Ze moeten gewoon verliezen en als de handbaldames dat niet begrijpen, dan vind ik dat heel, heel dom.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon verliezen en als de handbaldames dat niet begrijpen, dan vind ik dat heel, heel dom.
Is de tegenstander in de volgende ronde makkelijker als er verloren wordt?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon verliezen en als de handbaldames dat niet begrijpen, dan vind ik dat heel, heel dom.
Vind je Brazilië dan met het thuispubliek niet nog gevaarlijker dan Noorwegen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
3/4 gewoon je best doen en laatste kwart laten lopen zodat je alsnog verliest.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ah check, dat is een goed puntquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat ze Noorwegen ontlopen. Zo moeilijk is dat toch niet om te begrijpen?
Brazilië won vrij eenvoudig van Noorwegen dus daar hoef je ook niet blij mee te zijn om daar tegen te spelen.quote:
Nu juichen ze nog voor Nederlandquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Vind je Brazilië dan met het thuispubliek niet nog gevaarlijker dan Noorwegen?
Nee. Braziliaans kutpubliek erbijquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Is de tegenstander in de volgende ronde makkelijker als er verloren wordt?
Hou op. Ieder ander land zou het op zo'n manier aanpakken. Maar wij willen het altijd weer netjes doen, ook al is dat gigantisch in ons nadeel. Fuck dat. Gewoon doen wat het beste is en dat is nu gewoon verliezen.quote:
Nee, donder op met dat achterlijke gedoe.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hou op. Ieder ander land zou het op zo'n manier aanpakken. Maar wij willen het altijd weer netjes doen, ook al is dat gigantisch in ons nadeel. Fuck dat. Gewoon doen wat het beste is en dat is nu gewoon verliezen.
Die zijn toch voor ons.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |