeeBee het volgende:
Die Malenstein wil wel expres verliezen zo te zien...
Brazilië is absoluut niet makkelijk nee. Daar kan je zeker van verliezen, maar de kans dat je wint is een stuk groter dan tegen Noorwegen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Normaal wel, maar het is niet dat Brazilie makkelijker is
Brazilië 2013 wereldkampioen niet te vergeten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
OS 2008 kampioen, OS 2012 kampioen, EK 2014 kampioen, WK 2015 kampioen
Ach ja, maar wel eens met TheArt dat als je betere uitgangspositie kan krijgen en daarvoor moet verliezen dan ga je verliezen. Het is een toernooi, je moet winnen. Fuck the systemquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Brazilië 2013 wereldkampioen niet te vergeten.
iddquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:13 schreef TargaFlorio het volgende:
De beer heeft het schuim op z'n mond staan.
Hier ook. Ik heb vaak geen idee.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Wat wel en niet een overtreding is blijf ik vaag vinden.
Nu ook met die aanvallende fout van Rusland.
Ze kunnen gewoon goed spelen en Groener zet gewoon Malenstein erinquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Ze moeten gewoon hun best doen en op het laatst laten lopen zodat ze verliezen.
Expres slecht spelen lijkt me geen goed idee.
Als ze dikke tieten heeft dan is daar niets mis mee.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:17 schreef Syntix het volgende:
Onze aanstaande koningin is vies dik. Totaal geen topsportklimaat bij de oranjes
Over een paar jaar zijn die van Willem dikker dan die van Maximaquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als ze dikke tieten heeft dan is daar niets mis mee.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:17 schreef Syntix het volgende:
Onze aanstaande koningin is vies dik. Totaal geen topsportklimaat bij de oranjes
Zou zomaar zo kunnen zijn dat dat nu al het geval is.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Over een paar jaar zijn die van Willem dikker dan die van Maxima
Ik vind het ook jammer dat de commentator niet wat meer uitlegt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier ook. Ik heb vaak geen idee.
Wat is je punt met deze pic? + mijn aanstaande koninginquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee die aanstaande koning van jou dan.
Neequote:Op zondag 14 augustus 2016 20:19 schreef Slobeend het volgende:
Er is toch ook nog een scenario dat Noorwegen 1e wordt in de poule?
Eigenlijk zoals Hans van Zetten bij het turnen doet, zeg maar.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:19 schreef Jinkx het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer dat de commentator niet wat meer uitlegt.
Wat niet mag: als verdediger in de cirkel staan terwijl je een tegenstander tegenhoudt. Je mag alleen maar frontaal verdedigen, dus recht tegenover elkaat. Je mag dus niet vanaf de zijkant komen aanlopen en dan iemand een duw geven.
Die Russin in de breakt ou/fast break liep recht tegen een verdediger van NL op. Dat mag niet.
Onderling resultaat is in het voordeel van Braziliëquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:19 schreef Slobeend het volgende:
Er is toch ook nog een scenario dat Noorwegen 1e wordt in de poule?
Bij winst tegen Rusland wordt het Noorwegen en anders tegen Braziliëquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:20 schreef groenen het volgende:
Is het sowieso Brazilië of Noorwegen? Ook bij winst tegen Rusland?
Zij hebben Heidi Loke. Die kan alles.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tegen Brazilië zijn de wedstrijden altijd spannend. Die zijn niet zoveel beter dat ze echt over je heen kunnen lopen. Noorwegen en zeker het Noorwegen in poulefases van een toernooi is dat wel. Als het daar loopt, kunnen ze je compleet wegspelen, hoe goed je zelf ook speelt. En Noorwegen haalt in de knockoutfase altijd hun beste spel boven.
Zijwaartse draaien met een gehoekte knie mag niet nee ;-)quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk zoals Hans van Zetten bij het turnen doet, zeg maar.
Of Noorwegen verliest hun wedstrijd, dan wordt het Roemenië.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bij winst tegen Rusland wordt het Noorwegen en anders tegen Brazilië
Oh, kans op uitschakeling is zeer groot dus.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bij winst tegen Rusland wordt het Noorwegen en anders tegen Brazilië
En Oftedal, en Mork, en Kristiansen en Herrem en Molid. Gewoon een beregoed team.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:22 schreef Jinkx het volgende:
[..]
Zij hebben Heidi Loke. Die kan alles.
Wie kent ze niet..quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
En Oftedal, en Mork, en Kristiansen en Herrem en Molid. Gewoon een beregoed team.
Wat?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:36 schreef BeamofLight het volgende:
Bij ons staat er geen keeper
Bij hun wel
met pupillen als schotels, walgelijk dat ze er überhaupt zijnquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:36 schreef BeamofLight het volgende:
Bij ons staat er geen keeper
Bij hun wel
Hopelijk wel ja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:43 schreef tralalala het volgende:
Genot, straks komen ze weer gelijk en verneuken ze het direct daarna weer.
Ongelooflijk dat de coach van NL ze dat niet bijbrengt ofzo. Het is sinds de eerste wedstrijd deze OS elke keer hetzelfde. Trainen ze niet ofzo?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:43 schreef tralalala het volgende:
Genot, straks komen ze weer gelijk en verneuken ze het direct daarna weer.
Zoooo, shots fired.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:52 schreef Evertjan het volgende:
en Tess Wester is de Dirk Kuyt van het handbal
Ziet Dirk er ook uit als een 12 jarige?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:52 schreef Evertjan het volgende:
Als je dat echt denkt, dan ben je nog stommer dan ik al dachtquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:52 schreef Evertjan het volgende:
nee maar naar iedere actie dat geklap en duimpjes omhoog is wel typisch Dirk en dat doet Wester ookquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ziet Dirk er ook uit als een 12 jarige?
Lijkt me eerder standaard handbalkeep gedragquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee maar naar iedere actie dat geklap en duimpjes omhoog is wel typisch Dirk en dat doet Wester ook
irritant lijkt mij datquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:58 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Lijkt me eerder standaard handbalkeep gedrag
Valt wel meequote:Op zondag 14 augustus 2016 20:58 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Lijkt me eerder standaard handbalkeep gedrag
NPO Sport op Ziggo kanaal 502 of KPN kanaal 100quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:59 schreef Trashcanman het volgende:
Domme NOS, ik wil de wedstrijd volgen...
Gewoon op 1?quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
NPO Sport op Ziggo kanaal 502 of KPN kanaal 100
Lijkt me sowieso een moeiliijke opdracht.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Noorwegen was ook niet echt makkie geweest
NPO 2? Zijn ze ziek?quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:53 schreef Szura het volgende:
Morgen:
@NOSsport
@PKlarenberg Handbal op NPO 1 en NPO Sport, volleybal op NPO 2 en meer op de streams: bit.ly/2aRTFmD. ^wdw
Opzouten met dat oliestaatje!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:43 schreef Columbiafan het volgende:
Duitsland-Qatar, kan spannend worden.
Ik heb er toch een beetje schrik voor. Zou natuurlijk echt niet mooi zijn voor de sport mochten zij een medaille pakken.quote:
Nee, zal een schakelprogramma worden. Ligtee komt ook op dat moment in actie. Als je de hele wedstrijd wilt kijken, dan moet je naar NPO sport.quote:
Verdomme, dat vertelde Sjoerd net.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:54 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Nee, zal een schakelprogramma worden. Ligtee komt ook op dat moment in actie. Als je de hele wedstrijd wilt kijken, dan moet je naar NPO sport.
@ je UI, is die niet wat gedateerd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Verdomme, dat vertelde Sjoerd net.
Ik wacht op zijn eerste minuten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
@ je UI, is die niet wat gedateerd?
Gelukkig wordt dat gecompenseerd met de dame naast haarquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:49 schreef Columbiafan het volgende:
Pittig kapsel wel bij de analiste
Stereotype huisvrouwquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:49 schreef Columbiafan het volgende:
Pittig kapsel wel bij de analiste
Idd maar Vlier is wel viesdun hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gelukkig wordt dat gecompenseerd met de dame naast haar
Daarom moet je er ook wat in stoppenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Idd maar Vlier is wel viesdun hoor
Er is net wat uitquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarom moet je er ook wat in stoppen
Best lang ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Idd maar Vlier is wel viesdun hoor
Nee johquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:51 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Nederland licht favoriet toch? Ik heb er vertrouwen in.
Uh, totaal niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:51 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Nee. Brazilië zwaar favoriet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:51 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Op basis van het afgelopen jaar is Nederland favoriet idd. Ze spelen niet goed maar zouden wel moeten winnen idd.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:51 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hou op joh. Brazilië is dik favoriet, gezien vorm en thuisvoordeel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op basis van het afgelopen jaar is Nederland favoriet idd. Ze spelen niet goed maar zouden wel moeten winnen idd.
Thuisvoordeel dat gelul altijd. Heb de afgelopen week veel atleten zien falen, thuisnadeel?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Hou op joh. Brazilië is dik favoriet, gezien vorm en thuisvoordeel.
Belangrijk is wel dat die coach niet weer retarded gaat wisselen. Laat Polman staan gezien recente wedstrijden en wissel die keeper niet elke 5 minuten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:53 schreef Columbiafan het volgende:
Desondanks haalbaar als vice wereldkampioen.
Geen atletiek?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:54 schreef Szura het volgende:
Oke klaar.
- handbal op tv
- volleybal op de iPad
- Ligtlee op de laptop
Sow koekoek. iPad en laptop van de gemeente gekregen bij de aanvraag van bijstand chef?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:54 schreef Szura het volgende:
Oke klaar.
- handbal op tv
- volleybal op de iPad
- Ligtlee op de laptop
Kunnen we weer genottelijk bashen over de vluchtelingenaids en het gebrek aan sportkennisquote:
Jammer dat je alleen met de topics mee moetquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:57 schreef Poepz0r het volgende:
Dat schakelen is wel genot. Godzijdank hebben wij niet zoveel sporters als Amerikanen, dan zou je helemaal weinig zien als ze allemaal ver komen
+FOKquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Te veel dingen aan. Ik heb 4 streams en 2 TVs
ik 3 radio's en 5 streams en 3 tv'squote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Te veel dingen aan. Ik heb 4 streams en 2 TVs
Geen tv hebben met 5 splitscreensquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik 3 radio's en 5 streams en 3 tv's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |