Nog erger: 19:15 momenteel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:41 schreef mstx het volgende:
De NOS heeft in ieder geval al weer wat gevonden om in plaats van handbal uit te zenden, het zeilen is uitgesteld tot ~20:00
is op npo sport ziggo 502quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:35 schreef Bolasie het volgende:
Ik hoop dat ze handbal zo uitzenden op NPO1
En dan tref je Brazilie of Noorwegen dus. Noorwegen zal op doelsaldo wel 1e worden in de groep maar weet niet of bij gelijk aantal punten het onderling resultaat telt of het doelsaldoquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:28 schreef flipjez het volgende:
Frankrijk wint van Zweden, dus zo hoeven alleen nog maar te winnen van Rusland om derde te worden
Goed beginnen is het probleem meestal ook nietquote:
Ik heb alleen de eerste wedstrijd volledig gezien maar daar was het begin ook matig.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:44 schreef mstx het volgende:
[..]
Goed beginnen is het probleem meestal ook niet
Hoe zou dat toch komen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:59 schreef Max23 het volgende:
Polman is toch wel een stuk slechter dan op het WK
Toen had ze zeker nog niet met Rafa?quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:59 schreef Max23 het volgende:
Polman is toch wel een stuk slechter dan op het WK
Had ie beter turncoach kunnen worden. Kan ie dat ook letterlijk doen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:02 schreef marcodej het volgende:
Hij heeft wel gelijk trouwens. Vrouwtjes moet je kort houden.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:04 schreef Roceco het volgende:
"We had games almost every day plus training and the girls started to complain that they hadn't seen much of Paris aside from the hotel and the stadium," he said.
"So when we finally had a day off, I let them go sightseeing, do some shopping. But you know what? The next day we nearly lost to (rank outsiders) Brazil. It just shows you can't be too soft on women, especially Russian women."
Russische brombeer Trefilov
die kuthoeren moesten weer gaan shoppenquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:04 schreef Roceco het volgende:
"We had games almost every day plus training and the girls started to complain that they hadn't seen much of Paris aside from the hotel and the stadium," he said.
"So when we finally had a day off, I let them go sightseeing, do some shopping. But you know what? The next day we nearly lost to (rank outsiders) Brazil. It just shows you can't be too soft on women, especially Russian women."
Hahahaha, wat een manquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:04 schreef Roceco het volgende:
Ze moeten gewoon verliezen en als de handbaldames dat niet begrijpen, dan vind ik dat heel, heel dom.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon verliezen en als de handbaldames dat niet begrijpen, dan vind ik dat heel, heel dom.
Is de tegenstander in de volgende ronde makkelijker als er verloren wordt?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon verliezen en als de handbaldames dat niet begrijpen, dan vind ik dat heel, heel dom.
Vind je Brazilië dan met het thuispubliek niet nog gevaarlijker dan Noorwegen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
3/4 gewoon je best doen en laatste kwart laten lopen zodat je alsnog verliest.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ah check, dat is een goed puntquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat ze Noorwegen ontlopen. Zo moeilijk is dat toch niet om te begrijpen?
Brazilië won vrij eenvoudig van Noorwegen dus daar hoef je ook niet blij mee te zijn om daar tegen te spelen.quote:
Nu juichen ze nog voor Nederlandquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Vind je Brazilië dan met het thuispubliek niet nog gevaarlijker dan Noorwegen?
Nee. Braziliaans kutpubliek erbijquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Is de tegenstander in de volgende ronde makkelijker als er verloren wordt?
Hou op. Ieder ander land zou het op zo'n manier aanpakken. Maar wij willen het altijd weer netjes doen, ook al is dat gigantisch in ons nadeel. Fuck dat. Gewoon doen wat het beste is en dat is nu gewoon verliezen.quote:
Nee, donder op met dat achterlijke gedoe.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hou op. Ieder ander land zou het op zo'n manier aanpakken. Maar wij willen het altijd weer netjes doen, ook al is dat gigantisch in ons nadeel. Fuck dat. Gewoon doen wat het beste is en dat is nu gewoon verliezen.
Die zijn toch voor ons.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |