Hopelijk wel ja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:43 schreef tralalala het volgende:
Genot, straks komen ze weer gelijk en verneuken ze het direct daarna weer.
Ongelooflijk dat de coach van NL ze dat niet bijbrengt ofzo. Het is sinds de eerste wedstrijd deze OS elke keer hetzelfde. Trainen ze niet ofzo?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:43 schreef tralalala het volgende:
Genot, straks komen ze weer gelijk en verneuken ze het direct daarna weer.
Zoooo, shots fired.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:52 schreef Evertjan het volgende:
en Tess Wester is de Dirk Kuyt van het handbal
Ziet Dirk er ook uit als een 12 jarige?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:52 schreef Evertjan het volgende:
Als je dat echt denkt, dan ben je nog stommer dan ik al dachtquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:52 schreef Evertjan het volgende:
nee maar naar iedere actie dat geklap en duimpjes omhoog is wel typisch Dirk en dat doet Wester ookquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ziet Dirk er ook uit als een 12 jarige?
Lijkt me eerder standaard handbalkeep gedragquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee maar naar iedere actie dat geklap en duimpjes omhoog is wel typisch Dirk en dat doet Wester ook
irritant lijkt mij datquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:58 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Lijkt me eerder standaard handbalkeep gedrag
Valt wel meequote:Op zondag 14 augustus 2016 20:58 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Lijkt me eerder standaard handbalkeep gedrag
NPO Sport op Ziggo kanaal 502 of KPN kanaal 100quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:59 schreef Trashcanman het volgende:
Domme NOS, ik wil de wedstrijd volgen...
Gewoon op 1?quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
NPO Sport op Ziggo kanaal 502 of KPN kanaal 100
Lijkt me sowieso een moeiliijke opdracht.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Noorwegen was ook niet echt makkie geweest
NPO 2? Zijn ze ziek?quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:53 schreef Szura het volgende:
Morgen:
@NOSsport
@PKlarenberg Handbal op NPO 1 en NPO Sport, volleybal op NPO 2 en meer op de streams: bit.ly/2aRTFmD. ^wdw
Opzouten met dat oliestaatje!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:43 schreef Columbiafan het volgende:
Duitsland-Qatar, kan spannend worden.
Ik heb er toch een beetje schrik voor. Zou natuurlijk echt niet mooi zijn voor de sport mochten zij een medaille pakken.quote:
Nee, zal een schakelprogramma worden. Ligtee komt ook op dat moment in actie. Als je de hele wedstrijd wilt kijken, dan moet je naar NPO sport.quote:
Verdomme, dat vertelde Sjoerd net.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:54 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Nee, zal een schakelprogramma worden. Ligtee komt ook op dat moment in actie. Als je de hele wedstrijd wilt kijken, dan moet je naar NPO sport.
@ je UI, is die niet wat gedateerd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Verdomme, dat vertelde Sjoerd net.
Ik wacht op zijn eerste minuten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
@ je UI, is die niet wat gedateerd?
Gelukkig wordt dat gecompenseerd met de dame naast haarquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:49 schreef Columbiafan het volgende:
Pittig kapsel wel bij de analiste
Stereotype huisvrouwquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:49 schreef Columbiafan het volgende:
Pittig kapsel wel bij de analiste
Idd maar Vlier is wel viesdun hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gelukkig wordt dat gecompenseerd met de dame naast haar
Daarom moet je er ook wat in stoppenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Idd maar Vlier is wel viesdun hoor
Er is net wat uitquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarom moet je er ook wat in stoppen
Best lang ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Idd maar Vlier is wel viesdun hoor
Nee johquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:51 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Nederland licht favoriet toch? Ik heb er vertrouwen in.
Uh, totaal niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:51 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Nee. Brazilië zwaar favoriet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:51 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Op basis van het afgelopen jaar is Nederland favoriet idd. Ze spelen niet goed maar zouden wel moeten winnen idd.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:51 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hou op joh. Brazilië is dik favoriet, gezien vorm en thuisvoordeel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op basis van het afgelopen jaar is Nederland favoriet idd. Ze spelen niet goed maar zouden wel moeten winnen idd.
Thuisvoordeel dat gelul altijd. Heb de afgelopen week veel atleten zien falen, thuisnadeel?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Hou op joh. Brazilië is dik favoriet, gezien vorm en thuisvoordeel.
Belangrijk is wel dat die coach niet weer retarded gaat wisselen. Laat Polman staan gezien recente wedstrijden en wissel die keeper niet elke 5 minuten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:53 schreef Columbiafan het volgende:
Desondanks haalbaar als vice wereldkampioen.
Geen atletiek?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:54 schreef Szura het volgende:
Oke klaar.
- handbal op tv
- volleybal op de iPad
- Ligtlee op de laptop
Sow koekoek. iPad en laptop van de gemeente gekregen bij de aanvraag van bijstand chef?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:54 schreef Szura het volgende:
Oke klaar.
- handbal op tv
- volleybal op de iPad
- Ligtlee op de laptop
Kunnen we weer genottelijk bashen over de vluchtelingenaids en het gebrek aan sportkennisquote:
Jammer dat je alleen met de topics mee moetquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:57 schreef Poepz0r het volgende:
Dat schakelen is wel genot. Godzijdank hebben wij niet zoveel sporters als Amerikanen, dan zou je helemaal weinig zien als ze allemaal ver komen
+FOKquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Te veel dingen aan. Ik heb 4 streams en 2 TVs
ik 3 radio's en 5 streams en 3 tv'squote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Te veel dingen aan. Ik heb 4 streams en 2 TVs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |